تست و بررسی سامسونگ, تست و بررسی سونی

کیفیت دوربین گلکسی +S10 و اکسپریا1 در نور کم

دوربین گلکسی +S10 و اکسپریا1 در نور کم

7- کیفیت دوربین: عکس ها، نور کم

در عکاسی در شرایط نور کم تفاوت بین پسران و مردان نشان داده می شود، و در این مورد هر دو اکسپریا 1 و گلکسی +S10 هر دو رشده کرده اند. تصویربرداری با دوربین های اصلی در حالت های خودکار پیش فرض نشان داد که اکسپریا عکس های بهتری می گیرد.

blank blank blank
blank blank
اکسپریا 1 ، دوربین اصلی

بررسی نرم افزار اکسپریا1 و گلکسی +S10 را اینجا مطالعه کنید.

اکسپریا جزییات دقیق از سوژه می گیرد در جایی که گلکسی اندکی سوژه ها را لکه دار می کند، حاشیه های تعریف شده بهتری در مناطق تاریک دارد و در اطراف تیر برق های با چراغ روشن حفره دیده می شود. اکسپریا در لبه های عکس اشباع رنگ بیشتری را اضافه می کند، و واقعا می توان گفت که گلکسی بهتر عمل می کند. همانطور که از عکس های نمونه می توانید ببینید، تصاویر گرفته شده با + S10در شرایط نور کم، هنوز هم عالی هستند، و حتی از تصاویر نمونه گوشی های سونی برتر هستند.

blank blank blank
blank blank
+S10، دوربین اصلی

اما یک گیر کوچک اینجا هست. گلکسی دارای حالت شب است و اکسپریا این ویژگی را ندارد. عکس هایی که از با این حالت گرفته شده اند وضوح بسیار بهبود یافته و با جزئیات بالا هستند، و کیفیت آنها با آنچه اکسپریا ارائه می دهد مطابقت دارد یا فراتر است. افزایش قابل توجهی در مناطق تاریک وجود دارد که سونی کاملا نمی تواند آن را نشان دهد، و حفره های موجود در زیر تیر برق های با چراغ های روشن بسیار بهتر از قبل کنترل می شوند، اگرچه هنوز هم به نوعی تعداد بیشتری از آنها نسبت به اسکپریا وجود دارد.

blank blank blank
blank blank
گلکسی +S10، دوربین اصلی ، حالت شب

خروجی عکس های از حالت تصویر دوربین های فوق عریض بین اکسپریا و گلکسی بسیار قابل مقایسه است، اگرچه وقتی که فلاش زده می شود، اکسپریا دارای جزئیات تصویر بیشتری است، به علاوه رنگ های کمتر اشباع شده ای دارند. یکبار دیگر، حالت شب گلکسی همه ویژگی های یک عکس در این حالت را به طور قابل توجه به نمایش می گذارد، داینامیک رنج و تعریف لبه برای منابع نور نقطه ای بهتری ارائه می دهد، و صافی تصویر کلی تری دارد.

blank blank blank
blank blank
اکسپریا 1 ، دوربین فوق عریض
blank blank blank
گلکسی +S10، دوربین فوق عریض
blank blank blank
گلکسی +S10، دوربین فوق عریض، حالت شب

در شرایط نور کم، با زدن ضربه به تله فوتو به طور کلی به این معنی نیست که تلفن از دوربین تله فوتو واقعی استفاده خواهد کرد، در عوض می توانید مرکز کادر را از دوربین اصلی برش بزنید و آن را با رزولوشن کامل 12 مگاپیکسل بالا ببرید. با بیان این مطلب، به نظر می رسد آستانه سطح نور گلکسی در سطح پایین تر تنظیم شده است، بنابراین دو نمونه اول آن در زیر با ماژول تله فوتو گرفته شده است. ما حدس می زنیم که این نیز با روشنایی در مرکز کادر ارتباط دارد، اما نمی توانیم مطمئن باشیم. ما نمی توانستیم چنین عکس هایی را از اکسپریا بدست آوریم.

بنابراین ، در جایی که گلکسی از ماژول تله فوتو خود استفاده می کند، عکس های بهتر و با جزئیات بیشتری از اکسپریا را ثبت می کند، هرچند که به ناچار بسیار پر از نویز است. هنگامی که گلکسی دوربین اصلی را به تله فوتو تغییر می دهد، نتیجه مثل پرتاب سکه است که مشخص نمی کند شیر است یا خط، هرچند می توان گفت ما تمایل عکس های درخشان تر اکسپریا را دوست داریم.

blank blank blank
blank blank
اکسپریا 1 ، دوربین تله
blank blank blank
blank blank
گلکسی +S10، دوربین تله فوتو

 برنده: هر دو مساوی هستند. در نور کم، اکسپریا در حالت خودکار عکس های جالب و برتری می گیرد. با این حال حالت شب ندارد و گلکسی که مجهز به حالت شب است با کمک آن عکس های با کیفیت و عالی می گیرد. با دوربین هر دو این گوشی ها در چند ثانیه عکس های خوبی بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *