ترفند iOS, ترفند اندروید

پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل

پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل

پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل این روزها به لطف گوشی های هوشمند راحت شده است. با نصب اپلیکیشن هایی که برای پرداخت قبض تلفن به صورت آنلاین طراحی شده اند، می توانید با موبایل خود به راحتی استعلام بگیرید و در کمتر از یک دقیقه تمام قبض های تلفن ثابت و دیگر صورتحساب های خود را پرداخت کنید.

اکنون با پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل دیگر نیازی نیست ساعت ها در صف بانک بنشینید و یا به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنید. خیلی راحت از منزل یا محل کار خود، قبض تلفن خود را پرداخت کنید.

در این مقاله قصد داریم روش های پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت با گوشی را به شما شرح دهیم. در اینجا ابتدا چندین سامانه و سپس اپلیکیشن های موبایلی را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید. اگر گوشی هوشمند خوب ندارید، با مراجعه به سایت کوک موبایل می توانید گوشی موبایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

روش اول- پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل از طریق سایت شرکت مخابرات

پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل از طریق سایت شرکت مخابرات

پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل از طریق سایت شرکت مخابرات

اولین و ساده ترین روش پرداخت قبض تلفن ثابت از اینترنت و ورود به سایت شرکت مخابرات ایران است. پس از مراجعه به سایت، به پایین صفحه بروید و در بخش تلفن ثابت روی گزینه پرداخت قبض کلیک کنید.

شماره منزل و یا شماره تلفن ثابت مورد نظر خود را وارد کنید، کد امنیتی را وارد کنید و روی دکمه دریافت مبلغ قبض ضربه بزنید. چند لحظه صبر کنید تا مبلغ پرداختی قبض به شما نمایش داده شود. اکنون روی دکمه پرداخت ضربه بزنید تا وارد درگاه واریز پول شوید.

اگر قبض تلفن شما بالای 100 هزار تومان باشد، برای پرداخت باید رمز پویا بگیرید، اما اگر مبلغ پایین تر است، وارد کردن رمز دوم کافی است. مراحل پرداخت را مطابق با دستورالعمل روی صفحه پیش ببرید و قبض تلفن ثابت خود را با موبایل و بدون مراجعه به بانک پرداخت نمایید.

روش دوم- ورود به سامانه آسان پرداخت

ورود به سامانه آسان پرداخت

ورود به سامانه آسان پرداخت

روش بعدی پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل، مراجعه به سایت آسان پرداخت است. این روش پرداخت نیز بسیار ساده است. از صفحه اصلی و از منو پرداخت، با وارد کردن شماره تلفن ثابت خود، قبض میان دوره و یا پایان دوره خود را دریافت نمایید. مثل روش قبل ابتدا مبلغ قابل پرداخت را بگیرید. برای این کار روی گزینه استعلام ضربه بزنید. مراحل و ادامه پرداخت، مثل روش قبل و بسیار ساده است.

روش سوم- پرداخت قبض تلفن ثابت با سر شماره 2000

شماره 2000، سامانه متمرکز ارائه خدمات غیر حضوری و پرداخت قبض های شرکت مخابرات ایران است. شما می توانید این شماره را از گوشی ساده و یا هوشمند خود بگیرید. عدد یک را ارسال کنید. اکنون از شما می خواهد که شماره تلفن ثابت به همراه کد استانی آن را وارد کنید و دکمه (*) ستاره را فشار دهید. شماره تلفن مورد نظر شما توسط اپراتور خوانده می شود و شما باید آن را تایید کنید.

صدای ضبط شده اپراتور شما را راهنمایی می کند تا مبلغ قبض میان دوره و یا پایان دوره را دریافت کنید و در صورت داشتن رمز دوم می توانید آن را با کارت بانکی خود پرداخت کنید.

روش چهارم- پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل از طریق کد USSD

استفاده از کدهای دستوری یا USSD شیوه رایجی برای پرداخت و استعلام است. استفاده از کد ussd در میان انواع روش پرداخت قبض تلفن، از سرعت تقریباً بالایی برخوردار است.

شما می‌توانید از طریق گوشی ‌همراه‌ و با شماره گیری 2 کد دستوری که برای این منظور در نظر گرفته شده است، قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کنید.

کد دستوری #۷۸۰*

  • این کد را شماره‌گیری کنید
  • عدد 3 را که مربوط به پرداخت قبض است، وارد کنید
  • عدد 5 را وارد کنید و گزینه ارسال یا send را بزنید
  • شمارۀ تلفن ثابت منزل‌ را با پیش‌ شماره وارد کنید
  • اینجا قبض پایان دوره یا میان‌دوره را انتخاب و پرداخت کنید

کد دستوری #1*

  • کد بالا را شماره‌گیری کنید
  • عدد 2 را که مربوط به پرداخت قبض است، وارد کنید
  • حالا عدد 4 را وارد کنید و send را بزنید
  • شمارۀ تلفن خودتان را همراه با کد شهر وارد کنید
  • در نهایت با استفاده از رمز دوم پویا می‌توانید قبض تلفن را پرداخت کنید

پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل و از طریق اپلیکیشن

برای پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل، برنامه های متعددی طراحی شده است. با نصب اپلیکیشن های پرداخت می توانید براحتی قبض تلفن خود را پرداخت کنید و مراجعه به بانک خلاص شوید. این اپ ها امن هستند و اگر از جای امن دانلود و نصب کرده باشید، بدونه هیچ خطری می توانید تمام قبض های تلفن خود را و تنها با طی چند مرحله ساده پرداخت نمایید. در ادامه دو تا از معروف ترین این اپلیکیشن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ که موسس آن آسان پرداخت است یک نرم افزار بسیار کاربردی و رایگان است که از طریق آن امکان پرداخت قبض تلفن ثابت و همراه به روشی متفاوت و آسان تر در اختیار شما قرار می گیرد. برای این کار کافی است، گوشی تان به اینترنت متصل باشد، رمز دوم کارت عابر بانک (یا رمز پویا) داشته باشید.

دریافت اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن قبضینو

استفاده از اپ قبضینو روش دیگری برای پرداخت قبض تلفن ثابت است. با نصب این برنامه روی موبایل، شما می‌توانید تمام قبض‌هایتان را بدون نیاز به شناسۀ قبض و شناسۀ پرداخت، استعلام و پرداخت کنید. در نسخه موبایلی قبضینو کافی است شمارۀ تلفن ثابت خود را وارد کنید و قبض‌ تلفن منزل یا محل کار خود را پرداخت نمایید.

دریافت اپلیکیشن قبضینو

به منظور تسهیل فرایند استعلام و پرداخت، قبضینو این امکان را فراهم کرده است تا بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن، استعلام بدهی خود را بگیرید. در این بخش کافیست شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و مبلغ کارکرد و جزئیات قبض را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت کنید.

قبضینو ضمن آرشیو کردن تمام قبض‌های تلفن ثابت، امکان نامگذاری و دسته‌بندی قبض‌ها را نیز فراهم کرده است. جهت چاپ رسید قبوض پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *