تست و بررسی ایسوس

آموزش عملی Asus ROG Phone II 

آموزش عملی Asus ROG Phone II 

2- آموزش Asus ROG Phone II                                                 

اگر فکر می کنیدAsus ROG Phone II خیلی بزرگ است، احتمالا از مخاطبان هدف ما نیستید. تحقیقات ایسوس نشان داده است که گیمرها بزرگترین صفحه نمایش ممکن را می خواهند و به وزن اهمیت زیادی نمی دهند. از این رو ، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی و با وزن قابل ملاحظه 240 گرم است.

با این وجود، به دلایل عقلانی، ایسوس عرض این گوشی را زیر 78 میلی متر نگه داشته است، طوریکه کشیدن انگشت شست در سراسر صفحه امکان پذیر است، اما هنگام کار به صورت تک دستی، قسمت بالای صفحه نمایش حتی برای بلندترین انگشتان نیز دور از دسترس است.

blank

نسبت تصویر بلندتر صفحه نمایش مسئولیت های بیشتری بر عهده دارد – این گوشی اکنون با نسبت تصویر 19.5:9 است، برخلاف اولین گوشی راگ فون که با نسبت تصویر 18:9 بود. همچنین در هر دو طرف صفحه نمایش، بلندگوهایی وجود دارد که فضا را اشغال می کنند. ایسوس می گوید این گوشی به فضای بلندگو بزرگتر مجهز است و دارای بلندی صدای 2.5 برابر است- مطمئنا می توانیم تایید کنیم که ROG Phone II حتی در مکان های شلوغ که از تلفن استفاده می کنیم، صدای بلند و واضحی دارد. با این حال تا زمان بررسی کامل صبر داشته باشید تا نتیجه قطعی مشخص شود.

blank

بلندگوها همچنین از هدفون DTS: X Ultra پشتیبانی می کنند و این بدان معنی است که آنها می توانند صدای چند کاناله را تولید کنند و با منبع مناسب، شگفت آور به نظر برسند. در طول پخش نسخه ی نمایشی، می توانید به وضوح تشخیص دهید که چگونه صدا تغییر می کند و به اطراف می رسد.

اکنون ، ممکن است ROG Phone II از نظر اندازه بزرگ شده باشد ، اما سبک طراحی، بیشتر، بدون تغییر باقی مانده است – این همان زیبایی «گیمر» با اشاره به طراحی اولیه است که در اولین گوشی ROG Phone دیدیم. این بدان معنی است که اولا تلفن به راحتی قابل تشخیص است و ثانیا خیلی بچه گانه به نظر نمی رسد.

blank

Asus ROG Phone II (سمت چپ) در کنار اصلی

یک تکه برجسته با الهام از شکل چاقو در سمت راست و پشت قاب، نوعی مشخصه و در واقع امضاء این گوشی استو ایسوس یک المان مشبک به رنگ نارنجی روی آن قرار داده است، که این نیز در نسل کوچکتر این گوشی دیده می شود و در نسل بلندتر وجود ندارد.

blank

 Asus ROG Phone II (سمت راست) در کنار اصلی

لوگوی ROG در جلو و مرکز قرار دارد و طبیعتا دارای LED های RGB است که برای روشن کردن آن از پروتکل Aura این برند پیشتیبانی می کند. در گوشه بالا سمت چپ، دوربین دوگانه با یک پنجره به وضوح مشخص و یک فلاش LED دوگانه در کنار آن وجود دارد – گوشی ROG Phone اصلی یک LED تکی داشت. مدل قبلی دارای سنسور اثر انگشت خازنی معمولی (که ما به دلایل مختلف از آن متنفر بودیم) بود که در این محل استقرار داشت، اما اکنون وجود ندارد.

blank

برای مشاهده ارزیابی تلفن بازی ها اینجا کلیک کنید.

به یاد داشته باشید، ما در حال بررسی نسخه سخت افزاری هستیم که برای بازار چین در نظر گرفته شده است، و در قسمت پشت درخشان و براق است. به ما گفته شده که نوع بین المللی این گوشی به طور محافظه کارانه تری، مات است.با چرخاندن گوشی به سمت جلو یک صفحه نمایش آمولد بزرگ می بینیم، که واقعا زیبا و عالی است. این اولین صفحه نمایش اولد است که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتزی بر روی تلفن هوشمند است و ظاهرا روی هر قطعه سخت افزاری به صورت انبوه و با هر اندازه تولید شده است.

blank

تجربه استفاده از آن چیزی از عالی و جالب بودن کم ندارد و بازگشت به تلفن های معمولی 60 هرتز ناامید کننده است. صفحه نمایش این گوشی دارای تنظیماتی است که می توان نرخ تازه سازی را کاهش داد و آن را روی 90 هرتز تنظیم کرد، که بسیار عالی به نظر می رسد، تا زمانی که نخواهید نرخ تازه سازی را کاهش دهید این نرخ روی 120 هرتز باقی می ماند.

حالت 60 هرتز نیز وجود دارد و احتمالا اگر این گوشی را در 60 هرتز یا 90 هرتز اجرا کنید، برخلاف 120 هرتز، شارژ باتری ماندگار تری خواهید داشت، چیزی که ما در گوشی های OnePlus 7 Pro بین حالت های 90 هرتز و 60 هرتز نیز دیده ایم. باز هم ، مقاله حاضر، بررسی مفصلی است که به شما خواهد گفت که آیا واقعا اینگونه است یا خیر.

blank

حال این واقعیت وجود دارد که معدود بازی های تحت اندروید وجود دارند که از 120 هرتز پشتیبانی می کنند، اما ایسوس می گوید حتی در تجربه بازی های معمولی که با سرعت 60 فریم در ثانیه وجود دارد، با این گوشی، تفاوت قابل درکی وجود خواهد داشت.

ویژگی دیگری که ایسوس روی آن کار کرده است ، تأخیر لمسی بود. گوشی ROG PHone II از نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز برخوردار است، اما آنها می گویند این کافی نبوده، بنابراین آنها اولویت اول خود را روی داده های لمسی قرار داده اند و چارچوب اندرویدی را بهینه کرده اند تا سرعت واکنش را بالا ببرند. در نتیجه، تأخیر لمس ROG II به حدی کم است که از تمام رقبا می برد، و این ممکن است باعث شود ماشه در PUBG با سرعت یک میلی ثانیه کشیده شود، همانطور که روی صحنه نشان داده می شوند.

پنل OLED و یک سال بعد از عرضه ROG Phone، ایسوس سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر خود جای داد. طبق تجربه ما عملکرد این سنسور بسیار سریع است.

گوشی ROG Phone II از حسگرهای مافوق صوت Air Triggers لمسی یا فشاری در در سمت راست گوشی یا هنگامی که گوشی به صورت افقی گرفته می شود ترجیحا در بالا و کانکتور که در زیر در کنار تعبیه شده است برخوردار است. این حسگر به صورت سوایپ (کشیدن) فعال می شوند و با ضربه زدن عمل نمی کنند و اگر با انگشت اشاره روی آن فشار دهید به این معنی است که می توانید انگشتان خود را روی آنها قرار دهید تا فقط هنگام اعمال نیرو فعال شوند.ایسوس اعتراف می کند که در سیستم قدیمی خود این عملکرد کمی با تاخیر انجام می شود زیرا موتور لرزشی که در سیستم قدیمی بود به اندازه کافی سریع عمل نمی کرد و بازخورد نیرو مناسبی نداشت. خوب، اکنون زمان تاخیر به 20 میلی ثانیه رسیده است. علاوه بر این، بازخورد نیرو اکنون دو مرحله ای است – مرحله اول فشار دادن و مرحله دوم آزاد کردن، بنابراین از یک دکمه واقعی تقلید کرده است.

گوشی ROG II اکنون دارای دو موتور لرزشی است که در هر طرف گوشی یک موتور قرار گرفته است. این اجازه می دهد تا در بازی های پشتیبانی شده (به عنوان مثال آسفالت 9)، بسته به اینکه شما از کدام طرف گوشی به مانع برخورد می کنید، سمت راست یا سمت چپ گوشی، لرزش ایجاد می کند و حس هیجانی خود را القاء می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *