تست و بررسی سامسونگ

کیفیت صفحه نمایش گلکسی Tab S5e

صفحه نمایش گلکسی Tab S5e

بخش 2- طراحی، کیفیت صفحه نمایش گلکسی Tab S5e

از نظر بازاریابی، گلکسی Tab S5e یک تبلت بسیار نازک است. ضخامت آن فقط 5.5 میلی متر است و حتی از باریکترین iPad حال حاضر یعنی iPad Pro با ضخامت 5.9 میلی متر، نازک تر از است.

این نازکی در صورتی که تبلت را بدون هیچ وسیله اضافی و محافظتی مانند کاور و یا روکش های چرمی حمل می کنید بسیار عالی است اما در هنگام اتصال کیبورد به صفحه کلید خب طبیعی است که ضخامت آن بیشتر می شود، این تبلت با کاور حتی از سایر نوت بوک ها نازک تر است.

این تبلت همچنین با وزن 400 گرم بسیار سبک است، اما هنوز هم برای استفاده با یک دست به اندازه کافی سبک نیست. وزن، به همراه اندازه تبلت، بعد از چند دقیقه، استفاده از تبلت با یک دست را دشوار می کند، به خصوص هنگامی که تبلت به صورت افقی نگه داشته شده است.

قاب دور گلکسی تب S5e، دقیقا شبیه به iPad Pro جدید بسیار نازک است. با این حال، آنها به اندازه کافی ضخیم هستند که نگرانی در مورد لمس تصادفی صفحه نمایش وجود نداشته باشد، و نازکی آن نیز طوری نیست که براحتی کج و منحرف شود.

blank blank
blank blank
سمت راست • سمت چپ • سمت بالا • سمت پایین

در امتداد طرفین، Tab S5eدارای دکمه پاور و دکمه های تنظیم حجم صدا در سمت راست، همراه با اسلات کارت حافظه میکرو اس دی است و در مدل LTE تیز اسلات سیم کارت در کنار وجود دارد.

جهت معرفی تخصصی گلکسی تب 5 اس ایی اینجا کلیک کنید.

سنسور اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است که ایده خوبی برای تبلت نیست. وقتی تبلت را بر می دارید، معمولا تصور نمی کنید کدام طرف بالا یا پایین تبلت است ، که از نظر محتوا مشکلی ندارد، اما به دلیل اینکه این دکمه فقط در یک طرف است، کمی سخت می شود.

همچنین دکمه در نتیجه طراحی تبلت، خود بسیار نازک است و همین امر باعث می شود که انگشت خود را به سختی به سمت هدف قرار دهید. همین حسگر در گلکسی S10e به دلیل نحوه نگه داشتن تلفن بسیار خوب عمل می کند اما انگشت شست شما در جایی نیست که دکمه پاور روی Tab S5e قرار دارد، بنابراین استفاده از سنسور اثر انگشت روی این دستگاه بسیار ناخوشایند است.

با وصل کردن لوازم جانبی مثل صفحه کلید، اوضاع بدتر می شود، زیرا لبه کاور در بالای لبه تبلت بالا می رود و استفاده از حسگر اثر انگشت را سخت می کند.

blank

صفحه نمایش روی تبلت Tab S5e یکی از ویژگی های کیفی است که بازپرداخت شده است. پنل سوپر آمولد 10.5 اینچی با رزولوشن 2560 × 1600 با کیفیت عالی و کیفیت تصویر کلی بسیار عالی به نظر می رسد. همچنین به میزان کافی در فضای داخلی روشن می شود و در محیط های روشن قابل استفاده است. این صفحه مجهز به پوشش ضد انعکاس می تواند کمی بهتر باشد اگرچه بسیاری از چهره خود را روی صفحه مشاهده می کنید، به خصوص هنگام مشاهده محتوای تاریک.

برای خرید تبلت های به روز و با قیمت مناسب و برای اینکه قبل از خرید تبلت مورد نظر خود بتوانید شرایط و مشخصات فنی آن را بررسی کنید و با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام کنید به راهنمای جامع خرید تبلت در وب سایت فروش محصولات کوک موبایل مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *