تست و بررسی کنسول بازی MOQI

قابلیت استفاده کلی MOQI i7s و حرف آخر

قابلیت استفاده کلی MOQI i7s

7- قابلیت استفاده کلی تلفن هوشمند، قضاوت و حرف آخر MOQI i7s

قبل از اینکه به جمع بندی برسیم، چند کلمه در مورد قابلیت استفاده عمومی کلی کنسول بازی MOQI i7s به عنوان یک تلفن هوشمند هست که گفتن آن خالی از لطف نیست. این کنسول بازی با دو شکاف سیم کارت نو و یک هدفون و میکروفون که به طور شایسته ای تعبیه شده اند، از لحاظ تئوری دستگاهی است که می توانید با آن مکالمه داشته و تماس برقرار کنید. واقعا انتظار نداشته باشید که مکالمه و جواب دادن به زنگ تماس با این دستگاه در ملا عام، کار قابل احترامی است و به اصللاح بی کلاسی است، اما این دستگاه برای برقراری تماس پایدار و بدون مشکل موفق عمل کرده است. هر دو عملکرد میکروفون و هدفون خوب به نظر می رسند.

blank

ما یک مسئله قابل توجه را تجربه کردیم، که نسبتا ما را مطمئن کرد که این یک دستگاه خاص است. به دلایلی موفق شدیم که فقط با اسلات سیم کارت دوم کار کنیم. این ممکن است یک مشکل سخت افزاری یا به سادگی یک اتصال بد باشد، زیرا مکانیزم قفل کردن سیم کارت که در i7s استفاده می شود، یک قفل فشار به سبک قدیمی است که براحتی و مستعد خراب شدن است.

نکته دیگر اینکه i7s به لطف تراشه اسنپدراگون 710 از قابلیت اتصال واقعا مدرن برخوردار است. قابلیت اتصال در این کنسول بازی Cat.4 LTE است، بلوتوث 5.0 و Wi-Fi با باند دوگانه نیز بخشی از این ترکیب هستند. هرچه قابلیت استفاده کلی اندرویدی بیشتر پیش برود، i7s به همان اندازه هر تلفن هوشمند مدرن، همه کاره و قابل استفاده عموم است.

رقبای کنسول بازی MOQI i7s

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، بازار گوشی های بازی قابل حمل ممکن است در بسیاری از بازیکنان با نام های بزرگ خلاصه شده باشد ، اما هنوز گزینه های زیادی وجود دارد. به خصوص اگر نترسید که فروشندگان قطعات الکترونیکی چینی، چاله عمیقی برای شما حفر کرده اند. ما تقریباً این مسئله را حل کرده ایم که چرا MOQI i7s در این مشخصات فنی و نقد و بررسی ما کاملا برجسته است، این را می توان به قیمت مناسب آن نیز نسبت داد. قیمت پایه این کنسول بازی حدود 399 دلار است، اگرچه ما موفق شدیم آن را با قیمت 250 یورو پیدا کنیم.

blank

گفته می شود، گزینه های با تراشه ضعیف تر اما مبتنی بر اندروید مانند GPD XD Plus را می توان با قیمت حدود 240 دلار، شاید حتی کمتر هم خریداری کرد. با اینکه شما قربانی برخی عملکردها خواهید شد، اما این کنسول اندرویدی نیز تقریبا همه کاره است. با این حال، اگر شما به هیچ وجه به بازی های اندرویدی اهمیتی نمی دهید و فقط به کنسول های قدیمی و دسته های بازی فیزیکی علاقه دارید، گزینه های مناسبی، مبتنی بر بازی های رایانه های و تک هسته ای شبیه سازی لینوکس با قیمتی کمتر از 100 دلار وجود دارند.

blank

تا آنجا که گزینه های با برندهای معروف به گوش می رسند، همیشه Nintendo Switch وجود داشته است. قیمت های این برند به میزان قابل توجهی کاهش یافته و دستگاه جدیدی با حدود قیمت 299 دلار را به فروش رسانده است. حتی دستگاه های دست دوم و کارکرده این محصول را می توان با قیمت 40% یا حتی 50% کمتر خریداری کرد. آنچه خریداری می کنید یک کنسول بازی با تعداد زیادی بازی است که قبلا روی آن نصب شده است. این می تواند یک معامله بسیار شیرین باشد. اما اگر می خواهید بیشتر از نینتندو سوئیچ استفاده کنید، باید کمی صبر کنید، چرا که قطعا به دلایلی دسترسی به برابرسازها در این وسیله برای شما فراهم خواهد شد. بازی های زیادی قبلا برای سوئیچ، بهینه سازی، پیش نقشه ریزی و پیکربندی شده اند.

blank

بررسی کیفیت دوربین و تصویر MOQI i7s را مشاهده کنید.

اما به همان اندازه که پیشنهاد نینتندو فعلی قابل حمل برای بسیاری جالب است، همه طرفدار این اکوسیستم خاص یا کتابخانه تایتان و بازی های اختصاصی ژاپنی نیستند. برای طرفداران سونی PS VITA یک گزینه عالی است. قیمت گذاری این وسیله می تواند بسیار سوداگرانه باشد، اما باید به خاطر داشته باشید که عرضه آن به عنوان یک کنسول بازی از اول مارس 2019 رسما متوقف شده است. اگر شما هم یکی از آنها هستید، پیشنهاد ما این است که به دنبال معامله این وسیله با دستگاه دیگری باشید و بیش از 100 دلار ارزش ندارد. از آنجا که تعداد بسیاری از دستگاه های VITA در بازار وجود دارند، پیدا کردن دستگاه های ارزان خیلی سخت نیست. و از آنجا که این کنسول بازی کامل در بازار وجود دارد، به هر بازاری که سر بزنید می توانید این کنسول را پیدا کنید. روی این کنسول بازی، برابر سازها (امولاتورها) می درخشند و با PSP بومی سازگاری خوبی دارند. بعلاوه، اگر شما دارای PS4 یا حتی PS3 هستید، سونی بازی از راه دور و یکپارچه سازی عالی بین کنسول های تلویزیونی و VITA به عنوان جایگزینی دسته بازی و یا صفحه نمایش دوم ارائه می دهد.

blank blank

از آنجا که ما قبلا در قلمرو کنسول های بازی عمیقا بررسی داشته ایم، قطعاً باید از خط دستگاه Nvidia Shield ، به طور عمده Shield Tablet و Shield Portable نام ببریم. هر دو در این مرحله بسیار قدیمی هستند که مجموعه استانداردی از هشدارها مانند پشتیبانی محدود، نسخه های قدیمی اندرویدی و نداشتن پچ های امنیتی اخیر را با خود به همراه دارند. با این حال، پردازنده های Nvidia Tegra هنوز سلف های پردازنده گرافیکی هستند. همه کارایی یک سیستم عامل اندروید را دارند، به علاوه شما می توانید به مجموعه ای خاص از پورت های اندرویدی با عناوین قدیمی AAA نیز دسترسی پیدا کنید، که بطور خاص برای خانواده Shield و Tegra انجام شده است. اگر واقعا مجبور هستید بازی Half-Life 2 را بر روی این کنسول اجرا کنید، ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد.

blank

آخرین، اما قطعا کم اهمیت، همیشه گزینه ای وجود دارد که به سادگی از تلفن یا رایانه لوحی اندرویدی فعلی خود استفاده کنید، که به یک پد بازی خوب متصل شده است. یا شاید حتی یک وسیله اختصاصی را برای این منظور انتخاب کنید. این قطعاً متنوع ترین گزینه است، به خصوص اگر قبلا کاربردهای دیگری را برای دستگاه مورد نظر در نظر داشته اید یا می توانید پیدا کنید. همچنین ممکن است ارزان ترین راه برای بازی کردن و هیجان باشد، چرا که گزینه های گیم پلی بسیار عالی و مقرون به صرفه ای وجود دارند.

هنوز هم این یک راه حل بی عیب نیست. از آنجا که شما در اصل مبلغی برای هر یک از لوازم جانبی پرداخت می کنید می تواند مقرون به صرفه نباشد اما در این کنسول بازی تمام تنظیمات، نقشه برداری، موانع نرم افزاری و مشکلات بالقوه در اتصال بلوتوث برطرف شده است.

قضاوت گوشی MOQI i7s

بسیار خب، با توجه به این نقد و بررسی که انجام دادیم، آیا خرید MOQI i7s را توصیه می کنیم؟ خوب، دقیقا مانند اکثر تلفنهایی که ما به طور مرتب مرور می کنیم، جواب مثبت است، اما فقط اگر بخشی از جمعیت هدف مناسب باشید.

blank

هیچ چیز خاص یا منحصر به فردی در مورد i7s وجود ندارد. این یک محصول کاملا یکپارچه، متفکر و محکم است. با توجه به وقت و تلاش کافی برای ساخت این دستگاه، مواد و قطعات این دستگاه به راحتی قابل دستیابی بوده و تجربه قابل تکرار است. اما مطمئناً MOQI i7s فراتر از قطعات سخت افزاری است و تجربه ای قابل تحسین در کاربر به جای گذاشته است. این یک انتخاب عالی است، اما فقط برای جمعیت هدف خاص مناسب است.

این کنسول بازی برای برخی از کاربران ممکن است یکی از متعدد وسیله های قابل حمل مناسب باشد. برای تعداد بیشتر یا گیمرهای های حرفه ای، حتی MOQI i7s بسیار مشکل خواهد بود. اگر فکر می کنید کنسول بازی قابل حمل تحت اندروید چیزی است که دوست دارید داشته باشید، پس i7s گزینه ای عالی است، قطعا ارزش آن را دارد که خریداری شود.

جنبه های مثبت کنسول بازی MOQI i7s

  • طراحی عالی، ساخت محکم با الهام از کنسول های بازی محبوب گذشته و حال
  • بلندگوهای بسیار خوب و بلند استریو در پشت.
  • صفحه نمایش ظریف با نسبت ابعاد مطلوب
  • چیپست مدرن اسنپدراگون 710 با گزینه های اتصال مدرن و پشتیبانی از شارژ سریع با شارژر 18 وات. دارای جک صوتی 3.5 میلی متری و پورت یو اس بی نوع Cکه هر دو مورد استقبال خوبی هستند.
  • از بیشتر رقبای کنسول بازی اندرویدی موجود در بازار و تراشه های MediaTek خود بهتر است.
  • هر دو بازی بومی و برابرسازهای اندرویدی (تا سونی PS1 و Nintendo 64) بی نظیر کار می کنند.
  • عمر باتری بسیار عالی است و می توان باتری یدکی آن را به صورت آنلاین پیدا کرد.
  • رام اندرویدی سفارشی به طرز حیرت انگیزی تمیز و بطور اختصاصی تنظیم شده است تا میزان حواس پرتی گیمر را محدود کند و حداکثر عملکرد و عمر باتری را ارائه دهد.
  • یاور Much Game Helper و نقشه برداری کنترل فوق العاده، همه کاره و ذخیره ابری اضافه شده است.
  • هر دو دوربین مناسب و معقول هستند، البته به هیچ وجه چشمگیر نیستند.

جنبه های منفی MOQI i7s

  • حالت ارگونومی این دستگاه می توانست بهتر باشد.
  • حرکت فشاری روی دسته های بازی، حذف نشده است.
  • خروجی ویدیو در دسترس نیست.
  • پرداخت رنگ و لعاب به خصوص در قاب پشتی وحشتناک است
  • استفاده از نمایشگر این کنسول بازی در فضای باز لذت بخش نیست.
  • ROM اندروید 8.1 کمی قدیمی است و جدیدترین نسخه های امنیتی را اجرا نمی کند.پتانسیل بروزرسانی کمی دارد.

blank

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *