تست و بررسی شیائومی

جمع بندی مزایا و معایب شیائومی Mi 9T

مزایا و معایب شیائومی Mi 9T

6- جمع بندی، جایگزین ها، قضاوت، مزایا و معایب Mi 9T

ما طرفداران خاص گوشی های پرچمدار در حال تغییر نیستیم زیرا اغلب آنها بیشتر از اینکه سود برسانند ضرر می زنند. هرچند این در مورد سری های Mi 9T صدق نمی کند، زیرا هر دو مدل های SE و T چیزی مثل حلال مشکلات هستند چیزی که در Mi 9 وجود ندارد و به راحتی شاهد عدم محبوبیت از طرف کاربران است.

سری های شیائومی Mi 9: Mi 9 SE، Mi 9T، Mi 9

شیائومی Mi 9T نسبت به Mi 9 دارای صفحه نمایش یک دست بدون بریدگی ناچ، باتری بزرگتر و مسلماً بدنه ای زیباتر است. همچنین جک صوتی و رادیو FM نیز وجود دارد که در Mi 9. هیچ کدام موجود نیستند. شیائومی در مدل Mi 9T خود دارای یک چیپست از نظر مرغوبیت پایین تر است است اما تا آنجا که عملکرد 1080 پیکسل پیش می رود، هیچ کس نمی تواند تفاوت عملکرد را بیان کند. سرانجام، Mi 9T ارزان تر از Mi 9 است، و این تفاوت قیمت در برخی بازارها با حاشیه زیادی همراه است.

سپس Mi 9 SE وجود دارد که ارزان تر از Mi 9T است و شلک آن کوچکتر است طوری است که براحتی در جیب جا می گیرد. ممکن است دارای صفحه نمایش کوچکتری باشد، اما با نمایشگر 5.97 اینچ، سوپر آمولد با رزولوشن 1080 پیکسل و تراشه اسنپدراگون 712 تقریباً به اندازه اسنپدراگون 730 در Mi 9T است. اگر Mi 9 کوچکتر را می خواهید ، Mi 9 SE گزینه بسیار خوبی است.

blank blank
                              شیائومی Mi 9 SE                                  شیائومی Mi 9

رقبای گوشی Mi 9T

اولین رقیبی که به ذهن متبادر می شود Mi Mix 3 است که در رده های شیائومی قرار دارد. می میکس 3 از نظر قیمیتی و اندازه صفحه نمایش با 9T یکسان است در حالی که کیفیت دوربین کمتری را ارائه می دهد، این مدل از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 بهره می برد. می میکس دارای یک اسلایدر غول پیکر برای گرفتن عکس های سلفی دو نفره است، وزن زیادی دارد و در عین حال دارای باتری کوچکتری است.

وان پلاس 7 گزینه گران تری است اما نمایشگر 6.41 اینچی آمولد اپتیک، دارای ناچ دوربین و جدیدترین تراشه اسنپدراگون 855 توجه شما را به خود جلب می کند. این گوشی فاقد دوربین های تله فوتو و فوق عریض است اما با وجود گلس گوریلا 5 و 6 (در عقب و جلو) از محافظت عالی برخوردار است. و اینکه مقاومت در برابر آب این گوشی به طور قطعی تایید نشده است. سیستم عامل اکسیژن این گوشی یکی از پاسخگوترین و سریعترین نسخه های اندرویدی است که ما دیده ایم.

گلکسی A70 با رابط کاربری One UI از نظر قیمت نیز تقریباً با Mi 9T برابری می کند دارای صفحه نمایش سوپر آمولد و دارای ناچ دوربین است. تراشه اسنپدراگون 675 در گلکسی A70 از چیپست 730 گوشی Mi 9T بالاتر است، دوربین سه گانه در پشت این گوشی چندان خوب نیست و فاقد اسنپ تله فوتو است. عمر باتری بسیار غیرقابل انکاری زیاد است. اگر این یک ضرورت برای شما باشد، تلفن دارای شکاف microSD در در قسمت بالای 9T است.

ریل می ایکس، در صورت موجود بودن، به طرز قابل توجهی ارزان تر است، و تا بحال خیلی عرضه شده است. ریل می دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی آمولد بدون برش، تراشه اسنپدراگون 710، یک باتری بزرگ و یک اسنپر اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور عمق است. دوربین سلفی آن نیز از نوع پاپ آپ (موتوری بالا جهنده) است، با اینکه این یک دوربین 16 مگاپیکسلی است. اگر ریل می ایکس در کشور شما موجود است، قبل از اینکه برای خرید تصمیم بگیرید، بیشتر تحقیق کنید.

blank blank blank blank
ریل می ایکس سامسونگ گلکسی A70 وان پلاس 7 شیائومی Mi Mix 3

کیفیت تصویر و دوربین شیائومی Mi 9T را بررسی کنید.

قضاوت گوشی موبایل Mi 9T

شیائومی Mi 9T (یا همان رد می کی 20 همانطور که در برخی از بازارها از آن نام برده می شود) تلفنی است که از نظر شکل ظاهری و صفحه نمایش به طور همه جانبه خود را نشان داده است. و اگر به دنبال یکی از آن دو یا هر دو هستید (شکل ظاهری و صفحه نمایش)، احتمالا تصمیم خوبی گرفته اید. مدل Mi 9T دارای چیپست عالی و چهار دوربین نسبتا قدرتمند است و تنها تهدیدهای واقعی از سری گوشی های هوشمند خود شیائومی، ناشی می شوند.

این گوشی هوشمند بسیار متعادل و تقریباً همه چیز تمام است. با توجه به این فرصت، ما مطمئن هستیم که خرید این تلفن شما را خوشحال می کند، از اینرو، توصیه ما را جدی بگیرید.

جنبه های مثبت گوشی Mi 9T

  • نمایشگر آمولد با کیفیت عالی، 6.39 اینچ، میزان روشنایی بالا، HDR10 ، یک دست و بدون ناچ
  • اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، سریع و دقیق
  • تراشه اسنپدراگون 730 از پیشرفت بالایی برخوردار است
  • عمر باتری عالی، شارژ سریع
  • طراحی منحصر به فرد، دارای جک صوتی
  • تجربه عالی دوربین همه جانبه در هر سه دوربین، حالت روز و شب، عکس و فیلم
  • عکس های سلفی عالی
  • رابط کاربری MIUI 10 و پای، سریع و روان

جنبه های منفی گوشی Mi 9T

  • قیمت نامطلوب، در برخی بازارها نزدیک به Mi 9
  • عکس های در شرایط نور کم با دوربین عادی می تواند بهتر پردازش شود
  • بسیار لغزنده و بدون قاب محافظ، و با این حال، فاقد قاب شفافی که شکل ظاهر عالی آن پنهان نکند

blank

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *