ترفند نرم افزار

آموزش تغییر اطلاعات جیمیل

blank

دنیای امروز دنیای رد و بدل کردن اطلاعات است. رسانه های تبادل اطلاعات از سیم های تلفن فراتر رفته و در قالب پیام رسان ها و سرویس های ایمیل ظهور پیدا کردند. در این میان نام گوگل همیشه درخشیده و طبیعی است که سرویس ایمیل گوگل نیز جز برترین ها و پر کاربرترین سرویس های ایمیل دنیا قرار داشته باشد. سرویس ایمیل مربوط به شرکت Google با نام جیمیل در اختیار همگان قرار دارد و هر کسی می تواند با استفاده از یک شماره تلفن یک ایمیل گوگل بسازد و از 15 گیگابایت فضای تبادل ایمیلی که در اختیازش قرار می گیرد استفاده کند. برای آموزش نحوه ی ساخت اکانت جیمیل می توانید نگاهی به پست “آموزش ساخت اکانت جیمیل” بیندازید.

فراموشی رمز عبور اکانت جیمیل یا هک شدن حساب کاربری gmail یکی از مشکلاتی است که معمولا برای کاربران پیش پیش می ­آید. که برای بازیابی حساب gmail خود حتما باید اطلاعاتی مانند شماره تلفن و یا ایمیلی دیگر ثبت کنید تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل بتوانید اکانت خود را بازیابی کنید. برای تغییر یا ثبت اطلاعات بازیابی برای حساب خود مراحل زیر را طی کنید.

1.مرورگر گوشی خود را باز کنید و وارد آدرس https://myaccount.google.com/intro شوید

2.نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

آموزش تغییر اطلاعات جیمیل

آموزش تغییر اطلاعات جیمیل

3.از قسمت personal info & privacy گزینه Your personal info را انتخاب کنید

4.لیستی از اطلاعات شما نمایش داده می شود. این لیست شامل ایمیل شماره تلفن سوال و … است. اکنون میتوانید اطلاعات خود را وارد و یا ویرایش کنید.

آموزش تغییر اطلاعات جیمیل

آموزش تغییر اطلاعات جیمیل

با وارد کردن این اطلاعات در صورتی که اکانت شما هک شود یا مشکل دیگری برای آن به وجود آید، قابل بازیابی هست.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاع در مورد بازیابی رمز gmail به پست “بازیابی رمز عبور  gmail  در صورت فراموشی ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط