رپورتاژ آگهی

مقایسه اپل استورهای ایرانی

مقایسه اپل استورهای ایرانی

در چند سال اخیر با تحریم‌های کمپانی اپل، کاربران ios در ایران برای دانلود برنامه‌های مورد نیاز خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. این اتفاق در ابتدا باعث شد تا بسیاری از کاربران آیفون دلسرد شوند و احساس کنند که استفاده از محصولات اپل با دردسرهای زیادی همراه است. اما از آنجایی که محصولات اپل در ایران محبوبیت زیادی دارند، باید به دنبال یک راهکار مناسب برای تمام شدن این دغدغه‌ها باشیم.

درست است که اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور آیفون حذف شد‌ه‌اند ولی شما به کمک اپل استورهای ایرانی می‌توانید نرم‌افزارهای موردنیاز خود را نصب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با مقایسه اپل استور های ایرانی، بهترین اپلیکیشن را برای نصب انتخاب کنید.

چرا باید از برنامه‌های اپل استور ایرانی استفاده کنیم؟

همانطور که می‌دانید اپل در یک حرکت ناجوانمردانه برخی از نرم‌افزارهای ایرانی را از اپ استور خود حذف کرد و قابلیت دانلود و نصب آن را در آیفون برداشت. به همین دلیل تعدادی از اپ استورهای ایرانی برای دور زدن این تحریم‌ها، امکان دانلود رایگان اپلیکیشن‌های تحریم شده را به وجود آوردند.

پس باتوجه به محدودیت‌های جدید اپل برای کاربران ایرانی، باید برای دانلود نرم‌افزارهای مورد نیازتان از اپل استورهای ایرانی کمک بگیرید. اما بهترین اپل استور کدام است و چه قابلیت‌هایی دارد؟ در ادامه با امکانات اپل استورهای معروف ایرانی سیب اپ، اناردونی، سیبانه، آی‌تیپس و سیبچه آشنا خواهیم شد.

سیب اپ

سیب اپ

مقایسه بهترین اپل استورهای ایرانی

1. سیب اپ

سیب اپ به عنوان اولین اپل استور ایرانی از سال 93 فعالیت خود را با هدف کمک به کاربران آیفون برای دانلود اپلیکشن‌های ios شروع کرد. در اپل استور سیب اپ، امکان دانلود 10 هزار نرم‌افزار مربوط به آیفون برای کاربران ایرانی فراهم شده است.

این نرم‌افزار کاملا رایگان است و شما بدون نیاز به خرید گیفت کارت اپل استور و اپل آیدی می‌توانید نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنید. برای این‌کار تنها کافیست وارد سایت سیب اپ شوید و نرم‌افزار موبایلی آن را دانلود نمایید. سپس نرم‌افزار مد نظر خود را جستجو کرده و آن را بدون هیچ دردسری نصب کنید.

این اپلیکیشن تمام ایرانی است و حتی نرم‌افزارهایی که اخیرا از اپ استور آیفون حذف شده را هم دارد. خبر خوب دیگر این است که شما می‌توانید برخی از اپلیکیشن‌های خاص را هم به صورت مود شده و بدون هیچ محدودیتی از سیب اپ دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

2. اپ اناردونی

اناردونی یکی دیگر از نرم‌افزارهای محبوب برای دانلود برنامه‌های اپ استور آیفون است که با سرعت بالا و بدون هیچ محدودیتی به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های مورد نیاز خود را جستجو و دانلود کنید.

در اناردونی همه نرم‌افزارهای مدنظرتان هست و بدون نیاز به اپل ایدی می‌توانید نرم افزارهای خود را در گوشی آیفون نصب کرده و از آن لذت ببرید.

یکی دیگر از مزایای اناردونی که آن را بی رقیب کرده، پشتیبانی خوب این اپلیکیشن است. اگر در استفاده از این اپ به سوال و یا مشکلی برخوردید، آن را با پشتیبان‌های اناردونی در میان بگذارید تا در اولین فرصت به کمک شما بیایند. برای استفاده از این نرم‌افزار، وارد وب سایت anardoni شوید و نرم افزار اناردونی را نصب کنید.

اپلیکشن سیبانه

اپلیکشن سیبانه

3. اپلیکشن سیبانه یکی از بهترین اپل استورهای ایرانی

سیبانه همیشه به عنوان یکی از بهترین اپل استورهای ایرانی در میان کاربران ios شناخته می‌شود. این برنامه امکان دانلود نرم‌افزارهای مشابه اپل را برای کاربران خود فراهم کرده است.

در سیبانه برای دانلود اپلیکیشن‌های اورجینال آیفون، باید هزینه آن را به قیمت دلار 1000 تومانی پرداخت کنید. یعنی دقیقا همان اپلیکیشن‌های اورجینال موجود در اپ استور آیفون را می‌توانید دانلود و استفاده کنید.

اپ سیبانه تنها به همین قابلیت اکتفا نکرده است و با قرار دادن محتواهای آموزشی و راهنمای آموزشی و همچنین آموزش‌های ویدئویی برای اپلیکیشن‌های آیفون، محبوبیت خود را در میان کاربران ios بیشتر کرده است.

از طرف دیگر سیبانه به دیگر توسعه‌دهندگان محصولات اپل که توانایی انتشار نرم افزارهای آیفون را در مارکت‌های جهانی اپل ندارند، اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن خود را در سیبانه منتشر کرده و کسب درآمد کنند.

برای دانلود این برنامه‌ها در سیبانه نیازی به اپل ایدی ندارید و می‌توانید به راحتی نرم‌افزارهای خود را دانلود و نصب کنید.

4. آی تیپس

یکی دیگر از اپ استورهای ایمن و قابل اعتماد ایرانی، آی تیپس است که به شما کمک می‌کند بدون هیچ محدودیتی نرم افزارهای مدنظرتان را دانلود کنید.

به دلیل دانلود مستقیم از سرورهای اختصاصی آی تیپس، می‌توانید نرم‌افزارهای خود را با بیشترین سرعت دانلود نمایید. از آنجایی‌که سرورهای آی تیپس داخل ایران هستند، پس طبیعتا سرعت بیشتری را حتی نسبت به سرورهای خود اپل تجربه خواهید کرد.

برای دانلود از این برنامه نیازی به اپل ایدی و گیفت کارت نخواهید داشت. همچنین در 7 روز هفته می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین سایت، ایمیلی و ربات پشتیبان، مشکلات خود را مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند.

سیبچه

سیبچه

5. سیبچه

سیبچه تحت نظارت شرکت داده پردازان همراه ایرانیان از سال 89 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد تا به کاربران اپل در ایران کمک کند تا نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را به راحتی نصب نمایند.

سرعت و امنیت بالا و همچنین ارائه تمامی اپلیکیشن‌های مشابه اپ استور آیفون در سیبچه از مزیت‌های مهم این نرم‌افزار است. شما برای دریافت اپلیکیشن در سیبچه بدون نیاز به گیفت کارت می‌توانید نرم افزارهای مدنظرتان را با قیمت پایین و مقرون به صرفه‌تر خریداری کنید.

در سیبچه دیگر خبری از خطاهای رایج 1009 اپل نیست و با کندی سرعت در نصب روبه رو نخواهید شد. در ضمن توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای اپل می‌توانند برنامه‌های خود را در سیبچه منتشر و به فروش برسانند.

مقایسه اپل استور های ایرانی | کدامیک را انتخاب کنیم؟

اگر خیلی ساده و خودمانی بخواهیم جمع‌بندی برای مقایسه اپل استور های ایرانی داشته باشیم، باید بدانید که، اگر به دنبال استفاده راحت از برنامه‌های اپل در ایران هستید، همین الان آیفون خود را یک گوشه بگذارید و اندروید بخرید. در صورتی‌که جز طرفداران پر و پاقرص اپل هستید، باید دردسرهای آن را به جان بخرید و به سراغ اپل استورهای ایرانی بیایید که تعداد آن‌ها به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

علاوه بر استفاده از برنامه‌های ایرانی برای دانلود اپلیکیشن در آیفون، شما می‌توانید با خرید گیفت کارت‌های اپل از واسطه‌های معتبر مانند ایرانیکارت، اقدام به دانلود و نصب برنامه‌های اورجینال ios در اپ استور آیفون کنید.

در هرصورت شما با خواندن مقاله مقایسه اپل استور های ایرانی اطلاعات مفیدی به دست آورده‌اید که انتخاب شما را برای نصب هرکدام از این برنامه‌ها راحت‌تر می‌کند. از اینکه تا انتها همراه ما بودید، متشکریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *