ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی ساختن تم در تلگرام بدون نیاز به برنامه

ساختن تم در تلگرام بدون نیاز به برنامه

مخیلی از کاربران تمایل دارند بدانند که چگونه می توان برای تلگرام خود تم بسازند و صفحه ی تلگرام خود را آن طور که دوست دارند، ببینند. این نوید را به شما می دهیم که تلگرام خودش این قابلیت جذاب را دارد و می توان بدون هیچ برنامه ای توسط خود تلگرام تم ساخت و از ورود به تلگرام لذت برد. می توانید با استفاده از روشی که به شما می گوییم در تلگرام اندروید، آیفون و ویندوز این کار را انجام دهید.

کاربرانی که از تلگرام با نسخه ی ۳٫۱۷ به بعد استفاده می کنند تلگرام شان از تم های جدید برخوردار است که می توانند از آن بهره ببرند و حتی این امکان وجود دارد که با ویرایشگر تم، تم های سفارشی خود را بسازند.

اگر به قسمت Chat Settings بروید، در حالت پیش فرض، چند نوع تم با رنگ های مختلف که برای استفاده در روز یا شب طراحی شده اند، وجود دارد. مثلا اگر کاربری تم های تیره تر را در شب استفاده نماید، آسیب کمتری به چشم او وارد شده و مصرف باتری گوشی او نیز کمتر می شود.

آموزش ساختن تم تلگرام با استفاده از موبایل را مشاهده کنید.

نحوه ی ساخت تم سفارشی در تلگرام

در تلگرام، مانند ساخت بعضی از استیکرها می توان به قسمت تم ها وارد شد و تم مورد دلخواه خود را ایجاد کرد و محیطی دلچسب و جذاب برای خود ساخت.

حالا برای ساختن تم سفارشی با ما همراه باشید و مراحل زیر را سپری کنید:

به پیامرسان تلگرام وارد شوید، به قسمت تنظیمات رفته و بر روی گزینه ی Chat Settings بزنید و بعد سه نقطه ی گوشه ی بالایی را لمس کنید و Create new theme را انتخاب نمایید حالا صفحه ای جلوی شما باز می شود باید گزینه ی CREATE THEME را زده و در اینجا اول از همه از شما درخواست انتخاب نام تمی را که قرار است بسازید، را دارد.

blank

در مرحله ی بعد، بر روی نماد پالت بزنید.

blank

صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، لیستی از رنگ هایی ست که می توان با آن رنگ منوها و متون را تغییر داد. اینجا نیاز به صبر و حوصله ی زیادی دارد که کاربری بتواند آیتم های آن را امتحان کرده و رنگ مورد دلخواه و آیتم مدنظرش را انتخاب کند و بعد از این مرحله ذخیره را بزنید تا کارهایی را تاکنون اعمال کرده اید ذخیره شوند.

blank

حالا نوبت به این رسیده که تم مورد نظر خود را استفاده کنید. مجددا به قسمت تنظیمات رفته و بر روی گزینه ی Chat Settings بزنید ولی این بار گزینه ی Show all Theme را انتخاب نمایید و Custom themes را پیدا کرده و در آن تمی را که ساخته اید برای پس زمینه ی تلگرام تان قرار دهید.

blank

و اگر باز هم نیاز به تغییرات دارد بر روی سه نقطه بزنید و آن را به حالت مورد دلخواه خود تغییر و ویرایش کنید و اگر دوست داشتید، می توانید تم ساخته شده ی خود را برای دوستانتان ارسال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *