اخبار فناوری

اپلیکیشن Apple Music در اندروید

اپلیکیشن Apple Music در اندروید

بر خلاف گوگل، اپل در افزودن حالت تاریک به برنامه های اندرویدی خود، کمی کندتر عمل می کند، که این موضوع، کاملا قابل درک است. اگر برخی اوقات اتفاق افتاده که از Apple Music در تلفن هوشمند اندرویدی خود استفاده می کنید، خوشایند است بدانید که بروزرسانی آینده شامل دریافت حالت تاریکی طولانی مدت است.

اپل امروز برنامه بتا Apple Music را برای اندروید با یک جفت ویژگی قابل توجه از iOS 13. به روز کرده است. با به روزرسانی امروز، کاربران اندرویدی اکنون می توانند از حالت تاریک در Apple Music و همچنین متن اشعار همگام شده با موسیقی استفاده کنند.

اگر می خواهید قبل از اینکه اپل، این حالت و به روز رسانی را در دسترس همه قرار دهد، شما آن را امتحان کنید، می توانید نسخه بتا این برنامه را از طریق فروشگاه Play نصب کنید. بچه های در وب سایت 9to5mac به تازگی متوجه بروزرسانی جدیدی برای بتا اپل موزیک شده اند، که نه تنها یک تم تاریک بلکه چندین ویژگی از iOS 13 را اضافه می کند.

جهت آموزش Apple Music در آیفون اینجا کلیک کنید.

جدای از حالت تاریک، این به روزرسانی همچنین طراحی مجدد Now Playing UI و اشعار همگام سازی شده با طراحی مجدد اضافه خواهد شد که به کاربران امکان می دهد همزمان با پخش موسیقی مورد علاقه خود با زیر نویس کردن اشعار، آن را را دنبال کنند و با کشیدن نوار ابزار به هر جایی از شعر که دلشان خواست بروند. این ویژگی که متن شعر همزمان با موسیقی نمایش داده می شود، همراه با انیمیشن های جذاب، برای سرگرمی بیشتر شما است، و همچنین دارای برخی از ابزارهای کنترل پخش موسیقی و نمایش متن شعر است که به شما امکان می دهد تا متن شعر مورد علاقه خود را پیدا کنید، دنبال کرده لذت ببرید.

اپل هنوز متعهد به انتشار تاریخ عرضه این به رور رسانی نبوده است، اما احتمال زیاد وجود دارد که به روزرسانی جدید، همان زمانی منتشر شود که اپل iOS 13 را در پاییز منتشر می کند.

همچنین اگر به گوش دادن موزیک با صدای بهتر و باکیفیت تر علاقمندید می توانید به وب سایت کوک موبایل سر بزنید و از نحوه ی خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوث مطلع شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *