تست و بررسی سامسونگ

نظرات و قضاوت ها در خصوص سامسونگ گلکسی A30

سامسونگ گلکسی A30

6- جایگزین ها، قضاوت، نظرات مثبت و منفی گلکسی A30

رقابت

ما خوشحالیم که سامسونگ با یک تغییر زیاد در قیمت گوشی ها و دستیابی به حد میانی بازار پا به عرصه رقابت گذاشته است و سری های گلکسی A یک محصول جدی است که سازنده قصد دارد تا در کورس رقابت باقی بماند و بازار را قبضه کند. در واقع، گوشی های سری A به ابزارها و امکانات زیادی تجهیز شده اند که به خوبی نبض بازار را در دست خواهد گرفت.

گلکسی A30 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد شیک، ظاهری چشمگیر و دوربین دوگانه عالی است. در واقع سامسونگ گوشی های سری A خود را در کل شبیه با گلکسی A30 می سازد.

blank

گلکسی A40 حدود 10 تا 20 یورو ارزان تر از A30 است و اساسا همان گوشی است اما با وجود صفحه نمایش سوپر آمولد 5.9 اینچی، کمی فشرده تر است. در ضمن، گلکسی A50 حدود 50 یورو گرانتر از A30 است و دارای همان صفحه نمایش است اما چیپ ست، رم، قدرت گرافیکی و حتی تعداد مگاپیکسل مناسب تری دارد. گفته می شود که توزیع گلکسی A30 و A40 به زیادی A50 نیست و انتخاب شما به بازار محلی منطقه زندگی شما بستگی دارد.

blank blank
گلکسی A40 گلکسی A50

 

اگر صفحه نمایش آمولد برای شما چندان مهم نیست، رقابت راحت تر می شود. برای مثال، گوشی ردمی نوت 7 دارای صفحه نمایش ال سی دی آی پی اس با همان اندازه و همان ناچ دوربین است، اما چیپ ست اسنپ دراگون قدرتمند تری دارد و دوربین با حالت شبانه دارد. همچنین 50 یورو ارزان تر است.

قیمت نوکیا 7.1 نیز اخیرا کمی ارزان تر شده و در حدود 180 یورو هست که قیمت آن نیز 50 یورو از A30 ارزان تر است. این گوشی نوکیا از صفحه نمایش LCD HDR به اندازه کافی بزرگ بهره می برد، چیپ ست آن دارای قدرت مشابه و دوربین دوگانه آن بسیار توانمند می باشد. نوکیا 7.1 بخشی از برنامه اندروید One است.

در نهایت، اکسپریا 10 که قیمت آن به گرانی A30 است و دارای صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 21:9 است. چیپ ست این گوشی نیز به قدرتمندی A30 است اما عمر باتری این گوشی و چندمنظوره بودن دوربین این گوشی به گلکسی A30 نمی رسد. سیستم اکوسیستم سونی در سطح گسترده دست یافتنی است و اگر پلی استیشن و براویا تی وی دارید، اکسپریا می تواند خیلی به کارتان بیاید.

blank blank blank

شیائومی ردمی نوت 7                             نوکیا 7.1                                             سونی اکسپریا 10

چنانچه تمایل به دانستن ویژگی های دوربین سامسونگ گلکسی A30 را دارید اینجا کلیک کنید.

قضاوت

گلکسی A30 یک گوشی تلفن هوشمند متعادل با مشخصات فنی خوب است که نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند. این گوشی دارای یکی از بهترین صفحه نمایش ها در کلاس خود است، از برخی ترفندهای نرم افزاری عالی و اسنپرها و باتری قدرتمند برخوردار است.

آپشن های بسیار زیادی در این گوشی قرار داده شده است، اما گلکسی A30 در سری های A ویژگی های ملموس تری دارد. و برخی تقسیم بندی ها بین A30، A40 و A50 رسما در تعداد کمی از بازارها به نظر می رسد.

نظرات مثبت

  • صفحه نمایش سوپر آمولد بزرگ عالی
  • طراحی چشم نواز، جلو گلس گوریلا 3
  • عمر باتری قابل اطمینان
  • سیستم سامسونگ One UI بسیار دوست داشتنی است
  • عکس های خوب برای عکسبرداری و فیلم برداری و همچنین پرتره عالی در طول روز

نظرات مخالف

  • تجربه کاربر با چیپ ست این گوشی رضایت بخش نبوده است
  • کیفیت اسپیکر و بلند گوی گوشی ضعیف است
  • عملکرد دوربین در شرایط نور کم زیر حد متوسط است                                                                        blank

مطالب مرتبط