تست و بررسی سامسونگ

بررسی کلی گلکسی +S10

بررسی کلی گلکسی +S10

5- نتیجه گیری

بیایید با بحث در مورد دو فیل در اتاق تاریک: یعنی قیمت +S10 و رونمایی قریب الوقوع گلکسی نوت 10 شروع کنیم. برای اکثر افرادی که به S Pen یا گوشی های با صفحه بزرگتر اهمیت نمی دهند، +S10 نباید به هیچ وجه احساس بی نظیری نسبت به نوت 10 کند.

اگر برای پرداخت قیمت یک گوشی کامل جسور هستید، + S10شاید تاکنون خیلی گران به نظر رسیده باشد. البته اوضاع می تواند بسیار متفاوت باشد هنگام صحبت از یارانه های حامل یا طرح های خرید اقساطی به میان است. و ما اخیرا شاهد معاملات بیشتر و بیشتری هستیم که حتی قیمت تمام شده را پایین می آورد، اما واقعیت این است که این گوشی چیز دیگری است و خرید آن به صرفه است. این وضعیت به زودی با ورود نوت 10 بهبود می یابد، که ممکن است قیمت + S10را کمی کاهش دهد که برای بیشتر افراد خوشایند باشد.

حتی با این وجود، یادآوری این نکته ضروری است که رقابت در این سطح برای سامسونگ گران تمام می شود و همه اینها باید به صورتحساب هزینه های تحقیق و توسعه، بازاریابی، توزیع در تمام نقاط جهان اضافه شود که می تواند ضرر و زیان زیادی به همراه داشته باشد.

گوشی + S10به سیستم دوربینی مجهز است که در حال حاضر به راحتی جزء بهترین های موجود در بازار است که با دسته بندی دقیق بسته به سلیقه خاص شما ارائه شده و مطمئنا از دوربین این گوشی بیش از هر چیز دیگری استفاده می کنید. در حال حاضر دستگاه های زیادی وجود ندارند که از کارت واقع گرایی در الگوریتم های تصویر دوربین بهره می برند، بنابراین در این مرحله شما اساسا باید هزینه بیشتری کنید تا چشمانتان تصاویر بهتری از دوربین این گوشی را ببیند. ما احساس می کنیم که +S10 در این رابطه توازن بسیار خوبی دارد، بین واقع گرایی و دقت از یک طرف و عکس هایی که به راحتی گرفته می شوند، از طرف دیگر.

این گوشی از سخت افزارهای به روز و عالی بهره می برد، حفره دوربین به طور منحصر به فردی در صفحه نمایش آن قرار داده شده است، دوربین های جلویی با کیفیت را محکم در خود جای داده است و حتی از آن چه که انتظار دارید، کمتر لغزنده است (در دست گرفتن این گوشی راحت است واز دست سر نمی خورد). فضای داخل آن پر از حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی کافی و بالاترین عملکرد چیپست سامسونگ تا به امروز است، در حالی که ظرفیت باتری این گوشی از + S9 به طور قابل توجهی بالاتر رفته است و همین امر باعث استقامت باتری بسیار خوبی شده است.

این گوشی به یک حسگر اثر انگشت منحصر به فرد در صفحه نمایش مجهز است، یک تجربه نرم افزاری جدید که واقعا از پوسته های قبلی سامسونگ در بالای اندروید به دور است. هنوز جک هدفون وجود دارد. اگر عاشق داشتن آپشن، گزینه ها و دکمه های مختلف در همه جا هستید تا ویژگی های تلفن های هوشمند خود را کنترل و تجربه کنید، قطعا این گوشی همه این موارد را دارد.

به همین ترتیب اگر کیفیت صفحه نمایش برای شما مهم است و ارزش دارد – فقط چند گوشی در بازار وجود دارد که جزء بهترین پنل های حال حاضر در این صنعت هستند و +S10نیز یکی از آنهاست. خمیدگی لبه ها از دو طرف، شکل ظاهری جالبی به این گوشی داده است، حتی اگر برخی نقاط ضعف مثل تابش خیره کننده نور و لمس های تصادفی هم داشته باشد.

blank

گوشی +S10 به وجود تمام مزایا، سخت افزار شگفت انگیز و نرم افزار به روزرسانی شده ای که دارد، نسبت به برخی رقبای خود کندتر عمل می کند. مخصوصا در مقایسه ای که با همتایان خود شده است از نظر سرعت و نرمی اجرا سرعت آن پایین و قابل درک است. از بسیاری جهات، این گوشی نسبت به برچسب قیمتی که دارد یک تجربه عالی محسوب می شود، اما به 100% نمی رسد.

در حالی که عملکرد این گوشی برای اکثر افراد مناسب خواهد بود، ما نمی توانیم کمک کنیم اما احساس می کنیم سامسونگ فرصتی برای دست یافتن به سریعترین و روان ترین تلفن پرچمدار اندرویدی را از دست داد. در حالی که روی یک رابط کاربری UI با نام تجاری جدید کار می کرد، می توانست در کنار پیشرفت های رابط کاربری و تجربه کاربری، روی این موضوع نیز متمرکز شود و بعد از آن به هر حال این گوشی را به اوج برساند.

برای مشاهده طراحی گلکسی+ S10 اینجا کلیک کنید.

آنگونه که هست، در حال پیدا کردن احساسات مختلط نسبت به + S10هستیم. این گوشی از بسیاری جهات به کمال بسیار نزدیک است، اما کامل نیست. این زیبایی دنیای موبایل است، هر چند انتخاب های زیادی وجود دارد که می توانید بر اساس اولویت های منحصر به فرد خود ، به راحتی یکی را انتخاب کنید. از جایی که ما در آن ایستاده ایم، به جرات می توان گفت که مزایای +S10به شدت از معایب آن برای همگان بیشتر است، به جز کسانی که در درجه اول روی سرعت، رابط کاربری UI و یا به طور کلی تأیید اثر انگشت تمرکز دارند.

گلکسی  +S10یکی از بهترین گوشی های همه کاره موجود در دنیای تلفن های هوشمند است. بدون شک بهترین پرچمدار سامسونگ تا کنون ساخته شده است و می تواند جای خود را در بسیاری از مناطق حفظ کند. این گوشی هوشمند برای همه مناسب نیست، اما، خوب، می تواند برای اکثر افراد، بهترین تلفن هوشمند باشد.

توجه: ما برای این بررسی عمیق از گلکسی +S10 مجهز به اگزینوس استفاده کرده ایم، بنابراین تمام ارزیابی های ما در اینجا بر اساس کار کردن با آن گوشی است. جستجوی سریع گوگل در مورد تفاوت های موجود بین آن و مدل اسنپدراگون 855 نشان می دهد که مورد اخیر در بعضی از زمینه ها مانند کیفیت تصویر دوربین، عملکرد و عمر باتری کمی برتر است. به نظر نمی رسد تفاوت ها بسیار زیاد باشد، اما آنها چیزی هستند که باید بدان اشاره شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *