راهنمای خرید موبایل

رجیستری آیفون: هزینه رجیستری گوشی های آیفون

هزینه رجیستری آیفون

هزینه رجیستری گوشی های آیفون موضوع بحث داغی است که این روزها ذهن کاربرانی که به دنبال خرید آیفون جدید و ورود آن به کشور هستند را درگیر کرده است. در این مقاله می توانید از جدیدترین قیمت رجیستری آیفون در سال ۱۴۰۲ مطلع شوید.

رجیستری گوشی های آیفون قانونی است که در جهت جلوگیری از قاچاق و ورود غیر قانونی آیفون به داخل کشور وضع شده است. رجیستری یعنی ثبت گوشی در بدو ورود به گمرک کشور که با پرداخت هزینه، همراه است. با این کار شما می توانید بدون هیچ منعی از آیفون خود استفاده کنید. اما چطور و چگونه باید آیفون خود را رجیستر کنیم، هزینه آن چقدر است و آیا امکان استفاده از گوشی ایفون بدون رجیستری وجود دارد؟. با ما همراه باشید تا به این سوالات شما پاسخ دهیم.

اگر از رجیستری آیفون، شرایط پاس و مرچنت ایفون 14 مطلع هستید و میخواهید فوراً سراغ مذاکره برای پرداخت بدون دردسر هزینه رجیستری آیفون خود بروید با شماره تلفن 09124212557 کارشناس ما تماس بگیرید.

هزینه رجیستر آیفون جهت رجیستر کردن گوشی های مسافری تنها از کاربرانی گرفته می شود که از خارج به ایران امده اند. این قانون، برای افرادی که آیفون شان برای مدت طولانی خاموش بوده است و یا به هر دلیلی موبایل اپل بدون کد فعالسازی خریداری کرده اند، و اکنون قصد رجیستری آیفون خود را دارد، نیز اعمال می شود. در اینجا قصد داریم جدیدترین روش محاسبه هزینه رجیستر گوشی آیفون را شرح دهیم. با کوک موبایل همراه باشید.

ابتدا خلاصه ای در مورد طرح رجیستری اپل می گوییم و سپس هزینه رجیستری آیفون را به طور کامل بررسی می کنیم.

همچنین بخوانید: رجیستری گوشی موبایل- پاسخ به 40 سوال پرتکرار در مورد رجیستری تلفن همراه

رجیستری اپل چیست؟

طرح رجیستری موبایل اپل

طرح رجیستری موبایل اپل

رجیستری موبایل اپل و سایر گوشی های هوشمند از آنجا کلید خورد که بحث قاچاق کالا و تلفن همراه، صدای واردکنندگان موبایل را در آورد. مجلس محترم نیز برای مبارزه با ورود غیر قانونی گوشی موبایل طرح رجیستری اپل را تصویب و برای اجرا به مسئولین ابلاغ کرد.

این طرح در راستای مبارزه با کالای قاچاق از چند سال پیش (86) اجرایی شد. در طرح رجیستری اپل آمده است که آیفون هایی که بدون مجوز و یا بصورت مسافری وارد کشور شوند و ظرف مدت یک ماه عوارض گمرکی آنها پرداخت نشود، امکان استفاده از هیچ یک از شبکه های تلفن همراه در کشور اعم از همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره را نخواهند داشت. و بجای نوارهای آنتن تلفن همراه روی صفحه نمایش، کاربر با پیام No Service مواجه خواهد شد.

طرح رجیستری اپل از زمان آغاز تا اکنون با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است، رفته رفته اصلاح شد و سامانه همتا در سال 96 نیز به آن اضافه شد و کار خود را به‌صورت جدی آغاز کرد. سامانه رجیستری همتا برای جلوگیری از ورود غیر قانونی تلفن همراه به داخل کشور به ‌وجود آمد، و می گوید که تمام گوشی های موبایل باید برای گرفتن کد فعالسازی در این سامانه ثبت و رجیستر شوند. اما تبصره‌هایی برای ورود موبایل مسافرتی، تجاری و غیره نیز در آن گنجانیده شد که هر کدام مقررات مربوط به خود را دارند.

اکنون که با طرح رجیستری آشنا شدید بیایید هزینه رجیستری آیفون را با جزئیات برررسی کنیم.

چه کسانی باید هزینه رجیستری آیفون را پرداخت کنند؟

هزینه رجیستری گوشی های آیفون

هزینه رجیستری آیفون

شایان ذکر است که آیفون‌ هایی که به صورت قانونی وارد کشور می شوند و یک شرکت داخلی آنها را گارانتی می کنند، نیازی به پرداخت هزینه رجیستری تلفن همراه اپل خود ندارند و به همراه موبایل، کد رجیستری نیز به مشتری تحویل داده می‌شود. افرادی باید هزینه رجیستری ایفون را پرداخت کنند که قصد دارند گوشی خود را به صورت مسافری وارد کنند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برای استفاده از موبایل‌های شرکت اپل در ایران، باید آنها را در سامانه همتا ثبت کرد و کد فعالسازی گرفت. تا زمانی که این اتفاق نیفتد شما نمی توانید از اپراتورهای داخل کشور استفاده کنید.

اگر موبایل آیفون شما به صورت مسافری یا خرید از سایت‌های خارجی وارد کشور شده باشد، باید هزینه رجیستری و ثبت مشخصات موبایل تان را به حساب گمرک واریز کنید. اکنون این سوال در ذهن دارندگان آیفون که هنوز گوشی خود را ریجستری نکرده اند پیش می آید، که نحوه ورود قانونی گوشی اپل مسافرتی به کشور و محاسبه هزینه رجیستری آیفون به چه صورت است؟

هزینه رجیستری آیفون چقدر است؟

هزینه رجیستری آیفون های مسافری که از خارج به ایران آمده اند، یا آن دسته از گوشی های اپل که مدت زیادی خاموش بوده اند یا به هر ترتیب بدون کد فعالسازی خریداری شده اند، بسته به قیمت دلاری (آزاد) گوشی متفاوت است.

هزینه رجیستر گوشی اپل عدد ثابتی دارد و قیمت دقیق آن را کارشناسان گمرک محاسبه می کنند. برای محاسبه قیمت و هزینه رجیستری گوشی 1401 حتی اپلیکیشن طراحی شده است و جدول هزینه رجیستری گوشی در برخی از سایت ها آورده شده است.

هر چند قیمت رجیستری آیفون یک عدد ثابت است اما نوسان شدید نرخ ارز در کشورمان، قیمت رجیستری گوشی اپل را دستخوش تغییر می کند. مهمترین عاملی که روی قیمت رجیستر اپل تاثیر می گذارد، ارزش خود گوشی است. طبق آخرین بخشنامه مربوطه، هزینه رجیستری آیفون حدود 16 درصد قیمت دستگاه است. برای مثال اگر گوشی iPhone 11 حدود 21 میلیون تومان قیمت داشت، هزینه رجیستری آن حدوداً سه میلیون تومان بود، ولی با افزایش قیمت دلار در یک سال اخیر و معرفی نسل‌ جدید گوشی‌های اپل، هزینه رجیستری آیفون نیز افزایش یافت و فراتر از چهار میلیون تومان رفت!

از طرفی افزایش هزینه های رجیستری و گمرکی، باعث افزایش قیمت ایفون های مسافری شده است.

موضوع دیگری که باعث افزایش قیمت موبایل‌های رجیستری شده اپل شد، ممنوعیت ورود آیفون به ایران بود! به همین خاطر در سه ماه اخیر سال جاری، تمام مدل‌های آیفون، ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. البته این افزایش قیمت ناگهانی و شدید شامل حال موبایل‌های بیش از ۶۰۰ دلار نیز شد زیرا با تصویب قانون منع واردات آیفون، ورود موبایل‌های بیش از ۶۰۰ دلار نیز با محدودیت‌هایی مواجه شد که به‌صورت میانگین، به افزایش ۵ تا ۱۵ درصدی قیمت این دسته از موبایل‌ها منجر شد.

در زیر هزینه رجیستری جدیدترین گوشی اپل، یعنی خانواده آیفون 14 را بررسی می کنیم.

هزینه رجیستر آیفون ۱۴

همانطور که می دانید تا بحال هیچ مجوزی از سوی مراجع ذیصلاح برای ورود و رجیستری گوشی آیفون ۱۴ صادر نشده است و وارد کننده گان محترم گوشی موبایل، نمی توانند این مدل آیفون را وارد و در سطح کشور توزیع کنند. اما بسیار دیده ایم که ایفون 14 و خانواده آن، توسط کاربران زیادی در ایران استفاده می شود. داستان این چیست؟

بسیاری از افراد که به کشورهای خارجی سفر می کنند، هنگام ورود و به لطف پاسپورت فعال خود می توانند با خود می توانند یک گوشی وارد کنند. به این تلفن همراه، گوشی مسافری گفته می شود. البته باید هزینه های گمرکی و رجیستری گوشی مسافری پرداخت شود. در غیر اینصورت امکان استفاده از آن گوشی میسر نمی شود.

این قانون برای گوشی آیفون 14 که در ایران مجوز واردات ندارد، به نوعی دور زده می شود. به این ترتیب که شما می توانید گوشی را وارد کنید، هزینه پاس و مرچنت آن را پرداخت و استفاده کنید. با این حال، استفاده از این آیفون نیز محدود است، یعنی نمی توانید روی آن سیم کارت قرار دهید. تنها می توانید از اینترنت وای فای آن و برنامه های پیام رسان مثل واتس اپ، اینستاگرام و غیره استفاده نمایید.

حالا اگر آیفون 14 وارد کنید و هزینه مرچنت آن را نپردازید، می تواند به عنوان گوشی سرقتی شناخته شود و یا برچسب فعالیت مجرمانه به آن بزنند که این دردسرهای خود را دارد. اگر گوشی آیفون 14 دارید و یا قصد خرید آن را دارید، و نمی دانید برای پرداخت هزینه های مرچنت آن چکار کنید، با ما تماس بگیرید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان و قانونی ترین شکل ممکن حل کنید.

هزینه پاس و مرچنت برای رجیستری گوشی آیفون ۱۴ در مجموع ۲ میلیون تومان است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09124212557 کارشناس ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: 6 روش بازگشت آنتن آیفون و رجیستری ایفون ۱۴ 

قیمت رجیستری آیفون ۱۳

هزینه رجیستری آیفون ۱۳ در ایران متغیر است و به قیمت گوشی و نرخ ارز بستگی دارد. در سال ۱۴۰۲، هزینه رجیستری آیفون ۱۳ پرو با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بین ۱۵.۵ تا ۱۶ میلیون تومان است. همچنین، هزینه رجیستری آیفون ۱۳ معمولی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز بین ۱۲.۵ تا ۱۳ میلیون تومان است.

 در سال 1401، هزینه رجیستری آیفون ۱۳ در ایران بسیار پایین تر بود و اکنون بر اساس نوسانات قیمت دلار متغیر می باشد. این هزینه معادل ۲۲.۵ درصد قیمت گوشی محاسبه می‌شود.

امکان خرید کد رجیستری آیفون در ایران وجود دارد. شما می‌توانید سفارش خود را به سایت کوک موبایل بدهید و برای خرید کد رجیستری آیفون 13 با شماره تلفن 09124212557 تماس بگیرید. خدمات رجیستری گوشی‌های مسافری بدون نیاز به پاسپورت نیز ارائه می‌ شود. برای خرید کد رجیستری، شما باید اطلاعات مربوط به گوشی خود را وارد کنید و در صورت پرداخت هزینه‌های لازم، کد فعالسازی برای شما ارسال خواهد شد.

هزینه رجیستری آیفون ۱۲ در ایران نیز بستگی به مدل و حافظه داخلی گوشی دارد. لطفاً توجه داشته باشید که این قیمت‌ها ممکن است با تغییرات بازار متفاوت باشند و برای اطلاع از قیمت‌های به‌روز، با ما تماس بگیرید. یادآور می شویم که رجیستری گوشی‌های آیفون ۱۲ در حال حاضر از طریق پاسپورت مسافران و تنها در بدو ورود به کشور و گمرک فرودگاه انجام می‌گیرد.

هزینه گمرک گوشی مسافری و رجیستری + جدول کامل

قبلا در مقاله ای در مورد هزینه گمرک گوشی مسافری و رجیستری انواع گوشی های موبایل صحبت کرده ایم، در اینجا به جدیدترین قوانین در رابطه با هزینه رجیستری آیفون اشاره می کنیم. این قانون حاکی از این است که فرد وارد کننده گوشی باید حدود ۱۶ درصد ارزش تلفن همراه خود را برای ثبت در سامانه همتا پرداخت کند که برآورد حدودی آن در جدول زیر آورده شده است.

جدول قیمت و هزینه رجیستری گوشی آیفون ۱۴۰۲ – جدیدترین قیمت 

هزینه رجیستری آیفون 13 پرو مکس پانزده و نیم میلیون تومان
قیمت رجیستری ایفون ۱۳ پرو شانزده میلیون تومان
هزینه رجیستر ایفون ۱۳ دوازده میلیون و نهصد هزار تومان
هزینه رجیستری گوشی آیفون ۱۳ مینی پنج میلیون تومان
قیمت رجیستری گوشی ایفون 12 پرو مکس چهارده و نیم میلیون تومان
هزینه رجیستری آیفون 12 پرو پنج میلیون و چهارصد هزار تومان
قیمت رجیستری گوشی ایفون ۱۲ پنج میلیون و صد هزار تومان
هزینه رجیستر آیفون ۱۲ مینی چهار میلیون و نهصد هزار تومان
قیمت رجیستری آیفون ۱۱ پرو مکس چهار و نیم میلیون تومان
هزینه رجیستر آیفون 11 پرو چهار میلیون و یکصد هزار تومان
قیمت رجیستری ایفون ۱۱ سه میلیون و نهصد هزار تومان
هزینه رجیستری آیفون SE 2020 سه میلیون و ششصد هزار تومان
هزینه رجیستری آیفون XS Max سه میلیون و ششصد هزار تومان
هزینه رجیستری آیفون XR دو میلیون و هشتصد هزار تومان
قیمت رجیستری آیفون X دو میلیون و ششصد هزار تومان
قیمت رجیستری آیفون 8 پلاس دو میلیون و ششصد هزار تومان
هزینه رجیستر آیفون 8 دو میلیون و ششصد هزار تومان
قیمت رجیستری آیفون 7 پلاس  دو میلیون و ششصد هزار تومان
هزینه رجیستری آیفون 7 دو میلیون تومان
قیمت رجیستری ایفون 6 پلاس دو میلیون و پانصد هزار تومان

هزینه رجیستری گوشی بدون پاسپورت و با پاسپورت حدود 500 هزار تومان اختلاف دارد. مبالغ آورده شده در جدول بالا با احتساب هزینه پاسپورت می باشد. چنانچه شخص وارد کننده موبایل دارای پاسپورت بود، دیگر نیازی به پرداخت هزینه مذکور نیست.

برای اطلاع از قیمت و هزینه رجیستری گوشی اپل در سایر مدل ها با شماره تلفن 09124212557 واحد فروش کوک موبایل تماس بگیرید.

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، وابستگی هزینه تعرفه گمرکی برای رجیستر کردن موبایل‌ها و نرخ ارز باعث شده نتوان یک رقم دقیق برای ثبت نام گوشی‌های مسافری اعلام کرد بنابراین اعداد و ارقام ثبت شده صرفاً برای این ماه است و چنانچه در ماه‌های آینده، قیمت ارز دچار نوسان گردد، مبالغ فوق نیز تغییر خواهند کرد.

نکته بعدی، تصویب آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها یا قوانین مربوط به هزینه رجیستری آیفون است. به بیان دیگر، تغییر قیمت تلفن همراه فقط به هزینه رجیستری آن بستگی ندارد و قوانین دیگری نظیر معافیت مالیاتی برای یک برند خاص یا ممنوعیت واردات موبایل‌های پرچمدار و موضوعاتی از قبیل نیز می‌تواند به کاهش یا افزایش قیمت موبایل منجر شود.

اگر خودتان قادر به انجام فرایند رجیستری گوشی خود نمی باشید، می توانید از جانب برخی شرکت ها، فروشگاه ها و یا اشخاصی که این کار را انجام می دهند، اقدام به رجیستری دستگاه خود کنید، که این کار علاوه بر هزینه های ذکر شده در بالا، مبلغ کمی هزینه کارمزد برای شما دارد.

مدارک مورد نیاز برای خرید کد رجیستری آیفون 14

مراحل رجیستر گوشی آیفون

مراحل رجیستر گوشی آیفون

مدارک و اطلاعاتی که برای خرید کد رجیستری ایفون ۱۴ خود و دریافت کدفعالسازی سامانه همتا نیاز است شامل اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی و کدملی (عکس کارت ملی)، شماره موبایل (به نام خود شخص) و یک عکس با کیفیت از پشت جعبه آیفون. این کار به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و نیاز به مراجعه حضوری به شرکت و یا فرودگاه نیست.

بعد از پرداخت هزینه و ارسال اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در نهایت طی چندروز آیفون شما ثبت مسافری شده و کد فعالسازی سامانه همتا از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. اکنون می توانید نسبت به رجیستر آن و فعالسازی تلفن همراه خود اقدام نمایید.

قیمت رجیستری آیفون دست دوم

هزینه رجیستری گوشی آیفون دست دوم در ایران بستگی به مدل و حافظه داخلی گوشی دارد. برای رجیستری گوشی دست دوم، شما باید ابتدا وضعیت رجیستری گوشی را بررسی کنید و در صورت نیاز، عوارض گمرکی و هزینه‌های رجیستری را پرداخت کنید. 

برای استعلام وضعیت رجیستری گوشی دست دوم، می‌توانید از سامانه همتا یا با شماره گیری کد دستوری *7777# اقدام کنید.

هزینه رجیستری گوشی‌های آیفون دست دوم متفاوت است و به نوع و مدل گوشی بستگی دارد. برای مشاوره در مورد هزینه رجیستری گوشی موبایل خود، می‌توانید از طریق چت آنلاین، شماره تماس، واتساپ و تلگرام با کارشناسان مجرب کوک موبایل در ارتباط باشید. 

لطفاً توجه داشته باشید که رجیستری گوشی‌های دست دوم در سامانه همتا ممکن است با محدودیت‌هایی همراه باشد و با هر پاسپورت تنها یک گوشی آیفون را می‌توان رجیستر کرد.

روش‌های پرداخت هزینه رجیستری گوشی آیفون در ایران

برای پرداخت هزینه رجیستری گوشی آیفون در ایران، شما باید به گمرک مراجعه کنید و عوارض گوشی را پرداخت کنید.

پس از ثبت گوشی در گمرک و پرداخت عوارض، شما باید اطلاعات خود را در سامانه همتا ثبت کنید.

هزینه رجیستری گوشی آیفون بستگی به مدل و حافظه داخلی گوشی دارد. به عنوان مثال، هزینه رجیستری آیفون 13 پرو با حافظه داخلی 128 گیگابایت بین 5 میلیون و 500 هزار تا 6 میلیون تومان است.

در صورتی که شما یک گوشی آیفون مسافری دارید و می‌خواهید آن را رجیستر کنید، باید به دفتر نمایندگی گمرک در مبادی ورودی کشور مراجعه کرده و فرم رجیستری آیفون را پر کنید.

سپس، شما باید عوارض گمرکی گوشی را پرداخت کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که با هر پاسپورت تنها یک گوشی آیفون را می‌توان رجیستر کرد.

سخن پایانی در مورد هزینه رجیستری گوشی های اپل

قانون و طرح رجیستری گوشی های موبایل و ثبت کد IMEI در سامانه همتا، با هدف جلوگیری از قاچاق موبایل تصویب و اجرایی شده است. با توجه به دریافت هزینه رجیستری اپل به صورت قانونی و از طرفی افزایش شدید نرخ ارز، برخی سودجویان قصد دارند با شگردهای خاص خود، این قانون را دور بزنند و اقدام به عرضه و فروش موبایل‌های غیرقانونی و قاچاق ‌کنند. متاسفانه در این امر موفق هستند و این وسط برخی از کاربران ناآگاه، طعمه می شوند و حسابی متضرر می گردند.

بنابراین ضروریست برای پیشگیری از مشکلات ریز و درشت و عواقب آن، صرفاً از طریق راه‌های قانونی نسبت به پرداخت هزینه رجیستری آیفون اقدام نمایید.

سوالات متداول در مورد هزینه رجیستری آیفون

1- آیا امکان رجیستری آيفون ايكس که از طريق مسافري وارد كشور شده بدون اينكه در گمرك فرودگاه ثبت شده باشد وجود دارد؟ قیمت رجیستری ایفون x چقدر است؟

بله، چه در گمرگ ثبت و چه ثبت نشده باشد، قابل رجیستری هست. برای اعلام هزینه لطفا با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

2- آیا نرخ هزینه رجیستری در جدول بالا ثابت است؟

خیر. هزینه وابسته به قیمت روز دلار است و با توجه به نوسانات قیمت دلار ممکن است تغییر کنند.

3- آیا برای کاهش هزینه رجیستری آیفون، پاسپورت فرد دیگری را کرایه کنم؟

به علت کلاه برداری های صورت گرفته، به هیچ عنوان خرید پاسپورت را به شما توصیه نمی کنیم زیرا خیلی از افراد براحتی اطلاعات دیگران را سرقت کرده و اقدام به فروش مدارک دیگران به شما کنند و علاوه برضرر میلیونی شما را درگیر دعوای حقوقی می کنند.

4- در چه شرایطی باید هزینه گمرک ایفونم را پرداخت کنم؟

پس از اظهار حضوری دستگاه در گمرک در لحظه ورود به کشور، مسافر ایرانی یک ماه فرصت دارد تا با مراجعه به سایت گمرک نسبت به پرداخت عوارض گوشی تلفن همراه، اقدام نماید.

5- آیا هزینه رجیستری و گمرکی ایفون 14 که در جدول بالا اشاره کرده اید، قطعی هست؟

خیر، قیمت‌ های آورده شده صرفاً به صورت تقریبی هستند و تا زمان واردات رسمی خانواده آیفون 14 به ایران باید منتظر هزینه قطعی رجیستری و گمرکی آن باشیم.

6- عوارض گمرکی گوشی چطور محاسبه میشود؟

در بالا نحوه محاسبه عوارضی گمرکی و هزینه رجیستری شرح داده شده است.

7- هزینه رجیستری برای گوشی های دست دوم چگونه است؟

هزینه رجیستر گوشی دست دوم طبق تعرفه ی گوشی های نو محاسبه می شود و تفاوتی در هزینه گمرکی آنها نیست.  هزینه رجیستری آیفون دست دوم با هزینه گمرکی آیفون نو تفاوتی ندارد

8- آیا رجیستری گوشی ایفون امکان چک کردن دارد؟

بله می‌توان آن را چک کرد. برای این منظور باید ابتدا کد IMEI پانزده رقمی را پبدا کنید و آن را به سر شماره 7777 ارسال کنید؛ رجیستری گوشی بررسی می شود و نتیجه از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

9- چند روش برای رجیستر کردن گوشی وجود دارد؟

به سه روش استفاده از کد USSD، سایت سامانه همتا و اپلیکیشن همتا، می توانید رجیستری گوشی را انجام دهید

10- آیا قیمت رجیستری گوشی آیفون دست دوم با قیمت گوشی جدید متفاوت است؟

بله، قیمت رجیستری گوشی آیفون دست دوم ممکن است با قیمت گوشی جدید متفاوت باشد. هزینه رجیستری گوشی آیفون دست دوم در ایران بستگی به مدل و حافظه داخلی گوشی دارد. قابل ذکر است که هزینه رجیستر گوشی دست دوم طبق تعرفه ی گوشی‌های نو محاسبه می‌شود و تفاوتی در هزینه گمرکی آنها نیست.  بنابراین، قیمت رجیستری گوشی آیفون دست دوم ممکن است با توجه به شرایط بازار و نوع گوشی متفاوت باشد.

مطالب مرتبط

4 thoughts on “رجیستری آیفون: هزینه رجیستری گوشی های آیفون

  1. blank رها گفت:

    برای دریافت خدمات رجیستری آیفون به کدام شماره زنگ بزنم

    1. blank دهقان گفت:

      برای مذاکره و پرداخت بدون دردسر هزینه رجیستری آیفون خود با شماره تلفن 09124212557 کارشناس خبره کوک موبایل تماس بگیرید.

  2. blank سجاد گفت:

    سلام
    من ایفون ۱۲ پرو ۱۲۸ دارم که مسافریه و ریجستر نشده
    برا ریجستری باید چیکار کنم سه ساله رو هواست و ریجستر نشده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. blank دهقان گفت:

      برای رجیستری گوشی موبایل در ایران، شما باید به وب‌سایت سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران (IRICA) مراجعه کنید. سپس کد IMEI گوشی خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. اگر گوشی شما دو کد IMEI دارد، باید هر دو را وارد کنید.

      پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به گوشی خود، باید اطلاعات شخصی خود را نیز وارد کنید. در پایان، هزینه رجیستری را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *