رپورتاژ آگهی

گلدن رتریور هم می تواند گاهی خطرناک باشد

گلدن رتریور هم میتواند گاهی خطرناک باشد

شاید یکی از اجتماعی ترین نژآد های شناسایی شده تا کنون گلدن رتریور باشید.سگ گلدن بسیارمهربان است و رفتار بسیار خوبی با انسان ها دارد.اما گاهی اوقات بعضی از سگ ها به علت عدم زندگی در شرایط مناسب دچار نا هنجاری هایی میشوند که گاها میتواند بسیار خطرناک باشد و باید هر چه زودتر مورد توجه قرار بگیرد.بشنوید داستانی از یک سگ گلدن رتریور که به یک کودک خردسال صدمه زد.

حمله سگ Golden Retriever به کودک 4 ساله

در روز 17 جولای یک پدر به همراه پسر کوچک خود مشغول بازی بسکتبال در مقابل خانه خود بودند.هماسیه آنها که به تازگی از مصر به شاتوگه ، کانادا نقل مکان کرده است یک سگ گلدن رتریور را سرپرستی میکند.صبح آن روز دقیقا زمانی که پدر و پسر مشغول بازی بودند همسایه و سگ گلدن جهت پیاده روی صبحگاه از خانه خارج میشوند.

کودک که به سگ ها علاقه دارد از صاحب این سگ گلدن درخواست میکند تا اورا نوازش کند.این درخواست توسط مالک سگ قبول میشود.اما وقتی کودک شروع به نوازش این سگ گلدن میکند سگ به کودک حمله کرده و صورت اورا به شدت دچار صانحه میکند به طرزی که صورت کودک 12 بخیه میخورد!

صاحب سگ از این ماجرا به بعد سگ خود را با پوزبند از خانه بیرون میبرد.پدر کودک هم که این ماجرای مهیب را به پلیس گزارش داده است خواستار بررسی بیشتر مقامات محلی است تا از صدمه سایر افراد توسط این سگ جلوگیری شود.

چیزی که مشخص است این است که سگ گلدن یک سگ بسیار مهربان و اجتماعی است و این گونه رفتار ها توسط این سگ بسیار بعید به نظر میرسد اما نباید از این مسئله غافل شد که بد سرپرست بودن صاحب پت میتواند صدمه جبران ناپذیری به روحیات و اخلاق سگ بزند.پس قبل از خرید سگ حتما شرایط خود را جهت قبول این مسئولیت بررسی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *