اخبار فناوری

گوشی های Huawei Mate 30 Pro و فناوری تشخیص چهره

تشخیص چهره گوشی های Huawei Mate 30 Pro

گوشی Huawei Mate 30 Pro

عکس های غیر رسمی که از هواوی میت 30 پرو آینده در سایت Weibo رسانه های اجتماعی چینی منتشر شده است، حکایت از این دارد که در آینده ای بسیار نزدیک، یکی از درخشان ترین گوشی های پرچمدار هواوی در فروشگاه ها عرضه می گردد.

تصاویری که در وب سایت  Tme.net باز نشر شده اند، یک صفحه نمایش بزرگ و منحنی را نشان می دهند و حاکی از فناوری پیشرفته در دوربین جلو است، شاید این نشان دهنده این باشد که هواوی خود را، برای رقابت با اپل در حوزه فناوری تشخیص چهره آماده می کند.

در حالی که عکس هایی که اخیرا منتشر شده اند با عکس های منتشر شده قبلی، که به سبک سامسونگ بارگزاری شده بودند، مطابقت کامل ندارند، اما این عکس ها می توانند به خوبی مسیر و جهت طراحی شرکت هواوی برای بهبود آنچه که گوشی های P30 باید ارائه دهند را نشان دهد.

به گفته منابع، صفحه نمایش بسیار بزرگ 6.7 اینچی از میت 30 پرو به نظر می رسد که با عکس های زیر، مطابقت دارد.

blank blank blank

به نقل از خبرچین ها، داخل این گوشی یک پردازنده کیرین 985 و یک مودم نسل 5 قرار داده شده است. در قسمت پشت انتظار داریم یک دوربین با چهار لنز تعبیه شده باشد، هرچند تأکید می کنیم که این جزئیات در حال حاضر تأیید نشده اند.

علاوه بر تمام چالش های دیگر که در توسعه این گوشی وجود دارد، هواوی در نتیجه تنش های بوجود آمده با ایلات متحده، با تهدید عدم دسترسی به اندروید مواجه است. در حال حاضر، به نظر می رسد که میت 30 پرو با اندروید Q عرضه می شود.

اگر هواوی همچنان در دوربین های جلوی خود به فناوری حفره دوربین جلو عریض تر بچسبد، طراحی حفره این گوشی با طراحی آنچه که در میت 20 پرو دیده ایم مطابقت دارد. میت 20 پرو یکی از گوشی های مورد علاقه ما در سال 2018 بود.

نکته: گوشی های هواوی بهترین گوشی های هوشمندی هستند که در حال حاضر می توانید خریداری کنید.

مطالب مرتبط