راهنمای خرید موبایل

راهنمای خرید گوشی تا 2 میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی تا 2 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان، قیمت روز و مشخصات کامل آنها را بخوانید و ارزان ترین موبایل را انتخاب کنید.

خرید گوشی زیر 2 میلیون تومان، در بازار موبایل ایران، بیشتر شبیه به یک رویاست تا واقعیت. چرا؟ خودتان بهتر می دانید، قیمت ها روز به روز در حال افزایش است و سخت می شود یک گوشی ارزان قیمت دو میلیونی پیدا کرد. اما ناامید نباشید، در این مقاله راهنمای خرید موبایل زیر 2 میلیون تومان ما چند گوشی که اخیراً در بازار فروش خوبی هم داشته است، را معرفی می کنیم. اگر قصد خرید گوشی هوشمند تا دو میلیون تومان را دارید، تا انتهای این، مطلب با ما همراه باشید.

[lwptoc]

این روزها، انتخاب بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان، دیگر کار ساده ای نیست. قبل ها که قیمت گوشی موبایل به این شکل افزایش پیدا نکرده بود، براحتی می شد، گوشی های ارزان قیمت، 1 تا 2 میلیون تومان پیدا کرد، اما با بالا رفتن وحشتناک قیمت دلار و به تبع آن قیمت خرید موبایل در ایران، احتمال پیدا کردن گوشی مناسب جیب شما و با این قیمت، واقعا سخت شده است.

با این حال، در اینترنت یا فروشگاه ها به دنبال گزینه مناسب خود می گردد، یا از دوست و یا آشنا قیمت یک گوشی ارزان زیر 2 میلیون تومان را می پرسید، گزینه های متفاوتی و از برندهای مختلفی به شما معرفی خواهند کرد. از اینرو، ما سعی می کنیم در این پست به سوال پر تکرار شما که «گوشی خوب تا دو میلیون چی بخرم؟» یا «بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان کدام است؟»، پاسخ دهیم.

همچنین چند گوشی تا 2 میلیون تومان به شما معرفی خواهیم کرد و تا آنجا که از حوصله این بلاگ خارج نشود، از مشخصات فنی و مزایا و معایب آن خواهیم گفت. امیدوارم بتوانید از میان گوشی هایی که به شما نشان می دهیم، بتوانید گوشی مناسب جیب خود را خرید کنید.

قبل از اینکه بخواهید یک گوشی زیر 2 میلیون تومان خوب، پیدا کنید، باید بگوییم که نباید انتظار زیادی از آنها داشته باشید. یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید: «هر چقدر پول بدهی آش می خوری». مفهوم این مثل، در اینجا به خوبی صدق می کند. با خرید گوشی زیر 2 میلیون تومان، در بهترین حالت خود می توانید به انجام کارهای روزمره از جمله برقراری تماس، پیامک، در نهایت شنیدن موسیقی، پرداخت. برای انجام کارهای سنگین، مثل بازی و نصب اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی، باید به فکر یک گوشی قیمت بالاتر باشید.

شما می توانید لیست قیمت روز گوشی های موبایل را از سایت کوک موبایل دنبال کنید

اگر به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت زیر 2 میلیون تومان هستید، به ناچار باید به سراغ خرید یکی از گوشی های برند نوکیا بروید. اکثر موبایل هایی که در این رده قیمت می توانید انتخاب کنید، دکمه ای اما صفحه رنگی هستند، خیلی کم پیش می آید که بتوانید یک گوشی حدود قیمت 2 میلیون تومان لمسی پیدا کنید. البته عجله نکنید، از برند سامسونگ نیز با این قیمت، یکی دو مدل گوشی می توانید تهیه کنید.

بهترین گوشی تا 2 میلیون: گوشی نوکیا 106 مدل 2018

بهترین گوشی تا 2 میلیون: گوشی نوکیا 106 مدل 2018

گوشی نوکیا 106 مدل 2018

اکر قصد خرید یک گوشی ساده و قیمت پایین دارید. نوکیا 106 مدل 2018 را تهیه کنید. HMD Global با عرضه جدیدترین گوشی خود در بازار، نوکیا 106 (2018) بازگشته است. جدیدترین گوشی جانشین نوکیا 106 اصلی است که چند سال پیش در آگوست 2013 در سطح جهانی عرضه شد.

نوکیا همیشه به خاطر عمر باتری خود در اخبار و رسانه های اجتماعی بوده است. با در نظر گرفتن باتری، ادعا می شود که این گوشی تا 21 روز در حالت آماده به کار، روشن می ماند و زمان مکالمه با یک بار شارژ 15 ساعت است.

قیمت نوکیا 106 (2018) در ایران زیر 600 هزار تومان است. این گوشی در رنگ مشکی و بدنه پلاستیکی عرضه می شود.

نوکیا 106 (2018) مملو از بازی‌هایی مثل، Tetris، Nitro Racing و Danger Dash است. بازی مار کلاسیک نیز جزء جدایی ناپذیر، نوکیا 106 است.

شاید داشتن سوکت شارژ USB برای گوشی ‌های اندرویدی اصلا ویژگی چشم ‌گیری نباشد اما برای نوکیا ۱۰۶ با این رنج قیمت، داشتن پورت یو اس بی، مزیت و مشخصه مثبت محسوب می شود.

این گوشی همچنین دارای دو سیم کارت است. همچنین می‌ توانید تعداد 2000 مخاطب به این گوشی اضافه کنید، همچنین از فضای ذخیره‌ سازی برای 500 پیامک برخوردار است که مطمئنا برای یک گوشی ساده کافی است.

برای خرید این گوشی می توانید از سایت کوک موبایل اقدام کنید. بهترین قیمت ها، تخفیف ها، پیشنهادات، مقایسه، بررسی‌ها و موارد دیگر را در سایت ما ببینید.

برخی از مشخصات اصلی گوشی نوکیا 106 مدل 2018 به قرار زیر است:

تعداد سیم کارت 2 سیم کارت
پردازنده Mediatek MT6261D
دوربین ندارد
سیستم عامل فاقد سیستم عامل
حافظه داخلی 4 مگابایت
رم 4 مگابایت
قابلیت افزایش حافظه داخلی ندارد
باتری 800 میلی آمپر ساعت لیتیوم یونی

گوشی نوکیا C1 2nd Edition – حافظه 16 رم 1 گیگابایت

گوشی نوکیا C1 2nd Edition - حافظه 16 رم 1 گیگابایت

گوشی نوکیا C1 2nd Edition – حافظه 16 رم 1 گیگابایت

موبایل نوکیا C1 2nd Edition 2021 نیز یکی از گوشی های هوشمند بسیار پرطرفدار و پر فروش است که در لیست گوشی های تا 2 میلیون تومان قرار می گیرد. این تلفن همراه کیفیت ساخت بالایی دارد و با توجه به قیمت و کارایی که دارد، ارزش خرید خود را بالا برده است. قیمت این موبایل از 1.200 تا زیر 2 میلیون تومان در بازار در نوسان است.

نوکیا C1 2nd Edition به طور رسمی در تاریخ 5 جولای 2021 معرفی شد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ نسخه Go راهی بازار شده است که با توجه به سخت افزار گوشی، عملکرد بسیار خوبی دارد و روان اجرا می‌ شود.

اندازه صفحه نمایش 5.45 اینچ است تا با یک صفحه نمایش لمسی TFT که وضوح 720 در 1440 پیکسل را ارائه می دهد، به راحتی در کف دست شما قرار گیرد. ابعاد گوشی هوشمند 148 در 1.8 در 9.3 میلی متر و وزن ان 154 گرم است. این دستگاه در دو رنگ آبی و بنفش موجود است.

این گوشی از ویژگی هایی مانند GPS با A-GPS، رادیو FM، بلوتوث 4.2 و میکرو USB 2.0 بهره می برد. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 11 (نسخه Go) اجرا می شود و از پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتز Cortex-A7 Unisoc SC7731e پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند نوکیا دارای دوربین تکی 5 مگاپیکسلی در پشت است و در جلو نیز دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی تعبیه شده است. باتری نوکیا C1 2nd Edition بر خلاف سایر موبایل های اخیر این شرکت، قابل تعویض است. جنس آن لیتیوم یون و ظرفیت آن 2500 میلی آمپر ساعت است.

حافظه داخلی 16 گیگابایت و 1 گیگابایت رم با حسگرهای شتاب سنج و مجاورت است. برای جدیدترین تلفن‌ها و تبلت‌ها، به کوک موبایل مراجعه کنید.

برخی از مشخصات گوشی Nokia C1 2nd Edition به شرح زیر است:

تعداد سیم کارت 2 سیم کارت
پردازنده Unisoc SC7731e
پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2
کیفیت دوربین 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 11
حافظه داخلی 16 گیگابایت
رم 1 گیگابایت
قابلیت افزایش حافظه داخلی دارد
باتری 2500 میلی آمپر ساعت

گوشی نوکیا C10 حافظه 32 رم 1 گیگابایت

گوشی نوکیا C10 حافظه 32 رم 1 گیگابایت

گوشی نوکیا C10 حافظه 32 رم 1 گیگابایت

یکی دیگر از گوشی هایی که می توانید با هزینه ای زیر 2 میلیون تومان بخرید، گوشی نوکیا C10 است. یک گوشی ارزان قیمت که با امکانات قابل توجه، بجز اینکه با آن می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهدی، می تواند شما را سرگرم هم کند. Nokia C10 بسیار قابل اعتماد، با عمر باتری یک روز کامل، است که می توانید به گالری عکس ها دسترسی داشته باشید و موسیقی خود را به صورت آنلاین و آفلاین، در هر مکان و هر زمان پخش کنید.

نوکیا سی 10 از جدیدترین ویژگی‌های اندروید 11 (نسخه Go) بهره می برد، بنابراین دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری به مهم‌ترین مکالمات خود خواهید داشت. دو سال به روزرسانی اندروید و پچ های امنیتی دارد و می توانید فایل ها، ویدئو ها، عکس ها و داده های خود را در سریع ترین حالت ممکن باز و مشاهده کنید.

از شگفتی های این گوشی زیر 2 میلیون تومانی، صفحه نمایش بزرگ، اچ دی پلاس است. این نمایشگر برای تماشای ویدیو ایده ال است و با توجه به اینکه عمر باتری خوبی هم دارد، می توانید تمام روز از تماشای فیلم، عکس، و شنیدن موسیقی با آن لذت ببرید. شما با پرداخت مبلغی پایین صاحب یک گوشی خوش دست و شیک خواهید شد.

دوربین های پشت و جلو که مجهز به فلش ال ای دی هستند به شما کمک می کنند که در طول روز و حتی شب هنگام و در فضای با نور کم، عکس های زیبایی بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برخی از مشخصات گوشی Nokia C10 به شرح زیر است:

تعداد سیم کارت 2 سیم کارت
پردازنده Unisoc SC7331E (28nm)
پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2
کیفیت دوربین اصلی 5 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 11 (نسخه Go)
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 1 گیگابایت
قابلیت افزایش حافظه داخلی دارد
باتری 3000 میلی آمپر ساعت

موتورولا Moto E7i Power

موتورولا Moto E7i Power

موتورولا Moto E7i Power

اگر بخواهیم یک گوشی هوشمند ارزان قیمت زیر 2 میلیون تومان از برندی بجز نوکیا خریداری کنیم، گوشی موتو E7i Power را به شما معرفی می کنیم. این محصول یکی از بهترین صفحه نمایش های بکار رفته در یک گوشی زیر 2 میلیون تومان است. صفحه نمایش 6.51 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس دارد که با تراکم تراکم پیکسلی 270 پیکسل در هر اینچ، برای تماشای ویدئو و عکس و فیلم عالی است.

با نمایشگر 6.5 اینچی Max Vision بازی و لذت ببرید. نسبت تصویر 20:9 با نسبت صفحه به بدنه بزرگ به معنای فضای بیشتری برای مشاهده محتوای مورد علاقه شماست.

موبایل موتورلا مدل moto e7i power مجهز به یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی است. که با یک بار فول شارژ، بیش از 40 ساعت دوام می آورد. یعنی اگر آخر هفته بیرون رفتید و یادتان رفت که شارژر این گوشی را با خود نبرده اید، اصلا نگران نباشید. باتری عظیم این گوشی با یک بار شارژ کامل، امکان پخش ویدئو آنلاین تا 19 ساعت و پخش موسیقی تا 78 ساعت را فراهم می کند. همچنین می توانید حدود 14 ساعت با آن وبگردی کنید.

با دوربین 13 مگاپیکسلی که همیشه آماده عکسبرداری می باشد، عکس های با کیفیت بگیرید، روی سوژه خود فوکوس کنید و نگران مات شدن عکس خود نباشید. علاوه بر این، در دوربین این گوشی لنز ماکرو ویژن بکار رفته است که کوچکترین جزئیات را ثبت می کند. سلفی 5 مگاپیکسلی نیز درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر جای گرفته است تا فضای کمتری را اشغال کند.

موتورلا در موتو E7i Power خود از یک تراشه Unisoc SC9863A استفاده می کند که معمولی است و قدرت زیادی ندارد. شما با این گوشی تنها می توانید به انجام کارهای ساده و معمولی بپردازید.

از دیگر ویژگی های خوب این گوشی زیر 2 میلیون تومان می توان به طراحی ضد پاشش آب اشاره کرد، به طوریکه در هوای بارانی و مرطوب نگران استفاده از آن نخواهید بود. در قاب پشت، حسگر اثرانگشت دارد، که براحتی و تنها با یک اشاره، قفل صفحه نمایش باز می شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می ‌توان به سوکت تایپ C، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و اندروید 10 نسخه GO Edition اشاره کرد.

مشخصات گوشی موتورولا موتو E7i Power

تعداد سیم کارت 2 سیم کارت
پردازنده Unisoc SC9863A (28nm)
پردازنده گرافیکی IMG8322
کیفیت دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 10 (نسخه Go)
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 2 گیگابایت
قابلیت افزایش حافظه داخلی دارد
باتری 5000 میلی آمپر ساعت
حسگر اثرانگشت قاب پشت

گلکسی A01 Core نسخه 16 رم 1

گلکسی A01 Core نسخه 16 رم 1

گلکسی A01 Core نسخه 16 رم 1

در پاسخ به گوشی زیر 2 میلیون چی بخرم؟ به سراغ گوشی های سامسونگ می رویم. گلکسی آ01 کور حافظه 16 رم 1 گیگابایت ارزان ترین گلکسی است که در بازار موبایل ایران موجود است. در اینجا به خلاصه ای از مشخصات این گوشی اشاره شده است.

سامسونگ گلکسی A01 Core به طور رسمی در جولای 2020 معرفی شد. اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت و خوش دست می گردید، باید بگوییم، ابعاد این گوشی هوشمند، 141.7 در 67.5 در 8.6 میلی متر و وزن آن 150 گرم است. پنل جلو از گلس، قاب پشت و فریم آن از پلاستیک ساخته شده است. شما می توانید این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی و قرمز تهیه کنید.

گوشی هوشمند A01 Core دارای صفحه نمایش لمسی خازنی در اندازه 5.3 اینچی است. فناوری ساخت این ال سی دی از نوع PLS TFT است که رزولوشن 720 در 1480 پیکسل با تراکم 311 پیکسل در هر اینچ دارد. دوربین پشتی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

این دستگاه با گزینه های رم 1 گیگابایتی، 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی در بازار موجود است. اما فقط ظرفیت 16 و رم 1 گیگابایتی آن زیر 2 میلیون تومان است. گوشی Samsung Galaxy A01 Core از پردازنده هشت هسته ای Mediatek MT6739WW پشتیبانی می کند. قدرت سخت افزاری این گوشی واقعا کم است و از آنجایی که با نسخه رم ۱ مواجه هستیم قطعا نباید انتظار عملکرد سریع و بدون مشکلی از این گوشی داشته باشید.

باتری بکار رفته در آ01 کور سامسونگ که از نوع غیر قابل تعویض است، 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. باتری لیتیوم پلیمری با توجه به مشخصات گوشی، از عمر بالایی بهره مند است و معمولاً هر جور که استفاده کنید، یک روز کامل، شارژ نگه می دارد. در این گوشی سنسور مجاورت و شتاب سنج وجود دارد که در نوع خود و با این برچسب قیمت، بی نظیر است. علاوه بر این، بلوتوث 5.0، GPS با A-GPS، سوکت شارژ USB 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری دارد. این گوشی هوشمند بر روی سیستم عامل اندروید 10 (نسخه Go) اجرا می شود.

مشخصات گوشی گلکسی A01 Core

تعداد سیم کارت 2 سیم کارت
پردازنده Unisoc SC9863A (28nm)
پردازنده گرافیکی IMG8322
کیفیت دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 10 (نسخه Go)
حافظه داخلی 16 گیگابایت
رم 1 گیگابایت
قابلیت افزایش حافظه داخلی دارد
باتری 5000 میلی آمپر ساعت
حسگر اثرانگشت قاب پشت

در بحث گوشی زیر 2 میلیون تومان از برند سامسونگ چیز دیگری نداریم که به شما پیشنهاد دهیم. حال به سراغ برندهای دیگری مثل بلو و جی پلاس می رویم ببینیم آنها در ویترین خود چه دارند.

بلو J7L نسخه 32 رم 1

بلو J7L نسخه 32 رم 1

بلو J7L نسخه 32 رم 1

گوشی بلو J7L یکی دیگر از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که فعلاً در بازار موجود است. یک گوشی هوشمند سبک تقریباً 173 گرم با ضخامت به نسبت زیاد 10.9 میلی متری که شاید خوش دست نباشد، اما ارزان قیمت است.

بلو جی سون ال، از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. یک گوشی لمسی با صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS LCD دارد که با داشتن حاشیه های به نسبت زیاد، 72 درصد از فضای پنل جلو را به خود اختصاص می دهد. رزولوشن نمایشگر این گوشی اچ دی پلاس است که با تراکم 282 پیکسل در هر اینچ تصاویر خوبی را در اختیار شما می گذارد

گوشی موبایل بلو J7L با اینکه ارزان قیمت است، مجهز به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است که تصاویر با کیفیتی می گیرد. در قاب پشت، دارای حسگر اثرانگشت است که با یک لمس، براحتی قفل صفحه نمایش گوشی را باز می کند.

پردازنده 4 هسته ای Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T820 به کار رفته در این گوشی انتظار شما را برای انجام کارهای سنگین و گیمینگ پایین می آورد. شما با این گوشی تنها می توانید کارهای روزره و عادی را انجام دهید.

علاوه بر این 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم، قطعاً فضای کافی برای ذخیره عکس و فیلم شما نخواهد بود. با این حال امکان افزایش فضای داخلی از طریق کارت میکرو اس دی وجود دارد که تا حدودی می تواند نگرانی شما را از بین برد. قدرت سخت افزاری خوب نیست و قبل از خرید بدانید که قرار نیست با محصول سریعی مواجه باشید.

مشخصات گوشی بلو J7L

تعداد سیم کارت 2 سیم کارت
پردازنده Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی Mali-T820
کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
کیفیت دوربین جلو 8 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 10 (نسخه Go)
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 1 گیگابایت
قابلیت افزایش حافظه داخلی دارد
باتری 3000 میلی آمپر ساعت

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم، بهترین و پر فروش ترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. همانطور که بهتر می دانید، قیمت گوشی موبایل هر روز رو به افزایش است. از اینرو، گزینه های خرید گوشی موبایل زیر دو میلیون تومان نیز کمتر است.

ما در بالا چند گزینه گوشی زیر 2 میلیون تومان را در اختیار شما قرار دادیم. نکته ای که در مورد خرید این گوشی ها باید مجدداً عرض کنیم این است که باید انتظارات خود را برای انجام کارهای سنگین و بازی های با گرافیک بالا از این گوشی پایین بیاورید. اگر قصد خرید یک گوشی برای بازی دارید باید کمی بیشتر هزینه کنید.

شما می توانید تمام گوشی های زیر 2 میلیون تومان در بازار را از فروشگاه کوک موبایل با نازلترین قیمت خریداری کنید. در ضمن تمام گوشی های موبایل ما، رجیستر شده و دارای کد فعالسازی هستند. همچنین از ضمانت نامه 18 ماهه شرکت های معتبر برخوردار هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *