ترفند شبکه های اجتماعی

پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام

blank

پیام‌رسان‌های اینترنتی در حال حاضر به محبوب‌ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی در دنیا تبدیل شده‌اند. بسیاری از کاربران ساعاتی از روز خود را به این پیام‌رسان‌ها اختصاص می‌دهند. آن‌ها تجربیات، شادی‌ و غصه‌های خود را با استفاده از این پیام‌رسان‌ها با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می‌گذارند.یکی ا ز پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های موجود اینستاگرام است.

این پیام‌رسان امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از پیام‌رسان اینستاگرام می‌توانید تصاویر مختلف را به نمایش بگذارید. در این پیام‌رسان امکان نوشتن‌های پیام‌های مختلف برای هر یک از تصاویر توسط تمامی کسانیکه با آن‌ها در ارتباط هستید نیز وجود دارد. برخی از افراد با استفاده از این ویژگی instagram تبلیغات تجاری خاصی را به راه انداخته‌اند که به شیوه‌ای از کسب درآمد نیز تبدیل شده است.

یکی دیگر از این امکانات قابلیت ارسال ویدئوی زنده است. این ویژگی در نسخه‌های جدید پیام‌رسان instagram اضافه شده است و همین امر باعث شد تا مجبوبیت این پیام‌رسان دو چندان شود. این امکان با نام Live story شناخته می‌شود و کاربران آن می‌توانند به صورت زنده اتفاقاتی را که در حال رخ دادن است با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

علاوه بر امکانی که در instagram برای ارسال Live story وجود دارد، امکان پین کردن متن ثابت در آن ویدئو نیز در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند متنی ثابت را بر روی ویدئو تایپ کرده و بر روی ویدئو زنده نمایش دهند.

در ادامه به چگونگی پین کردن متن در ویدئو زنده instagram – متن ثابت در لایو استوری خواهیم پرداخت.

برای انجام این کار ابتدا باید برنامه پیام‌رسان instagram را بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید. به منظور بهره‌گیری از آخرین امکانات موجود در این پیام‌رسان آخرین نسخه آن را پیدا کرده و نصب کنید. پس از نصب این پیام‌رسان آن را بر روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. در این برنامه بر روی علامت دوربین در قسمت بالا سمت چپ کلیک کنید.

پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام

پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام

پس از آن به قسمت Iive رفته و گزینه Start Live Video را انتخاب کنید.

پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام

پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام

پس از اینکه ویدئو زنده شما شروع شد، کامنت مورد نظر خود را در قسمت Pin Comment  تایپ کرده و ارسال کنید. برای این کار بر روی قسمت کامنت کلیک کرده و زمانیکه بخش Pin Comment  ظاهر شد پیام خود را وارد کنید. این پیام به صورت ثابت در لایو ویدئو برای دوستان و آشنایان شما به نمایش در می‌آید.

پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام

پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام

نکته مهم در ارتباط با استفاده از امکان ویدئو زنده این است که شما علاوه بر اینکه باید آخرین نسخه از پیام‌رسان را نصب کرده باشید و باید به روزرسانی آن را نیز انجام دهید.

مطالب مرتبط