تست و بررسی سامسونگ

همه چیز درباره ی طراحی سامسونگ گلکسی A30

طراحی گلکسی سامسونگ A30

2-طراحی ، چرخش 360 درجه

سامسونگ از اصطلاح گلاستیک استفاده کرده است که ترکیبی از پلاستیک و شیشه است و تابحال از آن در طراحی گوشی های گلکسی سری های A خود استفاده کرده است. در واقع گلکسی A30 درست مثل مدل های A40 و A50 از هر دو جنس ساخته شده است.

هر دو قاب و پشت گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است که بیشتر شبیه به شیشه است تا پلاستیک. اگر شما یک تلفن گلاستیک دیده باشید متوجه این موضوع می شوید. اگر هم ندیده اید احتمالا هیچ ایده ای از گلاستیک در ذهن نخواهید داشت.

blank

صفحه نمایش با یک قطعه گلس گوریلا 3 با روش نصب لایه های پلیمری پوشش داده شده است. گلگسی A30 در قسمت جلو دارای صفحه نمایش سوپر آمولد است. و تقریبا شبیه به همان صفحه ای است که ما در گلکسی A50 دیدیم – این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی و 1080 پیکسلی با ناچ U شکل است که یک اسنپر سلفی 16 مگاپیکسلی روی آن تعبیه شده است.

blank

بلندگوی این گوشی درست زیر دوربین سلفی و به قدری کوچک و نازک است که تقریبا نامرئی است.

blank

پانل آمولد سخت افزار برتر است که در ساخت آن از مواد با کیفیت بالا استفاده شده است. پخ های کناری گوشی ظریف اما چانه بسیار بزرگی دارد. این باعث شده که محفظه صفحه نمایش بین شیشه و قاب، قابل مشاهده شود که در قسمت پایین گوشی بسیار تیز است. این شکل و قیافه بیشتر در میان گوشی های ارزان قیمت رایج هستند و در سری های گلکسی کمتر دیده می شوند.

blank

قاب گوشی بسیار نازک است، کمی منحنی و شفاف است، یعنی چند ثانیه که انگشت شما به آن برخورد داشته باشد، جای لکه اثر انگشت شما روی ان می ماند و در کل، در دست گرفتن این گوشی سخت است.

blank blank blank blank

اسلات سه سیم کارت، کلید کم و زیاد صدا و دکمه روشن و خاموش کردن گوشی در سمت راست قرار دارند، در حالیکه اسپیکر، پورت یو اس بی و جک صدادر قسمت پایین گوشی گلکسی A30 قرار گرفته است.

blank blank blank blank

قطعه گلاستیکی که قاب پشت گوشی است، چشمگیر و خیره کننده است. مهم نیست که شما کدام رنگبندی، آبی، قرمز یا سیاه را انتخاب می کنید، جلوه تغییر رنگ روی همه آنها وجود دارد. این قطعه به سمت طرفین کمی خم شده است و همین ممکن است در دست گرفتن گوشی را سخت کند و احساس کنید که یک شئی نازک و باریک را در دست گرفته اید.

جهت تست و بررسی و معرفی سامسونگ گلکسی a30 اینجا کلیک کنید.

دوربین دوگانه که در قسمت پشت قرار دارد کمی برآمدگی دارد و هنگامی که روی سطح صاف قرار داده می شود گوشی تلو تلو می خورد. این دوربین شامل یک اسنپر 5 مگاپیکسل فوق عریض در قسمت بالا و یک چشمی دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در قسمت پایین است. در قسمت بیرون این برآمدگی کوچک، فلش ال ای دی سوار شده است.

blank

اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی و از نوع مطلوب ما است – این اسکنر همیشه فعال است و خواندن اثر انگشت را به سرعت انجام می دهد. و به نظر می رسد لکه و یا جای اثر انگشت روی آن تاثیر نگذارد.گلکسی A30 دارای ابعاد 158.5 × 74.7 × 7.7 میلی متر است، و دقیقا به اندازه گوشی گلکسی A50 می باشد. وزن گوشی A30 165 گرم است، که یک گرم از گوشی A50 کمتر است.

گلکسی A30 بیشتر در دست صاحبان کسب و کار است. وقتی به این گوشی نگاه می کنید احساس می کنید که جنس قاب آن بیشتر شبیه شیشه (گلس) است تا پلاستیک، و جای دست و انگشت روی ان براحتی می نشیند. این گوشی لیز نیست و قاب آن بقدری باریک است که براحتی نمی توان آن را در دست گرفت، فکر نمی کنم دیگه مشکلی داشته باشه!

مطالب مرتبط