ترفند iOS

صرفه جویی در مصرف اینترنت با خاموش کردن iTunes و دیگر دانلودها در ios

blank

اگر شما متوجه شده اید که تلفن همراهتان بیش از حد اینترنت مصرف می کند و بسته اینترنت شما زود به زود تموم می شود، راهکارهایی برای کاهش مصرف اینترنت وجود دارد که در این مقاله به صورت مختصر و کوتاه به آن ها اشاره می کنیم.

برای مشاهده ی میزان مصرف اینترنت خود از آخرین باری که آن را صفر کردید یا از آخرین دوره، می توانید به قسمت Setting بروید و به بخش Cellular مراجعه کنید و view usage را بزنید تا آن را مشاهده کنید.

برخی از افراد ممکن است عدد زیادی را در مقابل قسمت System Services ببینند که این به معنای استفاده ی مختلف تلفن همراه است برای آپدیت ها و غیره. این عدد بزرگ شامل خدمات iTunes، وب، به روزرسانی نرم افزار ها و غیره می شود.

اگر به نظر شما میزان مصرف اینترنت به صورت غیر معمول بالا است، می توانیم برای شما کار هایی را انجام دهیم که مصرف اینترنت شما کمتر شود. در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. و می توانید به مقاله روش های کاهش مصرف حجم اینترنت در آیفون هم نگاهی بیندازید.

برای قسمت اول باید در قسمت setting داخل music شوید و از آنجا Cellular Data را disable کنید. این باعث می شود از دانلود به وسیله تلفن اینترنت سیم کارت خود جلوگیری کنید و فقط از طریق wifi اطلاعات را دانلود کند.

در بخش setting می توانید وارد Cellular شوید و برنامه های مختلفی که دوست ندارید به وسیله ی تلفن همراه دانلود کنند یا آپدیت شوند را غیر فعال کنید.

همچنین می توانید وارد Setting شود و به بخش iTunes & App Store بروید. در آن جا هم استفاده از Cellular Data را Disable کنید تا به صورت اتوماتیک دیگر از داده ی سیم کارت شما استفاده نکند و از آن دانلود نکند. با این کارها می توانید مصرف انترنت خود را کاهش دهید.

Disable کردن Cellular Data در بخش iTunes & App Store

Disable کردن Cellular Data در بخش iTunes & App Store

 

مطالب مرتبط