راهنمای تعمیرات هواوی

آموزش تعویض قاب پشت هواوی میت 9

آموزش تعویض قاب پشت هواوی میت 9

فریم شاسی هواوی میت 9 و قاب پشت آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. تنها بخش های بالاتر و پایین تر قاب پشت از پلاستیک ساخته شده است که به خاطر آنتن دهی بهتر می باشد. کیفیت ساخت این گوشی بسیار خوب است و به خاطر محکمی ساخت، فشار دست خیلی روی قطعات داخلی و قاب پشت آن تاثیر نمی گذارد. دستورالعمل حاضر نحوه تعویض و باز کردن قاب پشت گوشی هواوی میت 9 را نشان می دهد. اگر قاب پشت گوشی شما بر اثر ضربه و یا فشار بیش از حد دچار شکستگی شد به طوریکه مجبور بودید قاب پشت را تعویض کنید و یا اگر به هر دلیلی قصد داشتید قاب پشت را باز کنید تا به قطعات داخلی مثلاً باتری دسترسی پیدا کنید، از این دستورالعمل استفاده کنید.

در صورتی که قبل از تعویض باتری، متوجه شدید که باتری باد کرده است، بیشتر احتیاط کنید. برای ایمنی بیشتر قبل از باز کردن و پیاده سازی قطعات گوشی، شارژ باتری را به زیر 25 درصد تخلیه کنید. در صورتی که حین تعمیر، پوسته باتری به صورت تصادفی با ابزارهای تعمیر موبایل برخورد کند و سوارخ شود ممکن است منجر به آتش سوزی و یا انفجار شود، با کاهش و تخلیه شارژ باتری، شانس بروز خطر را کاهش دهید.

اگر در حین تعویض با مشکل و یا مسئله ای روبرو شدید و یا سوالی ذهن شما را درگیر کرد، با کارشناسان تعمیر ما در کوک موبایل با شماره 67319-021 تماس گرفته تا راهنمایی و مشاوره های لازم را به صورت رایگان به شما ارائه نمایند. همچنین می توانید سفارش تعمیرات موبایل خود را به ما بسپارید.

مدت زمان انجام کار: 30 دقیقه

سختی کار: متوسط

ابزار و وسایل مورد نیاز:

  1. پیچ گوشتی T2 Torex
  2. کاردک پلاستیکی یا قطعه مثلث شکل (6 کاردک)
  3. اسپاتول
  4. اجکتور سیم کارت

قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز:

چسب قاب پشت هواوی میت 9

مرحله 1- خشاب سیم کارت را بیرون بیاورید.

  • ابتدا گوشی موبایل هوآوی را خاموش کنید و خشاب سیم کارت را بیرون بیاورید.
  • اجکتور و یا سوزن را داخل سوراخ درکنار خشاب سیم کارت فرو کنید، کمی فشار بیاورید تا خشاب آزاد شود، لبه ان را با انگشت گرفته از جای خود بیرون بیاورید.

مرحله 2- پیچ های لبه پایین گوشی را باز کنید.

  • با استفاده از پیچ گوشتی T2 Torex دو پیچ در لبه پایینی گوشی را باز کنید.
  • نوک ابزار قاب باز کن پلاستیکی را درز بین صفحه نمایش و قاب گوشی قرار دهید. به دقت و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید و هر چهار طرف قاب گوشی را از روی صفحه نمایش آزاد کنید.
  • صفحه نمایش را به یکباره جدا نکنید، کابل سنسور اثرانگشت هنوز به قاب پشت متصل است.

مرحله 3- پنل جلو گوشی را بلند کنید.

  • مطابق با تصویر، لبه صفحه نمایش گوشی موبایل هوآوی میت 9 را با دست گرفته به صورت کتابی بلند کنید.
  • اسپاتول سر تخت را زیر کانکتور کابل سنسور اثرانگشت قرار دهید به آرامی به سمت بالا اهرم کنید و از سوکتش آزاد کنید.

برای نصب مجدد دستگاه، دستورالعمل را بالا را به صورت برعکس و به ترتیب از آخر به اول انجام دهید. پس از اینکه جای چسب های قدیمی را با الکل ایزوپروپیل و پارچه تمیز، کاملاً تمیزکاری کردید، چسب های جدید را بکار ببرید.

مطابق با استاندارد R2 مربوط به دفع زباله های الکترونیکی عمل کنید و دور ریزهای تعمیر را به زباله دان الکترونیکی روانه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *