تست وبررسی بلک شارک

جمع بندی کیفیت وقضاوتهای بلک شارک 2

کیفیت وقضاوتهای بلک شارک 2

محبوبیت تلفن های هوشمند بازی برای بسیاری از سال ها بی ثمر بود، سخت افزار آنها بسیار متنوع بود و افراد کمی آن را جدی می گرفتند، بنابراین ارزش آن را نداشت که روی کیفیت این گوشی ها (بلک شارک 2) وقت گذاشته و سرمایه گذاری شود.

با این وجود، هنگامی که گوشی های میان رده قدرت گرفتند و گرافیک با کیفیت مناسبی ارائه دادند، بازار را به دست گرفتند و توسعه دهندگان زیادی را جذب خود کرد. از اینها گذشته، بازار میلیون ها نفری در این حوزه و حتی اگر فقط بخشی از این افراد به تلفن های هوشمند بازی به عنوان چیزی بیش از یک وقت پر کن در هنگام رفت و آمد یا انتظار در صف نگاه کنند، این گوشی ها ارزش رقابت و توسعه را دارند. بنابراین، ما با توسعه بازی های همه جانبه، داستان محور و فکری شروع کردیم، برخی از آنها به طور مستقیم از کنسول یا رایانه های شخصی الهام گرفته شده اند. همچنین پدیده هایی مانند PUBG و Fortnite متولد شدند.

این به نوبه خود نیاز به تلفن های بازی را بیشتر از پیش ایجاد خواهد کرد، بنابراین ارزش بازی کردن به انجام بازی های با بالاترین کیفیت ممکن می باشد، درست است؟ ایسوس، شیائومی، نوبیا و ریزر در این زمینه پیشگام هستند، اما ما شک نداریم که شرکت های دیگری نیز در این حوزه کار و تولید خواهند داشت.

blank

مطمئنا، اکثر افراد از داشتن یک گوشی بازی پرچمدار با جدیدترین چیپست برای بازی های رایج خود، استقبال خواهند کرد. با این حال، آنهایی که این موضوع را جدی می گیرند، داشتن ارگونومی پیشرفته و عمر باتری، پیشنهادات اختصاصی و همچنین سیستم خنک کننده بهبود یافته، را به سرعت بالای اجرای بازی ترجیح می دهند و سرعت برای آنها دیگر هرگز مسئله ای نخواهد بود.

بررسی تستهای آزمایشگاهی بلک شارک 2 را مطالعه کنید.

همچنین در این گوشی بازی، کنترلرهای راحت تری وجود دارد که امکان بازی همه جانبه تر، بلندگوهای قدرتمند و بازخورد دقیق تر را فراهم می کنند، چیزی که همیشه در یک پرچمدار اصلی که باید تا حد امکان وجود داشته باشد براحتی مشاهده نمی شود.

این ویژگی ها در وهله اول بسیار مهم به نظر می رسند و چیزی است که بلک شارک 2 به طور بسیار مناسبی آن را رعایت کرده است. در انبوه ساندویچ گلس در این گوشی، طراحی داخلی RGB LED تزریق شده است که مانند نفس کشیدن در هوای تازه است و همه افراد از این طرح خوششان خواهد آمد.

blank

آنچه که شیائومی اشتباه کرد عدم وجود صفحه پر نور و جک صوتی 3.5 میلیمتری است، مسئله ای جزئی دیگری که بازی کردن با این گوشی هوشمند را سخت کرده است. مثل همیشه، اینکه چه ویژگی هایی اضافه شود و چه امکاناتی از روی گوشی برداشته شود، به آپشن های روی گوشی های رقیب بستگی دارد، بنابراین بیایید رقبا را بررسی کنیم.

رقبای گوشی بلک شارک 2

تلفن های ایسوس راگ فون و ریزر فون 2 رقبای آشکاری به نظر می رسند، اما این مدل ها در سال 2018 عرضه شده اند و از چیپست کوالکام سال گذشته بهره می برند، بنابراین علیرغم صفحه های با نرخ تازه سازی بالاتر، پیشنهاد سختی هستند. حتی بیشتر برای گوشی ایسوس که همین ماه یک جانشین پیدا می کند.

در حقیقت، تنها رقیب طبیعی که بلک شارک 2 در حال حاضر با آن روبرو است، نوبیا رد مجیک 3 است. این یکی دارای صفحه نمایش 90 هرتز، باتری بزرگتر، جک صوتی 3.5 میلی متری و دسته های بازی شانه ای است، در حالی که با قیمت گوشی شیائومی مطابقت دارد. تنها ویژگی که رد مجیک 3 ندارد، دوربین است، چرا که تنها یک دوربین در قاب پشت خود دارد، که اگر عکاسی با آن برای شما مهم نباشد می تواند در کورس رقابت باقی بماند.

blank blank blank
نوبیا رد مجیک 3 ریزر فون 2 ایسوس راگ فون

بررسی موبایل بلک شارک 2 شیائومی

بلک شارک 2 یک تلفن عالی است که ما کاملا آن را دوست داشتیم، اما موردی را به طرز شگفت آوری می تواند مشکل باشد، عدم وجود صفحه نمایش 90 هرتز است بدین معنی که اگرچه عملکرد خود را طولانی تر از بسیاری از پرچمداران می کند، اما هیچ فریم در ثانیه صافی به شما نمی دهد. همچنین این گوشی فاقد جک 3.5 میلی متری است، به این معنی که شما نمی توانید همزمان از هدفون و شارژر استفاده کنید، این مسئله بزرگتر از هر موضوع دیگری برای تلفن بازی ها است.

شاید ما نسبت به نداشتن این دو مورد خیلی حساسیت نشان می دهیم، اما رد مجیک 3 هر دو ویژگی بالا را دارد، در حالی که باتری بزرگتری دارد که به همان اندازه بلک شارک 2 جذاب است و هزینه های آن نیز تقریبا یکسان می باشد.

اما، یک نقطه نظر دیگر وجود دارد، بلک شارک 2 یک پرچمدار با قیمت بسیار جذاب است که به نظر می رسد دارای طراحی بسیار خیره کننده و چند ویژگی جذاب بازی است. دوربین تک در پشت گوشی رقیب خود یعنی نوبیا به معنای آن نیست که این گوشی در این زمینه تفاوت خیلی زیادی دارد، گوشی های شیائومی در نور روز به طور بالقوه خوب عمل می کنند. فراموش نکنید که بلک شارک 2 از سیستم عامل اندروید بهره می برد، نا گفته نماند که تعداد بسیاری از گوشی هایی که از اسنپدراگون 855 استفاده می کنند و در این نقطه قیمتی هستند، این ویژگی را ندارند.

جنبه های مثبت Black Shark 2 شیائومی

  • صفحه نمایش اولد عالی، بدون برش
  • بدنه فلزی یخی، چراغ های ال ای دی
  • سریعترین چیپست موجود با رم کافی
  • عمر باتری عالی، شارژ فوق سریع
  • بلندگوهای استریو با صدای بلند
  • اندروید پای وانیلی
  • کنترل عالی بر همه چیز در فضای بازی
  • وجود پدای بازی واقعه دوست داشتنی
  • قیمت مناسب و جذاب

جنبه های منفی گوشی موبایل Black Shark 2

  • فاقد صفحه نمایش 90 هرتز یا 120 هرتز
  • عدم پشیبانی از استاندارد محافظت در برابر آب
  • فاقد جک صوتی 3.5 میلی متری یا شکاف microSD
  • کنترلر به طور جداگانه فروخته می شود
  • فاقد حالت شب در دوربین یا فیلمبرداری در سرعت 60 فریم در ثانیه

blank

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *