تست وبررسی زد تی ای

عملکرد و رابط کاربری رد مجیک 3

رابط کاربری رد مجیک 3

عناوین این مقاله

4- رابط کاربری، عملکرد مجیک 3

نوبیا رد مجیک 3 در واقع بسیار تمیز احررا می شود و رام نزدیک به اندروید وانیل 9 دارد. به نوعی عملکرد صرفه جویی انرژی بالایی دارد زیرا این همه قطعه و لوازم اضافی که زد تی ای دارد و آنها را روی گوشی سفارشی کرده است، انرژی بر هستند و تقریبا آشفتگی ایجاد کرده است.

در واقع هیچ وقت فایده ای توی در لفافه حرف زدن وجود ندارد، موانع نرم افزاری مطمئنا توانستند تجربه سخت افزاری بسیار خوبی که رد مجیک 3 برای ما به وجود می آورد، را خراب کنند. از همان زمان ما مجبور شدیم به مرور منوهای پر هرج و مرج با ترجمه انگلیسی بسیار ضعیف بپردازیم که حتی از ادامه این کار امتناع ورزیده شد و نیمی از زمان خود را صرف تنظیمات کردیم. با استفاده از چاله ها و مشکلات پیش روی، نكات مفيدي از خوانندگان ما و پس از بيش از چند بار زیر و رو کردن ROM، ما موفق شديم تا این گوشی را با استفاده از ROM V.2.07 قابل استفاده به پايان برسانیم. و این واقعا برای دستگاه هایی که در کانال های خرده فروشی از قبل در دسترس عموم قرار گرفته است، قابل قبول نیست.

blank blank blank blank
نزدیک به رابط کاربری اندروید استوک

همانطور که گفتیم، حداقل لوازم و قطعاتی که سازنده روی این گوشی اضافه کرده است را ملاحظه می کند و مطابق آنچه انتظار می رود رفتار می کند، در واقع بی نظمی و اشکال خیلی کم وجود دارد، که یک نکته قطعی در این مقاله ما است. در این گوشی از گزینه ای برای ژست حرکتی استقبال و قدردانی شده است، اما تنها چیزی که به سختی از دست می رود. به عنوان مثال، هیچ رابط کاربری دارای صفحه نایش همیشه روشن نیست. بیشتر گزینه های بازی نوبیا در محدوده لانچر Game Space قرار دارند که با کشیدن کلید اختصاصی در سمت چپ دستگاه به آن دسترسی پیدا می کنید. کلیدی که ما بسیار دوست داشتیم این گزینه را مجددا بازطراحی کنیم، اما متأسفانه نتوانستیم.

blank blank blank
آپشن های چراغ ال ای دی

برخی از این تنظیمات سفارشی به روشی کاملا گیج کننده وارد منوی تنظیمات عمومی شدند. منوی جلوه های نور لنز ال ای دی چند رنگی به ویژه گیج کننده است. بنابراین باز کردن آن به شما دو گزینه «چراغ نماد رد مجیک را روشن کن» و «لنز ال ای دی چند رنگی را روشن کن» می دهد. بله، این عبارت دقیقی است، اما، هر دو تاگل هستند. اکنون، ما به شما اجازه خواهیم داد تا از بقیه گزینه های بسیار خوب و ترجمه های آنها برای خودتان لذت ببرید. نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه داشته باشید این است که اولین تاگل در واقع لوگوی کوچک در قاب پشت رد مجیک 3 را کنترل می کند، در حالی که تاگل دوم لنز ال ای دی RGB چند رنگی است که در بالای آن قرار دارد. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد که بیشتر مربوط به الگوهای نور است و اینکه آیا باید روشنایی به صورت گسترده در سیستم یا فقط در بازی Space 2.0 کار کند.

blank blank blank blank blank
گزینه های لنز ال ای دی

خوب، ما همه این سوئیچ ها را رمزگشایی کردیم و این باید برای روشنایی باشد، درست است؟ در واقع گزینه های بسیار بیشتری وجود دارد، اما اینها فقط از طریق برنامه ای به نام LED Strip قابل دسترسی هستند، که از قبل نصب شده است، اما همچنین دارای خسته کننده ترین و عمومی ترین آیکون تنظیمات تصور شده شماست و هیچ میانبر واقعی برای دسترسی از سایر مکان های دیگر در تنظیمات یا Game Space 2.0 وجود ندارد. با باز کردن آن، مقدار زیادی آیکون های سفارشی سازی برای لنز ال ای دی RGB آشکار می شود. علاوه بر همه جلوه های از پیش ساخته و نصب شده، تقریبا می توانید الگوهای دلخواه خود را بر اساس یک LED منحصر به فرد تعریف کنید.

فقط یک مشکل کوچک وجود دارد. همانطور که شاید شما متوجه گرافیک های رنگی زیبا و انیمیشن های جالب در داخل برنامه شده باشید، در واقع نشان می دهد که آرم پایین کوچک در پشت گوشی، شبیه به چه چیزی به نظر می رسد. این واقعا ما را برای مدتی گیج کرده است، از آنجا که به طور طبیعی تصور می کردیم می توانیم رنگ ها و الگوهای آن را تغییر دهیم. و از آنجایی که در آن مقطع زمانی ما هنوز نتوانستیم تاگل های سیستم گسترده ای را برای آرم و لنز LED کشف کنیم، ما در اینجا بدون اینکه اصلا روشن شود، تنظیمات دیوانه وار را تغییر دادیم. بنابراین، برنامه، لنز بزرگ LED را کنترل می کند، که هنوز هم مجبور است به طور جداگانه روشن شود و به بهترین توانایی های ما فقط موفق شدیم آرم کوچک را به رنگ قرمز روشن کنیم. این حس کاملی می دهد و به وضوح بسیار خوب سازمان یافته است.

blank blank
تنظیمات نمایشگر

با بررسی گزینه های گیج کننده دیگر، تنظیمات صفحه نمایش نه به HDR و نه به OS اشاره نمی کند. این پنل قطعا از فیلم HDR پشتیبانی می کند، اما به نظر می رسد OS کاملا از این واقعیت بی خبر است. هر دو برنامه نتفلیکس و آمازون ویدئو هیچ محتوای HDR ارائه نمی دهند و در عوض انواع فیلم های عادی را اجرا می کنند. هنگامی که می خواهید یک فیلم ضبط شده در حالت HDR را از رد مجیک 3 پخش کنید، با رنگ های بسیار شکسته روبرو خواهید شد. تقریبا مانند نمونه هایی که در یوتیوب وجود دارد، و می توانید در همین مقاله در بخش دوربین مشاهده کنید. این امر تقریبا باعث می شود تا ماهیت HDR نمایشگر رد مجیک 3 از نظر عملی غیرقابل استفاده باشد و به نظر می رسد که هیچ چیزی برای مقصر دانستن آن به دست نیاوردیم.

همچنین گزینه اختصاصی «ایستگاه گیم داکینگ» در تنظیماتی وجود دارد که فقط یک ضامن واحد را در خود جای داده است. این به وضوح با لوازم جانبی داک E-Sports Box نوبیا رد مجیک 3 مرتبط است، اما ما واقعا نمی توانیم بگوییم که منظور از تغییر کاربری بر اساس متن ترجمه شده چیست. این احتمال وجود دارد که تشخیص خودکار را خاموش و روشن می کند، که این فقط یک حدس از طرف ما است و حتی در وهله اول، جالب نیست.

Game Space 2.0

این یک حالت و یا لانچر اختصاصی بازی است که با کشیدن دکمه اختصاصی که در سمت چپ رد مجیک 3 واقع شده است قابل دسترسی است. مطمئنا صدای عجیب و غریب خود را دارد که در این مورد کمی به آنها اشاره خواهیم کرد، اما حداقل در مقایسه با بقیه بیت های نرم افزاری نوبیا سفارشی تر شده است. زیبایی بازی نیز قطعا در آن لحاظ شده است و ما سبک کلی آن را دوست داریم.

blank blank
صفحه اصلی Game Space دارای دو حالت است

برنامه ها باید به صورت جداگانه به Space اضافه شوند، این یک فرآیند بسیار ساده و با یک کلیک انجام می شود. برای سفارشی کردن ظاهر منو، می توانید نمادهای پیش فرض را برای گرافیک های دلخواه تغییر دهید. در سمت چپ پایین دو تاگل مناسب برای فعال کردن فن خنک کننده و لنز ال ای دی RGB وجود دارد. اینها به تنظیماتی که برای مؤلفه های مورد نظر پیکربندی کرده اید متکی هستند «Block msgs» کاملا خود توضیحی است، اگرچه ما واقعا نمی دانیم که چرا نوبیا نیاز به اختصار کردن آن را چنین احساس کرده است. به طور واضح کمبود فضا مشاهده نمی شود پس چرا فضای بازی فقط در حالت افقی کار می کند.

دو آیکون در بالا سمت راست بسیار مهم هستند. سمت چپ منوی اتصال لوازم جانبی به رد مجیک 3 است. متأسفانه ، ما واقعا نمی توانیم در مورد چگونگی کارکرد اینها اظهار نظر کنیم، زیرا نوبیا خود در این باره اظهار نظر نکرده است. البته شایان ذکر است که شما نمی توانید نقشه های هر دکمه را از این فهرست تنظیم کنید. این خیلی راحت خواهد بود.

blank blank blank
blank blank
منوی جانبی  Game Space

در عوض، این فقط از طریق یک منوی اختصاصی Game Space انجام می شود، که دارای گزینه Handler است. با وجود توضیحات گیج کننده، نقشه برداری از کنترل های روی صفحه نمایش نسبت به دکمه های فیزیکی در واقع کاملا سر راست و راحت تر است. حداقل نقشه برداری دو دکمه شانه در بغل گوشی رد مجیک 3 نسبتا ساده است. با این حال، هیچ آپشن پیشرفته ای مانند ماکروها وجود ندارد، یا حداقل ما نتوانستیم هیچ موردی پیدا کنیم. این منو همچنین تعدادی تاگل دارد، فقط بعضی از آنها در اینجا یافت می شوند، در حالی که برخی دیگر با توجه به فرکانس های پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی، دمای پکیج، و سرعت اتصال، تکراری هستند. در اینجا یک نوار لغزنده روشنایی نیز وجود دارد.

blank blank
blank blank
برخی از گزینه هایی مانند دستیابی به صفحه نمایش واقعا گیج کننده هستند

برخی از این گزینه ها بسیار پیجیده و سرگرم کننده هستند، مانند توانایی نگه داشتن یک بازی در پس زمینه در حالی که صفحه نمایش شما خاموش است. علاوه بر اینکه باید در سالن انتظار بنشینید، واقعا نمی توانیم تصور کنیم که می خواهیم کاری را این تلفن انجام دهیم که صفحه نمایش آن خاموش است و هیچ ویدیویی ندارد. شاید چیزی را از دست بدهیم. به هر حال، چهار حالت بهبود عملکرد رد مجیک 3 ارائه شده است که فقط از منوی جانبی قابل دسترسی است. ما در بخش عملکرد درباره این موارد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بخشی که ما واقعا واقعا واقعا آن را دوست نداشتیم، مربوط به دکمه عقب در پایین سمت راست است. ممکن است منطقی فکر کنید که این به عنوان روشی آسان برای بستن منوی جانبی منظور شده است. اما در واقع تنها راه بستن آن است. از همه بدتر، این تنها دکمه و یا ژست پشتی است، تنها راهی برای بازگشت به هنگام استفاده از Game Space است. بله، درست است، نوار پیمایش پیش فرض غیرفعال می شود، دیگر به برنامه های اخیر یا دکمه های اصلی دسترسی ندارید و تا زمانی که فضای بازی را ترک نکنید، هیچ کاری نمی توانید بکنید، فقط با کشیدن یک بار برای منوی جانبی، دوباره می توانید از همه موارد استفاده کنید. ما هیچ حرفی نداریم … تعجب نکنید، تنها راه برای خروج از Game Space این است که دکمه جانبی رد مجیک 3 را بکشید تا به مکان اصلی خود برگردید.

blank blank
تنظیم فن و نرخ تازه سازی صفحه نمایش تنها از طریق این منوی مخفی در دسترس می باشد

آیکون نهایی در رابط اصلی فضای بازی (Game Space) ممکن است مانند منوی پروفایل باشد، اما اشتباه ما را انجام ندهید و از شکل ذاتی آن دوری کنید. معلوم می کند که این دو کنترل برای دو ویژگی موجود در سیستم عامل است که در هر جای دیگر در رد مجیک 3 در دسترس نیست. یکی از ویژگی های به اصطلاح قاتل این تلفن، فن فعال است. به طور جدی، مگر اینکه موفق به یافتن این منوی دقیق در فضای بازی شوید، به هیچ وجه امکان روشن کردن فن وجود ندارد. بنابراین، به طور طبیعی، این بدان معناست که از فن فقط در هنگام Game Space می توان استفاده کرد. دو گزینه برای آن در اینجا وجود دارد، یکی خودکار و دیگری حداکثر سرعت. گزینه خودکار هرگز فن را به طور کامل خاموش نمی کند، اما سرعت آن را با توجه به بار فعلی کنترل می کند، که جالب است.

نکته مهم دیگر که فقط در اینجا یافت می شود انتخابگر نرخ تازه سازی صفحه نمایش است. در اینجا می توانید بین 60 هرتز ، 90 هرتز و خودکار یکی را انتخاب کنید. تا آنجا که می دانیم، 90 هرتز به منظور تلاش و شناسایی خودکار بازی ها و برنامه هایی است که از نرخ های تازه سازی فراتر از 60 هرتز پشتیبانی می کنند و بر این اساس تغییر می کنند. با این حال، فرصتی برای آزمایش آن نداشتیم.

blank

برای توضیح بیشتر در این باره، رد مجیک 3 گوشی های خود را با نرخ تازه سازی 90 هرتز به عنوان حالت پیش فرض عرضه می کند و تنها دلیل برای پایین آمدن آن به 60 هرتز به هر دلیلی که برای شما ضروری است، ورود به فضای بازی و اضافه کردن برنامه مورد نظر شما برای اجرا است. برای استفاده از این دو حالت یک دکمه یا ژست پشتی مناسب وجود دارد و در صورت عدم استفاده از دکمه های اصلی و برنامه های اخیر می توانید براحتی از آنها استفاده کنید. این به طور موثری تلفن قدرتمند شما را مجبور به کار کردن از همه فضای صفحه نمایش می کند. ما در مورد کمبود صفحه نمایش صحبت نمی کنیم، که به هر حال، در رد مجیک 3 نیز وجود ندارد ، اما هیچ امکان تعویض بین دو برنامه باز وجود ندارد.

نرم افزار نوبیا تقریبا غیرقابل استفاده است. به معنای واقعی کلمه باعث خراب شدن رد مجیک 3 و سخت افزار عالی آن شده است. در سال 2019، هیچ جایی در دستگاه های خرده فروشی ندارد و هر چه سریعتر نیاز به تعمیر دارد!

عملکرد

ما به مسئله اصلی یعنی عملکرد و بازی در نوبیا رد مجیک 3 رسیدیم. با حداکثر چند کلمه، می توان تجربه بازی تلفن را ارائه کرد که نتیجه چیزی عالی نیست. برای توضیح در مورد این موضوع، ما با عملکرد پردازنده مرکزی و بنچمارک GeekBench شروع می کنیم.

GeekBench 4.1 (چند هسته ای)

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

همان اول کار می خواهیم به یکی از بزرگترین مشکلاتی که با رد مجیک 3 داشتیم یعنی وضعیت نامناسب نرم افزار آن، بپردازیم. از آنجایی که موضوع سیستم عامل نوبیا قبلا مطرح شده است، احساس می کنیم برخی از توضیحات در دستور کار قرار گرفته است. یا گوشی مورد بررسی ما در اینجا در ابتدا با نرم افزار یونیورسال v2.03 به دست ما رسیده بود، که از به روزرسانی خودکار جلوگیری می کرد. نسخه قبلی سیستم عامل از نظر پرداخت نهایی حتی بدتر از نسخه ای بود که ما به بررسی آن پرداختیم، به همین دلیل ما در مقاله فوق امتیازات بنچمارک کمتری از رد مجیک 3 کسب کردیم. پس از برخی از توصیه های مفید از طرف خوانندگان ما، که ما قطعا از آن قدردانی می کنیم، برخی از آنها کنار گذاشته می شوند و چند رام مختلف را امتحان می کنیم، در اینجا ما رد مجیک 3 نسخه 2.07 را آزمایش کردیم. ما آن را از یک لینک ارائه شده توسط کاربر بارگیری کردیم، زیرا نسخه موجود در صفحه پشتیبانی رسمی نوبیا کار نمی کند. این در کل باید نشانه ای از وضعیت ضعیف کنونی ROM های رد مجیک 3 باشد.

GeekBench 4.1 (تک هسته ای)

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

در پایان تصمیم گرفتیم تا نمرات اصلی پایین v2.03 را در کنار موارد تجدید نظر شده قرار دهیم، تا از اتهامات احتمالی و سردرگمی بیشتر مبنی بر اینکه چرا این اتفاق می افتد جلوگیری شود. یا حداقل سعی کنید، ببینید که چگونه برخی از جنبه های نرم افزار رد مجیک 3 هنوز هم کمی ما را مجذوب می کند.

AnTuTu 7

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

نکته دیگری که برخی از شما به آن اشاره خواهید کرد، حذف هرگونه نمرات تست رکورد در بنچمارک هایی مانند AnTuTu است. برای روشن شدن این موضوع، همه بازخورد ها را نیز شنیدیم و به طور قطع برخی از روشهای پیچیده افزایش سطح امتیازات را امتحان کردیم و در واقع موفق به شکستن رکورد 400000 در AnTuTu 7 شدیم.

جهت نقد و بررسی دقیقتر رد مجیک 3 اینجا کلیک کنید.

با این حال، ما هنوز بر این باوریم که این نوع افزایش شدید عملکرد خیلی هم سودمند نیست. ما حتی تا آنجا پیش می رویم که اشاره به عدد بالا ممکن است «تقلب» محسوب شود، چیزی که چند سال پیش به عنوان طاعون اندیشه فضای اندرویدی تبدیل شده بود.

blank

تست راه اندازی پردازنده مرکزی زد تی ای نوبیا رد مجیک 3 با فن روشن

نکته ای که می خواهیم در اینجا به آن بپردازیم این است که نوبیا رد مجیک 3 در نمودار جزء رده های بالا است که این عملکرد می تواند به خاطر وجود اسنپدراگون 855 در بنچمارک باشد. با این حال، آنچه ما در کارهای نوبیا حتی بیشتر مورد احترام قرار می دهیم، عملکرد عالی/ مدیریت حرارت رد مجیک 3 و عملکرد پایدار آن در جدول است.

متوسط عملکرد بیش از 1 ساعت به عنوان درصد حداکثر موجود

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

توضیح مختصر یافته های ما از این مقاله این است که نسل فعلی گوشی های گیمینگ تمایل دارند به مرور زمان با گرما بهتر مقابله کرده و عملکرد خود را حفظ کنند. و رد مجیک 3 این کار را به خوبی، احتمالا حتی بهتر از رقیب خود شیائومی بلک شارک 2 انجام می دهد، زیرا بلک شارک 2 در طول تست های ما تا حدود 47 درجه گرم می شود. در حالی که رد مجیک 3 حتی بدون فن فعال خود، تنها به درجه حرارت 42 درجه می رسد. با روشن کردن پنکه آن دما تا 37 درجه کاهش می یابد، که این بسیار مطلوب و کاملا خوشایند است.

این در واقع ما را به خوبی به موضوع حالت های عملکرد در نوبیا رد مجیک 3 سوق می دهد. در مجموع چهار حالت در Game Space 2.0 وجود دارد. برای اولویت بندی عملکرد پردازنده مرکزی یا پردازنده گرافیکی یک حالت خودکار، و دو حالت جداگانه برای تقویت آنها وجود دارد. در حین آزمایش، ما در استفاده از این حالت ها، حتی بعد از اینکه نرم افزار را به روز کردیم و تنظیمات را تغییر دادیم، موفقیت بسیار متفاوتی داشتیم.

Basemark OS 2.0

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

با توجه به نتایج بحث برانگیز، به نظر برسد، بجز اینکه چند امتیاز در معیارهای خاص بالاتر می رود، واقعا مزایای عملی زیادی در این حالت ها مشاهده نمی کنیم. اگر این همان چیزی است که شما می خواهید و بقیه چندان اهمیتی ندارند، می توانید برخی از امتیازها را بالا ببرید، به خصوص در بنچمارک های CPU قدرتمند. با این حال، باز هم، تا آنجا که ما نگران هستیم، مزایای گوشی های گیمینگ در دنیای واقعی، زیاد نیست. از طرف دیگر، فن خنک کننده فعال هر چند مفید است اما کار زیادی انجام نمی دهد. با روشن کردن این فن نه تنها سطح گوشی خنک می شود بلکه ضایعات داخلی نیز به اندازه کافی کاهش می یابد، و در کل عملکرد را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

GFX 3.1 Car scene (1080p offscreen)

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

GFX 3.1 Car scene (onscreen)

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

نکته مهمی که باید در مورد عملکرد پردازنده گرافیکی در رد مجیک 3 توجه داشته باشید این است که این گوشی بدون در نظر گرفتن مشخصات عملکرد نوبیا، قادر است تا حد زیادی از پردازنده گرافیکی Adreno 640 استفاده کند. این یک خبر عالی است، زیرا می توانید بدون اطمینان به پروفایل های عملکرد یا منوهای پنهان و گزینه های توسعه دهنده، اطمینان حاصل کنید که می توانید بهترین خروجی فریم را از تراشه بدست آورید. کافی است تا Game Sense 2.0 را با مشخصات Auto باز کنید، اگر قصد دارید در یک بازی طولانی تر بازی کنید، فن را روشن کنید و از رد مجیک 3 لذت ببرید و از جادوی این پردازنده در یک تجربه درست و حسابی، بهره مند شوید.

3DMark SSE 3.1 Unlimited

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

3DMark SSE 3.1

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

3DMark SSE Vulkan

هر چه عدد بالاتر باشد عملکرد بهتر است

blank

فراتر از آن، رد مجیک 3 قطعا دارای «امتیازات عملکردی» و حقوق حیرت انگیز برای پشت سر گذاشتن بقیه در رقابت است. اگر این همان چیزی است که شما می خواهید، قطعا در جامعه علاقه مندان فعلی، حتی اگر کوچک باشند، شور و شوق ایجاد می کند. با توجه به کاربرد دنیای واقعی و عملکرد بازی واقعی، معتقدیم نوبیا موفق به ساخت سخت افزارهای عالی و ناب برای عملکرد بهتر رد مجیک 3 شده است که خوشبختانه با استفاده از نرم افزارهای اسرارآمیز آن خیلی ممانعت ایجاد نکرده است.

فقط برای به پایان رساندن بخش عملکرد، احساس می کنیم باید چند کلمه در مورد نرخ تازه سازی و سرعت بازی بگوییم. نرخ تازه سازی 90 هرتز به طور قطع و در کل تفاوت قابل ملاحظه ای در نرمی رابط کاربری و استفاده عمومی از آن ایجاد می کند. با این حال بازی ها یک داستان کاملاً متفاوت هستند و همیشه برابر نیستند. در حقیقت، بخش عمده ای از عناوین موجود در آنجا هنوز حداکثر با 60 فریم در ثانیه یا حتی 30 فریم در ثانیه پوشیده شده است. اجرای این موارد با تنظیم 90 هرتز برای پنل رد مجیک 3 هیچ ربطی به نرم بودن بازی ندارد. در حقیقت، در بعضی موارد حتی ممکن است منجر به کاهش کیفیت هم شود. اگر هر یک از این موارد را تجربه کردید، حتما به تنظیمات Game Space 2.0 بروید و پنل را روی نرخ تازه سازی 60 هرتز تغییر دهید.

blank

در مورد نرخ تازه سازی بالاتر، متأسفانه هیچ بانک اطلاعاتی متمرکزی وجود ندارد که بتوانیم آن را بررسی کنیم. ریزر در حال حاضر لیستی از بازی ها را ارائه داده است که در آن نیازهای نرخ تازه سازی مشخص شده است که این نزدیکترین لیستی است ما خود آنها را در اختیار داریم. البته لازم به ذکر است که از نظر فنی این عناوینی هستند که از فناوری UltraMotion Razer پشتیبانی می کنند، که به نرخ تازه سازی تطبیقی اشاره دارد. این کمی پیشرفته تر از آنچه نوبیا ارائه کرده است می باشد، از آنجا که 90 هرتز در رد مجیک 3 بسیار ثابت هستند و نمی توانند به لحاظ دینامیکی برای مطابقت با خروجی فریم در ثانیه، مانند ریزر فون 2 متفاوت باشند. گفته می شود، برخی از عناوین موجود در لیست ممکن است فراتر از 60 فریم در ثانیه نباشند. هنوز هم می توان گفت اینجا مکان مناسبی برای شروع بازی های با نرخ تازه سازی بالا است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *