راهنمای تعمیرات سامسونگ

تعویض صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S7 Edge

تعویض صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S7 Edge

عناوین این مقاله

این دستورالعمل راهنما نحوه تعویض صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S7 Edge را نشان می دهد.همچنین در این دستورالعمل تنها نحوه تعویض صفحه نمایش آموزش داده می شود در حالیکه قاب اصلی و باتری دست نخورده و در جای خود باقی می مانند.

نکته: برخی از صفحه نمایش های تعویضی موجود در بازار برای این گوشی به صورت از پیش نصب شده روی قاب (شاسی) جدید هستند که لازم است تمامی قطعات داخلی گوشی روی آن نصب شوند و سپس باتری جدید انداخته شود. اطمینان حاصل نمایید که قبل از شروع عملیات تعویض، مواد و ابزارهای لازم را در اختیار دارید.

اگر قاب گوشی آسیب دیده و یا دفرمه شده است، بهتر است که قاب را تعویض نمایید در غیر این صفحه نمایش به خوبی و به درستی روی قاب سوار نمی شود و ممکن است بعدها با یک فشار ناخواسته براحتی بشکند.

فرایند جداسازی ال سی دی گوشی سامسونگ از قاب معمولاً باعث خرابی و آسیب به صفحه نمایش می شود، از این دستورالعمل استفاده نکنید مگر قصد داشته باشید که صفحه نمایش را تعویض کنید. اگر در حین کار با مشکل و یا مسئله ای برخورد کردید و یا سوالی ذهن شما را درگیر نموده، با کارشناسان تعمیر ما در کوک موبایل با شماره 67319-021 تماس بگیرید تا راهنمایی و مشاوره های لازم را به صورت رایگان به شما ارائه نمایند. همچنین می توانید سفارش تعمیرات موبایل خود را به ما بسپارید.

در صورتی که صفحه نمایش به طرز فجیعی شکسته شده است، حین عملیات تعویض حتماً از عینک ایمنی و شیلد محافظ صورت استفاده کنید و با یک یا دو لایه چسب پهن به طور کامل روی گلس را بپوشانید.

مدت زمان انجام کار: 2 ساعت

سختی کار: متوسط

ابزار و وسایل مورد نیاز:

  1. پیچ گوشتی چهارسو #00
  2. اسپاتول
  3. سوزن یا اجکتور سیم کارت
  4. آی اُپنر
  5. کاپ مکش
  6. کاردک پلاستیکی یا قطعه مثلث شکل (6 کاردک)
  7. پنس

قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز:

  1. صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S7 Edge
  2. چسب قاب پشت سامسونگ گلکسی S7 Edge
  3. چسب تاچ اسکرین سامسونگ گلکسی S7 Edge

مرحله 1- خشاب سیم کارت را بیرون بیاورید.

  • اجکتور سیم کارت، سوزن و یا نوک گیره کاغذ را به داخل سوراخ کوچک در لبه فوقانی گوشی فرو کنید.
  • در لبه فوقانی گوشی دو سوراخ تعبیه شده است. سوارخ درست که برای بیرون آوردن خشاب سیم کارت است، در یک برش مستطیل شکل طویل قرار گرفته است. پس مراقب باشید که نوک اجکتور را وارد کدام سوراخ می کنید.
  • سوزن را فشار دهید تا خشاب سیم کارت خارج شود.
  • لبه خشاب سیم کارت و مموری که به صورت ترکیبی هستند را با انگشتان دست بگیرید و از روی گوشی بیرون بکشید.

مرحله 2- قاب گوشی را حرارت دهید.

  • قبل از اینکه شروع کنید، شارژ باتری گوشی موبایل سامسونگ خود را به زیر 25% خالی کنید. باتری لیتیوم یون فول شارژ اگر به اشتباه و به صورت اتفاقی با اشیاء نوک تیز مثل پیچ گوشتی ها و یا پنس برخورد کند می تواند منجر به انفجار و یا خطرات بالقوه شود.
  • قبل از باز کردن گوشی، ابتدا آن را خاموش کنید.
  • آی اُپنر را از قبل آماده کنید و آن را به مدت 2 دقیقه در امتداد لبه های گوشی قرار دهید تا چسب های زیر صفحه نمایش شل شوند.
  • برای اینکه گوشی به اندازه کافی گرم شود و چسب های زیر صفحه نمایش شل شوند ممکن است لازم شود که آی¬اُپنر را چندین بار روی لبه های گوشی قرار دهید و این کار را تکرار کنید.
  • دقت کنید که گوشی را بیش از حد حرارت ندهید ، صفحه نمایش اولد و باتری و سایر قطعات داخل دستگاه به حرارت بیش از حد حساس هستند و می توانند خراب شوند. برای شل کردن چسب های زیر قاب پشت، تنها کافی است که به اندازه یک دقیقه حرارت داده شود.
  • برداشتن قاب پشت گوشی S7 Edge خاصیت ضد آب بودن آن را به خطر می اندازد. قبل از اینکه بخواهید قاب پشت را باز کنید، چسب تعویض به اندازه کافی در دست داشته باشید و اگر از چسب تعویض جدید استفاده نمی کنید اطمینان حاصل کنید که گوشی دیگر در معرض آب و رطوبت قرار نخواهد گرفت.

مرحله 3- لبه قاب را شل کنید

  • با انگشت خود لبه های قاب پشت را لمس کنید، وقتی که قاب پشت گوشی به اندازه ای گرم شد که به راحتی نتوان آن را لمس کرد کاپ مکنده را تا جایی که امکان دارد در نزدیکی لبه های داغ گوشی به قاب پشت بچسبانید ضمن اینکه مراقب لبه های خمیده گوشی باشید چرا که قسمت های خمیده باعث می شوند که کاپ مکنده به خوبی به قاب پشت نچسبد.
  • در صورتی که قاب پشت گوشی شکسته و یا دچار ترک خوردگی شده باشد، ممکن است کاپ مکنده به قاب پشت نچسبد. برای باز کردن قاب پشت، به روش دیگر، می توانیداز از نوار چسب قوی استفاده کنید و یا از سوپر چسب های قوی استفاده کنید و مقداری از آن را به قسمتی بزنید که قرار است کاپ مکنده را به آن متصل کنید و بگذارید کاپ مکنده و چسب در جای خود محکم شوند سپس ادامه دهید.
  • دستگیره کاپ مکنده را کمی به سمت بالا بکشید و نوک کاردک را زیر قاب پشت وارد کنید.
  • به دلیل اینکه قاب پشت این گوشی خمیده است، کاردک را به سمت بالا اهرم کنید تا اینکه به صورت موازی با سطح گوشی بکشید.
  • در صورتی که برای شل کردن قاب پشت مشکل دارید می توانید حرارت بیشتری به لبه ها اعمال کنید تا چسب ها شل شوند و دوباره امتحان کنید. چسب های زیر قاب پشت به سرعت سرد می شوند به همین خاطر عمل حرارت دادن را باید چندین بار تکرار کنید.

مرحله 4- قاب گوشی را به طور کامل شل کنید.

وقتی که نوک کاردک را بین قاب پشت و قاب میانی قرار دادید و کاردک محکم در جای خود قرار گرفت، مجدداً آی آپنر را گرم کرده و روی لبه گوشی بالای کاردک قرار دهید تا چسب ها به خوبی و به طور کامل شل شوند.

مرحله 5- قاب گوشی را جدا کنید.

  • کاردک را در امتداد لبه گوشی به سمت بالا بکشید و چسب های این قسمت را به طور کامل جدا کنید.
  • نوک کاردک را بیش از اندازه به داخل قاب فرو نکنید و عمل کشیدن را به آرامی انجام دهید چرا که ممکن است به قطعات زیر و کابل ها آسیب وارد کند.
  • کاردک را به آرامی بکشید چرا که ممکن است سر بخورد و از شکاف خارج شود. اگر کشیدن کاردک سخت شده است، عمل حرارت دهی با آی اُپنر را تکرار کنید.
  • کاردک را در جای خود رها کنید و در صورت نیاز برای ادامه مرحله بعدی یک کاردک دیگر بردارید. رها کردن کاردک در زیر قاب مانع چسبیدن دوباره چسب های جدا شده می شود.

مرحله 6- هر سه طرف دیگر قاب را شل کنید.

  • مطابق با مرحله قبل، لبه های دیگر گوشی را حرارت دهید و با کشیدن کاردک چسب های زیر قاب را جدا کنید و هر سه طرف قاب گوشی را شل کنید.
  • برای این کار از کاردک های بیشتری استفاده کنید. هر کاردک را در لبه های مختلف گوشی رها کنید تا مانع از چسبیدن دوباره چسب های جدا گردند.

مرحله 7- قاب پشت را از روی گوشی بردارید.

وقتی که چسب های هر چهار طرف قاب پشت را جدا کردید، اکنون لبه قاب را با انگشت گرفته به صورت کتابی بلند کنید و قاب پشت را از روی گوشی بردارید.

مرحله 8- کاور پلاستیکی روی شیلد را بردارید.

برای نصب قاب پشت جدید:

  • با استفاده از پنس هر گونه بقایای چسب روی قاب گوشی را بردارید. سپس یک پارچه نخی را آغشته به الکل ایزوپروپیل (حداقل 90%) کرده روی سطح و لبه های قاب بکشید و جای چسب های جدید را تمیز کنید.
  • چسب روی گلس قاب جدید را بردارید. یک طرف قاب را دقیق روی شاسی گوشی قراردهید و قاب را روی گوشی انداخته، محکم فشار دهید تا روی گوشی نصب شود.
  • اگر می خواهید قاب پشت قدیمی را روی شاسی سوارکنید بدون اینکه از چسب های مخصوص و از پیش نصب شده استفاده کنید، از دستورالعمل مربوطه استفاده کنید.
  • قبل از اینکه چسب های جدید را بزنید و گوشی را ببندید و آب بندی کنید، اطمینان حاصل نمایید که گوشی روشن می شود و کار تعمیر را به درستی انجام داده اید.
  • در صورت دلخواه، می توانید قاب پشت را بدون تعویض چسب ها روی گوشی نصب کنید. هر گونه تکه های بزرگ چسب که ممکن است مانع از به خوبی تراز شدن و چسبیدن قاب پشت روی گوشی شود را بردارید. بعد از نصب، قاب پشت را حرارت دهید و کمی به آن فشار وارد کنید تا به خوبی به گوشی بچسبد. در این روش گوشی آب بندی نمی شود اما بکار بردن چسب معمولاً قاب پشت گوشی را محکم تر به شاسی می چسباند.

مرحله 9- پیچ های فلت NFC و مجموعه کابل شارژ را باز کنید.

با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو #000، یازده پیچ 3.5 میلی متری کاور نگهدارنده فلت NFC را باز کنید. جای این پیچ ها با دایره های قرمز رنگ مشخص شده اند.

مرحله 10- آنتن NFC را از جای خود بردارید.

  • نوک پنس سر کج را در حفره کوچک در قسمت پایین سمت چپ آنتن NFC فرو کنید و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید تا از جای خود آزاد شود.
  • با همان پنس لبه آنتن را گرفته از جای خود بیرون بیاورید.

مرحله 11- مجموعه کویل شارژ را بردارید.

لبه کویل شارژ را با انگشت گرفته، بلند کنید و از روی گوشی بردارید.

مرحله 12- کپسول گوشی (بلندگو) را بردارید.

بعد از اینکه پیچ های نگهدارنده کپسول گوشی را باز کردید، با انگشت لبه آن را گرفته بلند کنید و از روی گوشی بردارید.

مرحله 13 – کابل منعطف باتری را جدا کنید.

نوک تخت اسپاتول را زیر کانکتور باتری قرار دهید و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید و از روی سوکتش خارج کنید.

مرحله 14-کابل منعطف صفحه نمایش را جدا کنید.

نوک تخت اسپاتول را زیر کابل منعطف صفحه نمایش قرار دهید، آن را اهرم کنید و از سوکتش خارج کنید.

مرحله 15- کابل منعطف دکمه پاور گوشی را جدا کنید.

نوک اسپاتول را زیر کابل منعطف دکمه پاور قرار دهید، به آرامی آن را اهرم کنید و از سوکتش خارج کنید.

مرحله 16- کابل های آنتن قرمز و سفید را جدا کنید.

با استفاده از اسپاتول نوک گرد، کابل های آنتن قرمز و سفید را جدا کنید. اسپاتول را زیر کانکتور کابل ها قرار دهید به آرامی به سمت بالا اهرم کنید و کانکتورها را از سوکت شان خارج کنید.

مرحله 17- کانکتور دکمه هوم را جدا کنید.

اسپاتول نوک تخت را زیر کانکتور دکه هوم قرار دهید به آرامی به سمت بالا اهرم کنید و از روی سوکتش خارج کنید.

مرحله 18- کابل های های مجموعه سنسور دوربین جلو را جدا کنید.

در این مرحله از اسپاتول نوک گرد استفاده کنید. نوک اسپاتول را زیر کانکتور کابل های مجموعه سنسور دوربین جلو قرار دهید و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید و یکی یکی از سوکتشان آزاد کنید.

مرحله 19- کابل دکمه تغییر حجم صدا را آزاد کنید.

با استفاده از اسپاتول نوک گرد، کانکتور دکمه تغییر حجم صدا را آزاد کنید. نوک اسپاتول را زیر کانکتور قرار دهید و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید تا کانکتور از سوکتش خارج شود.

مرحله 20- مادربرد را از روی گوشی بردارید.

  • مادربرد را به یکباره و به طور کامل بلند نکنید؛ مادربرد به وسیله یک کابل به برد ثانویه متصل است.
  • نوک اسپاتول تخت را زیر مادربرد قرار دهید و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید تا مادربرد از جای خود آزاد شود.
  • لبه های مادربرد را با انگشت گرفته و به آرامی به صورت لولایی به سمت بالا بلند کنید و نگه دارید، از یک اسپاتول استفاده کنید و کابل ها را به خارج از مسیر مادربرد هدایت کنید.

مرحله 21- کابل برد ثانویه را از زیر برد اصلی جدا کنید.

  • نوک تخت اسپاتول را زیر کانکتور کابل برد ثانویه که به برد اصلی متصل است قرار دهید به آرامی به سمت دیگر هل دهید تا کانکتور کابل برد ثانویه از برد اصلی جدا شود.
  • اکنون مادربرد را از روی گوشی برداشته در مکان امنی قرار دهید و عملیات را ادامه دهید.

مرحله 22- لبه فوقانی صفحه نمایش را حرارت دهید.

  • آی اُپنر را گرم کنید و به مدت 2 دقیقه روی لبه فوقانی صفحه نمایش قرار دهید تا چسب های زیر آن شل شود.
  • برای اینکه ال سی دی گوشی موبایل S7 Edge سامسونگ به اندازه کافی گرم شود و چسب های زیر آن شل شود، ممکن است لازم باشد که عمل حرارت دهی را چندین بار تکرار کنید. دستورالعمل استفاده از آی اُپنر را دنبال کنید تا از گرم شدن بیش از حد گوشی جلوگیری شود.
  • برای حرارت دادن لبه فوقانی صفحه نمایش می توانید از سشوار مو، سشوار صنعتی و یا صفحه داغ نیز استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که حرارت بیش از حد می تواند به صفحه نمایش اولد و باتری داخل گوشی صدمه بزند، چرا که هر دو این قطعات نسبت به حرارت حساس هستند.
  • در حالیکه منتظر هستید تا چسب لبه فوقانی صفحه نمایش شل شود، می توانید ادامه دستورالعمل را مطالعه کنید و خود را برای انجام بقیه مراحل آماده کنید.

مرحله 23- چسب زیر صفحه نمایش را شل کنید.

  • لبه های صفحه نمایش با نوار چسب های حاوی چسب فوم بسیار قوی به قاب چسبانده شده اند. جای این چسب ها در تصویر با کادر قرمز رنگ مشخص شده است.

در کل سطح مسی این گوشی از نوار چسب دو طرفه قوی استفاده شده است.
در انجام مراحل زیر، مراقب و دقت ویژه داشته باشید تا به سطوح خاص و مشخص شده این گوشی صدمه وارد نکنید:

  • دکمه های خازنی به صفحه نمایش متصل شده اند و براحتی مستعد پاره شدن هستند. مراقب این دکمه ها باشید چرا که باید دوباره استفاده شوند. جای این دکمه در تصویر دوم با کادر زرد رنگ مشخص شده است.
  • در حالیکه روی صفحه نمایش جدید که برای تعویض خریداری کرده اید، کابل پنل اولد و صفحه نمایش تعبیه شده است، دکمه های خازنی باید از روی صفحه نمایش قدیمی جدا شوند و روی صفحه جدید نصب شوند و دوباره استفاده شوند، پس بسیار مراقب باشید تا به آنها صدمه و آسیب وارد نکنید.
  • در صورتی که دکمه های خازنی و یا کابل های ریبون شکسته و یا پاره شوند، باید برد ثانویه که حاوی این دکمه های خازنی است را تعویض نمایید.

مرحله 24- کاپ مکش را وصل کنید و در لبه فوقانی گوشی شکاف را ایجاد کنید.

  • به محض اینکه لبه فوقانی گوشی حرارت داده شد، کاپ مکش را روی ال سی دی گوشی سامسونگ تا آنجا که امکان دارد در قسمت بالا بدون اینکه روی توری اسپیکر را بپوشاند، وصل کنید.
  • اگر صفحه نمایش شکسته و دچار ترک خوردگی باشد، ممکن است کاپ مکش به صفحه نمایش نچسبد. و استفاده از کاپ مکنده علناً غیر ممکن شود. در این شرایط از روش برداشت صفحه نمایش با استفاده از نوار چسب قوی استفاده کنید، و یا می توانید کاپ مکنده را قرار داده، دور آن را با چسب قوی بچسبانید.
  • با فشار یکنواخت و ثابت، کاپ مکنده را بکشید و یک شکاف کوچک در لبه فوقانی گوشی ایجاد کنید،
  • کشیدن کاپ مکش باید مقدار مناسبی فشار همراه باشد تا فقط یک شکاف کوچک به اندازه ای که نوک کاردک پلاستیکی وارد آن شود در لبه فوقانی ایجاد شود.
  • نوک کاردک را در شکاف ایجاد شده قرار دهید. مراقب باشید که کاردک را بیش از نیم سانتی متر وارد شکاف نکنید.
  • با توجه به اینکه چسب بکار رفته در این گوشی قوی و محکم است، برای برش و جدا کردن چسب ها ممکن است لازم باشد کشیدن کاردک را چندین بار امتحان کنید. دستورالعمل استفاده از آب-اُپنر را به خوبی مطالعه کنید و عمل حرارت دادن را چندین بار تکرار کنید تا کشیدن کاردک و جدا کردن چسب ها راحت شود.

مرحله 25- لبه فوقانی گوشی را دوباره حرارت دهید.

  • همانطور که کاردک در شکاف ایجاد شده لبه فوقانی قرار دارد، با استفاده از آی¬اُپنر لبه فوقانی گوشی را حرارت دهید تا چسب زیر آن شل شود.
  • نوک کاردک را در لبه فوقانی و به دور از دوربین سلفی و یا اسپیکر مکالمه فرو کنید تا کابل های این قطعات صدمه وارد نشود و کشیدن کاردک آنها را پاره نکند.
  • کاردک را در لبه فوقانی رها کنید تا مانع از به هم چسبیدن دوباره چسب های زیر صفحه نمایش گردد.

مرحله 26- چسب لبه های کناری گوشی را جدا کنید.

  • عملیات حرارت دهی و برش چسب ها در مرحله قبلی را این بار برای لبه های طولی گوشی تکرار کنید. در این مرحله تنها چسب لبه های کناری (چپ و راست) گوشی را جدا کنید و به لبه تحتانی دست نزنید.
  • همانطور که در تصاویر مراحل قبلی نشان داده شد، صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ با سطح زیادی از چسب به قاب گوشی چسبیده شده است. عملیات برش چسب ها را با دقت و به آرامی انجام دهید و برای برش راحت تر چسب ها، هنر خود را بکار ببرید و تا جایی که امکان دارد چسب ها را جدا کنید.
  • بعد از برش چسب لبه ها، کاردک های پلاستیکی را در لبه ها رها کنید تا مانع از چسبیدن دوباره به یکدیگر شوند.
  • کابل صفحه نمایش درست بالای قسمت میانی لبه راست گوشی قرار گرفته است، اگر نوک کاردک را خیلی عمیق فرو کنید و کاردک را بکشید ممکن است به این کابل صدمه وارد شود، بنابراین دقت زیادی به خرج دهید.

مرحله 27- یک کاردک را در پایین گوشه سمت راست گوشی وارد کنید.

  • نوک کاردک را در گوشه راست لبه تحتانی گوشی فرو کنید.
  • کاردک را به آرامی فشار دهید. سعی کنید لبه تیز کاردک را به سمت بالا اهرم کنید به طوریکه کاردک به سمت پشت صفحه نمایش کشیده شود.
  • این باعث می شود که کاردک بین صفحه نمایش و دکمه خازنی حرکت کند و چسب های این قسمت را برش بدهد بدون اینکه به کابل این دکمه صدمه های وارد شود.
  • به محض اینکه کاردک چسب گوشه راست لبه تحتانی گوشی را برش داد، کاردک را همانجا رها کنید تا مانع از چسبیدن دوباره چسب ها شود.

مرحله 28- یک کاردک را در پایین گوشه سمت چپ گوشی قرار دهید.

  • نوک کاردک را در گوشه چپ لبه تحتانی گوشی فرو کنید.
  • کاردک را به آرامی فشار دهید. سعی کنید لبه تیز کاردک را به سمت بالا اهرم کنید به طوریکه کاردک به سمت پشت صفحه نمایش کشیده شود.
  • به محض اینکه کاردک چسب گوشه چپ لبه تحتانی گوشی را برش داد، کاردک را همانجا رها کنید تا مانع از چسبیدن دوباره چسب ها شود.

مرحله 29- چسب لبه تحتانی و زیر دکمه هوم را جدا کنید.

  • کاردک دیگری را برداشته و نوک آن را در لبه تحتانی فرو کنید و به آرامی بکشید تا چسب های زیر و دور دکمه هوم را جدا کنید.
  • گوشی را به آرامی باز کنید، از لبه مقابل کابل صفحه نمایش شروع کنید.
  • صفحه نمایش را به طور کامل از روی قاب بلند نکنید و جدا نکنید. کابل صفحه نمایش از طریق قاب میانی به صفحه نمایش متصل شده است.

مرحله 30- صفحه نمایش را از روی قاب میانی بردارید.

  • با دقت کابل صفحه نمایش که از طریق سوراخ در قاب میانی عبور کرده و به پشت صفحه نمایش متصل شده است را جدا کنید و لبه صفحه نمایش را با دست گرفته و از روی قاب میانی جدا کنید.
  • صفحه نمایش را از روی قاب میانی بردارید.

پس از اتمام عملیات تعویض، میز کار خود را تمیز کنید، قطعه تعویضی جدید خود را با قطعه اصلی مقایسه کنید، دقت کنید هنگام نصب، قطعه ای از قلم نیفتاده باشد، قبل از نصب جای چسب های قدیمی را تمیز کنید و سپس از چسب جدید استفاده کنید.
دقت کنید هنگام نصب، قطعه ای از قلم نیفتاده باشد، قبل از نصب جای چسب های قدیمی را تمیز کنید و سپس از چسب جدید استفاده کنید.

قبل از نصب صفحه نمایش جدید، تمیزکاری رد تمام چسب های قدیمی از روی فریم و پاک کردن آن با الکل ایزوپروپیل (با غلظت بالای 90 درصد) و پنبه تمیز بسیار پر اهمیت و ضروری است.

اگر فریم خم شود و یا در صورتی که لبه های آن کج و یا تغییر شکل داده باشد، صفحه نمایش جدید به درستی روی آن سوار نمی شود و ممکن است آسیب ببیند. در صورت نیاز، فریم را تعویض کنید.

بهترین روش برای محکم کردن صفحه نمایش جدید روی فریم، استفاده از یک نوار چسب دو طرفه مخصوص این گوشی است. برای این کار، ابتدا نوار چسب را به پشت صفحه نمایش بچسبانید، سپس با دقت، کابل صفحه نمایش را از طریق فریم عبور دهید. صفحه نمایش را تراز کنید و در جای خود قرار داده، فشار دهید

برای نصب و اتصال قطعات گوشی سامسونگ، تمام مراحل بالا را با دقت از آخر به اول ( به صورت برعکس) انجام دهید.

در صورت امکان، قبل از نصب و کاربرد چسب جدید و آب بندی گوشی، دستگاه خود را روشن کنید و عملکرد آن را تست و بررسی نمایید.همچنین زباله های الکترونیکی و قطعات معیوب را مطابق با دستورالعمل های مربوط به دفع زباله ای الکترونیکی (R2) یا مشابه دفع کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *