ترفند iOS

چگونه اسپیکرهای AirPlay 2 را با HomeKit استفاده کنیم؟

blank

AirPlay 2 اپل، کنترل اسپیکرها را به Home app آورد تا به شما این امکان را بدهد که همه ی اسپیکرهای سازگار با AirPlay خود را به طور جداگانه از آیفون یا آیپد خود کنترل کنید. با خواندن این مطلب می توانید یاد بگیرید که چطور اسپیکرهای خود را به Home app اضافه کنید و آن ها را نسبت به هر اتاق سازماندهی کنید.

پیش از اینکه شروع به افزودن اسپیکر ها به Home app کنید، اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما، iOS ۱۱.۴ یا جدید تر را اجرا می کند. شما همچنین باید چک کنید که در آیفون یا آیپد خود iCloud Keychain را فعال کرده باشید. برای انجام این کار، اپلیکیشن تنظیمات را اجرا کنید، بر روی اسم خود در نوار بالا بزنید، بعد بر روی iCloud بزنید، سپس iCloud Keychain را فعال کنید. اگر HomePod دارید، باید به طور خودکار در Home app بر روی دستگاه iOS شما ظاهر شود. همچنین می توانید یک تلویزیون اپل را به عنوان یک اسپیکر به Home app اضافه کنید، تا زمانی که در همان شبکه WiFi هستند و با Apple ID شما به iCloud وارد شده باشند. مراحل زیر به شما نشان می دهند که چطور اسپیکر های AirPlay 2 را به Home app اضافه کنید.

چگونه اسپیکر ها را به Home app اضافه کنید

اپل بخشی را در وبسایت خود نگهداری می کند که اسپیکرها و رسیورهایی که قابلیت پشتیبانی از AirPlay 2 را دارند، لیست می کند. توجه داشته باشید که برخی از اسپیکرها قبل از این که مراحل زیر انجام شوند، ممکن است به یک بروز رسانی سیستم عامل یا راه اندازی اضافی با اپلیکیشن شرکت تولید کننده را نیاز داشته باشند.

1- اپلیکیشن Home را در آیفون یا آیپد خود اجرا کنید.

2- بر روی دکمه ی (+) در گوشه ی بالا سمت راست صفحه ی نمایش بزنید.

3- بر روی Add Accessory بزنید.

4- بر روی Don’t have a Code or Can’t Scan بزنید، سپس بر روی اسپیکری که می خواهید آن را اضافه کنید بزنید. شاید نیاز باشد که یک لحظه برای به نمایش درآمدن آن منتظر بمانید.

 

چگونه اسپیکرهای AirPlay 2 را با HomeKit استفاده کنیم؟

چگونه اسپیکرهای AirPlay 2 را با HomeKit استفاده کنیم؟

 

5- منتظر بمانید تا اسپیکر شما اضافه شود، سپس به آن یک اسم بدهید و اتاقی که در آن قرار گرفته است را انتخاب کنید.

6- بر روی Done بزنید.

چگونه اسپیکر های خود را نسبت به اتاق سازماندهی کنید

وقتی شما یک اسپیکر را به اپلیکیشن Home اضافه می کنید، می توانید از AirPlay 2 برای پخش موزیک در همه جای خانه ی خود استفاده کنید. همچنین اگر در Music Library خود آهنگ دارید، به شما اجازه می دهد یک آهنگ خاص را در یک اتاق پخش کنید در حالی که در اتاقی متفاوت با یک اسپیکر دیگر، آهنگی متفاوت پخش می شود.

1- اپلیکیشن Home را در آیفون یا آیپد خود اجرا کنید.

2- بر روی آیکون اسپیکر فشار دهید و نگه دارید.

3- بر روی Settings بزنید

4- بر روی Room بزنید و اتاقی را که تلویزیون اپل شما، HomePod، یا اسپیکری دیگر قرار دارد، انتخاب کنید.

 

چگونه اسپیکرهای AirPlay 2 را با HomeKit استفاده کنیم؟

چگونه اسپیکرهای AirPlay 2 را با HomeKit استفاده کنیم؟

 

5- بر روی Done بزنید.

شما می توانید از Siri برای پخش موزیک در اتاق های خاصی از خانه یا حتی چند اتاق استفاده کنید. برای مثال، شما می توانید دستیار دیجیتالی را با “Hey Siri” فرا بخوانید و سپس چیزی مانند ” Red Hot Chili Peppers را در آشپزخانه و حال، پخش کن” را بگویید.

مطالب مرتبط