تست و بررسی شیائومی

نقد و بررسی Redmi Note 8 Pro شیائومی

نقد و بررسی Redmi Note 8 Pro شیائومی

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با دوربین چهارگانه خود جلب توجه می کند، اما دوربین کمترین تأثیرگذاری روی خرید این گوشی دارد.

مزایا

  • پنل LCD مناسب
  • زوم دیجیتال عالی
  • کیفیت ساخت و طراحی خوب
  • باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی
  • جک هدفون و پورت مادون قرمز

معایب

  • اسپیکر مونو ضعیف
  • لنز واید عالی نیست
  • لنز ماکرو خیلی کاربردی نیست
  • MIUI هنوز ناقص است

موبایل ردمی نوت 8 پرو شیائومی با سیستم دوربین چهارگانه خود، دلبری می کند، اما این دوربین اصلی است که همه کارها را انجام می دهد و لنزهای دیگر، کاملاً نمایشی هستند. اگر شما به این کف و سوت ها توجه نمی کنید و تنها یک دوربین خوب، برای شما کافی است، نوت 8 پرو با عمر باتری عالی، صدای عالی، جک هدفون و کیفیت ساخت بی نظیر با قیمت مقرون به صرفه، بهترین گزینه شماست.

Redmi Note 8 Pro از استایل جدید و زیبای سری 8 استفاده می کند و با چهار دوربین و یک چیپست جدید عرضه می شود. روی کاغذ همه چیز نسبت به قیمت بسیار عالی به نظر می رسد، اما بیایید در این بررسی ردمی نوت 8 پرو شیائومی، ببنیم در واقعیت چگونه عمل می کند.

درباره این بررسی Redmi Note 8 Pro: گوشی نوت 8 پرو به مدت دو هفته استفاده شده است. در طول دوره بررسی اولیه Note 8 Pro، این موبایل رابط کاربری MIUI 10.4.4.0 را روی اندروید 9 پای با پچ امنیتی 1 آگوست اجرا می کرد.

بیشتر بدانید: قیمت ردمی نوت 8 پرو 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی

همه آنچه که از نوت 7 پرو به نسل بعدی انتقال یافته است؟

دوربین ها: نکته اصلی سیستم چهار دوربین در نوت 8 پرو است که صادقانه بگویم، آنقدرها که ممکن است در ابتدا به نظر می رسد هیجان انگیز نیست. یکی سنسور عمق، دیگری یک شوتر ماکرو، و سپس یک لنز با زاویه باز و معمولی وجود دارد.

Note 7 Pro فقط دارای یک لنز استاندارد و یک سنسور عمق بود، بنابراین هنوز یک ارتقاء خوب است. بعداً کمی عمیق تر به دوربین ها می پردازیم. دوربین سلفی جدید نیز از 13 مگاپیکسل مدل سال گذشته به 20 مگاپیکسل افزایش یافته است.

بررسی ردمی نوت 8 پرو

دوربین های گوشی ردمی نوت 8 پرو

باتری: در این گوشی ظرفیت باتری از 4000 میلی آمپر ساعت در نوت 7 پرو به 4500 میلی آمپر ساعت در نوت 8 پرو افزایش یافته است. باتری نوت 8 پرو بسیار خوب است، عمر باتری تمام روز قطعا امکان پذیر است و یک شارژر 18 واتی در جعبه آن وجود دارد.

چیپست: در جایی که نوت 7 پرو از Qualcomm Snapdragon 675 استفاده می کرد، Note 8 Pro به چیپست MediaTek Helio G90T ارتقاء پیدا می کند. این پیشرفت به خوبی انجام می شود و نوت 8 پرو مطمئناً احساس نمی کند که در بخش عملکرد ضعیف است. ممکن است از دانستن اینکه خبری از کیفیت اسنپدراگون در اینجا وجود ندارد، ناامید شوید، اما واقعاً نباید نگران باشید.

طراحی: نوت 8 پرو از سبک طراحی جدید سری 8 استفاده می کند. در جلو از گوریلا گلس 5 و در قاب پشت از پلی کربنات بهره یم برد. من واقعاً بافت پلاستیکی اینجا را دوست دارم، زیرا به نظر ارزان نمی‌آید، به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند و مقاومت آن در برابر ضربه کمی بهتر شده است. صرف نظر از این، Note 8 Pro با وزن 200 گرمی بسیار سنگین است.

طراحی گوشی ردمی نوت 8 پرو

طراحی گوشی ردمی نوت 8 پرو

بررسی ردمی نوت 8 پرو: صفحه نمایش

  • نمایشگر 6.53 اینچی با فناوری IPS LCD
  • فول اچ دی پلاس (2340 × 1080 پیکسل)
  • نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.4 درصد
  • نسبت تصویر 19.5:9
  • گوریلا گلس 5
  • پشتیبانی از HDR (نرخ داینامیک بالا)

صفحه نمایش Redmi Note 8 Pro یک صفحه نمایش IPS LCD است که با توجه به اینکه می توانید پنل های OLED را با این قیمت خریداری کنید، کمی شرم آور است. با این وجود، اگرچه فوق العاده نیست، اما برای LCD بسیار خوب است. بسیار روشن می شود و خوب به نظر می رسد، با یک پالت رنگ نسبتاً ضعیف و کنتراست خوب. اگر دوست دارید نمایشگرهایتان فوق‌العاده اشباع شده باشد، این مورد پسند شما نخواهد بود، اما من از آن مهم نیستم.

حالت تاریک خوبی در Note 8 Pro وجود دارد و با وجود استفاده از پنل LCD، سطوح کنتراست برای اینکه خاکستری به نظر نرسد کافی است. وضوح برای من کافی است، اما پنل کمی سرد است. می‌توانید نمایشگر را طوری تنظیم کنید که خنک‌تر یا گرم‌تر شود و یک چرخ رنگ برای تنظیمات ظریف وجود دارد. شما همچنین چندین گزینه کنتراست دارید، بنابراین به راحتی می توانید آن را مطابق میل خود تغییر دهید.

آپدیت اخیر اندروید 10 پشتیبانی Widevine L1 را از Netflix HD به ارمغان آورد.

بررسی صفحه نمایش نوت 8 پرو

بررسی صفحه نمایش نوت 8 پرو

باتری Redmi Note 8 Pro چگونه است؟

باتری Redmi Note 8 Pro اگر همیشه از بالاترین تنظیمات روشنایی صفحه استفاده نکنید، بسیار خوب است. این محصول دارای یک شارژر 18 واتی است و از USB-PD و Quick Charge 4.0 نیز پشتیبانی می کند.

در آزمایش من، ادعاهای شیائومی مبنی بر شارژ کامل در دو ساعت به درستی انجام شد. این عالی نیست، اما وحشتناک نیست. شارژ 35 درصدی در نیم ساعت شارژ، امکان پذیر است و یک ساعت شارژ شما را به 65 درصد ظرفیت باتری می رساند.

بدترین نتایج باتری در روزهایی بود که بیشتر در بیرون از خانه، و با اینترنت داده سپری می کردم و عکس های زیادی با روشنایی صفحه نمایش می گرفتم. آن روزها برای من بین سه تا چهار ساعت وقت گذاشتن روی صفحه نمایش را به همراه داشت. در روزهای معمولی که نیمی از آن را در داخل و نیمی را در بیرون با تنظیمات مناسب سپری می کردم، به طور متوسط بین چهار تا شش ساعت کار می کردم. در بهترین روزهای من، باتری بیش از هشت ساعت دوام آورد، زیرا تمام روز با روشنایی پایین صفحه به Wi-Fi متصل بودم.

همچنین ببینید: بهترین گوشی از نظر عمر باتری

سوکت شارژ USB C و جک هدفون در Redmi Note 8 Pro

سوکت شارژ USB C و جک هدفون در Redmi Note 8 Pro

آیا ردمی نوت 8 پرو، جک هدفون دارد؟

بله، جک هدفون در این گوشی 2020 شیائومی وجود دارد و واقعا خوب است. ردمی Note 8 Pro در تست صوتی ما برای هدفون امتیاز بسیار خوبی کسب کرد. حتی اگر همیشه از هدفون های سیمی استفاده نمی کنید، Note 8 Pro از طریق بلوتوث و با پشتیبانی از کدک صوتی SBC، AAC و LDAC باکیفیت را ارائه می‌کنند، اما با وجود اینکه AptX، AptX HD، AptX Adaptive در گزینه‌های توسعه‌دهنده دیده می شوند، ردمی نوت 8 پرو از این قابلیت ها پشتیبانی نمی کنند. این گوشی از جهت کیفیت صدا از طریق هندزفری سیمی، و همچنین به لطف ویژگی LDAC در بخش صدای بی سیم، امتیاز بسیار خوبی در مقابل رقبا کسب کرد.

نوت 8 پرو در تست صوتی هدفون، چه با سیم و چه بی سیم، امتیاز بسیار خوبی کسب کرد.

تنها صدای واقعی که در اینجا ناامید کننده می ‌شود، بلندگوی مونو با صدای پایین است، که اگرچه خوب است، اما به اندازه‌ی دلخواه من بلند یا واضح نیست. این دقیقاً پیروزی یا شکست نیست، اما این برای کسانی باید مهم باشد که بلندگو را به هدفون ترجیح می دهند.

علاوه بر جک 3.5 میلی متری ، Note 8 Pro همچنین دارای یک بلستر IR و رادیو FM است، به علاوه دارای NFC برای Google Pay است. هنوز هیچ رتبه رسمی IP در اینجا وجود ندارد، اما ظاهراً Note 8 Pro در برابر پاشش آب مقاوم است. اگر در باران گرفتار شدید، باید خوب باشید.

پنل پشتی گوشی Redmi Note 8 Pro

پنل پشتی گوشی Redmi Note 8 Pro

عملکرد ردمی نوت 8 پرو برای گیمینگ چگونه است؟

  • تراشه Media Tek Helio G90T
  • پردازنده گرافیکی Mali-G76
  • مجهز به محفظه بخار LiquidCool
  • رم 6 گیگابایت، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت به اضافه کارت میکرو اس دی

ویژگی های سخت افزاری برای این گوشی ردمی عالی است. چیپستHelio G90T (12 نانومتری) واقعاً در بخش گیمینگ توانایی خوبی دارد. در تست ما، نوت 8 پرو کمی بهتر از Redmi K20 که از پلتفرم موبایل اسنپدراگون 730 استفاده می کند، عمل کرد. مدیاتک به دنبال اسنپدراگون 730 با G90T بود و طبق آنچه من دیدم موفق شده است.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای یک محفظه بخار LiquidCool برای دفع گرما است. صرف نظر از اینکه در حال بازی یا اجرای بنچمارک ها بودم، هرگز متوجه گرم شدن شاسی در دست نشدم. این را با بهینه‌سازی‌های بازی HyperEngine ترکیب کنید – که در صورت ضعیف شدن سیگنال Wi-Fi شما، به ترکیبی از وای فای و داده‌های تلفن همراه تغییر می‌ کند – و در حین بازی متوجه وقفه یا از دست رفتن فریم‌ها نخواهید شد. نوت 8 پرو همچنین می تواند به دو شبکه وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز به طور همزمان متصل شود.

برای مدیاتک (یا من) کار آسانی نخواهد بود که شما را متقاعد کنم که G90T برای گیمرها مناسب است. من پیشنهاد می کنم به فروشگاهی بروید که می توانید آن را برای خودتان امتحان کنید. من خودم را یک گیمر سرسخت موبایل نمی دانم، اما با توجه به آنچه در دوره بررسی نوت 8 پرو دیدم، سیلیکون کوالکام همه چیز نیست. G90T مطمئناً عملکرد خوبی در Note 8 Pro دارد.

نتایج بنچمارک ردمی نوت 8 پرو

نتایج بنچمارک ردمی نوت 8 پرو

بیشتر بدانید: قیمت ردمی نوت 8 پرو 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی

بررسی دوربین Redmi Note 8 Pro

  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل، f/1.9، FoV 79 درجه، اندازه پیکسل 0.8 میکرون، سنسور 1/1.7 اینچی، PDAF
  • فوق عریض: 8 مگاپیکسل، f/2.2، FoV 120 درجه، اندازه پیکسل 1.12 میکرون، سنسور 1/4 اینچی
  • ماکرو: 2 مگاپیکسل، f/2.4، اندازه پیکسل 1.75 میکرون، سنسور 1/5 اینچی
  • عمق: 2 مگاپیکسل، f/2.4، اندازه پیکسل 1.75 میکرون، سنسور 1/5 اینچی
  • دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل، f/2.0، اندازه پیکسل 0.9 میکرون

صحبت از عملکرد دوربین این گوشی پیچیده است. دوربین نوت 8 پرو بین شگفت آور خوب و اصلا عالی، در نوسان است. در نور روز، لنز اصلی 64 مگاپیکسل سامسونگ GW1 بکار رفته در این گوشی، نتایج خوبی با کیفیت 16 مگاپیکسل با تعداد زیادی جزئیات و کنتراست خوب ایجاد می کند. کمی پس پردازش در حال انجام است و وقتی روی نتایج زوم می کنید، شارپ کردن بیش از حد به وضوح قابل مشاهده است.

خوشبختانه، رنگ ها بیش از حد اشباع نشده اند و کاملا طبیعی به نظر می رسند.

کیفیت عکس های 64 مگاپیکسلی در Redmi Note 8 Pro به طرز خوشایندی شگفت زده می کند.

تغییر دستی به 64 مگاپیکسل در نور روز یک حرکت رضایت بخش است. عکس‌های 64 مگاپیکسلی تمام جزئیات را حفظ می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند بعد از این واقعیت برش دهید. آنها فضای بسیار بیشتری را نسبت به تصاویر پیکسلی اشغال می کنند (18 مگابایت در مقابل 7 مگابایت). با این وجود، کیفیت عکس‌های 64 مگاپیکسلی در Redmi Note 8 Pro به طرز خوشایندی شما را شگفت‌زده می کند.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین ردمی نوت 8 پرو

نمونه عکس های گرفته شده 64 ، 16 مگاپیکسلی با دوربین ردمی نوت 8 پرو

سنسور 64 مگاپیکسلی در نور کم گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد، زیرا فناوری باینینگ پیکسلی مخصوص شیائومی به این معنی است که می‌توانید داده‌های نور بیشتری را در فرمت 16 مگاپیکسل جذب کنید. اگر اصلاً دستتان نمی لرزد و فوق العاده ثابت هستید، می توانید چند عکس خوب در شب بگیرید. حتی عکاسی با وضوح 64 مگاپیکسل در شب نیز امکان پذیر است و من اغلب آن عکس ها را به دلیل طبیعی بودنشان به نسخه 16 مگاپیکسلی ترجیح می دهم.

حالت شب به طور کلی بسیار خوب بود اما نتایج همیشه قابل اعتماد نبودند. شما واقعاً باید به چیزی تکیه دهید (دستتان نلرزد) تا عکس‌هایی در حالت شب بسیار واضح بگیرید. اگر درست متوجه شوید، حالت شب برخی از بهترین نتایجی را که از Note 8 Pro دریافت خواهید کرد، به همراه خواهد داشت. حالت شب به خوبی، سایه های عکس را کاهش می دهد. صرف نظر از اینکه در حالت شب هستید یا حالت 16 مگاپیکسلی، هنوز هم کمی نویز قابل مشاهده در شب وجود دارد و حتی به گرفتن عکس در حین حرکت فکر نکنید.

عکس های گرفته شده با دوربین نوت 8 پرو در حالت شب و روز

عکس های گرفته شده با دوربین نوت 8 پرو در حالت شب و روز

دوربین عریض در طول روز با نور خوب، بسیار سرگرم کننده است، اما کیفیت آن در شب واقعاً خوب نیست. به عنوان مثال، فقط نقاط هایلایت و آسمان بنفش عجیب را در نمونه عکس گرفته شده با لنز عریض بالا بررسی کنید. فقدان تطبیق پذیری در اینجا ناامیدکننده است، و من را وادار به تعجب می کند که چرا شیائومی زحمت استفاده از لنزهای با زاویه دید عریض را که به درستی از آن استفاده نمی کند، را بر دوش خود قرار داده است.

در مورد دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هم همین داستان است. این لنز فقط سرگرم کننده است، اما از شارپنس بیش از حد، نیز رنج می برد و چیزی است که احتمالاً به ندرت از آن استفاده خواهید کرد.

لنزهای عمق، ماکرو و عریض به خوبی دوربین اصلی نیستند.

حسگر عمق 2 مگاپیکسلی از نظر تئوری باید بوکه با ظاهری بهتر و تشخیص لبه تمیزتر در حالت پرتره ارائه دهد. وقتی آن را با انگشتم پوشانده بودم، نمی‌توانستم تفاوت بین عکس‌های حالت پرتره گرفته شده با آن را در حال انجام کار خود و سایرین تشخیص دهم. مانند اکثر دوربین ها، بریدگی و طبیعی بودن عکس های حالت پرتره بسیار قابل بحث بود. اگر از من بپرسید، لنزهای عمق، ماکرو و زاویه باز به خوبی دوربین اصلی نیستند.

عکس های سلفی به لطف دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی بسیار دقیق بودند، اما در فضاهای با نور کم، مشکل داشتند. می توان اینگونه گفت که ما به طبیعی بودن خروجی عکس های گرفته شده با دوربین سلفی ردمی نوت 8 پرو شیائومی، امتیاز می دهیم.

بهترین «ویژگی اضافی» در دوربین Redmi Note 8 Pro در کمال تعجب، هیچ یک از این لنزها نیست، بلکه زوم دیجیتال 2 برابری است که در برنامه دوربین موجود است. این به سنسور عظیم 64 مگاپیکسلی متکی است، اما نتایج اغلب غیرقابل تشخیص هستند، اگر بهتر از یک عکس معمولی برش خورده و بزرگ‌شده نباشد. در نتیجه، Note 8 Pro می‌توانست فقط با لنز اصلی عرضه شود و من فکر نمی‌کنم چیزی را از دست بدهید.

به طور کلی، HDR مشکلی ندارد، اما چیزی برای نوشتن نیست، به خصوص در دوربین های زاویه باز. نوت 8 پرو کمی برجسته‌تر می‌شود و با محدوده دینامیکی مشکل دارد. به همین دلیل، برخی از عکس‌ها در سایه‌ها با کنتراست قوی بسیار تاریک می‌شوند، در حالی که برخی دیگر خیلی روشن هستند و به نوعی صاف می‌آیند. با وجود داشتن چهار لنز، متأسفانه نوت 8 پرو از تطبیق پذیری که از یک گوشی با دوربین چهارگانه انتظار می رود، ندارد.

Note 8 Pro می‌توانست فقط با لنز اصلی عرضه شود و من فکر نمی‌کنم چیزی را از دست بدهید.

بررسی اپلیکیشن دوربین Redmi Note 8 Pro

بررسی اپلیکیشن دوربین Redmi Note 8 Pro

مشخصات Redmi Note 8 Pro

صفحه نمایش 6.53 اینچ IPS LCD، نسبت تصویر 19.5:9،

ناچ قطره‌ای شکل،

وضوح فول اچ دی پلاس (1080 × 2340)

نسبت صفحه به بدنه 91.4%

پشتیبانی از HDR

چیپست MediaTek Helio G90T

(2 هسته کورتکس A76 و 6 هسته کورتکس A55)

پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4

رم/فضای داخلی 6 گیگابایت / 64 گیگابایت

6 گیگابایت / 128 گیگابایت

دوربین عقب:

64 مگاپیکسل اصلی (Samsung QW1)، f/1.9، فوکوس 79 درجه، اندازه پیکسل 0.8 میکرون، سنسور 1/1.7 اینچی، PDAF

8 مگاپیکسل فوق عریض، f/2.2، فوکوس 120 درجه، پیکسل 1.12 میکرون اندازه، سنسور 1/4 اینچی

2 مگاپیکسلی ماکرو، f/2.4، اندازه پیکسل 1.75 میکرون، سنسور 1/5 اینچی

2 مگاپیکسلی سنسور عمق، f/2.4، اندازه پیکسل 1.75 میکرون، سنسور 1/5 اینچی

ویدیوی 4K در 30 فریم در ثانیه، فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه و اسلو-مو با سرعت 120 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری HD با سرعت 30 فریم در ثانیه و اسلوموشن با سرعت 120، 240 و 960 فریم در ثانیه

جلو:

20 مگاپیکسل، f/2.0، اندازه پیکسل 0.9 میکرون، ویدیوی فول اچ دی در 30 فریم بر ثانیه

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی

فست شارژ 18 واتی

پشتیبانی از Quick Charge 4.0 و USB-PD

سوکت شارژ از نوع USB-C

ابعاد 161.4 × 76.4 × 8.8 میلی متر
وزن 200 گرم
رنگ سبز، خاکستری، سفید صدفی
بیومتریک حسگر اثرانگشت خازنی

با کردن قفل صفحه نمایش با سیستم تشخیص چهره

حسگرها سنسور مجاورت، حسگر نور محیط درون صفحه، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما الکترونیکی، موتور لرزش، بلستر مادون قرمز
جک هدفون دارد
قابلیت اتصال LTE FDD: B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B20/B28

LTE TDD: B38/B40

WCDMA: B1/B2/B4/B5/B8

GSM: B2/B3/B5/B8

Wi-Fi (2.4GHz and 5GHz): 802.11a/b/g/n/ac

Wi-Fi Direct/Wi-Fi Display

Bluetooth 5.0

NFC

آیا نوت 8 پرو ارزش خرید دارد؟

بله، کاملا. هیچ چیز فوق العاده انقلابی در اینجا وجود ندارد، اما با توجه به هزینه ای که می پردازید، این پکیج کاملاً ارزش خرید دارد. دوربین چهارگانه کمی خسته کننده است، اما سنسور قابل اعتماد 64 مگاپیکسلی ان را جبران کرده است. نوت 8 پرو دارای باتری خوب، صفحه نمایش مناسب، کیفیت ساخت خوب، نرم افزار توانمند (که البته مورد پسند همه نخواهد بود) و صدای عالی چه سیمی و چه بی سیم است.

شیائومی همچنین نسبت به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای Note 8 Pro نسبتاً فعال بوده است، اما پچ های امنیتی وجود ندارد. این شرکت نسخه MIUI مبتنی بر اندروید 10 را در اواخر ماه مارس عرضه کرد، اما این شامل وصله‌های امنیتی بسیار قدیمی‌تر در ژانویه بود. نکته مثبت این است که این شرکت سرانجام پشتیبانی HD را برای تماشای ویدئو آنلاین از یوتیوب و نتفلیکس فعال کرد.

پیش از این، این گوشی دارای طراحی رابط کاربری کاملاً جدیدی با ویژگی‌های دسترسی مانند پاسخ‌های سریع و جلوه‌های صوتی داینامیک بود.

در زمان عرضه، واضح‌ترین رقیب نوت 8 پرو Realme XT بود که با پنل OLED و حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش از یک سنسور 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با این حال، از زمان عرضه، رقابت به طور چشمگیری افزایش یافته است.

Redmi Note 9 Pro که اخیراً معرفی شده است ، برخی از مشخصات به روز شده از جمله اسنپدراگون 720G را با قیمت بالاتر اضافه می کند. گوشی Poco X2 یک چیپست حتی سریعتر اسنپدراگون 730 و همچنین صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین 64 مگاپیکسلی را ارائه می دهد. وRealme 6 Pro اسنپدراگون 720G، نمایشگر 90 هرتزی، سنسور 64 مگاپیکسلی و شارژ سریع 30 واتی را ارائه می‌کند. با توجه به اینکه نوت 8 پرو همچنان قیمت مناسبی دارد، انتخاب آن نسبت به Redmi Note 9 Pro منطقی نیست.

نوت 8 پرو همچنان گزینه خوبی در میان بسیاری از گزینه های میان رده است. فقط فریب وعده چهار دوربین آن را نخورید، که حتی پس از آپدیت اندروید 10 ، هنوز آنطور که می‌توانستند، عملکرد خوبی ندارند.

اگر به دنبال عملکرد خوب با عمر باتری خوب هستید (و بیشتر با تکیه بر دوربین اصلی می توانید به این کار دست پیدا کنید)، Redmi Note 8 Pro ارزش بررسی را دارد، اما از می 2020، گزینه های بسیار دیگری وجود دارد که ارزش بررسی دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *