تست و بررسی اپل

تعویض گلس پشت آیفون در سه دقیقه

تعویض گلس پشت آیفون

تعویض گلس پشت آیفون 8/8P/X در سه دقیقه

آیا گلس پشت آیفون 8/8P/X در 3 دقیقه تعمیر می شود؟ چطور امکان دارد؟ البته این کار با استفاده از دستگاه سپراتور شدنی است.

قبلا در مورد روش تعویض گلس پشت آیفون 8/8P/X با استفاه از سپراتور توضیح داده ایم. از آنجا که این وسیله برای تعویض گلس های شکسته به صورت حجمی مناسب است، ما روشی سریعتر و راحت تر برای تعویض گلس در تعمیرگاه های کوچک موبایل ارائه می دهیم. با این دستگاه مخصوص، گلس پشت شکسته شده تنها در سه دقیقه قابل تعویض است. همچنین بقایای چسب دور قاب و گلس نیز براحتی قابل برداشتن و جدا شدن می باشد که این کار و تمیز بودن سطوح، برای نصب مجدد گلس جدید لازم است. شما می توانید برای محافظت بیشتر از گلس پشت گوشی خود از گلس محافظ پشت گوشی استفاده نمایید.

نکته: در هنگام عملیات، پوشیدن دستکش محافظ و ضد برش و عینک ایمنی الزامی است.

برای انجام این کار به دستگاه سپراتور گلس پشت (شامل سه دست قالب، 2 قطعه اهرم و 2 ابزار جدا کننده)، کمپرسور باد، یک جفت دستکش ضد برش و عینک ایمنی نیاز دارید تا کل فرایند را در مدت زمان 3 دقیقه به اتمام برسانید.

blank

سپراتور را به برق بزنید و دستگاه را از طریق شیلنگ باد به کمپرسور باد وصل کنید. کمپرسور باد را روشن کنید، شیر باد را باز کنید، دستگاه سپراتور گلس پشت را روشن کنید، شیر تنظیم فشار را بچرخانید و روی 0.4 مگاپاسکال تنظیم کنید. بعد از اینکه سپراتور و کمپرسور باد اماده شدند، با آیفون 8 پلاس شروع کنید.

blank

ابتدا، شیشه پشت آیفون 8 پلاس را روی قالب مربوطه قرار دهید. سپس دکمه «Up» را فشار دهید، حرارت شروع به افزایش می کند تا به 240 درجه سانتی گراد برسد، دکمه «start» را فشار دهید، گلس پشت را محکم روی قاب نگه دارید.

blank

سپس، بعد از 200 ثانیه حرارت، ریل دستگاه به مدت 18 ثانیه کار می کند، و سپس شیشه پشت برداشته می شود.

blank

blank

در نهایت، خواهیم دید که پاک کردن بقایای چسب از کل گلس، راحت تر و تمیز تر صورت می گیرد. اکنون شیشه پشت آیفون 8 پلاس به طور کامل جدا شده است.

blank

چک کنید ببینید که قاب گوشی تغییر شکل پیدا نکرده باشد و روی گلس جدید تاثیر نداشته باشد، بدین منظور یک گلس نو برداشته و روی آن فیت کنید.

blank

از آنجا که مراحل برداشتن گلس پشت آیفون 8/X همانند برداشتن گلس پشت آیفون 8 است، در اینجا توضیحات اضافه نمی دهیم.

برای کسب اطلاعات دقیق تر، ویدئو زیر را تماشا کنید:

/vc_column_text]

مطالب مرتبط