تست و بررسی شیائومی

بررسی جنبه های مثبت و منفی شیائومی Mi 9 SE

جنبه های مثبت و منفی شیائومی Mi 9 SE

6- جایگزین ها، جوانب مثبت و منفی ، قضاوت؛رقابت Mi 9 SE

از سر راه کنار بروید، اگر می خواهید یک تلفن مناسب جیب شلوار و با یک دوربین سه گانه واقعی داشته باشید، فقط شیائومی Mi 9 SE را بخرید، چرا که از این بابت هیچ جایگزینی وجود ندارد. اگر این موارد برای شما اهمیتی ندارد، گزینه های دیگری را انتخاب کنید.

blank blank blank blank
گوگل پیکسل 3 ای سونی اکسپریا 10 گلکسی A50 هواوی پی 30 لایت

به عنوان مثال، هواوی P30 Lite فاقد دوربین تله فوتو است، اما نسبتا جمع و جور است و حدود قیمت شیائومی Mi 9 SE است. تراشه Kirin 710 آن به اندازه اسنپدراگون 712 Mi قدرتمند نیست و ال سی دی هواوی نیز به اندازه سوپر آمولد Mi نیست. در ماراتن باتری، هواوی P30 lite به راحتی Mi 9 SE را پشت سر می گذارد.

همان مورد برای گلکسی A50 نیز وجود دارد که مستلزم آگاهی بیشتری نسبت به الزامات اولیه آن است، نه تنها دوربین تله فتو ندارد بلکه نمایشگر با قطر 6.4 اینچ بزرگتری نیز دارد. چیپ ست Mi 9 SE قدرتمندتر است و گوشی شیائومی از یک دوربین برتر در کنار دوربین اصلی برخوردار است، اما گلکسی چند مورد مهم دارد که Mi 9 SE ندارد مثلا دارای شکاف microSD، جک 3.5 میلی متری، رادیو FM است.

بررسی تستهای آزمایشگاهی شیائومی MI A3 را مطالعه کنید.

اکسپریا 10 با بازگشت به عرصه گوشی های جمع و جور، تقریبا به اندازه Mi 9 SE است و قابل حمل در جیب شلوار است و از یک صفحه نمایش سینمایی با نسبت بعد 21:9 بهره می برد. عمر باتری اکسپریا نسبتا ضعیف است، و تراشه اسنپدراگون 630 آن در Mi 9 SE عقب مانده است. شیائومی دوربین های بیشتری دارد و با آنها نیز عکس های بهتری می گیرد.

پیکسل 3 ای نیز یک تلفن کوچک است که عکس های عالی می گیرد و از نظر قیمت نیز مناسب است. این در حالی است که در پشت، دوربین های Mi 9 SE وجود ندارد و شما نمی توانید چشم انداز فوق العاده وسیعی را با ابزارهای محاسباتی شبیه سازی کنید. تراشه اسنپدراگون 712 Mi نسبت اسنپدراگون 670 پیکسل 3 ای بیش از پیش قدرتمند است. از طرف دیگر، اگر، شما مخالف MIUI هستید که اندروید را تمیز می کند، پیکسل این کار را خواهد کرد.

blank

قضاوت

گوشی های میان رده معمولا با دوربین های سه گانه واقعی همراه نیستند. تلفن های خوب که برای استفاده یک دست مناسب هستند، خیلی در بازار وجود ندارد. تصور کنید که آنها سعی می کنند که هم دوربین سه گانه داشته باشند و هم برای استفاده با یک دست مناسب باشند (تمام الزامات را رعایت کرده باشند). لازم نیست چیزی را تصور کنید، Mi 9 SE همان چیزی است که همه می خواهند.

مطمئناً دوست داشتیم برخی از امکانات اساسی مانند شکاف کارت برای گسترش حافظه داخلی و جک هدفون داشته باشیم. شیائومی تلاش می کند تا با وجود یک بلستر مادون قرمز، این موارد را از بین نبرد و در همه اینها خوب باشد، اما این یک فضای ذخیره سازی اضافی محسوب نمی شود.

اینها موارد جزئی هستند، اما Mi 9 SE از این بابت بسیار خوب عمل می کند، از یک نمایشگر عالی برخوردار است، با یک دوربین سه گانه که آن را در خارج از قلمرو پرچمداران پیدا نمی کنید، عکس های خوبی می گیرد و از باتری مناسبی نیز برخوردار است. همچنین این امکان را می دهد که همه این موارد را در یک نمایشگر کوچک و فراتر از یک بودجه و قیمت مناسب جای دهد.

جوانب مثبت

  • یکی از کم حجم ترین و جمع و جور ترین تلفن هایی که می توانید با مجموعه دوربین سه گانه پیدا کنید.
  • صفحه نمایش بسیار خوب، هنگامی که در معرض نور خورشید هستید، روشن است (اگر این طور می خواهید).
  • بلندگو با صدای فوق العاده بلند.
  • کیفیت تصویر عالی در نور روز از هر چهار دوربین، در شرایط نور کم، عکس های بدی تحویل نمی دهد.
  • جوانب منفی

  • فاقد شکاف کارت میکرو اس دی برای گسترش حافظه داخلی، فاقد جک 3.5 میلی متر.
  • بدون ضبط ویدیوی 1080 پیکسل در سرعت 60 فریم در ثانیه، بدون ضبط ویدیو با دوربین تله، عملا هیچ امکان تثبیت تصویر در 4K وجود ندارد.

blank

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *