راهنمای خرید موبایل

بهترین گوشی های میان رده قیمت مناسب کدامند؟

بهترین گوشی های میان رده قیمت مناسب کدامند

چرا می خواهید تمام پس انداز خود را خرج کنید؟ شما می توانید یک گوشی میان رده قیمت مناسب را از اینجا خرید کنید.

انتخاب بهترین گوشی میان رده قیمت مناسب در نهایت به چند سوال ساده ختم می شود:

  • برای خرید این گوشی چقدر می توانید هزینه کنید؟
  • دوربین ها چقدر اهمیت دارند؟ عملکرد گوشی چه؟
  • آیا گوشی اندرویدی می خواهید یا آیفون؟

گوشی‌های اندرویدی رده بالا ممکن است با قابلیت های فراوانی همراه باشند، اما اگر انتظارات خود را کاهش دهید، می‌توانید یک گوشی عالی با قیمت بسیار کمتری تهیه کنید. تیم ما گوشی‌های هوشمند بی‌شماری را در تمام بازه‌های قیمتی در طول سال‌ها آزمایش کرده است، و برای این فهرست، هشت گوشی هوشمند میان رده قیمت مناسب را انتخاب کرده‌ایم. این گوشی ها بهترین عملکرد را نسبت به برچسب قیمت خود (از حدود 5 میلیون تا 15 میلیون تومان) ارائه می دهند،. اگر مطمئن نیستید به دنبال چه گوشی هستید، راهنمای خرید ما را ببینید، یا فقط به خواندن ادامه دهید تا انتخاب های ما را برای بهترین تلفن های میان رده قیمت مناسب برای خرید در سال 1402 ببینید.

بهترین گوشی میان رده ارزان قیمت پیکسل 6a است

بهترین گوشی میان رده ارزان قیمت پیکسل 6a

بهترین گوشی میان رده ارزان قیمت پیکسل 6a

گوشی موبایل Pixel 6a ممکن است با قیمت زیر 15 میلیون تومان تعریف یک گوشی میان رده را زیر سوال ببرد، اما ما متوجه شدیم که ارزش آن را دارد. ما عاشق سرعت و روان بودن گوشی بودیم، اغلب تا جایی که فراموش می‌کردیم یک گوشی مقرون‌به‌صرفه است. ما همچنین تحت تاثیر تعهد گوگل به به روز رسانی گوشی قرار گرفتیم، به این معنی که این سرمایه گذاری است که برای سال های آینده برای شما دوام خواهد آورد.

دوربین این گوشی همچنین بهترین لنزی است که می توانید در این رنج قیمت پیدا کنید و حتی با گوشی های پرچمدار نیز به خوبی مقایسه می شود. هر عکسی که می‌گرفتیم روشن و واضح بود، با یک حالت دید در شب اختصاصی که ناامید نمی‌شود. حتی وقتی متوجه شدیم که دوربین اولتراواید ثانویه از Night Sight پشتیبانی می‌کند، شگفت‌زده شدیم، که برای اکثر تلفن‌هایی که در این محدوده قیمت آزمایش کرده‌ایم، صدق نمی‌کند. ما همچنین دریافتیم که برنامه دوربین کاملاً ساده است، اما اگر فقط می‌خواهید عملکرد خوب نقطه‌گذاری و عکس‌برداری بدون زنگ‌ها و سوت‌های غیرضروری داشته باشید، عالی است.

دلیل بزرگی که Pixel 6a می تواند چنین نتایج عالی را به دست آورد، پردازنده اختصاصی Tensor گوگل است. بدون پرداختن به جزئیات، این قدرتمندترین پردازنده ای است که ما در این لیست آزمایش کرده ایم، به استثنای iPhone SE (اما هیچ گوشی اندرویدی نمی تواند در آنجا رقابت کند). ما در حین انجام کارهای روزانه مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی عملاً هیچ وقفه و لگ را تجربه نکردیم. با این حال، متوجه شدیم که حتی تحت بارهای سبک بسیار سریع گرم می شود.

انرژی هزینه دارد و این هزینه عمر باتری است. در آزمایش ما، باتری 4210 میلی آمپر ساعتی برای دوام یک روز کامل مشکل داشت و معمولاً قبل از خواب با استفاده معمولی نیاز به شارژ مجدد داشت. هنگام بازی یا پخش محتوا برای ساعت‌ها، انتظار داشته باشید که در اواسط روز نیاز به شارژ داشته باشید. گوشی Pixel 6a دارای حداکثر شارژ 18 واتی است که در آزمایش ما تقریباً در یک ساعت و 45 دقیقه شارژ شد. با این حال، هیچ شارژری در جعبه وجود ندارد، بنابراین اگر شارژری ندارید، راهنمای خرید شارژر دیواری ما را برای گزینه‌های سازگار بررسی کنید. برای این گوشی شارژ بی سیم نیز وجود ندارد.

گوشی موبایل Pixel 6a

گوشی موبایل Pixel 6a

از نظر استفاده واقعی از تلفن، نرم افزار گوگل به همان اندازه تمیز است. هیچ bloatware یا تبلیغاتی را در هیچ کجا نخواهید یافت (مگر اینکه YouTube Premium را حساب کنید). حتی می‌توانید برخی از برنامه‌های از پیش نصب‌شده Google را حذف کنید تا مقداری از ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را آزاد کنید، که برای اکثر رقبا نمی‌توان گفت. ما متوجه شدیم که رابط کاربری ساده Pixel می‌تواند بسیار آسان باشد، حتی اگر تازه وارد تلفن‌های اندروید هستید. این تلفن حتی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد Pixel مانند پاک‌کن جادویی برای لمس عکس‌ها، ترجمه بی‌درنگ آفلاین، زیرنویس صوتی روی ویدیوها و موارد دیگر است. فهرست ویژگی‌های انحصاری نیز با گذشت زمان افزایش می‌یابد، زیرا Google به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را با پیکسل 7 و بالاتر انجام می‌دهد.

Google Pixel 6a برخی از بهترین ویژگی‌های پرچمدار پیکسل 6 را در بسته‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌کند.

از نظر فیزیکی، Pixel 6a یک گوشی نسبتا کوچک با استانداردهای مدرن با صفحه نمایش 6.1 اینچی است. ما آن را به اندازه کافی کوچکتر از آن یافتیم که بتوان با یک دست راحت از آن استفاده کرد. ما همچنین تصمیم گرفتیم که به جای نمایشگر آبشاری منحنی، از یک صفحه تخت استفاده کنیم. استفاده از یک دست را آسان‌تر می‌کند زیرا نیازی نیست نگران ضربه‌های تصادفی کناره‌های صفحه نمایش باشید. صفحه نمایش خود رنگ های خوبی دارد، اما ما فکر می کردیم نرخ به روز رسانی 60 هرتز در این قیمت کمی پایین است. گلکسی A53 5G زیر صفحه نمایش 120 هرتزی را با همان قیمت ارائه می دهد.

در نهایت، Pixel 6a بهترین انتخاب ما برای کسانی است که به دنبال یک تلفن مقرون به صرفه هستند. این ارزان‌ترین چیزی نیست که می‌توانید بخرید، اما ارزش عالی و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که بدون در نظر گرفتن قیمت، در هیچ گوشی دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

ویژگی های بارز گوگل پیکسل 6A

ارزش بی نظیر Pixel 6a : ارزان ترین تلفنی نیست که می توانید بخرید، اما بیشترین ارزش را نسبت به برچسب قیمت ارائه می دهد. این ویژگی ها و عملکردی دارد که فقط در دستگاه های بسیار گران قیمت تر آن را خواهید یافت.

عملکرد عالی دوربین: با استفاده از برنامه دوربین با کاربری آسان و هوشمندی اختصاصی Google، Pixel 6a به راحتی بهترین تلفن دوربینی است که می توانید در این رنج قیمت تهیه کنید.

تراشه Tensor قدرتمند: تراشه Tensor که قبلاً فقط در سری Pixel 6 یافت می شد، عملکردی در سطح پرچمدار به این گوشی ارزان قیمت ارائه می دهد.

نرم‌افزار شسته رفته: نرم‌افزار Pixel 6a که مستقیماً از منبع اندروید می‌آید، به همان اندازه تمیز است. به‌علاوه، برای سال‌های آینده ویژگی‌های نرم‌افزاری اضافی را دریافت خواهد کرد.

استفاده با یک دست: در عصری که اکثر تلفن‌ها حجیم هستند، Pixel 6a براحتی با یک دست قابل استفاده می باشد. استفاده از آن با یک دست راحت است، به راحتی در جیب قرار می گیرد و بسیار قابل حمل است.

بقیه بهترین گوشی میان رده قیمت مناسب که در این صفحه به شما معرفی می کنیم:

ما پیکسل 6a را برای اکثر کاربران توصیه می کنیم، اما ممکن است برای همه افراد زیر نور خورشید مناسب نباشد. برای گستردگی انتخاب‌های شما، ما هفت گوشی ارزان قیمت دیگر را انتخاب کرده‌ایم که ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشند، خواه مقرون به صرفه یا غیره. در اینجا بقیه گوشی ها آورده شده است:

گلکسی A53 5G: بهترین میان‌رده سامسونگ یکی از تنها گزینه‌هایی است که به خاطر قیمت پایین تر از پیکسل 6a برتری دارد.

Moto G Stylus 5G: این گوشی موتورولا دارای معایب خود است، اما چیزی را ارائه می دهد که هیچ گوشی میان رده دیگری نمی تواند ارائه دهد: یک قلم داخلی.

گلکسی A32 5G : در حالی که گلکسی A53 5G در مجموع گوشی بهتری است، A32 5G بسیاری از موارد مشابه را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد.

iPhone SE: آیفون‌ها معمولاً گران قیمت هستند، اما آیفون SE 2022 جزء گوشی های ارزان قیمت در اکوسیستم اپل هستند.

Galaxy A13 5G: با ارائه عمر باتری عالی و عملکرد خوب، A13 5G یک گوشی ارزان و با ارزش فوق‌العاده است.

Nord N200: گوشی نورد 20 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در لیست ما و ارزان‌ترین گوشی 5G است که پیشنهاد می‌کنیم.

گلکسی A03s: ارزان‌ترین تلفنی که سامسونگ ارائه می‌کند بی‌نقص نیست، اما چیزی شبیه آن را زیر 5 میلیون پیدا نخواهید کرد.

گوشی سامسونگ مدل A53 5G بهترین گوشی میان رده با قیمت مناسب

گوشی سامسونگ مدل A53 5G

گوشی سامسونگ مدل A53 5G

سامسونگ مدت هاست که بر بخش گوشی های میان رده و ارزان قیمت بازار موبایل ایران تسلط دارد و دلیل خوبی هم دارد. Samsung Galaxy A53 5G یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه مورد علاقه ما است که رقابت سختی را برای Pixel 6a ایجاد می‌کند. اگرچه هنوز هم در سطح بالاتری از محدوده 14 میلیون تومان قرار دارد، اما متوجه شدیم که یکی از بهترین تلفن‌هایی است که می‌توانید بخرید، با پشتیبانی نرم‌افزاری پنج ساله پیشرو در صنعت که آن را به مدت طولانی‌تری نسبت به گوشی‌های جایگزین حفظ می‌کند.

در حالی که دقیقاً از عملکرد دوربین Pixel 6a برخوردار نیست، اما دارای چهار دوربین است که ما آن را یکی از متنوع‌ترین دوربین‌ها در این رنج قیمت می‌دانیم. سخت افزار دوربین بسیار خوب است و اگرچه برخی از هوشمندی های پیکسل را ندارد، اما ما تحت تاثیر دقت رنگ قرار گرفتیم. همچنین هیچ یک از اشباع بیش از حدی که در گذشته گوشی های سامسونگ را آزار داده بود، نداشت. با این حال، لنز ماکرو به اندازه لنزهای اولیه، اولتراواید یا تله فوتو در استفاده روزمره مفید نیست.

عمر باتری گوشی سامسونگ مدل A53 5G

عمر باتری گوشی سامسونگ مدل A53 5G

یکی دیگر از چیزهایی که در مورد این گوشی دوست داشتیم، عمر باتری آن بود. در آزمایش ما، تقریباً دو روز کامل با یک بار شارژ استفاده کردیم. این بیشتر به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. شارژ نیز با 25 وات بسیار سریع است. در آزمایش ما تقریباً 85 دقیقه به پایان رسید که با توجه به اندازه باتری قابل توجه است. با این حال، بار دیگر شارژری در جعبه وجود ندارد، بنابراین باید یک شارژر سازگار بخرید.

یکی از زمینه‌هایی که گلکسی A53 5G در این بازه قیمتی برتری دارد، صفحه نمایش است. ما دریافتیم که صفحه نمایش 120 هرتزی سوپر امولد واضح، روشن و سریع است، با یک گزینه اضافی در تنظیمات برای کاهش عملکرد و صرفه جویی در عمر باتری – نه اینکه ما هرگز متوجه نشدیم که عمر باتری مشکل ساز است.

تنها نقطه ضعف واقعی عملکرد است. پردازنده Exynos 1280 در تست های بنچمارک ما واقعاً جواب نداد، اگرچه ما آن را به اندازه کافی برای استفاده روزمره سریع یافتیم. همچنین با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در نسخه پایه همراه با مزیت اضافه شده از اسلات کارت microSD برای گسترش آسان ارائه می شود.

ویژگی های بارز گلکسی A53 5G

دوربین های همه کاره: دوربین اصلی ثابت، دوربین فوق عریض توانا، لنز تله فوتو مناسب، و مسلماً دوربین ماکرو خاص، این گوشی را به یکی از همه کاره ترین تلفن های دوربین در این رنج قیمت تبدیل کرده است.

صفحه نمایش فوق العاده: صفحه نمایش 120 هرتزی سوپر امولد در همه محیط ها واضح، روان و روشن است.

عمر باتری عالی: انتظار می‌رود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، حتی بدون فعال‌سازی اقدامات صرفه‌جویی در باتری، بیش از یک روز و نیم دوام بیاورد.

جالب ترین گوشی میان رده قیمت مناسب Moto G Stylus 5G است

گوشی میان رده قیمت مناسب Moto G Stylus 5G

گوشی میان رده قیمت مناسب Moto G Stylus 5G

اگر همیشه دوست داشتید گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده با قلمی مانند Galaxy S22 Ultra را امتحان کنید، اما هرگز پول بسیار زیادی خرج نکنید، موبایل Moto G Stylus 5G ممکن است برای شما مناسب باشد.این در واقع یکی از جایگزین های مورد علاقه ما یعنی S22 Ultra در بازار است، علیرغم اینکه قیمتی کمتر از نصف دارد.

قلم همنام به خوبی درون بدنه گوشی قرار می‌گیرد، که در بررسی ما متوجه شدیم که با نمایشگر 6.8 اینچی بسیار بزرگ است. ما فکر نمی‌کردیم که خود صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی FHD+ به‌ویژه چشمگیر باشد، اگرچه نرخ تازه‌سازی 120 هرتز یک تجربه اسکرول نرم را در استفاده روزمره ارائه می‌کرد.

یکی از کارهایی که Moto G Stylus 5G واقعاً درست انجام می دهد، عمر باتری است. مانند گزینه بالا، دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که به طور مداوم یک روز و نیم در آزمایش ما دوام آورد. عملکرد نیز خوب بود، با Snapdragon 695 5G عملکرد نرم و فریم‌های ثابتی را در بازی‌های تقاضایی مانند Asphalt 9 یا Genshin Impact در طول دوره آزمایشی ما ارائه می‌کرد.

این دستگاه همچنین کمی مقرون به صرفه است و با قیمت حدود 18 میلیون تومان به فروش می رسد. با این حال، موتورولا در برخی از سایت ها احتمالاً با قیمتی بسیار کمتر از قیمت برچسب عرضه می شود.

مشخصات بارز گوشی موتورلا Moto G Stylous 5G

قلم داخلی: تعداد کمی از گوشی‌ها این ویژگی را ارائه می‌کنند و آنهایی که بیش از دو برابر قیمت دارند. این یک لوازم جانبی کوچک و مفید است که به لطف محفظه داخل گوشی به راحتی قابل پیگیری است.

عمر باتری عالی: باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی در آزمایش ما به طور منظم یک روز و نیم از عمر باتری را شکست داد.

نرم افزار شسته رفته: bloatware و تبلیغات را فراموش کنید، زیرا نرم افزار موتورولا از همان ابتدا تمیز و روان است.

گلکسی A32 5G میان رده با قیمت بسیار عالی

گلکسی A32 5G

گلکسی A32 5G

گلکسی A53 5G سامسونگ ممکن است بهترین تجربه کلی را در مورد گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ ارائه دهد، اما Galaxy A32 5G واقعاً از نظر قیمت و ویژگی‌ها به نقطه مطلوبی دست پیدا می‌کند. در واقع، ما این موبایل را بهترین گوشی در کل مجموعه سری A سامسونگ می‌دانیم، علیرغم اینکه کمی بلند است.

اگرچه هنوز در رده‌ی بودجه قرار دارد، اما متوجه شدیم که گلکسی A32 5G عملکرد خوب، دوربین‌های مناسب و بیش از یک روز عمر باتری را در آزمایش ما ارائه می‌دهد. ما همچنین از گنجاندن گوریلا گلس 5 بر روی صفحه نمایش بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم که بسیار مقاوم تر از گوریلا گلس 3 در انتخاب برتر ما یعنی Pixel 6a است.

ما همچنین ظاهر زیبای گلکسی A32 5G را دوست داشتیم، اگرچه مواد پشتی آن کاملاً لغزنده بود. با توجه به اندازه فیزیکی بزرگ گوشی، خرید یک قاب برای آن را توصیه می کنیم تا از افتادن تصادفی آن جلوگیری کنید. در هر صورت، مقاومت اضافی شیشه قوی تر به حفظ امنیت دستگاه شما کمک می کند.

در نهایت، ما این گوشی را توصیه می کنیم زیرا قیمت زیر 10 میلیون تومان در مورد گوشی های مقرون به صرفه بسیار مناسب است. نسخه جدیدتر این گوشی، گلکسی A33 5G، در سال 2022 عرضه شد. با این حال، ما هنوز فکر می کنیم که گلکسی A32 5G خرید خوبی در سال 2023 است.

مشخصات بارز گلکسی A32 5G

دوربین‌های عالی: اگرچه گلکسی A32 5G هیچ جایزه‌ای را دریافت نمی‌کند، برخی از بهترین عملکرد دوربین را در محدوده قیمتی خود ارائه می‌کند.

طراحی درجه یک: طراحی A32 5G واقعاً می درخشد، و ما آن را حتی با طراحی های پرچمدار مدرن به خوبی مقایسه کردیم.

ارزش فوق العاده: تا جایی که گوشی های مقرون به صرفه هستند، این گوشی تعادل کاملی بین قیمت و ویژگی ها دارد.

آیفون SE بهترین گوشی ارزان قیمت اپل است

گوشی آیفون SE

گوشی آیفون SE

گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE (2022) ممکن است از نظر فیزیکی شباهت زیادی با آخرین سری آیفون 14 نداشته باشد، اما آنچه در داخل است مهم است. این پردازنده همان پردازنده A15 Bionic آیفون 14 و 14 پلاس را دارد و در آزمایش ما تقریباً به همان خوبی عمل کرد. تنها در امتیازات GPU ضربه‌ای جزئی می‌زند، اما همچنان بسیار بالاتر از وزن خود ضربه می‌زند. نیازی به گفتن نیست که این گوشی قدرتمندترین گوشی در این لیست است.

این قدرت با اکوسیستم مشهور اپل به خوبی استفاده می شود. ما عمدتاً در اینجا در کوک موبایل درباره اندروید می نویسیم ، اما از آنچه اپل با iOS به دست آورده است تحت تأثیر قرار می گیریم. نه تنها اکوسیستم برنامه در این مرحله بسیار توسعه یافته است، بلکه سخت افزارهایی مانند Apple Watch و AirPods Pro به طور منظم در میان موارد مورد علاقه ما هستند. همه محصولات اپل بطور یکپارچه با یکدیگر ادغام می شوند، به گونه ای که اندروید تا به امروز مطابقت نداشته است.

با این حال، طراحی آیفون SE به طور قطع در گذشته گیر کرده است. صفحه نمایش تنها 4.7 اینچ با حاشیه های قابل توجه در جلو است. ما ناامید شدیم که متوجه شدیم طراحی مشابه نسخه قدیمی سال 2020 است، از جمله درگاه لایتنینگ. با این اوصاف، ما عاشق کوچک و سبک بودن گوشی هستیم. این در واقع یکی از کوچک‌ترین و سبک‌ترین نمونه‌هایی است که تا به حال آزمایش کرده‌ایم، تنها 144 گرم وزن دارد.

مشکل دیگر این است که نسخه پایه تنها با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. نسخه 128 گیگابایتی به حدود 20 میلیون تومان می رسد که نسبت به آنچه که هست بسیار گران است. مهم نیست که کدام نسخه را خریداری می کنید، با این حال، سطح فوق العاده ای از پشتیبانی دریافت می کنید. اپل به طور رسمی نمی گوید مدت زمان پشتیبانی چقدر طول می کشد، اما ما متوجه شده ایم که به طور متوسط پنج تا هفت سال است. این بیش از یک عمر در صنعت گوشی های هوشمند است.

مشخصات بارز آیفون SE (2022)

عملکرد بی‌نظیر Bionic A15 : همان چیزی است که در آیفون 13 یافت می‌شود و به زبان ساده، رقابت نزدیک دارد.

اکوسیستم قدرتمند: به لطف انواع برنامه های موجود در اپ استور و برخی از بهترین سخت افزارهای موجود در بازار اپل، از گوشی خود بهره بیشتری ببرید.

پشتیبانی طولانی مدت: آیفون SE سال ها به روز رسانی نرم افزاری از جمله ویژگی های جدید و موارد دیگر را دریافت خواهد کرد.

گلکسی A13 5G یک گوشی میان رده ارزان قیمت

گوشی گلکسی A13 5G

گوشی گلکسی A13 5G

گلکسی A13 5G ما را به اندازه Galaxy A32 5G یا Galaxy A53 5G تحت تاثیر قرار نداد، اما یک مزیت بزرگ دارد: فروش زیاد. این تلفن مقرون‌به‌صرفه اغلب با تخفیف‌های زیادی در بازار موبایل ایران در دسترس است، و علی‌رغم محدودیت‌های بودجه‌ای که دارد، هنوز فکر می‌کنیم که یک رقیب قوی است.

در آزمایش ما، اصول اولیه همه وجود داشت: عملکرد خوب دوربین اصلی، عمر باتری عالی، و اتصال 5G که باید آن را برای سال‌های آینده ادامه دهد. در ترکیب با تعهد بی بدیل سامسونگ به‌روزرسانی در فضای اندروید، ما فکر می‌کنیم که ارزش زیادی برای خریدارانی که از بودجه آگاه هستند وجود دارد.

چیز دیگری که ما خیلی دوست داشتیم، سادگی خرید دستگاه بود. گوشی نسل قبلی آن، گلکسی A12 ، دارای 12 مدل و پیکربندی مختلف برای انتخاب بود. گلکسی A13 5G فقط یکی دارد. حافظه داخلی آن به 64 گیگابایت محدود شده است، اما یک کارت میکرو اس دی ساده می تواند این مشکل را با قیمت ارزان حل کند.

همچنین شایان ذکر است که جانشین این گوشی، گلکسی A14 5G، در اوایل سال 2023 عرضه شد. ما در حال حاضر آن را برای بررسی خود در زنگ گوشی قرار می دهیم و به محض پایان کار، این لیست را به روز خواهیم کرد.

مشخصات بارز گلکسی a13 سامسونگ

مقرون به صرفه و ارزان: این موبایل با قیمت بسیار خوب و ارزان به وفور در بازار وجود دارد.

دوربین اصلی عالی: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در نور خوب عکس های بسیار خوبی می گیرد.

عمر باتری دو روزه: 5000 میلی آمپر ساعت می تواند دو روز قبل از نیاز به شارژ دوام بیاورد.

گوشی Nord N200 میان رده ارزان قیمت 5G

گوشی Nord N200 میان رده ارزان قیمت 5G

گوشی Nord N200 میان رده ارزان قیمت 5G

اگر یک گوشی ارزان قیمت 5G می‌ خواهید، OnePlus Nord N200 را بررسی کنید. پس از بررسی همه سری گوشی های Nord ارزان قیمت OnePlus، این ارزان ترین تلفن 5G است که می توانیم از صمیم قلب آن را توصیه کنیم.

طراحی به خودی خود چیز خلاقانه ای نیست، اما ما تحت تاثیر صفحه نمایش قرار گرفتیم. در دستگاه‌های گران‌تر کاملاً در حد امولد نیست، اما متوجه شدیم که سیاهی عمیق، سفید روشن و زاویه دید عالی دارد.

همچنین دارای نرخ رفرش 90 هرتز برای اسکرول فوق العاده روان است.

در آزمایش ما، دوربین ها برای یک گوشی مقرون به صرفه، به خصوص در شرایط روشن و در فضای باز، عملکرد خوبی داشتند. عکس‌های تیره‌تر داخل ساختمان کمی ترکیب‌تر بودند و به نتایج ناهمواری منجر شدند.

با این حال، ما دوست داشتیم که استفاده از برنامه دوربین ساده بود، و اگر به عکس‌های نمای نزدیک علاقه دارید، یک لنز ماکرو نیز مزیت بیشتری دارد.

عمر باتری در طول دوره بررسی ما فوق العاده بود. پردازنده نسبتا کم مصرف و باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی به راحتی با یک بار شارژ دو روز عمر باتری را به ما می بخشید. ما همچنین نرم افزار ساده و بدون دردسر را در OxygenOS دوست داشتیم ، همان چیزی است که در پرچمدارانی مانند OnePlus 10 Pro پیدا خواهید کرد .

مشخصات بارز Nord N200 گوشی 5G وان پلاس

5G ارزان: گوشی وان پلاس مدل Nord N200 یکی از ارزان‌ترین گوشی اندروید با پشتیبانی از اینترنت فوق‌العاده سریع نسل پنجم است

صفحه نمایش خوب: امولد نیست، اما صفحه نمایش N200 روشن، سریع است و زوایای دید عالی را ارائه می دهد.

نرم‌افزار شسته رفته:OxygenOS به اندروید تمیز نزدیک است، بدون هیچ‌یک از ویژگی‌های جالب و جالب.

گلکسی A03s ارزان ترین گوشی پیشنهادی ما است

گوشی گلکسی A03s

گوشی گلکسی A03s

وقتی شروع به جستجو در گوشی های میان رده بسیار ارزان می کنید، گلکسی A03s تنها گوشی است که می توانیم توصیه کنیم. با قیمت زیر 4 میلیون تومان، فداکاری های کلیدی انجام می دهید، اما ما فکر می کنیم این هنوز هم می تواند تجربه مناسبی را به عنوان اولین گوشی هوشمند شما ارائه دهد.

اگرچه عملکرد و کیفیت ساخت ما ضعیف بود، اما عمر باتری فوق‌العاده‌ای را از A03s دریافت کردیم – دو روز با استفاده متوسط. انتظار نداشته باشید که جدیدترین بازی ها یا هر چیز دیگری را انجام دهید، اما برای پخش آنلاین، صفحه نمایش بزرگ و بیش از اندازه کافی را پیدا کردیم. ما همچنین دریافتیم که دوربین اصلی قابل سرویس است، اگرچه لنزهای دیگر کاملاً کار را انجام نداده اند.

شاید مورد علاقه ما در مورد این گوشی، تعهد سامسونگ به آپدیت ها باشد. این دستگاه دارای همان ضمانت به روز رسانی پنج ساله دستگاه های پرچمدار سامسونگ است که قیمت برخی از آنها ده برابر بیشتر است. این یک دستاورد باورنکردنی برای دستگاهی با این قیمت است، اگرچه صادقانه بگویم، احتمالاً قبل از آن بخواهید آن را ارتقا دهید.

مشخصات بارز galaxy a03s سامسونگ

قیمت: این ارزان ترین گوشی در لیست است و به نظر ما ارزان ترین تلفنی است که حتی باید به خرید آن فکر کنید.

عمر باتری: باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای دو روز استفاده متوسط دوام آورد، اگرچه شارژری در جعبه وجود ندارد.

به روز رسانی ها: امضای پنج سال به روز رسانی امنیتی سامسونگ این گوشی را برای مدت طولانی تری نسبت به جایگزین های ارزان قیمت سایر شرکت ها حفظ می کند.

برخی از بهترین گوشی های اندروید که ارزش خرید دارند

گوشی Nothing Phone 1: یکی از جالب‌ترین گوشی‌هایی است که طی سال‌ها بررسی کرده‌ایم. علاوه بر عملکرد همه جانبه بودجه، “Glyph” منحصربه‌فرد آن در پشت، مطمئناً هر کجا که می‌روید سرتان را برمی‌گرداند.

Poco F4 : پوکو شیائومی چندین تلفن ارزان قیمت عالی با قدرت در سطح پرچمدار تولید می کند. Poco F4 با صفحه نمایش 120 هرتزی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 870 مورد علاقه ماست

Poco X4 Pro: مانند F4 بالا، Poco X4 Pro با صفحه نمایش اولد سریع 120 هرتزی ما را تحت تاثیر قرار داد، اما پردازنده پرچمدار را با قیمت پایین تری عرضه کرد.

Redmi Note 11: ارزان‌ترین گوشی در سری Redmi Note 11 نیز همانی است که ما به شدت توصیه می‌کنیم. با وجود اینکه یک گوشی مقرون به صرفه است، چیزهای زیادی در قبال پول ارائه می دهد. در آزمایش خود، صفحه نمایش عالی، عمر باتری عالی و عملکرد غیرمنتظره خوبی پیدا کردیم.

در یک گوشی میان رده قیمت مناسب به دنبال چه چیزی باشیم

ممکن است برخی از شما به دنبال خرید اولین گوشی هوشمند خود باشید و برخی دیگر فقط بخواهید با خرید یک گوشی ارزان قیمت در هزینه خود صرفه جویی کنید. ، چندین عنصر کلیدی وجود دارد که باید در مورد تلفن های ارزان قیمت در نظر بگیرید:

فاکتور ارزش بر قیمت

خرید ارزان‌ترین تلفنی که می‌توانید پیدا کنید می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما انجام این کار ممکن است تلفنی به شما بدهد که هر سال نیاز به تعویض دارد. خرید یک گوشی خوب با وعده به روز رسانی قوی در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، حتی اگر به معنای ضربه اولیه به جیب شما باشد.

عملکرد دوربین ساده

دوربین ها چقدر برای شما مهم هستند؟ شما چند گزینه خوب در این رنج قیمت دارید، اما در بیشتر موارد، آنها به یک دوربین خوب محدود می شوند. حتی اگر تلفن دارای چندین لنز باشد، دوربین اصلی بیشتر وزن را می کشد (و این لزوماً نباید چیز بدی باشد).

اندروید در مقابل iOS

با کدام پلتفرم بیشترین تجربه را دارید؟ تغییر از اندروید به iOS یا بالعکس این روزها چندان سخت نیست، اما یادگیری مجدد همه چیز زمان می برد. دستگاه‌های اپل کمی بیشتر هزینه می‌کنند، اما همچنین عمر طولانی‌تری دارند و از پشتیبانی نرم‌افزاری بهتری نسبت به سایر دستگاه‌های اندروید دریافت می‌کنند، اگرچه سامسونگ در حال نزدیک شدن است.

4G بخریم یا 5G

5G قبلاً فقط به دستگاه های پرچمدار محدود می شد، اما اکنون حتی تلفن های ارزان قیمت نیز وارد بازی می شوند. سرعت‌ها به زیر 6 گیگاهرتز محدود می‌شود، اما همچنان راه خوبی برای محافظت از دستگاه شما در آینده است زیرا شبکه‌های جدید در سراسر کشور در حال گسترش هستند. برای اطلاعات بیشتر مقاله گوشی 5G بخریم یا 4G را بخوانید.

کیفیت ساخت

یکی از زمینه‌های کلیدی که سازندگان تلفن معمولاً هزینه‌ها را کاهش می‌دهند، کیفیت ساخت است. گوشی‌های مقرون‌ به‌ صرفه، ساختارهای ساندویچ شیشه‌ای موجود در پرچم‌داران را کنار می‌گذارند و در عوض از در پشت‌ پلاستیکی یا گزینه‌های گوریلا گلس نسخه های قدیمی استفاده می‌کنند. چند استثنا وجود دارد، اما اگر به هر حال قصد دارید یک قاب محافظ روی آن بکشید، ساخت پلاستیکی نباید بازدارنده باشد.

سوالات متداول در مورد بهترین گوشی های میان رده قیمت مناسب کدامند؟

1- آیا گوشی های میان رده ارزان قیمت ارزش خرید دارند؟

بسته به سلیقه و پولی که می خواهید برای خرید گوشی پرداخت کنید، ارزش خرید دارند. با این حال، گوشی‌های میان رده ارزان‌قیمت ویژگی‌های کمتری خواهند داشت و به اندازه گوشی‌ های پرچم‌دار دوام نمی‌آورند.

2- چه گوشی های میان رده ارزان قیمتی NFC دارند؟

همه گزینه های ذکر شده در بالا دارای NFC هستند، اما اگر گزینه های بیشتری می خواهید ، لیست جداگانه ای از تلفن های سازگار با NFC را نیز داریم.

3- قیمت گوشی های میان رده در بازار موبایل ایران چقدر است؟

قیمت گوشی‌های ارزان قیمت از 4 میلیون تا 20 میلیون تومان است، اگرچه می‌توانید آن‌ها را از سایت کوک موبایل با قیمت بسیار ارزان‌تری تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *