تلفن هوشمند و تبلت

ترفند فارسی سازی سامسونگ ها

blank

این آموزش را برای عزیزانی که باکس های تعمیرات موبایل را دارند، ارایه می کنیم.برای فارسی سازی گوشی های سامسونگ به فریموری(FirmWare) نزدیک و مشابه گوشی  که قرار است فارسی کنیم، احتیاج داریم. قبل از دانلود فرم ور لازم است برخی نکات را بدانید و آنها را به کار ببندید. اول اینکه ورژن اندروید فایلها باید یکسان باشد، دوم اینکه به خاطر داشته باشید که این قلق بر روی همه مدلها جوابگو نخواهد بود و در انتها نیز باید به یاد داشته باشید که بعد از رایت فایل به مدت چند دقیقه گوشی هنگ می ماند و پس از آن  گوشی ری استارت خواهد شد.فرم ور تک فایل هر مدل از گوشی های سامسونگ، برای فارسی سازی مدل فاقد زبان و تنظیمات فارسی طبق لیست دانلود کنید.

فارسی سازی با استفاده از باکس Z3X

در نسخه جدید این باکس شما میتوانید اینکه کدام قسمت از فایل بر روی گوشی رایت شود، را انتخاب کنید( سیستم – کش – هیدن – ریکاوری و …. ).لازم است تیک SYSTEM را بزنید و باقی تیکها را بردارید و روی گوشی رایت کنید.

فارسی سازی با استفاده از باکس OCTOPUS

برای شناسایی فایل رام شما باید آنرا به فایل OCT توسط خود باکس تبدیل نمایید که کمی زمانبر خواهد بود.فایل تبدیل شده را آدرس دهی کنید و تیک گزینه ADVANCED MODE را بزنید سپس WRITE FIRMWAREرا بزنید سپس از پنجره باز شده فقط SYSTEM را انتخاب کنید و رایت کنید.

فارسی سازی بدون استفاده از باکس

نرم افزار ۷ZIP را دانلود و نصب نمایید. فایل رام هر دو گوشی را آماده کنید و با نرم افزار ۷ZIP یا WINRAR هر دو رام را بصورت کامل اکسترکت میکنیم و هر کدام را در فولدری جداگانه نگه میداریم.
اگر قصد دارید مدل J710GN را با فایل J710F فارسی کنید می بایست فایل سیستمی J710F را جایگزین فایل سیستمی J710GN کنید. حالا می بایست تمام فایلها را انتخاب کنید و با نرم افزار ۷ZIP تبدیل به پک جدید با فرمت TAR میکنیم .حالا می توانید فایل را توسط باکسهای مختلف فلش کنید.

فارسی سازی با استفاده از باکس TWRP

شما در این روش به بک آپ رام مدلی که قصد جایگزین کردن فایل سیستم دارید، احتیاج دارید.به عنوان مثال برای فارسی سازی J710GN باید بک آپ TWRP سالم را از گوشی J710F تهیه و فقط فایل سیستم بک آپ J710F را بر روی گوشی J710GN رایت نمایید.

مطالب مرتبط