ترفند نرم افزار

حل مسائل ریاضی در گوشی با برنامه PhotoMath

حل مسائل ریاضی در گوشی با برنامه PhotoMath

چگونگی حل مسائل ریاضی از طریق گوشی با برنامه PhotoMath

به تازگی با پیشرفت گوشی های هوشمند، و رشد نرم افزارها در این حیطه برنامه های متنوع با کارایی های متفاوتی پا به عرصه گذاشته اند. یکی از این برنامه ها بعنوان  PhotoMath یک اپلیکیشن بسیار جالب بوده که به موجب آن می ‌توانی دوربین گوشی اندرویدی خود را در جلوی مسائل ریاضی نوشته شده قرار دهید و سریعاً به پاسخ این مسائل دسترسی پیدا کنید. در این مقاله قرار است به چگونگی استفاده از برنامه PhotoMath برای حل مسائل ریاضی با گوشی اندرویدی را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید بدون دردسر و با استفاده از گوشی هوشمندتان نسبت به حل مسائل ریاضی اقدام کنید، این مقاله یکی از بهترین روش‌ های ممکن را به شما پیشنهاد خواهد کرد. برنامه‌ ای تحت عنوان PhotoMath وجود دارد که به طور رایگان در گوگل پلی استور (Google Play Store) در دسترس کاربران قرار می گیرد و قابل دانلود و نصب می باشد. با استفاده از این برنامه می ‌توانید تنها با قرار دادن گوشی خود در جلوی مسائل ریاضی نوشته شده، پاسخ آن ‌ها را در آن واحد ببینید.

برنامه PhotoMath با دوربین دستگاه اندرویدی ارتباط داشته و از طریق آن مسئله ریاضی نوشته شده را بررسی خواهد کرد. بعد مسئله را آنالیز و پاسخ آن را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن ارائه می دهد. در این مقاله ما می خواهیم به آموزش چگونگی حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath بپردازیم.

چگونگی حل مسائل ریاضی از طریق گوشی با برنامه PhotoMath

در ابتدا باید برنامه PhotpMath را در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و برای انجام این کار باید به گوگل پلی استور مراجعه کرده و نام این اپلیکیشن را جستجو نمایید. برنامه PhotoMath

بعد از اجرا و ورود به برنامه دوربین دستگاه به همراه برنامه PhotoMath فعال می گردد. شما در صورت امکان حتی می توانید چراغ فلش گوشی هوشمندتان هم استفاده کنید. در بخش میانی برنامه یک کادر با گوشه ‌های قرمز رنگ را می بینید. با لمس این کادر می ‌توانید ابعاد آن را برای مسائل با پیچیدگی بیشتر، بزرگ کنید. کافی ست که متن مسئله ریاضی مورد نظرتان را در کادر ارائه شده توسط برنامه PhotoMath قرار دهید. این اپلیکیشن ظرف مدت زمان چند صدم ثانیه پاسخ مسئله ریاضی مد نظر شما را ارائه می کند.

پاسخ مسئله ریاضی با برنامه PhotoMath

پس همانطور که مشاهده می کنید، به همین راحتی می‌ توانید از طریق برنامه PhotoMath نسبت به حل مسائل ریاضی با گوشی هوشمندتان اقدام کنید. برنامه PhotoMath حتی می‌ تواند روش یا راه حلی که برای حل مسئله مورد نظرتان به کار برده را ببینید. برای مشاهده این راه حل باید پاسخ ارائه شده از سوی برنامه PhotoMath  را لمس نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *