ترفند iOS

آموزش پاک کردن اطلاعات اپل واچ

blank

در استفاده از ساعت های هوشمند اپل گاهی پیش می آید که ممکن است لازم باشد اطلاعات و داده های اپل واچ را پاک کنید. برای مثال در شرایطی که کد گذرواژه ساعت خود را فراموش کرده اید، تنها راه پاک کردن اطلاعات ساعت و ریکاوری اطلاعات از روی آخرین بکاپی است که از ساعت تهیه کرده اید. در ادامه قصد داریم آموزش پاک کردن اطلاعات اپل واچ دهیم. با کوک موبایل همراه بمانید.

آموزش پاک کردن اطلاعات اپل واچ: مراحل

برای این منظور لازم است گام های زیر را روی ساعت خود طی کنید:

  • گام اول: برنامه Setting را بر روی ساعت اپل خود باز کنید.
  • گام دوم: به آدرس General> Reset بروید، سپس روی Erase All Content and Settings تپ کنید.
آموزش پاک کردن اطلاعات اپل واچ

پاک-کردن-داده-های-اپل-واچ-با-استفاده-از-آیفون

چنانچه بر روی ساعت اپلتان برنامه و پلن سلولاری داشته باشید، دو گزینه برای انتخاب خواهید داشت که عبارتند از Erase All و Erase All & Keep Plan. برای پاک کردن کامل تمامی تنظیمات و داده های اپل واچ، گزینه Erase All را انتخاب کنید. چنانچه دوست دارید پس از پاک کردن داده های ساعت هوشمندتان بتوانید از برنامه سلولار تنظیم شده روی ساعت استفاده کنید، می بایست Erase All & Keep Plan را انتخاب کنید.

گزینه-های-موجود-برای-پاکسازی-اپل-واچ

گزینه-های-موجود-برای-پاکسازی-اپل-واچ

همچنین می توان برنامه Apple Watch را بر روی آیفون باز کرده و با تپ کردن روی My Watch، به آدرس General > Reset رفت و سپس گزینه Erase Apple Watch Content and Settings را انتخاب کرد تا با استفاده از آیفون جفت شده با ساعت، پاک کردن اطلاعات ساعت را انجام دهید.

چنانچه به دلیل فراموش کردن رمز اپل واچتان نمیتوانید به برنامه Setting ساعت اپل خود دسترسی پیدا کنید، می بایست ابتدا ساعت را بر روی شارژر آن قرار داده و سپس دکمه ساید ساعت را فشار داده و آن را تا زمانی که اسلایدر خاموش شدن ساعت ظاهر شود، نگه دارید. حالا می بایست اسلایدر Power Off را محکم فشار داده و سپس انگشت خود را از روی صفحه نمایش ساعت بلند کنید. در انتها هم روی گزینه  Erase all content and settings ضربه بزنید.

پاک-کردن-داده-های-اپل-واچ

پاک-کردن-داده-های-اپل-واچ

پس از اتمام کار و بالا آمدن سیستم عامل ساعت باید آن را بار دیگر با آیفون خود جفت کنید. برای این کار می بایست برنامه Apple Watch را بر روی آیفون باز کرده و در ادامه با دنبال کردن دستورالعمل های عنوان شده در پست “جفت کردن اپل واچ با آیفون” گوشی را با ساعت خود جفت کنید.

حذف پلن های دیتای سلولار اپل واچ های سری 4 (GPS + Cellular) و سری 3 (GPS + Cellular) 

چنانچه ساعت اپلی دارید که روی برنامه سلولار تنظیم کرده اید، می توانید برنامه را در هر زمان دلخواهی حذف کنید. برای این منظور گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Apple Watch را بر روی آیفون متصل شده با ساعت هوشممندتان باز کنید.
  • گام دوم: روی گزینه My Watch ضربه بزنید و در ادامه بر روی Cellular ضربه بزنید، سپس روی دکمه the Info button که در کنار پلن سلولار تنظیم شده روی ساعت می بینید، ضربه بزنید.
انتخاب-پلن-سلولار-و-پاک-کردن-آن

انتخاب-پلن-سلولار-و-پاک-کردن-آن

  • گام سوم: روی گزینه Plan  [نام حامل] Remove تپ کرده تا نام برنامه مورد نظر خود را ببینید. در مرحله آخر هم تنها می بایست انتخاب خود را تأیید کنید.

مطالب مرتبط