ترفند iOS

هفت دلیلی که ما را مجبور به استفاده از Apple news می کند

blank

تمرکز اپل در رویداد X Show Time بر روی نمایش سرویس تلویزیونی اش بود اما یک سرویس خوب و جذاب به اسم Apple news را هم معرفی کرد که برخلاف سایر سرویس هایش از هم اکنون در اختیار تمامی مخاطبان اپل است. این سرویس بر روی مجلات بیشتر تمرکز کرده و به طور خاض شما با پرداخت ده دلار در ماه برای خود و خانواده ی خودتان به بیش از 399 مجله و سایر نشریاتی که در محدوده ی جغرافیایی شما قرار دارد دسترسی پیدا می کنید.

بعد از کار با Apple news بیشتر به جزئیات آن خواهیم پرداخت اما فعلا همین خبر هم ما را بسیار خشنود و خرسند کرده است.

Apple news می تواند باعث صرفه جویی مالی زیادی برای شما شود. مخصوصا برای افرادی که در تعداد مجلات زیادی تا کنون حق اشتراک داشتند، مجلاتی مثل New Yorker ,Wired و National Geographic شما می توانید با این کار نزدیک به 8000 دلار در سال صرفه جویی کنید. به نظرم به نفع تعدادی زیادی از افرادی می شود که حداقل در یک یا دو مجله اشتراک دارند.

با این حال هنوز واضح نیست که این اشتراک در برنامه ی Apple news شامل چه مجلاتی می شود، آیا می توانیم تمام مجلات پولی را در آن داشته باشیم یا خیر؟ ولی اگر به اینصورت نباشد و ما مجبور باشیم برای مجلات مختلفی پول هزینه کنیم واقعا سرویس Apple news جالب نخواهد بود. یکی از دلایلی که ما مجله را به صورت چاپ شده خریداری می کنیم این است که معمولا چاپ تجربه ی بصری بهتری را در اختیار ما می گذارد. طرح های جذاب، عکاسی های عالی و طرح های گرافیکی فراموش نشدنی، همه ی این ها بر روی کاغذ بسیار جذاب تر به نظر می رسند. باید ببنیم اپل در Apple news جوری برای ما برنامه ریزی کرده است که بتوانیم فرم دیجیتالی خوبی را مشاهده کنیم و جایگزین تمام لذت های فیزیکی شود.

به طور مثال اپل در مورد مجله ی National Geographic به جای یک عکس که به صورت فیزیکی به ثبت برسد و ما آن را در مجله مشاهده کنیم، یک پوشش زنده از یک موضوع جدید در سیدنی استرالیا را نشان داد که در آن به جای عکاسی ثابت از افق، شما می توانید مثل یک هلی کوپتر تمام فضا را از بالا و جهت های مختلف مشاهده کنید. این طرح بندی فوق العاده ی اپل را نشان می داد و شما می توانستید خیلی جذاب آن را در iPad pro ببینید. اما این جلوه های بصری چشمگیر چه مقدار رایج خواهند بود؟ آیا این فقط برای جذب مخاطب بوده و یا ادامه دار خواهد بود؟

قطعا اضافه کردن همچنین پوشش های زنده ایی کار سختی خواهد بود و پر هزینه. ولی خبر ها حاکی از این است که اپل شرکت ها را به تولید محتواها جذاب مثل پوشش زنده تشویق می کند تا مردم Apple news را به جاپ نسخه فیزیکی مجلات ترجیح دهند.

کار جذابی که اپل می کند این است که شاید شما یکسری از مجلات را همیشه دنبال نکنید و شاید بعضی از موضوع های خاص آن برای شما مهم باشد و اپل روزانه مطالب جذابی را به صورت اختصاصی برای شما مشخص می کند که با خواندن آن ها نظر شما جلب شود و دیگر نیاز نباشد که در مجلات دنبال موضوع مورد نظر خود بگردید. همچنین من را به سمت استفاده از Apple TV ترغیب می کند.

مزیت دیگر مجلات فیزیکی و سنتی این است که دیگر شما به اینترنت احتیاج ندارید، هرجایی می توانید آن را به همراه خود ببرید و در آن غرق شوید و از آن لذت ببرید. اپل برای این هم فکری کرده است و به شما اجازه ی دانلود مجلات داده تا شما آن را به صورت آفلاین مطالعه کنید و جاهایی مانند پرواز های طولانی که شاید به اینترنت دسترسی نداشته باشید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. پس شما وابسته به اینترنت هم نیستید.

 

Apple news

Apple news

 

بخش جذاب دیگر آن این است که شما با یک پرداخت می توانید به صورت خانوادگی از Apple news استفاده کنید. برای اینکه همه ی اعضا خانواده بتوانند از Apple news استقاده کنند کافی است یک اشتراک تهیه کنید و هر کس قسمتی از مجلات را که دوست دارد استفاده کند و این یک ویژگی بسیار جذاب است.

ویژگی دیگر این است که شما می توانید برای یک ماه اول آن را مجانی استفاده کنید. مانند apple music که برای یک ماه می توانید آن را مجانی استفاده کنید، Apple news هم برای ماه اول رایگان است. مطمئنا با استفاده از آن ترغیب می شوید که تا همیشه از آن استفاده کنید با پرداخت ماهی 9.99 دلار.

آخرین نکته ی جذاب این است که Apple news از همین امروز در دسترس است. بسیاری از خدمات دیگری که اپل در روز دوشنبه معرفی کرد تا پاییز هم در دسترس نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر نگاهی به دوشنبه، آغاز عصر جدید شرکت اپل بیندازید. اما Apple news از همین حالا و پس از به روزرسانی ios به ios 12/2 برای شما در دسترس خواهد بود. از آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط