تست و بررسی سامسونگ

ارزیابی و نظر ات در خصوص گلکسی سامسونگ A80-بخش ششم

گلکسی سامسونگ A80

6- جایگزین ها، قضاوت، نظر ات مثبت و منفی

رقابت

تقریبا به  نظر می رسد که ما در حال هول و هراس وقوع سیل عظیمی در دوربین های گوشی هستیم. مطمئنا، آنها به توسعه تلفن های بدون قاب کمک می کنند و به طور بالقوه می توانند بدون ناچ باشند.

blank

دوربین چرخشی Zenfone 6 نسبت به گلکسی A80 برتری دارد؛ می تواند پانورامای خودکار بگیرد، می تواند در هر زاویه ای استفاده شود، هیچ محدودیتی در حالت سلفی اعمال نمی کند، همچنین درتمام ویدئوهای 4k با سرعت 60 فریم بر ثانیه، تثبیت سازی را انجام می دهد. حالتی که گلکسی حتی در دوربین اصلی خود ندارد. همچنین گوشی Zenfone دارای چیپ ست قوی تر است، بنابراین برای بازی نیز بهتر خواهد بود. همچنین مدت زمان بیشتری شارژ باتری را نگه می دارد، دارای شکاف میکرو اس دی و جک هدفون است و قیمت آن کمتر از گلکسی است. صفحه نمایش A80 بزرگتر است و همان چیزی است که ما می خواهیم.

blank blank blank blank
Asus Zenfone 6 ZS630KL Xiaomi Mi 9 OnePlus 7 Pro  Huawei P30

 

مقایسه گلکسی A80 با وان پلاس 7 پرو دشوار تر است، گوشی وان پلاس کمی گران قیمت تر است. با اختلاف قیمت ده درصدی، می توانید صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر که رزولوشن 90 هرتز را پشتیبانی می کند و یک گوشی سه دوربین (که فقط دوربین تله در گلکسی حذف شده است)، چیپ ست اسنپ دراگون 855 با عمر باتری طولانی تر، خریداری کنید. در عوض، می توانید مقداری از پول خود را صرفه جویی کنید یک گوشی ارزان تر از گلکسی A80 بخرید.

همین چیپ ست اسنپ دراگون می تواند روی گوشی های شیائومی ام آی 9 وجود داشته باشد و قیمت آن کمتر از گلکسی ها است، حتی خیلی کمتر. علاوه بر قیمت و عملکردی که دارد، شیائومی ام آی 9 دارای لنز تله فوتو در بالای دو دوربین دیگر است. با اینکه باتری کوچکتری دارد، عمر باتری بیشتری دارد. اساسا سبک تر و فشرده تر است.

اگر گوشی فشرده تر می خواهید، هواوی P30 جایگزین بدی نیست، به این شرط که یک گوشی چینی اصل بخرید. این گوشی نیز دوربین تله، جک هدفون دارد و عمر باتری آن بیشتر از گلکسی است. به اضافه اینکه چیپ ست کیرین 980 پرچمدار قدرتمند تر از چیپ ست اسنپ دراگون A80  است.

blank 

جهت مشاهده کیفیت دوربین سامسونگ گلکسی A80 اینجا کلیک کنید.

 

قضاوت

گلکسی A80 به لطف دوربین منحصر به فرد و صفحه نمایش بدون قاب، و با تمام فاکتورهای عالی که دارد، فروش بسیار دشواری دارد. در هنگام ورود به بازار، با داشتن مزایایی مانند عملکرد برتر، دوربین اضافی، عمر باتری بهتر، قیمت آن به عنوان یک گوشی پرچمدار مناسب است.

گوشی گلکسی A80 با دوربین سلفی که دارد محبوب است و هیچ دوربین سلفی با این گوشی قابل مقایسه نیست حتی از دوربین سلفی Asus Zenfone 6 هم بهتر است، با اینکه پول کمتری بابت آن می پردازید.

گلکسی A80 یک گوشی با دوربین چرخشی جدید است، دوربین پشت صفحه نمایش در جای مخصوص خود قرار گرفته و به محض درخواست بالا آمده می چرخد و به دوربین سلفی و اصلی تبدیل می شود. این گوشی در مغازه های خرده فروشی به راحتی پیدا نمی شود.

نظرات مثبت

  • ساخت با کیفیت بالا، قاب فلزی، جلو عقب GG
  • مکانیسم دوربین منحصربفرد که از جای خود بلند شده بیرون می آید
  • صفحه نمایش بسیار زیبا با درخشندگی بالا در فضای بیرون و دقت sRGB عالی
  • در کل کیفیت تصویر خوبی دارد.

نظرات مخالف

  • اسلات کارت حافظه برای افزایش حافظه ندارد
  • کمی شکننده به نظر می رسد و گرد و خاک داخل گوشی می رود
  • عمر باتری قابل توجهی ندارد
  • هنگام استفاده از دوربین برای گرفتن عکس سلفی محدودیت دارد.
  • در ویدئوهای 4k تثبیت سازی ندارد
  •                                                                                               blank

مطالب مرتبط