ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی جلوگیری از ریپورت شدن

نحوه ی جلوگیری از ریپورت شدن

خیلی از افرادی که در کار تبلیغات یا خیلی درگیر چت های خصوصی هستند این سوال را دارند، که چه کنیم تا در تلگرام ریپورت نشویم؟

خیلی از کاربران فکر می کنند که می توانند در تلگرام به هر کسی که دوست دارند، بر روی اکانت او بزنند و با او وارد گفتگوی خصوصی شوند ولی می دانید که این کار باعث ریپورت شدن از طرف کاربران دیگر می شود . بسیاری از افراد متاسفانه برای هر مورد کوچکی به پی وی افراد دیگر رفته و باعث می شود که طرف مقابل بدون هیچ دلیلی و فقط به خاطر اینکار مجددا مزاحم او نشود او را ریپورت می کند ولی اگر شما جزء افرادی هستید که از مزایای وارد شدن به پی وی افراد استفاده می کنید و جزئی از شغل شماست از روش های زیر استفاده کنید تا ریپورت نشوید.

رفع تضمینی مشکل ریپورت و خروج از بلاک شدن را مطالعه کنید.

اول از همه این را بدانید که در روز بیشتر 10 تا 15 پیام برای افراد ناشناس نفرستید و بعد از آن حتما از سکرت چت یا همان چت محرمانه برای ارسال پیام هایتان استفاده کنید. مورد بعد اینکه وقتی با شخصی وارد گفتگوی خصوصی می شوید کاری کنید که شخص مقابل پاسخ شما را بدهد و بدون پاسخ او، از گفتگو خارج نشوید. مطمئن باشید اگر در گفتگوی خصوصی هدف کاری و کاملا محترمانه باشد و نه مزاحمت، ریپورت نمی شوید.

blank

در نهایت توصیه ما به شما این است که یک شماره مجازی بسازید و با آن پیام ارسال کنید که اگر دچار مشکل شدید و آن شماره ریپورت شد به دردسر نیفتید و اکانت شماره اصلی خود را از دست ندهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *