ترفند شبکه های اجتماعی

ترفند های افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

هر کاربری برای افزایش فالوور هایش از ترفندهای خاص خود استفاده می کند، گاهی فردی ادا های بامزه ای در می آورد، بعضی مواقع لایو های پرحاشیه می گیرند و برخی دیگر در صفحات زرد تبلیغ می کنند. ولی روش های ما برای استفاده ی افرادی ست که دوست دارند، از بهترین راه و مسیر اصولی به هدف خود برسند. برای افزایش فالوور هایتان از این ترفندها استفاده نمایید تا تاثیر آنها را در صفحه ی خود مشاهده کنید. هر کدام از این راه ها، امتحان خود را پس داده اند و به شما اطمینان داده می شود با به کار بردن این روش ها، صفحه ی خود را پر از فالوور کنید. حال با هم شروع به خواندن یک به یک این ترفندها می کنیم.

blank

ترفند اول)تولید محتوای مناسب و بهینه

در صورتی که شما هر شغلی داشته باشید، و هر کسب وکاری را در اینستاگرام راه انداخته باشید، تفاوتی ندارد و حتی اگر یکی از کاربران معمولی اینستاگرام هم باشید و حتی صفحه ی کسب و کار ندارید، در یک روز چند بار به اینستاگرام وارد می شوید، و چقدر در آنجا وقت می گذارید؟ حال فکر کنید هر فردی که در اینستاگرام وارد شده و گاهی اوقات چشمش به هر محتوای کسب و کاری بخورد، اگر جزء موارد مدنظر او بود و تمایل به دنبال کردن آن صفحه را داشته باشد، می تواند باعث جلب کاربران زیادی شود. پس چقدر یک محتوای خوب می تواند کاربران را جذب نماید، موضوع بسیار مهمی می باشد. محتوایی که جالب، جذاب، و موضوعی مهم را در بر داشته باشد، می تواند مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده و وقتی پست های جدید شما را بخواند و یا مشاهده می کند، باعث دنبال کردن این افراد از صفحه ی شما برای همیشه خواهد شد. محتوای شما باید اینقدر جذاب باشد، که هر کاربری دلش بخواهد صفحه ی شما را جزء فالوورهای خود داشته باشد.

1) صفحه ی هدفمند

فکر نمی کنم کاربری دوست داشته باشد، صفحه ای را دنبال کند، که در آن صفحه موضوعات بی ربط قرار داده می شود و هر روز از یک چیز پست می گذارد، باید در اول راه، هدف تان را مشخص نمایید، آیا هدفتان برای داشتن فالوور فقط معروفیت است؟ یا به دنبال یک کسب و کار اینترنتی پر رونق هستید؟ هدف که مشخص شد، محتوای خود را دسته بندی کنید و از هدف خود دور نشوید و حتی می توانید برای قرار دادن پست های خود تقویم محتوا تعیین کنید. برای مطالعه مقاله در مورد تقویم محتوا می توانید به همین سایت مراجعه نمایید.

2) داشتن صفحه ای تخصصی

هر کاربری در هر حوزه و حیطه ای خاص به دنبال صفحه ای ست که بتواند اطلاعات خود را تکمیل کند، و هر کسب و کاری طرفدار های خودش را دارد. در هر تخصصی که هستید، به روز باشید، اطلاعات خود را آپدیت کنید، اطلاعات جدیدی که کاربران ندارند را از طریق صفحه تان به آنها برسانید. اگر صفحه ی شما مربوط به خدمات خاصی می باشد، سعی کنید در آن تخصص اول باشید تا کاربران شما را بعنوان صفحه ای خاص بشناسند. برای مثال وقتی پزشک اعصاب، صفحه ای را راه اندازی می کند، وقتی اطلاعات کافی در اختیار کاربران خود قرار دهد، تمام افرادی که با مشکل اعصاب درگیر هستند، این صفحه را برای مطالعه در مورد مشکلات خود انتخاب می کنند. پس در حوزه ی کاری هستید، فرقی ندارد، تعمیر موبایل انجام می دهید، یا در کار فروش لباس باشید یا آموزش خوشنویسی می کنید، سعی کنید در حوزه ی خود محتوایی تخصصی تولید نمایید تا همه ی افراد به شما اعتماد کنند و جزء دنبال کنندگان همیشگی شما شوند. حتی اگر صفحه ای شخصی داشته باشید، سعی کنید در کنار تصاویر و مطالبی که قرار می دهید، توضیحاتی داشته باشید، برای مثال شاید اینکه شما دیشب زرشک پلو با مرغ خورده اید برای کاربران جذاب نباشد ولی اگر در کنار آن نحوه ی پخت آن را نیز قرار دهید. مطمئن باشید، افراد بسیاری دوست دارند از این دستورالعمل تهیه غذا استفاده نمایند.

3) ادامه دادن مسیر

هر کاربری برای داشتن یک صفحه ی عالی و موفق زحمت های زیادی کشیده است و افراد بسیاری را جذب کرده و فالوور های خود را زیاد نموده است، ولی به دلیل مشکلاتی که برای او پیش آمده، مدتی صفحه ی خود را رها می کنید، مطمئن باشید با این کار فالوورهای زیادی را از دست خواهید داد و حتی فالوور هایی که هر شب چند ساعت را به خواندن و دیدن پست های شما می گذرانده اند، حالا به راحتی شما را فراموش خواهند کرد. می دانید که هر کاربری بین صفحه ای که مطلب جدید ندارد با صفحه ای که مطالب به روز قرار می دهد، دومی را انتخاب می کند. البته صفحاتی که پست های زیادی قرار می دهند، خوب نیستند. یک صفحه ی نرمال هفته ای سه پست قرار می دهد.

4) شخصی سازی صفحه ی خود

هر کاربری در هر صفحه ای فعالیت می کند از نحوه ی قرار دادن پست ها و محتوای آنها می توان به شخصیت او پی برد، و صفحه اش نشان دهنده شخصیت او خواهد بود. پس سعی کنید شخصیت خود را با تصاویر و پست های فیک و تکراری نشان ندهید و خود را با نکات جذاب و آموزش های کاربردی معروف نمایید. در بین صفحات مربوط به اینستاگرام، تلاش کنید برای خود صفحه ای اختصاصی و شخصی داشته باشید، که محتوای آن اصل و جدید می باشد و در صفحات دیگر نکات آن بکار برده نشده است. سبک به کاربرده توسط شما باید مربوط به خود خود شما باشد و تکراری و کپی از صفحات دیگر نباشد. با خلاقیت فرمت، رنگ یا کلمه ای کلیدی را انتخاب کنید، که هر جا این کلمه شنیده شد، کاربران به یاد صفحه ی شما بیفتند. این روش، نوعی برندسازی ست تا کاربران راحت تر بتوانند به صفحه ی شما دسترسی داشته باشند. این روش باعث می شود هویت شما نیز در اینستاگرام شکل بگیرد و همه ی افراد با این هویت شخصی شما را بشناسند.

5) استفاده از تصاویر با کیفیت

یکی از موارد دیگر در جذب فالوور ، قرار دادن عکس هایی حرفه ای و با کیفیت است، زیرا هرچه این تصاویر با کیفیت تر و زیباتر نمایش داده شوند کاربران زیادی جذب آن خواهند شد، چون همه می دانیم که هر چیزی باید اول از نظر بصری، جذاب باشد تا ما محتوا و یا کپشن آن را بخوانیم. مثلا افرادی که کسب و کاری مربوط به طراحی داخلی دارند، می توانند با نمایش عکس های زیبایی از طراحی خانه ها و منازل تهیه نموده و در پست های خود بکارببرند. یک فروشنده ی لباس حتی اگر فروش بهترین مارک ها را داشته باشد، تا عکس آن کالا و محصول خود را قرار ندهد، حتی یک نفر هم جذب پست او نخواهد شد. پس با استفاده از عکس های حرفه ای و با کیفیت، کاربران را جذب صفحه ی خود کنید. سعی کنید از ویرایش های خود بهره ببرید و حتما برای خود تصاویری را به صورت دست اول و سفارشی شده، ایجاد و در صفحه ی خود قرار دهید. کاری کنید که کاربر با دیدن عکس شما لذت ببرد و برای بار اول آن را دیده باشد و آن تصویر را مختص برند و کسب و کار شما بداند. با کمی خلاقیت و وقت گذاشتن و با استفاده از ابزار Canva  که مربوط به طراحی گرافیک می باشد، می توانید تصاویری زیبا و دست اول ایجاد کنید.

ترفند دوم) تعامل با فالوور ها

در گذشته پست ها بر اساس زمان، مرتب می شدند، ولی در حال حاضر پست هایی بالاتر قرار می گیرند، که کاربران ارتباط بیشتری با آنها برقرار کرده اند. پس ترفند دومی که به شما برای جذب فالوور معرفی می کنیم تعامل با کاربران است. هر فردی حتی در زندگی عادی خود، شخصی را که با او ارتباط بیشتری دارد، به اشخاص دیگر ترجیح می دهد، در اینستاگرام هم همین طور است. اگر در ارتباط صادق باشید و برای طرف مقابل تان ارزش و احترام قائل باشید باعث می شود که نه تنها با او تعامل مستمر برقرار کنید، بلکه اعتماد او را نسبت به خود افزایش خواهید داد. سعی کنید سوالاتی از کاربران بپرسید و اگر پاسخش درست و منطقی بود، روی پاسخش مهر تایید بزنید طوری که احساس کند این مطلب را برای شخص او نوشته شده است. با خواندن نظرات کاربران سعی کنید بفهمید که مخاطبین شما بیشتر از کدام پست ها استقبال می کنند و در واقع سلیقه آنها را بشناسید. پست هایی که بیشتر دیده شده اند و لایک خوردند را بیشتر ملاحظه کنید و روی آن بیشتر کار کنید تا از این به بعد بتوانید آنها را بیشتر بکار ببرید. همیشه کسانی که در تولید محتوا به ریز ترین نکات توجه می کنند موفق تر هستند.

صحبت کردن با کاربران خود را آغاز کنید، آنها را به چالش بکشانید، از خاطرات گذشته تعریف کنید، اگر تجربه ای مفید دارید با کاربران خود به اشتراک بگذارید. در هر کسب و کاری، روشی جواب می دهد، پس به صفحات رقبای خود بروید و با استفاده از آنها، ارتباط و تعامل را با کاربران خود شروع نمایید.

در صفحه خود همواره مطالب چالشی درج کنید و در مورد آن نظر بگیرید. این کار باعث خواهد شد با آنها ارتباط برقرار نمایید. چرا که مهمترین هدف ما فروش و پیشرفت کسب و کار می باشد. پس از نوشتن اینگونه مطالب و گفتگو کردن با مخاطبین خود اکنون از او بخواهید محصولاتی که در صفحه قرار داده اید، را مشاهده و نظر خود را اعلام کند. از او درخواست کنید تا به سلیقه اش به شما کمک کند، و به آنها بگویید از اینکه او و دیگران نظر شخصی خود را می دهند، خوشحالید، همچنین از او بابت وقتی که صرف نگاه کردن به صفحه و محصولات و خواندن مطالب شما کرده است، تشکر نمایید. این گونه برقراری ارتباط به صورت دو طرفه بوده و باعث افزایش تعامل خواهد شد. برای مثال از آنها بخواهید از محصول خریداری شده از شما عکسی بگیرند، و آن را در صفحه خود تگ کنند و یا با هشتگ برای شما ارسال کنند تا شما آنها را در صفحه ی خود قرار دهید.

blank

همه ی کاربران خاطرات جذاب را دوست دارند، تا بحال به افرادی که به خوبی خاطرات تعریف می کنند توجه کرده اید، آنها همیشه چهره ای محبوب بین بقیه دارند. این حس را به فالوور هایتان القا کنید. برای مثال از خاطرات جذاب یک روز کاری در رستوران خود استفاده نمایید تا آنها جایی که این اتفاق افتاده را تجسم کنند و دوست داشته باشند برای یک بار هم که شده آنجا را ببیند. از همکاران خود عکس بگیرد و به فالورهایتان آنها را معرفی کنید. همیشه پست های آموزش در مورد هر کسب و کاری محبوبیت خاص خود را دارد، از آنها بهره ی کافی را ببرید. و در استوری های خود اعلام کنید مثلا برای شنیدن خاطره ی بعدی منتظر پست جدید باشید یا عکس خود را در رستوران ما برای ما ارسال کنید تا از آنها در پست ها استفاده کنیم. این ها همگی باعث ارتباط با کاربران خواهد شد.

طراحی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام را مطالعه کنید.

ترفند سوم) معجزه ی تبلیغات در اینستاگرام

یکی از مهم ترین راهکارها برای افزایش فالوورهای شماست که در اینستاگرام می تواند کمک زیادی در هر کسب و کاری انجام دهد. شما خود به عنوان کاربر اینستاگرام می دانید که تبلیغات بسیار با اهمیت است . پس از صفحات دیگر کمک بگیرید، صفحات خود را به کاربران دیگر معرفی کنید، وقتی کاربران را به سمت صفحه خود جذب کرده و با راهکارهای متفاوت باید آنها را حفظ کنید زیرا سرمایه های واقعی شما فالورهایتان هستند.

روش اول: تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

یکی از راه های تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات اسپانسری می باشد، این تبلیغات در نوع خود بسیار موثر بوده و زمان کمی از کاربر می گیرد. این نوع از تبلیغات بسیار ساده بوده زیرا راهنمای کامل تصویر در خود اینستاگرام است. این تبلیغات به صورت تبلیغات در اکسپلور و استوری صورت می گیرد، که هر کدام تاثیر خود را داشته و دارند. در اینجا حتی می توان افراد بیننده ی تبلیغات تان را انتخاب نمایید. خانم و آقا بودن، سن آنها و حتی شهر آنها قابل تعیین است. فقط هزینه ی آن می ماند، که براساس معیارهای زیر سنجیده خواهد شد و پرداخت می گردد:

دسترسی (Reach): عدد ریچ مشخص می‌کند که چند نفر تبلیغ شما را دیده اند.

درگیری (Engagement): چند نفر با تبلیغ شما درگیر شده و نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

بازدید (View): تبلیغ شما در مجموع چند بار توسط کاربران اینستاگرام مشاهده شده است.

این نوع از تبلیغ، در زیاد شدن فالوور های شما، بسیار موثر خواهد بود. مطمئناً همین باعث خواهد شد، کمی هزینه ی آن بالا باشد. فقط نکته ی قابل توجه در اینجا، تحریم بودن ما در استفاده از این نوع تبلیغ می باشد و نمی توان از آن به تنهایی استفاده نمایید.

روش دوم: تبلیغات در صفحات بزرگ

در بسیاری از صفحات با فالوور های زیاد، مشاهده کرده اید که تبلیغات افراد دیگر را نیز در صفحات خود قرار می دهند، این یکی از روش های بسیار عالی برای تبلیغات است. بعد از انتخاب صفحات پربازدید، مطمئناً باید در مورد هزینه ی تبلیغات خود با او به توافق برسیم. باید نرخ تبلیغات را در اینستاگرام در این گونه صفحات بدانیم تا تبلیغی کامل با قیمتی مناسب را داشته باشیم، زیرا آنها هستند، که با تبلیغ کار ما، فالوور ها را به سمت صفحه ی ما هدایت می کنند و آنها بعد از افزایش فالوور ، از مشتریان محصولات ما شده و باعث کسب درآمد ما خواهند شد.

تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام قیمت و شکل متفاوتی دارد:

بازدیدی: در این حالت هزینه تبلیغ بر اساس تعداد دفعات که تبلیغ شما مشاهده و بازدید شده است، محاسبه می گردد.

ساعتی: در این نوع تبلیغات ساعتی، بر حسب مقدار زمانی که تبلیغ شما در یک صفحه پربازدید قرار گرفته است، هزینه پرداخت می نمایید. ممکن است یک تبلیغ دو ساعت طول بکشد یا یک پست بصورت دائمی در یک صفحه قرار بگیرد.

استوری: در تبلیغات استوری شما می‌توانید از صفحه ای بزرگ و پربازدید بخواهید تا برای تبلیغات شما یک نظرسنجی قرار دهد و یا لینک فروشگاه یا سایت شما را تگ کند.

فقط قبل از تصمیم گیری در مورد، انتخاب صفحه ای که قرار است تبلیغات شما را انجام دهد، از هزینه ها و تعرفه های تبلیغات در این گونه صفحات باخبر شوید. یا به دایرکت آن صفحه بروید و هزینه ها را سوال کنید. در سایت های مختلف جستجو کرده و از تعرفه ها اطلاعات کافی بدست آورید.

فقط نکته ی قابل توجه دیگری که باید به آن توجه کرد این است که یک صفحه ی تخصصی، تبلیغات ما را هدفمند خواهد کرد. برای مثال صفحه ای بزرگ وجود دارد که به آموزش شیرینی پزی، کیک، تزیین غذا و غیره می پردازد، حال ما یک کافی شاپ تاسیس کرده ایم، حتما سپردن تبلیغ به این صفحه، کاربردی تر خواهد بود. زیرا تمام فالوور های این صفحه علاقمند به غذا و متعلقات آن هستند و دیدن خدمات شما، آنها را به وجد خواهد آورد و از دنبال کنندگان شما خواهند شد و روزی شما را برای گذراندن چند ساعت وقت گذرانی و داشتن اوقات خوش خود انتخاب می کنند. پس این تبلیغی هدفمند بوده، زیرا باعث افزایش فالوور های شما خواهد شد و در نهایت باعث رشد در کسب و کارتان می گردد.

روش سوم: اینفلوئنسر مارکتینگ

چه کسانی این مقام را کسب کرده اند. افرادی که توانسته اند از هر روشی استفاده کرده و کاربران را جذب خود نمایند. این صفحات، تعداد فالوورهای بالایی دارند، بیشترین لایک را دریافت می کنند، استوری های آنها بازدیدهای زیادی دارند. واقعا این صفحات متعلق به چه افرادی ست؟ بله درست متوجه شده اید، هنرمندان، خوانندگان و افراد معروف و خیلی های دیگر. به آنها شاخ های اینستاگرام گفته می شود و به نحوی اینستاگرام روی دستان آنها می چرخد. آنها هستند که به دیگران، نحوه پوشیدن لباس ها، رفتن به جاهای مختلف و حتی علایق آنها را به گونه ای معین می کنند که حتی کاربر خودش متوجه نمی شود. همیشه افراد معروف، افراد خوب و عای نیستند و گاهی وقت ها، حتی افرادی با تباه کردن خود و دلقک بازی فالوورهای زیادی را جذب کرده اند، و با نابودی خود باعث افزایش فالوورهایشان شده اند. اگر کسب و کار کوچکی را شروع کرده اید از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید و از افرادی که توانسته اند، صفحاتی به این عظمت ایجاد کنند، می توان برای تبلیغات استفاده کرد، زیرا اینها محتوایی تولید می کنند، که طرفداران زیادی دارد.

blank

فقط بازهم باید به نکته ی مهم در انتخاب صفحه دقت کنید، زیرا تبلیغات لوازم آرایش در صفحه ای اینفلوئنسر که در همه ی پست هایش از زیبایی طبیعیش دم می زند و آرایش کردن را زیاد نمی پسندد، خیلی نمی تواند کاربردی و ارزشمند باشد. پس در انتخاب آنها دقت لازم را بکار ببرید و اینفلوئنسر مناسب هدف خود را پیدا کنید تا سرمایه شما از بین نرود.

ترفند چهارم) مسابقات مهیج

تمام کاربرانی که به اینستاگرام وارد می شوند دوست دارند در اوقات فراغت خود از خواندن پست و محتوا لذت برده و هیجان به آنها دست دهد. روش های زیادی برای ایجاد هیجان در پست ها وجود دارد. همانطور که می دانید یکی از آنها راه اندازی مسابقه بین کاربران است. با استفاده از ترفندهای خلاقانه تلاش کنید کاربران را به شرکت در مسابقه تشویق کنید. مطمئن باشید قرار دادن جوایزی برای این مسابقات باعث مهیج تر شدن آن و ترغیب بسیاری از کاربران برای شرکت در آن خواهد شد. برای اینکه طراحی مسابقه به خوبی انجام شود و موثر واقع شود از سه مرحله زیر استفاده کنید:

blank

برنامه ریزی برای مسابقه

قبل از شروع کار، اول مشخص نمایید که هدف تان از برگزاری مسابقه چیست؟ آیا می‌خواهید برند خود را مطرح نمایید؟ هدف شما در نحوه انتخاب مراحل و اجرای مسابقه بسیار موثر خواهد بود. بعد از آن مخاطبان خود را تعیین کنید. عنوان مسابقه، شرایط شرکت در مسابقه و جوایز باید مشخص شوند. مرحله ی بعدی انتخاب موضوع جذاب برای مسابقه است. مسابقه ای ساده برگزار کنید تا همه توانایی شرکت در آن را داشته باشند. برای مثال خرید محصولات گران قیمت و لوکس شما و تهیه ی عکس با آن، برای بسیاری از کاربران مقدور نیست. هدیه هایی که انتخاب می‌کنید الکی و بی ارزش نباشد. می‌توانید از محصولات خودتان هدیه بدهید تا محصول خود را با یک حس خوب برای برنده ها همیشگی کنید. برای آشنایی بیشتر با این روش افزایش فالوور در اینستاگرام، می‌توانید مسابقه های برگزار شده در اینستاگرام را بررسی کنید و ببینید بازخورد آنها چطور بوده است. به طور کلی، مسابقه ها شامل لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا تگ کردن دو یا سه نفر می باشد. این باعث می‌شود تا تعامل بسیاری در صفحه شما رخ دهد. فالوور هایتان را با این روش زیاد کنید و باعث تعامل با کاربران خود شوید.

تبلیغ و اجرای مسابقه

این مرحله به اجرای مسابقه تعلق دارد. برای اینکه تعداد شرکت کنندگان مسابقه ی خود را زیاد کنید، اول شروع به تبلیغ مسابقه خود کنید، کاربران را به سمت مسابقه خود هدایت کنید. آنها را جذب مسابقه و نحوه ی اجرای آن کرده و هیجان کاربران را برانگیزید. از مسابقه خود تیزر تبلیغاتی هیجان انگیزی بسازید یا تصاویری با کلمات کلیدی در مورد آن در استوری خود قرار دهید. بعد از جلب توجه کاربران، حالا وقت اجرای مسابقه است.

بررسی نتایج

وقتی زمان دقیقی که برای اتمام مسابقه قرار داده اید فرا رسید، مسابقه را عادلانه داوری و قضاوت کنید. خواهش می کنم نسبت به تعهد خود در مورد اهدای جوایز پای بند باشید، زیرا کاربران زیادی منتظر اعلام نتایج هستند. فکر نکنید، بعد از مدتی کاربران فراموش خواهند کرد، بدقولی ها باعث بی اعتمادی به صفحه ی شما خواهد شد. جوایز را برای کاربران برنده ارسال نمایید و از آنها بخواهید از جوایز به همراه خودشان عکس تهیه کنند و برای شما ارسال کنند و در پست ها آنها را بکار ببرید تا کاربران از نحوه اجرا و داوری مسابقه ناراحت و دلگیر نشوند. فقط در تمام مراحل خلاق باشید تا بتوانید بیشترین تعامل را برقرار کنید.

ترفند پنجم) دعوت کردن کاربران برای انجام کاری

در فضای کسب و کارهای اینترنتی یکی از راهکارهای جذب کاربران این است ک از آنها بخواهیم برای ما کاری کنند که به آن اصطلاحاً «فراخوان عمل» گفته می شود. یعنی شما مخاطبانتان خود را به چالش کشانده و از آنها دعوت کنید که کاری را برای شما انجام دهند و با استفاده از جملات کلیدی چون برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. همین حالا از ما خرید کنید، برای دانلود در کانال عضو شوید و … استفاده نمایید.

این جملات و امثال آنها می توانند در دیده شدن پست های شما بسیار موثر واقع شوند زیرا باعث افزایش ارتباط و تعامل بین شما و مخاطبین هدف شما می شود. خلاق باشید و در کپشن های خود حتما از این فراخوان عمل استفاده کنید. جمله ای بنویسید که کاربران اینستاگرام را مستقیم به شما مرتبط کند.

معمولاً هدف از فراخوان عمل این است که کالای خود را به فروش برسانیم. اما شما می‌توانید از آن برای افزایش فالوور در اینستاگرام هم استفاده کنید. شاید بخواهید بدانید چطور می توان این کار را انجام داد؟ با ارائه پیشنهادهای خوب به کاربران آنها را جذب کنید. برای مثال بگویید فقط یک هفته برای خرید با تخفیف 50 درصد وقت دارید و فقط 100 لایک اول این تخفیف را استفاده می کنند. فقط نکته اینجاست که کاربران به راحتی هر کاری را نمی کنند و این بستگی به خلاقیت شما دارد که چگونه آنها را به این کار دعوت نمایید.

blank

دلیل خوب و محکمی برای دعوت از کاربران خود برای انجام کار مورد نظرتان داشته باشید. کاربران در صورت نیاز به محصول شما، خود را راضی به انجام کار خواسته شده توسط شما خواهند کرد. برای مثال از پیشنهادات زیر استفاده کنید:

  • رنگ مورد علاقه ی شما چیست؟
  • ویدئو زیر را مشاهده کرده اید؟
  • اگر مشکل پسند هستید اینجا کلیک کنید!
  • ادامه ی مطلب را در کپشن ببینید.
  • لینک کانال آهنگ در بیو موجود است.
  • دوستان خوش تیپ خود را تگ کنید و …

ترفند ششم) ربات های همه کاره

وقتی تمام تلاش خود را در جهت افزایش فالوور با ترفندهای بالا انجام دادید، و با مطالب خوب و کاربردی و روش های دیگر فالوورهای زیادی را جذب صفحه ی خود کردید، شاید تعداد فالوورهای شما از این به بعد یک روند معمولی را داشته باشد و شما نمی توانید دست روی دست بگذارید تا در هر روز فقط چند نفر از دنبال کنندگان شما شوند. اگر صفحه ای بسیار خوب و عالی باشد از یک حدی بیشتر نمی تواند، فالوور زیاد کند، پس باید کار کنیم که فالوورها خیلی بیشتر شود، پس با لایک کردن، کامنت گذاشتن برای صفحات مرتبط، استفاده از هشتگ ها، صفحات مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. ولی مطمئناً شما خواهید گفت این کارها را نمی توانید به تنهایی انجام داد، چون بسیار وقت گیر و انرژی بر است. ما به شما توصیه می کنیم از ربات مربوط به این کار بهره ببرید و تمام این کارها را به او بسپارید.

blank

ترفند آخری که به شما معرفی می کنیم، استفاده از ربات افزایش فالوور می باشد. این ربات، برنامه ای کاربردی، ارزان و مطمئن برای افزایش فالوورهای صفحه ی اینستاگرام تان می باشد. فقط برای او تعیین کنید که باید چه کند و شما به دنبال چه افرادی هستید، تا او کارهای لازم را انجام دهد.

حرف آخر

افزایش فالوور، از جمله عوامل اصلی موفقیت در اینستاگرام تجاری و بازاریابی است! در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز، کاربران به دنبال بیشتر دیده شدن صفحه خود از طریق افزایش فالوور هستند. و اگر نتوانید فالوورهایتان را زیاد کنید نمی توانید رشد خوبی در کسب و کار خود داشته باشید. ما با معرفی ترفندهای بالا به شما اطمینان خاطر می دهیم که فالوورهایتان به طور شگفت انگیزی زیاد شوند. در این مطلب آموزشی، سعی کردیم نحوه ی افزایش فالوور در اینستاگرام را شرح دهیم تا بتوانید برند خود را معرفی کرده و محصولات خود را با موفقیت به فروش برسانید.

از اینکه وقت گذاشته، حوصله کردید و مطالب ما را مطالعه کردید از شما تشکر می کنیم. لطفا با رفتن به بخش نظرات، در بهتر شدن هر چه بهتر مطالب به ما کمک کنید و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بقیه ی کاربران نیز از آنها استفاده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *