ترفند iOS

چگونه آیفون یا آیپد خود را با تنظیمات کارخانه مجدد راه اندازی کنیم؟

blank

انجام راه اندازی مجدد با تنظیمات کارخانه در آیفون یا آیپد ایده ی خوبی است وقتی که می خواهید دستگاه را بفروشید، آن را به کسی بدهید، و یا آن را برای تعمیرات به یک مغازه بسپارید. راه اندازی مجدد یک دستگاه iOS همچنین می تواند مشکلات خاصی را برطرف کند، بنابراین ارزش دانستن چگونگی انجام آن را دارد.

اما قبل از راه اندازی مجدد، شما باید اطلاعات دستگاه خود را ذخیره کنید. شما می توانید اطلاعات خود را در iCloud ذخیره کنید، اما ما توصیه می کنیم، که تنها محض احتیاط، آیفون خود را به یک کامپیوتر وصل کرده و در عوض اطلاعات خود را در iTunes ذخیره کنید. اکنون که شما اطلاعات آیفون یا آیپد خود را ذخیره کردید، زمان راه اندازی مجدد به تنظیمات کارخانه فرا رسیده است. این یک روند ساده خواهد بود، وقتی بدانید چطور انجام می شود. مراحل زیر شما را در طی این فرآیند راهنمایی می کنند.

مراحل راه اندازی مجدد آیفون و آیپد با تنظیمات کارخانه

  • قفل آیفون یا آیپد خود را باز کنید و اپلیکیشن Settings را اجرا کنید.
  • بر روی General بزنید.
  • به پایین بیایید و بر روی Reset بزنید.
  • بر روی Erase All Content and Settings بزنید.

 

چگونه آیفون یا آیپد خود را با تنظیمات کارخانه مجدد راه اندازی کنیم؟

چگونه آیفون یا آیپد خود را با تنظیمات کارخانه مجدد راه اندازی کنیم؟

 

  • در صورت در خواست، رمز عبور خود را وارد کنید.
  • رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید تا اطلاعات آیفون را پاک کرده و آن را از حساب کاربری خود حذف کنید.
  • بر روی Erase بزنید.

اجازه دهید تا فرآیند راه اندازی مجدد ادامه یابد. نباید بیش تر از چند دقیقه طول بکشد. هنگامی که تکمیل شد، شما صفحه ی خوشامد گویی iOS را خواهید دید، سپس شما می توانید که دستگاه خود را خاموش کنید و آن را بفروشید، آن را به کسی بدهید، آن را برای تعمیر به جایی بسپارید، آن را از نو تنظیم کنید، یا اطلاعات ذخیره شده ی خود را بازگردانی کنید.

مطالب مرتبط