تست و بررسی سامسونگ

نتیجه گیری بررسی و باتری تبلت S5e

بررسی و باتری تبلت S5e

4- دوربین، باتری، نتیجه گیری تبلت S5e

تبلت Tab S5e دارای دوربین جلویی و پشتی است. هیچ کدام به طور ویژه خوب نیستند، چرا که شما به طور ایده آل نمی توانید از آنها برای عکاسی جدی استفاده کنید. دوربین پشت کمی بهتر است در صورت نیاز به عکس گرفتن و اسکن برداری از اسناد و مدارک خوب عمل می کند و دوربین جلو برای برقراری تماس های ویدیویی قابل استفاده است.

blank blank
نمونه تصاویر گرفته شده با تبلت در نور روز

 عمر باتری تبلت S5e سامسونگ

ما هیچ آزمایش جدی در مورد باتری در Tab S5e انجام ندادیم، اما این کار در حدود دو روز با دو بار شارژ با استفاده منظم و چند ساعت تماشای فیلم در YouTube ، Netflix و Amazon Prime Video به طول انجامید. همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند و حدود 3 ساعت طول می کشد تا شارژر سریع عرضه شده باتری را به طور کامل شارژ کند.

نتیجه گیری

برداشت های اول ما از تبلت Tab S5 سامسونگ نسبتا منفی بود. تا حدودی مربوط به تصمیم گیری سامسونگ در این مورد است که این تبلت به یک چیپ ست میان رده و حافظه و گزینه های ذخیره سازی مطلقا سطح پایین احتیاج دارد. در حالی که ما مدل کم قیمت این تبلت را بررسی کردیم، شک داریم حتی نسخه گرانقیمت تر، حتی با کند ترین آی پد، از نظر عملکرد کلی، همخوانی داشته باشد.

جهت بررسی نرم افزار و عملکرد گلکسی Tab S5 اینجا کلیک کنید.

نکته دیگر فقط با توجه به جزئیات است. چیزهایی مانند حسگر اثر انگشت و دکمه پاور در اکثر اوقات غیرقابل استفاده هستند و به خصوص وقتی از صفحه کلید Book Cover استفاده می شود. این کاور با اینکه به نظر می رسد کاملا جالب باشد اما در حین استفاده واقعی بسیار ناراحت کننده بود. همچنین، صفحه کلید هنگام باز یا بسته بودن صفحه نمایش را خاموش یا روشن نمی کند که عجیب و غریب به نظر می آید.

blank

سرانجام، این پلتفرم به خودی خود در حال غرق شدن است که بیشتر آن، در حال حاضر، در زیر آب است. گوگل از تبلت های اندرویدی منصرف شد و توسعه دهندگان شخص ثالث مدتها قبل از آن تسلیم شدند. در این مرحله به نظر می رسد سامسونگ جز معدود سازندگانی است که سعی در نگه داشتن آن دارد اما Tab S5e یک تلاش ضعیف و بیهوده است.

در پایان، تنها چیزی که در مورد Tab S5e دوست داشتیم این بود که این تبلت برای مصرف چندرسانه ای خوب بود. اگر دوست دارید هنگام حرکت یا حتی وقتی که روی تخت خوابیده اید به تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی بنشینید و یا دوست ندارید برنامه تلویزیونی که بقیه تماشا می کنند را نگاه کنید، این یک گزینه عالی است. با این حال، ما واقعا نمی توانیم آن را برای کارهای دیگر توصیه کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *