ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش نحوه ی مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام

مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام

چگونه در تلگرام عکس پروفایل را مخفی کنیم؟ اگر دنبال راه حلی برای قفل کردن و بالا بردن امنیت عکس پروفایلتان هستید توضیحات ما را در این مورد بخوانید. ما به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید کاری کنید که در تلگرام و موبوگرام و … عکس پروفایل شما دیده نشود.

قبلا امکان مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام وجود نداشت و اگر شما دوست داشتید برای کاربری عکستان را قفل کنید این قابلیت امکان نداشت . مثلا اگر فردی در تلگرام مزاحمتان می شد و شما نمی خواستید که او به عکس شما دسترسی داشته باشد، فقط می توانستید او را بلاک کنید که می توانست در صورت داشتن آیدی و شماره شما با اکانت دیگری وارد شود ولی در نسخه ی جدید تلگرام امکان پنهان کردن عکس پروفایل آمده است که در پایین تر در این مورد توضیح داده ایم.

مراحل مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

blank

بعد از دانلود تلگرام اصلی وارد اکانت خود شوید و بعد از آن به قسمت تنظیمات بروید و سپس به بخش حریم خصوصی و امنیت بروید و گزینه ی Profile Photo را انتخاب کنید.

blank

جهت معرفی روش های مشاهده پروفایل Private اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

در این قسمت شما با انتخاب گزینه My Contacts می توانید کاری انجام دهید که فقط مخاطبین شما بتوانند عکس های پروفایلتان را ببینند. مخاطبین شما شامل افرادی است که شما آنها را ذخیره و اد کردید و اگر از ربات دوست یابی استفاده کردید برای آن شخص عکس شما پنهان است.

blank

قفل کردن عکس پروفایل تلگرام

در صورتی که تمایلی به استفاده از روش بالا ندارید یا نسخه تلگرامتان این امکان را پشتیبانی نمی کند برای دیده نشدن عکس پروفایل در تلگرام برای فرد مورد نظر موارد زیر باید رعایت شود در غیر این صورت، شخص می تواند به عکس شما دسترسی پیدا کند. آموزش ما در مورد تلگرام اصلی می باشد و اگر در تلگرام های غیر رسمی راه دیگر و یا بهتری می دانید سپاسگزاریم که در قسمت دیدگاه توضیح دهید تا اشخاص دیگر نیز از آن استفاده کنند.

  • دیلیت اکانت کنید و در این صورت همه ی افرادی که شماره ی شما را ندارند برای همیشه نمی توانند به اکانت شما دسترسی پیدا کنند.
  • اگر آن شخص شماره ای از شما نداشته باشد، زیرا در صورت داشتن شماره شما با اکانت دیگری می تواند عکس های شما را ببیند.
  • اگر اکانت تلگرام شما آیدی نداشته باشد، اگر آیدی دارید آن شخص می تواند با سرچ آیدی شما را به راحتی پیدا کند.
  • در هر گروهی که شخص مقابل عضو است شما عضو نشوید.

به این امر توجه کنید که برنامه ای برای پنهان کردن عکس پروفایل وجود ندارد و وقت خود را صرف تبلیغاتی که در مورد چنین برنامه ای بر روی گوشی شما می آید، نکنید و راه پیشنهادی ما فقط تلگرام اصلی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *