ترفند شبکه های اجتماعی

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

blank

تاکنون کنجکاو شده‌اید بدانید چه کسانی بیشتر به پروفایل شما سر می‌زنند، مکالمه‌هایتان را می‌خوانند یا عکس پروفایل شما را چک می‌کنند؟ این یکی از ویژگی‌های جالبی است که کاربران برنامه واتساپ می‌توانند از آن استفاده کنند. البته نه از طریق خود برنامه بلکه با استفاده از برنامه‌های کمکی که برای این کار طراحی‌شده اند مانند Whatsapp viewer.

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

در صورتی که شما هم کنجکاو هستید بدانید کدام‌یک از مخاطبانتان بیشتر به پروفایل واتس اپ شما سر می‌زنند، با کوک موبایل همراه باشید تا در این مطلب این آموزش را مرور کنیم.

همان‌طور که گفته شد شما نیاز دارید برنامه Whatsapp viewer را روی گوشی خود نصب کنید.

پس از باز کردن برنامه، از شما در مورد اجازه دسترسی به مخاطبین خود سؤال می‌شود که به‌منظور استفاده از برنامه شما باید این اجازه را بدهید.

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

در مرحله بعد شما فهرستی از چند مخاطب خود که بیشترین بازدید را داشته‌اند مشاهده خواهید کرد.

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

نکته جالب این است که نرم‌افزار نفر اول که بیشتر از همه بازدید کرده است را به شما نشان نمی‌دهد تا به استور رفته و به برنامه امتیاز بدهید. پس از امتیاز دادن به برنامه شما می‌توانید نفر اول لیست بازدیدکننده‌ها را نیز مشاهده کنید.

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

دیدن افراد مشاهده‌کننده پروفایل در واتساپ

همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد ترفند های این اپلیکیشن به پست ” حذف و اضافه کردن مخاطب در واتس اپ ” مراجعه نمایید.

سوالات متداول در مورد دیدن افراد مشاهده کننده پروفایل در واتس اپ

1- از کجا افرادی که پروفایل واتس اپ مرا مشاهده می کنند پیدا کنم؟

برنامه وتس اپ به خودی خود ویژگی و یا قابلیتی ندارد که شما از طریق آن بفهمید چه کسی به پروفایل شما رفته و عکس های شما را مشاهده کرده است. اما اپلیکیشن هایی وجود دارند که به کاربر واتس کمک می کنند از طریق آن افرادی را که به پروفایل شخصی آنها مراجعه کرده اند را پیدا کند. یکی از این برنامه ها که برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی شده است اپ WhatsApp viewer است.

2- برنامه WhatsApp viewer چیست؟

WhatsApp viewer برنامه شخص ثالثی است که از طریق آن می توانید مشاهده کنید که چه کسانی به پروفایل شما مراجعه کرده اند و یا اینکه وضعیت شما را دیده و به آن واکنش نشان داده اند.

3- آیا برنامه WhatsApp viewer امن است؟

برنامه WhatsApp viewer برای دستگاه های اندروید طراحی شده و در در گوگل پلی قابل دانلود و نصب روی گوشی و یا تبلت اندروید می باشد. این برنامه صرفاً برای مشاهده افرادی است که به پروفایل شما مراجعه کرده و عکس های شما را می بینند و تا کنون مواردی از جاسوسی و یا نقض حریم خصوصی کاربر گزارش نشده است که در غیر اینصورت گوگل پلی آن را مسدود خواهد کرد و اجازه عرضه در فروشگاه خود را نخواهد داد.

4- چگونه در واتس اپ وضعیت مخاطبی را ببینم بدون اینکه او متوجه شود؟

برنامه واتس اپ روی دستگاه اندروید خود را باز کنید. به ترتیب به منو Settings >> Account >> Privacy بروید و گزینه Read Receipts به معنای رسیدهای خواندن را غیر فعال کنید. اکنون به وضعیت مخاطب خاص بروید و وضعیت و به روزرسانی های او را ببینید. گزینه رسیدهای خواندن را غیر فعال نگه دارید و تمام مخاطب های مورد نظر خود را چک کنید. سپس این گزینه را فعال کنید.

5- اگر فردی در واتس اپ به طور مخفیانه مرا چک می کند از کجا بفهمم؟

برای این کار می توانید براحتی برنامه Who Viewed Meرا از گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه روی دستگاه های با اندروید 2.3 و نسخه های بالاتر نصب می شود و به خوبی کار می کند. ر ابط کاربری آسانی دارد و تنها کافی است روی دکمه «SCAN» آن کلیک کنید، اجازه دهید چند ثانیه اسکن کند و در مدت زمان کوتاهی کاربری که در 24 ساعت گذشته پروفایل واتس اپ شما را چک کرده است به شما نشان داده خواهد شد.

6- آیا اگر فردی پروفایل واتس اپ شما را ببیند برنامه واتس اپ به شما اعلان می کند؟

برنامه واتس اپ هیچ گزینه پیش فرضی برای رصد کردن و ارسال اعلان افرادی که پروفایل شما را دیده اند را ندارد. برای این کار باید از برنامه های شخص ثالث که ادعا می کنند می توانند فردی را که پروفایل شما را مشاهده کرده است را ببنید استفاده کنید. اپلیکیشن WhatsApp profile viewer یکی از این برنامه هاست.

7- اگر کسی از صفحه گفتگو واتس اپ شما اسکرین شات بگیرید آیا متوجه می شوید؟

اپ واتس اپ یکی از محبوب ترین برنامه های چت و گفتگو در دنیاست که روزانه میلیون ها کاربر دارد که از طریق این برنامه به رد و بدل کردن داده ها و اطلاعات و گفتگوهای خود در قالب چت های خصوصی و گروهی می کنند. متاسفانه اگر کسی از صفحه چت شما اسکرین شات بگیرید هیچ اعلانی برای شما ارسال نخواهد شد.

8-آیا آنلاین بودن فردی در واتس اپ به معنای در حال گفتگو بودن آن شخص با مخاطب دیگری است؟

وضعیت آنلاین یک کاربر در واتس اپ نشان می دهد که او در حال حاضر در حال استفاده از این برنامه است. اما ضرورتاً به این معنا نیست که کاربرد در حال گفتگو با شخص دیگری است. حتی اگر گوشی در دست کاربر نباشد اما دستگاه او به اینترنت وصل باشد برای او وضعیت آنلاین نشان داده می شود.

9-از کجا بدانم که شخصی در واتس اپ عکس پروفایل من را ذخیره کرده است؟

هیچ راهی برای اینکه شخصی عکس شما را در گوشی خود ذخیره کرده باشد وجود ندارد و اگر هم از آن اسکرین شات بگیرد شما متوجه نخواهید شد. مگر اینکه او کنترل گوشی شما را در دست گرفته باشد و گالری شما را اسکن کند.

10- اگر کسی مرا در واتس اپ بلاک کرده باشد می توانم آنلاین بودن ان را چک کنم؟

وقتی شخصی در واتس اپ شما را بلاک می کند دیگر هیچ اطلاعاتی از او را مشاهده نخواهید کرد. در هنگام بلاک شدن امکان دیدن آخرین آنلاین بودن یا دیده شدن در پنجره چت وجود ندارد. همچنین نمی توانید به روزرسانی عکس های پروفایل او را ببینید. ارسال و دریافت پیام بین هر دو طرف غیر ممکن می شود و هر گز تیک دوم زده نمی شود.

مطالب مرتبط