ترفند iOS

چگونه در +Apple News یک مجله را به My Magazines اضافه کنیم؟

blank

اپل، +Apple News را در iOS 12.2 معرفی کرد، یک سرویس اشتراکی که به ازای ۹.۹۹ دلار در ماه، دسترسی به صد ها مجله و برخی از محتوای اخبار را فراهم می کند. اپل هنوز باید روی رابط کاربری +Apple News کار کند، و این واضح نیست که چگونه کار های ساده ای مانند اضافه کردن یک مجله به My Magazines را انجام دهید، تا مطمئن شوید که نسخه های جدید مورد علاقه ی خود را دریافت می کنید. در این راهنما، ما شما را در طول مراحلی که برای اضافه کردن یک مجله به My Magazines نیاز دارید، همراهی می کنیم.

دو روش جداگانه وجود دارد که می توانید از آن ها برای وارد کردن یک مجله به لیست مورد علاقه های خود استفاده کنید، که شامل از طریق جست و جو یا با مجله ای که در حال خواندنش هستید، می شود.

هنگام مطالعه ی یک مجله

1- با اپلیکیشن +News در آیفون یا آیپد، مجله ای را که می خواهید به My Magazines اضافه کنید، باز کنید.

2- بر روی عنوان مجله در بالای نوار navigation بزنید.

3- بر روی آیکون به شکل قلب بزنید.

 

چگونه در +Apple News یک مجله را به My Magazines اضافه کنیم؟

چگونه در +Apple News یک مجله را به My Magazines اضافه کنیم؟

 

از طریق جست و جو

1- در آیفون یا آیپد، نام مجله ای را که می خواهید به My Magazines اضافه کنید، جست و جو کنید. 

2- برای انجام این کار، در آیفون بر روی تب Following بزنید تا به رابط کاربری جست و جو بروید و در آیپد، نوار کناری را باز کنید و از نوار جست و جو در بالا استفاده کنید. 

3- نام مجله ای را که می خواهید به My Magazines اضافه کنید را تایپ کنید. 

 

چگونه در +Apple News یک مجله را به My Magazines اضافه کنیم؟

چگونه در +Apple News یک مجله را به My Magazines اضافه کنیم؟

 

4- بر روی آیکون قلب در نتایج جست و جو کلیک کنید تا آن را به My Magazines اضافه کنید.

هر مجله ای را که شما با کلیک بر روی قلب، آن را مورد علاقه ی خود قرار داده اید، در رابط کاربری My Magazines لیست می شود، و نسخه های جدید آن وقتی موجود می شوند، به طور خودکار برای خواندن به صورت آفلاین دانلود خواهند شد. همچنین وقتی یک نسخه ی جدید برای خواندن در دسترس قرار می گیرد به شما اطلاع داده خواهد شد. توجه داشته باشید که همچنین My Magazines مجله هایی که شما به تازگی خواندید و مجله هایی که در حال خواندن آن هستید را نمایش می دهد، اگر چه این مجله ها برای همیشه در فید My Magazines باقی نخواهند ماند. مورد علاقه قرار دادن یک مجله همچنین باعث می شود که محتواهایی از آن منبع بیش تر در Apple News و +Apple News به نمایش در بیایند.

حذف کردن یک مجله از My Magazines

برای حذف کردن یک مجله از My Magazines، مراحل بالا را دنبال کنید و مطمئن شوید که دوباره بر روی قلب بزنید تا آن را از فهرست خود حذف کنید. قلبی که پر شده است به معنی این است که مورد علاقه قرار داده شده است، وقتی که پر شده نباشد یعنی مورد علاقه قرار داده نشده است.

بلاک کردن یک مجله از Apple News

شما همچنین متوجه یک آیکون قلب با یک شکاف در میان آن خواهید شد. زدن بر روی این آیکون، آن را از Apple News بلاک خواهد کرد و شما دیگر محتوایی از آن مجله را در فید +Apple News نخواهید دید.

مطالب مرتبط