اخبار فناوری

تنها راه ورایزون گلکسی S10 برای به روز رسانی

blank

راه کار به روز رسانی S10

سامسونگ بدون دلیل تولید کننده شماره یک، تلفن هوشمند در جهان نشده است. سه گوشی که این شرکت در اوایل سال جاری عرضه کرد، Galaxy S10e، Galaxy S10 و Galaxy S10+ نمونه هایی از تخصص سامسونگ در ساخت گوشی های پیشرفته هستند. اما برخی از صاحبان گلکسی S10 پس از نصب آخرین به روز رسانی نرم افزار گوشی خود، به مشکل برخوردند؛ آنها نمی توانستند قفل دستگاه خود را باز کنند. تعدادی از صاحبان گلکسی S10 این مشکل ناراحت کننده خود را در شبکه های اجتماعی و انجمن های گفتگوی سامسونگ مطرح کردند. یکی از آنها، شکایت کرد که پس از به روزرسانی گوشی خود، از او خواسته شده تا رمز عبور را وارد کند، هرچند که هرگز گوشی خود را روی این حالت تنظیم نکرده است. تایپ نکردن در قسمت رمز عبوری که هیچ وقت وجود نداشته است مانع از باز کردن قفل گوشی می شود.

بعید به نظر می رسد که این مشکل، اتفاقی باشد، اگر چه موضوع تنها برای مشترکان ورایزون مشکل ایجاد کرده است. یکی از صاحبان گلکسی S10 که آخرین آپدیت ارسال شده توسط ورایزون را روی گوشی خود نصب کرده بود، نیز تجربه مشابهی داشت. او گفت: «مطمئن نیستم که چگونه ادامه بدهم، من پین را تایپ می کنم، صفحه نمایش سیاه می شود و صفحه نمایش به حالت قفل شده بر می گردد». نماینده تیم مراقبت و نظارت سامسونگ زیر این پست نوشت که، تنها راه برای حل این مشکل، ری ست گوشی به حالت کارخانه است. در یک نوشته، یکی از نمایندگان ورایزون، پیشنهاد کرد تا کلمه عبور نادرستی را تایپ کند تا زمانی که این اقدام وی، تلفن را به تنظیم مجدد کارخانه متصل کند. روش دیگر شامل راه اندازی تلفن به حالت بازیابی برای تحریک و رفتن به تنظیم مجدد کارخانه است. بعضی ها نیز گوشی گلکسی S10 خود را به نزدیکترین فروشگاه ورایزون بردند و از طریق نمایندگی به طور دوستانه گوشی خود را ری ست کردند. اما همانطور که ممکن است تصور کنید، صاحبان گلکسی S10 با ایده انجام تنظیم مجدد به حالت کارخانه بر روی گوشی خود، بیش از اندازه خوشحال می شوند.

سامسونگ اذعان می کند که تنظیم مجدد کارخانه تنها راه حل این مشکل است

یکی از اعضا با گذاشتن مطلبی در انجمن جامعه سامسونگ، دقیقا تولید کننده را متهم کرده است. او شاکی بود و نوشت: «این که شما می گویید که راه حل نیست». این بی کفایتی محض سامسونگ است. این یک خطای ساده نیست که بتوان از آن براحتی عبور کرد، سامسونگ امکان بازکردن قفل از راه دور با استفاده از ویژگی «گوشی من را پیدا کن» را برداشته است و سپس به روز رسانی امنیتی را منتشر کرده که رمز عبور و یا پین کد برخی از کاربران را تغییر می دهد. سامسونگ باید با استفاده از ویژگی بای پس پسورد و باز کردن قفل از راه دور و با پشتیبانی از این فناوری، به درستی به این مشکل رسیدگی کند.

به نظر می رسد که تعداد بسیار زیادی از تلفن های همراه سامسونگ گلکسی S10 با برند ورایزون بروزرسانی نرم افزاری شده اند

وقتی در نهایت یکی از مدیران سامسونگ به مکالمه پیوست، او گفت که این موارد و این نوع مشکلات معمولا با متخصصین ما در میان گذاشته می شود و آنها مدام روی آن کار می کنند تا زمانی که مشکل حل شود، اما اذعان می کنم که در حال حاضر تنظیم مجدد کارخانه تنها گزینه پیش رو است. مگر اینکه شما تمام اطلاعات موجود در تلفن خود را بک آپ گیری کرده باشید، این بدان معناست که گوشی را از ابتدا راه اندازی کنید و تمام تصاویر مهم شما از بین خواهند رفت.

مطالب مرتبط