ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام – بخش اول

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام – بخش اول یکی از چندین روش درامدزایی از اینستاگرام می باشد پس در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه با پیشرفت فناوری و به لطف شبکه های اجتماعی و برنامه ای محبوب و پر طرفداری مثل اینستاگرام، بیشتر شرکت ها برای دستیابی به مخاطبان خود از این گونه رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، مذاکره با افرادی است که از پایگاه فالووری بسیار بالایی در اینستاگرام برخوردار هستند و به ازای پرداخت وجه، محصولات و برند خود را در این صفحه پر بازدید تبلیغ کنند.

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام – بخش اول

در واقع این صفحه اینستاگرامی، حکم اسپانسر را دارد و می تواند در فروش محصولات، به صاحبان برندها، کمک قابل توجهی بکند. شما نیز می توانید یک صفحه اینستاگرامی تجاری بسازید، همواره آنلاین باشید، فالوورهای زیادی جمع کنید، به یک برند که نیازمند تبلیغات است دسترسی پیدا کنید به او پیشنهاد همکاری بدهید، و در قبال تبلیغات برای آن شرکت و یا برند، مسئولیت خود را مشخص و هزینه ی آن رادریافت کنید، و شما نیز به یک اسپانسر در اینستاگرام تبدیل شوید.

1- یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید و در حدود 6 تا 10 عکس در آن صفحه آپلود کنید.

قبل از اینکه بخواهید یک اینفلوئنسر در اینستاگرام باشید، باید حساب اینستاگرام مخصوص به خود داشته باشید! وقتی برای اولین بار وارد سیستم می شوید، می توانید چندین عکس به طور همزمان در پروفایل خود آپلود کنید تا پروفایل شما خالی و بی روح به نظر نرسد.

با این حال، همانطور که در ادامه توضیح خواهیم داد، آپلود چندین عکس به طور همزمان توصیه نمی شود.

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام - بخش اول

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید و در حدود 6 تا 10 عکس در آن صفحه آپلود کنید

2- عکس ها را با موضوع و یک سبک مداوم، پست کنید.

اولین قدم اساسی قبل از همکاری با یک اسپانسر برند این است که مشخص کنید شما چه ایده ها و قابلیت ها و خصوصیاتی دارید. خب با پست کردن تصاویر و محتواها تا حدود زیادی خود را معرفی می کنید. پست کردن عکس های با کیفیت بالا ضروری است، زیرا فالوورها و برندهای بالقوه دوست ندارند بعداً عکس های غیر واضح، تیره و بی کیفیت از خود یا محصولاتشان را مشاهده کنند.

  • از عکس هایی استفاده کنید که تقریباً در یک موضوع هستند و سبک و جلوه بصری مشابهی دارند. این موضوع برای فالوورها و برندها مشخص می کند که عکس های شما چقدر قابلیت دارد و از پست های شما چه انتظاری می توانند داشته باشد.
  • نمونه هایی از مضامین و موضوعاتی که در اینستاگرام رایج هستند شامل غذا، حیوانات خانگی مثل گربه، مد، تناسب اندام و مسافرت است. چسبیدن به یک موضوع به فالوورها این امکان را می دهد که به شما به عنوان یک خوراک یا متخصص در آن موضوع، فکر کنند و این باعث می شود احتمال اینکه یک برند تصمیم بگیرد که از شما حمایت کند، بیشتر شود.
  • در تصاویر و عکس های ارسالی خود از سبک و جلوه بصری یکسان استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر بیشتر عکس های شما رنگ های صورتی، نارنجی و زرد را نشان می دهند. در این صورت عکس های دارای سایه و رنگ های قهوه ای تیره و خاکستری را پست نکنید.
عکس ها را با موضوع و یک سبک مداوم، پست کنید

عکس ها را با موضوع و یک سبک مداوم، پست کنید

3- هر روز 2 تا 3 عکس جدید پست کنید.

ارسال عکس و پست ها به طور منظم به جلب اعتماد بیشتر فالوورهای شما کمک می کند و قابلیت دیده شدن صفحه شما را افزایش می دهد، این کار در اینستاگرام از طریق الگوریتمی حاصل می شودکه در آن کاربران را به دیدن و کاوش یک صفحه اینستاگرامی فعال ترغیب می کند. توصیه می شود روزانه حداقل 2-3 تصویر یا فیلم ارسال کنید که بین هر کدام تقریباً چند ساعت فاصله دارد.

  • به عنوان مثال ، اگر عکسی را در ساعت 12 عصر ارسال می کنید، تا ساعت 3 بعد از ظهر منتظر می مانید تا عکس بعدی را ارسال کنید. سپس می توانید عکس بعدی را در ساعت 6 یا 7 عصر ارسال کنید.
  • اگر قصد مسافرت و شرکت در یک رویداد را دارید و برای مدتی امکان دسترسی به اینستاگرام ندارید، می توانید با استفاده از برنامه های مختلفی که برای این کار طراحی شده اند، چند عکس را با رعایت فاصله زمانی معین، تنظیم کرده و به صورت خودکار در صفحه تان پست کنید. این به شما امکان می دهد تا حتی زمانی که در اینستاگرام نیستید، ارسال و به اشتراک گذاری پست های خود را حفظ کنید. می توانید ارسال پست های خود را برای به اشتراک گذاری در ساعت های 11 صبح ، 2 بعد از ظهر و 5 عصر برنامه ریزی کنید بدون اینکه اصلاً آنلاین شوید.
  • برنامه های بسیاری در دسترس هستند تا به شما در برنامه ریزی و ارسال پست های اینستاگرامی کمک کنند، انتخاب بهترین آنها به خود شما و به عوامل مختلفی از جمله اینکه آیا می خواهید برای این برنامه هزینه پرداخت کنید و یا اینکه آیا از نرم افزار iOS یا اندروید استفاده می کنید، بستگی دارد.

نکته تخصصی: «بر محتوا، شور و اشتیاق و پیشرفت خود متمرکز شوید – اسپانسرها خودشان به سراغ تان خواهند آمد»

هر روز 2 تا 3 عکس جدید پست کنید

هر روز 2 تا 3 عکس جدید پست کنید

4- از نوشتن کپشن های جذاب و تعاملی غافل نشوید.

فالوورهای شما می خواهند با شما تعامل برقرار کنند، به همین دلیل زیر پست هایی که به اشتراک می گذارید، کپشن هایی بنویسید که فراتر از توصیف ساده یک فعالیت یا یک نقل قول الهام بخش باشد تا علاقه مندی بیشتری به مطالب شما ایجاد شود.

به عنوان مثال ، می توانید زیر عکسی از شما و بغل کردن یک حیوان خانگی در داخل خانه با یک اسباب بازی، بنویسید: «من همیشه می توانم راهی برای تفریح و سرگرمی پیدا کنیم، حتی در روزهای بارانی»، به جای یک عنوان، کلی و مبهم مانند «وقت سرگرمی و بازی».

از نوشتن کپشن های جذاب و تعاملی غافل نشوید

از نوشتن کپشن های جذاب و تعاملی غافل نشوید

5- از هشتگ های خاص استفاده کنید.

هشتگ ها کمک می کنند تا کاربران راحت تر به محتوای مورد نظر شما دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، تگ کردن عکس یک سگ بولداگ فرانسوی با اضافه کردن #frenchbulldogs به کپشن، شانس افرادی که در جستجوی عکس های بولداگ فرانسوی و یافتن عکس شما هستند را بالا می برد.

اضافه کردن هشتگ ها زیر عکس تا 30 هشتگ امکان پذیر است، اما استفاده از حدود 6-11 هشتگ معقول است. از هشتگ های با مفهوم گسترده استفاده نکنید (به عنوان مثال، #gym که در بر گیرنده تمام رشته های ژیمناستیک است)، زیرا ممکن است پست شما در میان میلیون ها پست دیگر نادیده گرفته شود. چیز خاص تری را امتحان کنید تا مخاطبان خود را محدودتر کنید (به عنوان مثال ، # وزنه برداری).

ازهشتگ های خاص استفاده کنید

ازهشتگ های خاص استفاده کنید

6- در مورد پست های دیگران نظر بدهید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است و اگر می خواهید به آن رونق دهید، باید با این جامعه اینستاگرامی تعامل برقرار کنید. این اظهارنظر به معنای این است که زیر هر عکسی که شما را به وجد می آورد جملات انگیزشی و تحسین برانگیز بنویسید و همچنین به نظرات کاربران در مورد عکس های خود پاسخ درخور بدهید.

  • به عنوان مثال ، شما عکس غذای سفارشی خود را پست می کنید، یکی از فالوورهای جدید شما زیر آن می نویسد «به به چه غذای خوشمزه ای» و اظهار نظر می کند، شما نیز در جواب او می توانید بنویسید مثلاً «از فلان رستوران سفارش داده ام، ارزان و با کیفیت است». این گونه پاسخ ها و اظهار نظرات شروع یک آشنایی جدید با آن رستوران است و باعث می شود که صفحه شما و برندی که شما تبلیغ می کنید بیشتر دیده شوند و در واقع شما یک حامی بالقوه برای آن برند می شوید (در این مورد، شما حامی برند رستوارن و غذای ارزان و با کیفیت آن هستید)
  • جدای از تصاویر با کیفیت، تعداد زیاد فالوورها و ارتباط شما با آنها، مهمترین چیزی است که اسپانسرهای بالقوه قبل از همکاری با شما، به آنها توجه می کنند.
در مورد پست های دیگران نظر بدهید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید

در مورد پست های دیگران نظر بدهید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید

بخش اول این مقاله در مورد آموزش تبدیل شدن به یک اسپانسر در اینستاگرام در اینجا به پایان می رسد، در این مقاله یاد گرفتیم که چه کارهایی انجام دهیم تا به یک اسپانسر تبدیل شویم. دقت کنید که انجام مراحل بالا در رسیدن به این هدف ضروری اما حتمی نیست. با تمرین و ممارست و فعال بودن در اینستاگرام به هدف بزرگ خود برسید. در مقاله بعدی بخش دوم این مقاله آموزشی را به شما ارائه خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *