راهنمای تعمیرات هواوی

آموزش تعویض دوربین جلو هواوی P8

تعویض دوربین جلو هواوی P8

از این دستورالعمل برای تعویض دوربین جلو گوشی هوشمند هواوی P8 استفاده کنید.

قبل از باز کردن و پیاده سازی قطعات گوشی، شارژ باتری را به زیر 25 درصد تخلیه کنید. در صورتی که حین تعمیر، پوسته باتری به صورت تصادفی با ابزارهای تعمیر برخورد کند و سوارخ شود ممکن است منجر به آتش سوزی و یا انفجار شود، با کاهش و تخلیه شارژ باتری، شانس بروز خطر را کاهش دهید.

اگر در حین تعویض با مشکل و یا مسئله ای روبرو شدید و یا سوالی ذهن شما را درگیر کرد، با کارشناسان تعمیر ما در کوک موبایل با شماره 67319-021 تماس گرفته تا راهنمایی و مشاوره های لازم را به صورت رایگان به شما ارائه نمایند. همچنین می توانید سفارش تعمیرات موبایل خود را به ما بسپارید.

مدت زمان انجام کار:  30 دقیقه

سختی کار: متوسط

ابزار و وسایل مورد نیاز:

  1. اسپاتول
  2. پنس
  3. اجکتور و یا سوزن سیم کارت
  4. پیچ گوشتی چهارسو
  5. پیچ گوشتی T2 Torex

قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز:

دوربین جلو هواوی P8

مرحله 1- خشاب سیم کارت را بیرون بیاورید.

  • قبل از اینکه عملیات تعویض باتری گوشی موبایل هوآوی P8 را شروع کنید، شارژ باتری گوشی را حتی الامکان خالی نمایید یا حداقل به کمتر از 25 درصد برسانید. هر چقدر شارژ باتری لیتیوم یونی گوشی کمتر باشد، احتمال بروز خطراتی مثل آتش گرفتن یا انفجار باتری هم کاهش پیدا می‌کند.
  • گوشی را خاموش کنید.
  • سوزن و یا اجکتور خشاب سیم کارت را در سوراخ در کنار خشاب در لبه گوشی فرو کنید و کمی فشار دهید. اکنون لبه خشاب سیم کارت و مموری کارت را با انگشت گرفته از روی گوشی بیرون بیاورید.

مرحله 2- پیچ های لبه زیرین گوشی را باز کنید.

  • با استفاده از پیچ گوشتی Torex T2 هر دو پیچ در لبه تحتانی گوشی موبایل هوآوی در دو طرف پورت میکرو یو اس بی را باز کنید. جای این دو پیچ در تصویر مربوطه با دایره های قرمز رنگ مشخص شده است.
  • در صورتی که صفحه نمایش دچار ترک خوردگی و شکستگی شدید شده است یک لایه نوار چسب پهن روی ال سی دی گوشی هوآوی P8 خود بیندازید تا تکه های شکسته گلس حین انجام عملیات تعمیر به سمت چشم و صورت شما پرتاب نشود و اینکه بتوانید گوشی را بهتر در دست بگیرید و عملیات تعمیر را راحت تر انجام دهید.

مرحله 3- پیچ های نگهدارنده براکت نگهدارنده دوربین جلو را باز کنید.

  • با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو، پیچ فیلیپسی نگهدارنده براکت روی کابل منعطف دوربین جلو را باز کنید. جای این پیچ ها در تصویر مربوطه با دایره قرمز رنگ مشخص شده اند.
  • با استفاده از پنس، لبه براکت فلزی نگهدارنده کانکتور دوربین جلو را گرفته از جای خود بردارید.

مرحله 4- کانکتورهای کابل منعطف جک هدفون و دوربین جلو را آزاد کنید.

  • مطابق با عکس اول، نوک تخت اسپاتول را زیر کانکتور کابل منعطف جک هدفون دهید و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید تا از روی سوکتش آزاد شود.
  • مطابق با عکس دوم، نوک تخت اسپاتول را زیر کانکتور کابل منعطف دوربین جلو قرار دهید و به آرامی به سمت بالا اهرم کنید تا از روی سوکتش آزاد شود.
  • با استفاده از پنس سر کج، لبه دوربین جلو را گرفته و به آرامی از جایگاهش بیرون بیاورید.

برای نصب مجدد دستگاه، دستورالعمل را بالا را به صورت برعکس و به ترتیب از آخر به اول انجام دهید.

مطابق با استاندارد R2 مربوط به دفع زباله های الکترونیکی عمل کنید و دور ریزهای تعمیر را به زباله دان الکترونیکی روانه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *