تست وبررسی زد تی ای

جمع بندی و جنبه های مثبت و منفی گیمینگ رد مجیک3

جمع بندی و جنبه های مثبت و منفی گیمینگ رد مجیک3
6- جایگزین ها، قضاوت، جنبه های مثبت و منفی رقابت گیمینگ رد مجیک3

سخت افزار گیمینگ قابل حمل فقط یکی از آن نیچ هایی است که به نظر می رسد فراز و نشیب های زیادی داشته است. از آنجایی که در حال حاضر عناوین بازی های سنتی واقعا در حوزه خاصی اتفاق نمی افتند، به استثنای نینتندو، البته این زمان مناسب برای تلفن های هوشمند بازی است تا بتواند بازی دیگری را انجام دهد. ما خود را در میان تجدید حیات تلفن های هوشمند گیمینگ و درست در آن دوره طلایی آزمایش جسورانه می بینیم و به دنبال فرمول قاتل می گردیم تا در دنیای گوشی های بازی بدرخشیم، و این نوع سبقت ما را مستقیما از ایسوس راگ فون 2 پیش می اندازد.

blank

این غول تایوانی به نوعی راهی برای بهتر نشان دادن خود پیدا کرد، و اینکه چگونه راگ فون اصلی را از محبوبیت موج اول گوشی های هوشمند گیمینگ کنار زد خیلی آسان نبود. ایسوس تمام اهرم ها را به حرکت انداخت از جمله برخی از ویژگی های قاتل منحصر به فرد، مانند پنل آمولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس. مطمئنا، ما در اینجا تقریبا درباره یک گوشی با دو برابر قیمت درخواستی صحبت می کنیم و قبل از آنکه حتی لوازم جانبی اختیاری را در نظر بگیرید، جایی که ایسوس حتی درخشان تر عمل کرده است. مطمئنا این محصولی ارزشمند برای گیمرها است، اما می توان اینگونه استدلال كرد كه یك تلفن ساخته شده مخصوص بازی ، طبق تعریف، گران خواهد بود. و اگر هزینه کردن برای شما اهمیتی ندارد، واقعا هیچگونه رقابتی برای اکوسیستم سخت افزاری و نرم افزاری و کاملا یکپارچه ایسوس برای راگ فون 2 ایجاد نشده است.

blank blank
شیائومی بلک شارک 2 ایسوس راگ فون 2

صحبت از یک تجربه مشخص و عدم سقوط نوبیا رد مجیک 3 در میان است. این گوشی که حتی نسبتا ارزانتر از بلک شارک 2 است قادر به ارائه بسته نرم افزاری بسیار بهتر و یکپارچه است. مطمئنا، شیائومی در مواردی مانند پنل با نرخ تازه سازی بالا، جک صوتی 3.5 میلی متری، یک باتری بزرگ و یک فن خنک کننده فعال خوب عمل کرده است. به هر حال، این امر می توانست موهبت الهی باشد زیرا بلک شارک 2 وضعیت گرمای سطحی نسبتا جدی را در تحمل می کند. با این وجود، اگر بعد از یک تجربه همه جانبه تلفنی در یک دستگاه هنوز هم به طور خاص از گوشی برای بازی استفاده می کنید، به نظر می رسد بلک شارک 2 شرایط بهتری داشته باشد. حداقل تا زمانی که نوبیا در رد مجیک 3 به بررسی وضعیت نرم افزار بپردازد.

blank blank
شیائومی رد می کی 20 پرو وان پلاس 7 پرو

اما آیا در وهله اول به یک گوشی هوشمند بازی احتیاج دارید؟یک سؤال بسیار معتبر، که ما اخیراً در بررسی دیگری به آن پرداختیم. همانطور که معلوم است، استفاده از چنین دستگاهی که بطور خاص ساخته شده باشد، عمدتا مزایای خاصی دارد، که در اصل مربوط به عملکرد پایدار آن می باشد. هشدارها و سازش های زیادی نیز وجود دارد. در عوض، وان پلاس 7 و به خصوص خواهر و برادر بزرگتر آن در حال حاضر به عنوان یکی از پرچمداران جریان اصلی بهتر و دور اندیشیده شده امسال به خوبی اثبات شده اند. از این رو آنها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. و همینطور که اتفاق می افتد، هر دو در واقع می توانند در رقابت های بازی خالص، به خوبی با رقبای «گیمینگ» خود همگام شوند. منحنی های حرارتی، رفتار پرشور، فرمانداران پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی و فن خنک کننده، به خصوص در وان پلاس 7 پرو واقعا چشمگیر هستند.

از این گذشته، اما نه چندان مهم، اگر ارزش و پول گوشی برای شما مهم و در اولویت شما باشد، رقابت با شیائومی کی 20 پرو با تراشه اسنپدراگون 855 دشوار است.

قضاوت

زد تی ای نوبیا رد مجیک 3 با احساسات بسیار متفاوتی از ما دور شده است. این قطعا یکی از جالب ترین تلفن های هوشمند بازی در حال حاضر است. تعداد کمی از افراد کاملا جسورانه گیمر، زیبایی بازی با این گوشی را به طور کامل پذیرفته اند.خطوط و رنگ های تهاجمی، قابل توجه، لنز RGB را به دور خود می چرخانند. با کنار گذاشتن برگه مشخصات فنی و به خصوص لیست ویژگی ها، نشان از یک محصول منحصر به فرد دارد. فن خنک کننده فعال به تنهایی کافی است تا رد مجیک 3 در بین جمع سری در سرها داشته باشد. اما حتی فراتر از این کیفیت ساخت درجه یک، پنل اولد با نرخ تازه سازی 90 هرتز، دکمه های لمسی خازنی در بغل گوشی، یک باتری بزرگ، تنها برای ذکر چند نکته در مورد یک بسته سخت افزاری عالی کافی می باشد.

blank

متأسفانه، با روشی تقریباً با بودجه جمعیتی، رد مجیک 3 یا نتوانسته از بسیاری از خصوصیات سخت افزاری عالی خود به درستی استفاده کند یا نتوانسته بازاریابی خوبی در بازار داشته باشد. مقصر اصلی بسیاری از این مسائل، نرم افزار نوبیا است که در حالت فعلی تجربه رد مجیک 3 را خراب می کند.

نمایشگر این گوشی دارای بیت ریت HDR 10 بیتی است، اما سیستم عامل فاقد پشتیبانی مناسب است. ضبط ویدیوی 8K همانطور که تبلیغ می شود وجود دارد، اما فقط در سرعت 15 فریم در ثانیه است. شما یک جفت بلندگو عالی استریو دارید که به هیچ وجه قابل تنظیم نیست. از این فن فقط می توان از طریق لانچر Game Space 2.0 استفاده کرد که همچنین به نظر می رسد تنها مکانی برای تغییر نرخ تازه سازی نمایشگر باشد. پشتیبانی از خروجی فیلم وجود ندارد. تنظیم درست چراغ های RGB به مرور 3 منو مختلف می انجامد..

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که می تواند همه این مزایا و معایب را نادیده بگیرید و برای بازی کردن با این گوشی وقت بگذارید، می توانید رد مجیک 3 را با قیمتی نسبتا پایین خریداری کنید، که ارزش و کارایی زیادی دارد. اگر به دنبال یک دستگاه کاربر پسند هستید، در جای دیگر جستجو کنید

جنبه های مثبت

  • دکمه های خازنی در سمت راست مناسب و ارگونومیک هستند.
  • فن خنک کننده داخلی، صدای کمی دارد و آزاردهنده نیست، عملکرد پایداری دارد و واقعا دمای سطح را پایین می آورد.
  • عمر باتری عالی.
  • تنظیم بلندگوهای استریو بسیار عالی به نظر می رسد و صدای بسیار بلندی دارد.
  • کیفیت صدا استریو عالی و پتانسیل زیاد، اما باس بسیار سنگین دارد و قابل تنظیم نیست.
  • عملکرد در نمودار بالاترین است.
  • با وجود برخی از مشکلات شارپنس و نویز بیش از حد، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عکس های بسیار زیبایی را ضبط می کند.

جنبه های منفی

  • محرک های خازنی فاقد حساسیت و تنظیم بازخورد لمسی هستند.
  • فاقد شکاف کارت میکرو اس دی است
  • بدون NFC
  • پورت USB محدود به USB 2.0 است و از خروجی فیلم برخوردار نیست
  • هر نوع نرم افزاری که در ROM وانیلی قرار می گیرد گیج کننده و ضعیف است. اوضاع فعلی نرم افزار جهانی این گوشی آشفته است.
  • دوربین فاقد ویژگی تثبیت کننده تصویری دیجیتالی OIS یا EIS است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *