تست و بررسی سامسونگ

معرفی گلکسی سامسونگ A30

معرفی تست و بررسی گلکسی سامسونگ A30

مروری بر گلکسی سامسونگ A30

معرفی

سری های جدید گلکسی سامسونگ A ثابت کرده اند، که دارای ویژگی هایی در محدوده ای از نقطه شروع خط تولید گوشی های A10 تا انتها، و در وسط های راه تولید گوشی های A80 هستند. ما قبلا به بخشی از این ویژگی ها اشاره کردیم اما هنوز هم بسیاری از آنها باقی مانده اند. گلکسی سامسونگ A30 به بازار برگشته است- این گوشی ترکیبی جذاب از داخل گوشی A40 و صفحه نمایش A50 است.

گوشی های هوشمند گلکسی (A (2019دارای دو ویژگی مشترک هستند و A30 هیچ کدام از اینها را ندارد، این گوشی دارای بدنه ای شیشه ای پلاستیکی (گلاستیک)، یک صفحه نمایش فوق آمولد و یک سیستم دوربین چندتایی در قسمت پشت است که دارای اسنپر با زاویه دید فوق عریض است. این دستگاه یک نوع گوشی عجیب و غریب است.

blank

بررسی گلکسی سامسونگ A30

حدس می زنیم که در برخی موارد سامسونگ، این خط تولید را با توجه به قیمت و مدل هایی که در رنج قیمتی مشابهی با آن هستند، راه اندازی کرده است. اما گلکسی A30 در رده قیمتی محصولات مشابه قرار نمی گیرد و گرانتر از مدل A40 است. و این اختلاف قیمت با مدل A40 به خاطر وجود صفحه نمایش آمولد بزرگتر و باتری قوی تر است.

blank

گلکسی A30 از نظر سخت افزاری به خوبی تجهیز شده است- صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد Infinity-U  که به طور متوسط یکی از بهترین صفحه نمایش ها در میان گوشی های هم رده خود است، یک چیپ ست Exynos  شیک، یک دوربین دوال در پشت، یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعت، و به روزترین رابط کاربری سامسونگ در بالای سیستم عامل را داراست.

 

برای مشاهده اعلام 10 گوشی برتر هفته بیست و هفتم اینجا کلیک کنید.

مشخصات فنی گلکسی سامسونگ A30

بدنه: گلس گوریلا 3، قاب و پشت پلاستیک

صفحه نمایش: 6.4 سوپر آمولد، نسبت تصویر 19.5:9 فول اچ دی پلاس (1080 × 2340 پیکسل)

دوربین عقب: 16 مگاپیکسل، f/1.7، PDAF؛ 5 مگاپیکسل، f/2.2، (فوق عریض)

ضبط ویدئو: 1080 پیکسل در سرعت 30 فریم در ثانیه

دوربین جلو: 16 مگاپیکسل، f/2.0، فوکوس ثابت؛ ویدیو 1080 پیکسل

چیپ ست: Exynos 7904 Octa  (10 نانومتر)، پردازشگر هشت هسته ای (2 هسته در Cortex-A73 در 1.8 گیگاهرتز به اضافه 6 هسته در کورتکس A53 در 1.6 گیگاهرتز)، GPU Mali-G71MP2.

حافظه: رم 4 گیگابایت + 64 گیگ حافظه داخلی و یا رم 3 گیگابایت + 32 گیگابایت حافظه داخلی؛ پشتیبانی از کارت حافظه میکرو تا 512 گیگابایت

سیستم عامل: اندروید 9 پای؛ Samsung One UI در قسمت بالا

باتری: لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعت: شارژ سریع 15 وات

اتصال: آپشن های دو سیم کارت / تک سیم کارت موجود است؛ LTE؛ USB 2.0 نوع C؛ وای فای a/b/g/n/ac؛ چی پی اس + GLONASS  + BDS؛ بلوتوث 5.0؛ رادیو FM

سایر امکانات: اسپیکر، ریدر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی

این گوشی چی کم داره؟

فقط مقاوم در برابر آب نیست. در واقع، مقاومت در برابر آب برای سری های گلکسی A مبنا و اساس تولید بود، اما دیگر اینطور نیست. هیچ کدام از آخرین تلفن های سری A در مقابل ورود آب و گرد و غبار به داخل گوشی محافظت نشده اند با اینکه شکاف و یا پایه ای ندارد، و یک پوشش نقره ای دارد.

باز کردن بسته بندی گوشی گلکسی A30

جعبه های خرده فروشی گلکسی A30 حاوی یک سری لوازم معمولی، مثلا- یک کابل USB-C، یک هدفون نسبتا ارزان با میکروفن و یک شارژر است.

گوشی A30 از شارژ سریع 15 وات، شارژ انطباقی سامسونگ پشتیبانی می کند و یک شارژر مربوطه همراه با هر گوشی A30 می باشد.

blank

در نهایت، یک محافظ صفحه نمایش پلیمری ساخت کارخانه در جعبه Galaxy A30 وجود دارد. این لایه پلیمری محافظ بسیار نازک است و به راحتی از روی صفحه نمایش برداشته می شود، کشیدن این لایه روی صفحه نمایش کار بجایی است و ما از این کار قدردانی می کنیم.

 

مطالب مرتبط