تست و بررسی ایسوس

لوازم جانبی Asus ROG Phone II

لوازم جانبی Asus ROG Phone II

4- لوازم جانبی Asus ROG Phone II، جمع بندی

تلفن ROG اصلی، اکوسیستم کاملی از افزودنی ها و لوازم جانبی اختیاری داشت و این مدل بعدی هیچ تفاوتی با اصلی ندارد. .برخی از آنها مانند سال گذشته، برخی دیگر دوباره مهندسی شده و بهتر شده اند.

blank

برای اهداف بازاریابی و ارسال برای داوران، ایسوس یک چمدان اختصاصی با اندازه بزرگ و بسیار جالب، از تمام لوازم جانبی دارد. در داخل آن، علاوه بر خود تلفن، Kunai Gamepad، TwinView Dock II ، Mobile Desktop Dock ، Pro Dock،WiGig Display Dock Plus و همچنین گزینه های دیگری را پیدا می کنیم.

blank

کونای گیمپد (Kunai Gamepad) مهمترین این لوازم جانبی است زیرا این گوشی را به نوعی به یک کنسول بازی قابل حمل تبدیل می کند. ایسوس برخلاف برون سپاری تولید گیمپد به GameVice ، خود روی این لوازم جانبی تمرکز داشته و نتیجه نهایی یک کنترلر مدولار عالی شده است.

blank

لوازم جانبی Kunai Gamepad به یکی از دو روش قابل استفاده است – این یک کنترلر مستقل است یا با تقسیم شدن به نیمه چپ و راست به طور فیزیکی به تلفن متصل می شود (به سبک نینتندو سوئیچ). گزینه دوم از یک پوسته مکمل که به پشت گوشی می چسبد کمک می گیرد و قطعات کنترلر روی آن سوار می شوند. گیم پد از یک طرح نسبتا معمولی برخوردار است که دارای یک پد D در سمت چپ، چهار دکمه در سمت راست و یک استیک آنالوگ و دو دکمه شانه در هر قطعه است.

blank

داک TwinView Dock مجددا طراحی شده است و مانند نام تلفن، پسوند «II» را بدست می آورد. در اصل، همان است – یک نگهدارنده تلفن با صفحه نمایش اضافی که از آن خارج شده است. فقط، تلفن در پایین در حالی که صفحه نمایش داک در بالا قرار دارد.

blank blank blank
     صفحه نمایش اضافی این بار   در بالا     داک مجهز به فن مخصوص به  خود      تلفن با نصب گیم پد و داک

گیم پد Kunai را می توان با TwinView Dock II نیز استفاده کرد – این داک به گونه ای طراحی شده است که تلفن را با پوسته Gamapad سوار شده بر روی آن در بر می گیرد.

blank

Mobile Display Dock و Pro Dock  نسبت به نسل قبل بدون تغییر هستند و شیوه های مختلفی برای اتصال به ROG Phone II روی دسک تاپ یا به سادگی اتصال به نمایشگرهای خارجی ارائه می دهند. WiGig Display Dock Plus که جزء فهرست افزونه های سال گذشته است در صورت بی عیب و نقص بودن، برای انتقال بی سیم به صفحه نمایش خارجی استفاده می شود.

blank

قاب های منتخب شامل Aero Case است که بیشتر از یک اسکلت خارجی است و در عین حال دارای کاور قسمت بالایی و پایینی گوشی است و محافظت مناسبی را ارائه می دهد. این برای استفاده از AeroActive Cooler II خوب نیست. همچنین ممکن است در برخی بازارها همراه با تلفن عرضه شود.

کاور Armor Case که از قسمت پشت گوشی به طور کامل محافظت می کند سراسر مشکی است و همانطور که از اسمش زره (Armor) پیداست محافظت مناسبی انجام می دهد. این دارای یک تراشه NFC از پیش ساخته شده است، بنابراین تلفن آن را تشخیص می دهد و تصویر زمینه شما را به یکی که از نظر زیبایی و تاریکی مطابقت داشته باشد انتقال می دهد..

جمع بندی

تلفن Asus ROG Phone II به دلایل مختلفی ما را سرگرم و هیجان زده کرده است. از یک طرف ، این یک دستگاه یک گوشی بازی قدرتمند اندرویدی است که دارای یک چمدان لوازم جانبی کامل است. و از طرف دیگر، این یک گوشی هوشمند مناسب است و دارای مجموعه ای کامل از مشخصات برجسته ای است که شما نمی توانید در هر جای دیگری پیدا کنید. بعلاوه، تازه فهمیدیم که تلفن های بازی تفاوت بزرگی ایجاد می کنند و ممکن است این از بهترین گوشی بازی باشد.

blank

ما تنها با چند ساعت کار کردن و بررسی با این گوشی توانستیم اطلاعات جزئی ارائه ددهیم، در ادامه عملکرد ROG Phone II را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *