آموزش کامپیوتر

بهترین راه برای نگه داری فایل های مهم

blank

نگه داری فایل های مهم روی لپ تاپ یا USB یکی از اشتباهات رایج است. بهترین راه برای حفظ چنین اسنادی، استفاده از فضای ابری می باشد. این فضا در واقع مقداری حجم از یک سرور اینترنتی است که می تواند فایل های ما را نگه داری کرده و در صورت درخواست آن را بر روی هر دستگاه متصل به اینترنتی نمایان سازد. در صورتی که برای کار نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان تعمیرات موبایل مجموعه کوک موبایل با شماره رایگان 021

67319 تماس بگیرد.

معرفی بهترین سایت فضای ابری

شما می توانید با مراجعه به سایت live.com که در اختیار شرکت مایکروسافت می باشد، ابتدا یک اکانت شخصی را به صورت رایگان ایجاد کنید. این اکانت یک ایمیل است که با استفاده از آن می توانید تبادل اطلاعات نیز انجام دهید و از سرعت بسیار بالایی  برخورداراست. سپس با مراجعه به بخش one drive مشاهده می کنید که ۱۵ گیگابایت به صورت رایگان به شما فضا اختصاص داده شده است که در آن می توانید عکس، فیلم، اسناد آفیس و غیره را وارد و استفاده کنید.

امکانات و مزایا

این سایت به شما امکان می دهد با هر دستگاهی وارد حساب کاربری خود شده و به این فایل ها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با استفاده از آفیس آنلاین، تمامی اسناد خود را بدون نصب این برنامه مشاهده نمایید. امکان دیگر نیز قابلیت بارگزاری عکس به صورت خودکار با دستگاه اندرویدی شما می باشد که برای استفاده از این خدمات نیازمند استفاده از برنامه one drive اندروید هستید.

همچنین دیگرفایل های شما در دسترس کسی نیست، در جایی ایمن نگه داری می شود و با عوض کردن ویندوز یا فلش کردن موبایل از دست نمی رود. در صورت نیاز، می توانید ویندوز خود را با این ایمیل همسان سازی نمایید تا اسناد آفیس شما به طور دلخواه روی این فضا بدون ورود به حساب کاربری بارگزاری شوند.

ایمنی فایل ها

حین ساخت اکانت شما متوجه می شوید که مایکروسافت دقت بسیار بالایی را برای حفظ ایمنی حساب شما می نماید. همچنین با هوش مصنوعی مورد استفاده در این سایت، مایکروسافت ورود روبات های مخرب را به خوبی چک می کند. عکس های شخصی شما در این فضا به صورت کاملا ایمن نگه داری می شوند.

نکته

شما می توانید با استفاده از نرم افزار one drive روی دستگاه اندرویدی خود، میزان فضای رایگان را تا صد گیگابایت افزایش دهید. همچنین به یاد داشته باشید در صورت نصب این برنامه، حین عکس و فیلم برداری داده های گوشی تلفن همراه خود را روشن کنید تا به صورت همزمان، این فایل ها روی اکانت شما نگه داری شوند.

علت وجود این خدمات

بسیاری از شرکت های قدر کامپیوتری مانند مایکروسافت دیگر پول به تولید ابر رایانه ها نمی دهند، این شرکت ها خدماتی این چنین را به شما ارائه می دهند و در عوض، حین استفاده از خدمات، پردازشگر کامپیوتر شما برای انجام پردازش ها استفاده می شود. این کار به دستگاه شما هیچ آسیبی را وارد نمی کند و تنها چند درصد به میزان پردازش دستگاه شما می افزاید.

مطالب مرتبط