ترفند iOS

نحوه ی شارژ گوشی با کانکتور هوشمند iPhone8

blank

ویژگی های کانکتور هوشمند iPhone8  برای تقویت گوشی و شارژ بی سیم کدامند؟

 به تازگی شایعات جدیدی در مورد جهش فوق العاده اپل در پیاده سازی طرح های واقعیت تکمیلی در سراسر وب پخش شده است . گزارشی خبری از سایت Verifier حاکی از آن است که با توجه به ویژگی های اتصال دهنده هوشمند شارژ بی سیم آیفون، می توان آن را به عنوان یک لوازم جانبی سودمند نیز بکار برد .

در حال حاضر اپل از کانکتور هوشمند تنها در iPad Pro استفاده می کند. براساس گزارش های خبری این متصل کننده هوشمند ممکن است در آینده، دارای ساختار OLED نیز شود . شایعات دیگری نیز  وجود دارد و از آن جمله این که،  ویژگی های این متصل کننده هوشمند باعث می شود کاربران گوشی های آیفون بتوانند در زمان های طولانی تری نسببت به قبل، مکالمه کنند و باتری پاسخگوی پاور مورد نیاز باشد. همچنین بیان شده است که مشخصات اتصال دهنده هوشمند برای شارژ بی سیم iPhone 8 مفید خواهد بود . براین اساس می توان حدس زد که شرکت اپل در حال توسعه یک متصل کننده هوشمند چندکاره است که هم بتواند شارژ بی سیم و خانگی را ارائه دهد و هم یک AR/VR باشد. آنچه مسلم است ویژگی های منحصر به فرد و فراتر از یک اکسسوری ساده بودن این وسیله ی شگفت انگیز است.

در حال حاضر فقط iPad Pro از متصل کننده هوشمند استفاده می کند . در این دستگاه، قابلیت کانکتور هوشمند به عنوان یک پورت فراهم شده که از آن هم میتوان به عنوان اتصال دهنده داده ها و هم به عنوان یک لوازم جانبی (مانند کیبورد) بهره برد.

کانکتور هوشمند | تعمیرات تخصصی موبایل

اولین بار این کانکتور هوشمند مغناطیسی در سال ۲۰۱۵ برای iPad Pro 12.9 اینچی معرفی شد . بعضی از منابع ادعا می کنند که میدان ایجاد شده توسط نیروی مغناطیسی موجود در اتصال دهنده هوشمند، آن را برای استفاده خطرناک می سازد و شبهاتی درباره ضرر این کانکتور هوشمند برای سلامتی کاربران مطرح شد؛ اما نباید فراموش کرد که اپل در این دستگاه ها پورت نوری که توانایی اتصال به AR/VR آیفون را به صورت جانبی داشته باشد، در دستور کار خود قرارداده است  و از این جهت در صدد کاهش اثر این شایعات است. Verifier همچنین بیان می کند که سخت افزار تلویزیون جدید اپل نقش AR/VR را نیز بازی خواهد کرد . از آنجایی که این ادعا در حال حاضر فقط به عنوان یک شایعه مطرح شده است باید صبر کرد تا شرکت اپل رسما نظر خود را اعلام کند . آنچه تا کنون در موردساختار و ویژگی های فنی آیفون ۸ به بیرون درز کرده است، بیان می دارد که گوشی پیشروی اپل دارای قابلیت ضد نفوذ آب، نمایشگر OLED و  نیز دارای تکنولوژی شارژ بی سیم است .

مطالب مرتبط