ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش جامع دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت

نحوه گرفتن تیک آبی

عناوین این مقاله

آیا نمی دانید چگونه تیک آبی اینستاگرام را بگیرید؟ آیا فکر می کنید که تیک آبی اینستا فقط برای سلبریتی ها و افراد مشهور است. در این پست قصد داریم نحوه گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در مورد اهمیت Verified badge در اینستا خواهیم گفت. و با دادن راهکارهایی برای دریافت تیک آبی اینستا به شما کمک خواهیم کرد براحتی به این مهم دست یابید. با کوک موبایل همراه باشید.

مشهور شدن در اینستاگرام کار سختی است، به هر حال، بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در این پلتفرم وجود دارد. وقتی تعداد فالوورهای یک صفحه میلیونی می شود، پای افراد سوجو به میان کشیده می شود. این احتمال وجود دارد که دقیقاً با نام و یا برند تجاری آن اکانت، پیچ خود را باز کنند و به سوداگری بپردازند. از اینرو، اینستاگرام در اقدامی بجا، چک مارک آبی را ایجاد کرده است تا به راحتی اکانت های اصلی از فیک تشخیص داده شوند.

گرفتن تیک آبی به این معنی است که در اینستاگرام تایید شده اید. این به افراد اجازه می دهد بدانند که شما رسماً صاحب این صفحه هستید و برای مخاطبان ارزش دارید. اما اگر آسان بود، همه این کار را می کردند و بی معنی می شد.

تیک آبی اینستاگرام به چه معناست؟

برچسب و یا اتیکت آبی در کنار نام کاربری اینستاگرام شما به این معنی است که شما فردی مشهور و با تعداد فالوورهای زیاد هستید. اکنون صفحه شما در این شبکه اجتماعی از جایگاه بالایی برخوردار است و اعتماد افراد به شما افزایش می یابد.

به گفته خود اینستاگرام، تیک آبی، صحت و اعتبار شما را نشان می دهد. وقتی اکانت شخصی تیک آبی می گیرد، یعنی این حساب کاربری نماینده شخص، برند یا موسسه شناخته شده ای است و بسیار جستجو شده است. اکنون این اکانت معتبر، مسئولیت اجتماعی بالایی دارد و اصلاً یک حساب فن پیچ و یا فیک در نظر گرفته نمی شود.

برخی افراد فکر می کنند که اگر تیک آبی بگیرند، اینستاگرام آنها را تایید شده می داند، و محتوای آنها بیشتر از پست های حساب هایی که این برچسب را ندارند، در پلتفرم دیده می شود. پس چرا تایید اینستاگرام مهم است؟

چرا گرفتن تیک آبی اینستاگرام مهم است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دلیل اصلی اهمیت تأیید صحت اینستاگرام این است که حساب‌هایی را که اینستاگرام در دید عموم ارزشمند می‌داند از حساب‌هایی که ارزش ندارند، تشخیص دهد.

اساساً تأیید اینستاگرام و نمایش تیک آبی در کنار پروفایل، به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی حساب هایی را که بیشتر به دنبال آن هستند، پیدا کنند. گاهی اوقات، با انتشار و به اشتراک گذاری هدفمند پست و یا محتوایی که به صورت ویروسی در اینستاگرام وایرال می شود و به بخش بزرگی از صحبت‌های مردم در جامعه تبدیل گردد، اینستاگرام تیک آبی خود را به آن صفحه هدیه می کند. برای مثال، برخی از خوانندگان با انفجار یک آهنگ در میان مردم، به سرعت تیک آبی خود را از اینستاگرام دریافت کرده اند.

اما ما چه کنیم، این سوالی است که در کوک موبایل زیاد می شنویم: «چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟» یا «چرا هر چه تلاش می کنم در اینستاگرام تأیید نمی شوم؟» یا «چرا اینستاگرام من را دوست ندارد؟ کجا اینقدر اشتباه کرده ام؟»

قبل از اینکه وارد بحث شویم، اینستاگرام از نظر افرادی که تیک آبی گرفته اند، تقریباً یک جعبه سیاه بود. برخی از اکانت های معروف و افراد مشهور آن را دریافت کردند، برخی دیگر نتوانستند، و هیچ کس دلیل آن را نمی دانست.

بهترین زمان گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه زمانی است؟

بهترین زمان برای دریافت تیک آبی وقتی است که در گوگل با عبارت کلیدی، مطرح می شوید. این کار نشدنی نیست، اگر نکاتی که در ادامه به شما خواهیم گفت را رعایت کنید، براحتی می توانید این نشان آبی زیبا را در کنار پروفایل خود درج کنید. کافیست وب سایت یا پروفایل خود را برای کلمه کلیدی هدف، بهینه سازی کنید. نیازهای کاربران و فالوورهای خود را پیدا کنید و برای آنها محتوا بنویسید و سعی کنید نیازشان را برطرف سازید. برای این مهم، حتماً باید محتوای با کیفیت و محصولات مناسبی را ارائه دهید. وقتی کاربران، جستجو می کنند و ابتدا شما را ببینند، بازدید وب سایت و پروفایل اینستاگرام شما، بالا می رود و به مرور بر سر زبان ها خواهید افتاد. در این زمینه بهتر است که با یک مشاوره خبره تماس بگیرید و از او مشورت بخواهید. توصیه می کنیم که از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان کوک موبایل بهره مند شوید. با ما تماس بگیرید و سوالات خود را در میان بگذارید.

افراد دریافت کننده ی تیک آبی اینستاگرام

روش های الگوریتم اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام خیلی واضح و مشخص نیست و خیلی از کاربران نمی دانند که دقیقا چه افرادی می توانند آن را دریافت می کنند. اینستاگرام در سایت معتبر خود افراد مشهور، نهادهای عمومی و برندها را مجاز به دریافت این تیک آبی می داند. ولی دقیقاً این طور نیست، و حتی افراد معمولی نیز می توانند آن را بگیرند و تیک آبی را در سایت ها در بازار سیاه می فروشند.

برای مثال دو صفحه که زیر برای شما آورده شده است، را مشاهده کنید.

افراد دریافت کننده ی تیک آبی اینستاگرام

افراد دریافت کننده ی تیک آبی اینستاگرام

همان طور که مشاهده می کنید، صفحه معتبر Comedyslam با ۹ میلیون فالوور تیک آبی را دریافت نکرده است ولی صفحه ای دیگر فقط با ۵ هزار فالوور و بدون داشتن حتی یک پست از اینستاگرام، تیک آبی را دریافت کرده است. پس در اینجا مشخص شد که شما هم می توانید با طی نمودن مسیری سخت و دشوار این تیک را بگیرید ولی باز هم ناممکن نمی باشد.

مواردی که شما را به گرفتن تیک آبی از اینستاگرام نزدیک می کند

در بالا برای شما توضیح دادیم که دقیقا معین نشده که چه افرادی این تیک را دریافت خواهند کرد و هرچه باشد اولین راه آن، معتبر بودن صفحه می باشد تا بتوانید از اینستاگرام مهر تایید بگیرید. در پایین تر مواردی که نشان دهنده ی معتبر بودن یک صفحه است را برای شما خواهیم گفت:

1- تعداد فالوور های خیلی خیلی زیاد

شاید تا بحال متوجه شده اید که در بعضی مواقع کاربرانی با تعداد فالوورهای کم هم تیک آبی را در اینستاگرام گرفته اند ولی وقتی تعداد فالوورهای شما خیلی زیاد و در حد میلیونی باشد، شانس بالاتری برای گرفتن این تیک را خواهید داشت. پس با تولید محتوایی عالی، به روز ، ارزشمند، فالوورهای خود را زیاد کنید، فقط این نکته را فراموش نکنید، که این فالوورها باید واقعی باشد نه از طریق ربات و یا هر چیز دیگری بدست آمده باشد. گاهی، برخی افراد، با خرید فالوورهای فیک و تقلبی اقدام به دریافت تیک آبی می کنند، که اینستاگرام در همان لحظه ی اول متوجه ی این امر می شود، و با این کار مطمئن باشید تایید اینستاگرام را در همان گام اول از دست خواهید داد. مطمئناً سوال بعدی شما این است که در مدتی کوتاه نمی توان فالوورهای خود را خیلی زیاد کرد، زمان زیادی برای این کار لازم است.

تعداد فالوور های خیلی خیلی زیاد

تعداد فالوور های خیلی خیلی زیاد

ولی در اینجا به شما اعلام می کنیم که امکان پذیر است!

شاید باورتان نشود ولی همانطور که گفتیم این کار، شدنی ست. ما در مقاله ای جداگانه، موضوع افزایش فالوور را شرح داده ایم، لطفا با مراجعه به آن مقاله اطلاعات خود را بازیابی کنید و به سادگی نتیجه ای عالی بگیرید. بعد از افزایش فالوورها، راهکارهای بعدی را در کنار آن انجام دهید تا بتوانید موفق به گرفتن تیک آبی شده و صفحه ی خود را مجهز به تیک آبی نمایید. بقیه ی راهکار ها را بخوانید

2- فعالیت در اینستاگرام

گاهی کاربری اقدام به گرفتن تیک آبی می کند و تمام شرایط دیگر را هم رعایت کرده است ولی هیچ فعالیتی در صفحه ی خود ندارد و وقتی به مرحله ی چک کردن صفحه توسط اینستاگرام می شود، اینستاگرام بعد از اینکه می بیند که در صفحه ی او آخرین عکس در دو ماه پیش آپلود شده است، آن صفحه را تایید نمی کند، زیرا می گوید او که فعالیتی در اینستاگرام ندارد، پس تیک آبی به چه درد او می خورد؟ پس دست روی دست نگذارید و به تولید محتواهایی ارزشمند و جذاب بپردازید.

آموزش چگونگی تگ کردن کاربران اینستاگرام را مطالعه کنید.

مهم ترین و باارزش ترین خصوصیت یک صفحه، تعامل داشتن آن صفحه با کاربرانش می باشد، تمام کارهایی که ما در اینستاگرام انجام می دهیم، برای این است که بتوانیم تعامل خوبی با کاربران و فالوورهای خود برقرار کنیم. این کار هم اصول و قواعد خود را دارد و اصلاً مهم نیست که تیک آبی را دریافت کرده اید یا نه. برای موفقیت در هر کاری در اینستاگرام، راه اول تعامل است تا بتوانید از طریق آن فروش خود را افزایش دهید، یا مشهور تر شوید و یا حتی موفقیت زیادی کسب کنید. افرادی که در صفحات تجاری خود خیلی موفق نیستند، هنوز هم واژه ی تعامل را در اینستاگرام درک نکرده اند و تاثیر عمیق آن را متوجه نشده اند.

3- رسمی بودن و رسمی پوشیدن

در قسمت پروفایل شما، بیوگرافی تان نشان دهنده ی شخصیت شما می باشد، هرچه رسمی تر رفتار کرده باشید، شما را بیشتر مورد تایید قرار می دهند و برای شما ارزش بیشتری قائل هستند.برای حرفه ای و رسمی بودن و نشان دادن اعتبارتان، باید آدرس سایتی را در اینستاگرام خود قرار دهید و این به معتبر بودن صفحه ی شما خیلی کمک خواهد کرد و همین طور اکانت تان را به فیسبوک و توئیتر وصل نمایید. با این کار خود و صفحه تان را واقعی تر نشان می دهید. اگر اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل نکرده اید و صفحه تان، تجاری نیست. همین حالا اقدام کنید و این کار را انجام دهید. در آخر لینک کردن اکانت های تان هم بسیار تاثیر گذار است. وقتی اکانت های زیادی به اینستاگرام شما لینک شوند، شما سریع تر می توانید تاییدیه را از اینستاگرام بگیرد و تیک آبی را از آن خود کنید.

4- عدم انجام کارهای بی ادبانه و غیر اخلاقی

می دانیم که شما هم با ما موافق هستید، وقتی مشخص می شود فردی واقعی و معتبر است، که با شخصیت رفتار کند. درست متوجه شدید، اینستاگرام تمام رفتار شما را برای دادن تیک آبی در نظر می گیرد. در صورتی که رفتاری توهین آمیز داشته باشید، از الفاظ رکیک استفاده کنید، یا کارهای منفی انجام دهید، مطمئناً شانس خود را برای دریافت تیک آبی به صفر می رسانید. زیرا اینستاگرام وقتی می خواهد صفحه ای را تایید کند تمام اعمال و رفتار او را تحت نظر می گیرد و اگر کاری کنید که در شأن یک فرد با شخصیت نیست، دریافت تیک آبی را فراموش کنید. چه فرقی می کند که چه بخواهید، تیک آبی بگیرید یا خیر. همیشه سعی کنید در این شبکه های مجازی رعایت ادب و احترام را داشته باشید. نمی دانم چرا بعضی کاربران از چنین الفاظ و رفتاری استفاده می کنند، آیا نمی دانند که کامنت‌های آنها برای خانواده، فامیل و تمام آدم‌های دنیا نمایش داده می‌شود؟

عدم انجام کارهای بی ادبانه و غیر اخلاقی

عدم انجام کارهای بی ادبانه و غیر اخلاقی

5- هدف قرار دادن افراد مشهور

شاید موردی را که می خواهیم بگوییم، کمی سخت و دور از ذهن باشد ولی اگر افراد معروف و مشهور شما را در کامنت خود، Mention کنند، یا در صفحه خود تبلیغی از شما داشته باشند، باعث می گردد تا اینستاگرام شما را زودتر شناسایی کرده و مسیر شما برای رسیدن به تیک آبی کوتاه تر شود. اگر کارهای هنری انجام می دهید و یا کسب و کاری را در اینستاگرام انجام می دهید برای سلبریتی ها بفرستید و از آنها بخواهید که شما را تگ کنند، و از این کار، ناامید نباشید شاید یکی از آنها این کار را کرد.

6- جهانی شدن

این کار، کاری سخت و طاقت فرساست و خیلی کم اتفاق می افتد، باید کاری کنید که سایت های خبری را به چالش بکشانید و نام شما در سایت های خبری مشاهده شود. این مورد خیلی کم رخ می دهد، ولی گاهاً افرادی بوده اند که با این کار خود را شاید جهانی نکرده اند ولی شبه جهانی شده اند و با این کار تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرده اند. پیشنهاد ما این است که با مسیرهای درست جهانی شوید، و از راه اصلی خود، فالوورهای تان را زیاد کنید، در غیر این صورت با دلقک بازی و مسخره گرفتن خود، خیلی راحت می توان جهانی شد. به نظر ما این مرحله سخت ترین مرحله می باشد و نیاز به ایده و خلاقیت بالا دارد.

7- ارسال نامه تملقی برای اینستاگرام

وقتی تمام مراحل بالا را پشت سر گذاشتید، حالا وقت آن رسیده که نامه ای پر و پیمان به زبان انگلیسی، پر از تعریف و تمجید از این اپلیکیشن، نوشته و برای اینستاگرام ایمیل نمایید. شاید در دفعات اول اینستاگرام به ایمیل شما توجه ای نکند و پاسخی دریافت نکنید ولی این کار را تکرار کنید و درخواست خود را اینگونه بیان کنید که می خواهید صفحه ی شما از صفحات تقلبی جدا شود و دنبال کنندگان شما سر در گم نشوند. مطمئن باشید بعد از چند بار تکرار پاسخی دریافت خواهید کرد.

مراحل دریافت تیک آبی اینستاگرام

مراحل دریافت تیک آبی اینستاگرام

مراحل دریافت تیک آبی اینستاگرام

خوشبختانه برای اینستاگرامرها در همه جا، از 28 اوت 2018، کاربران می‌توانند برای گرفتن این چک مارک آبی، مستقیماً از اینستاگرام درخواست بدهند. در اینجا و تنها در چند مرحله ساده به شما نحوه درخواست گرفتن تیک آبی زیبا را می دهیم.

در واقع ارسال درخواست برای تایید و گرفتن تیک آبی اینستاگرام بسیار ساده است. با این حال، قبل از اینکه دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید، از حسابی که با آن وارد شده اید و می خواهید تاییدیه بگیرید، صد در صد مطمئن شوید. پس اگر می خواهید، برای پیچ تجاری خود تیک آبی بگیرید، مطمئن شوید که درخواست شما برای اکانت شخصی به اینستا ارسال نمی شود.

در اینجا نحوه درخواست گرفتن تیک آبی در اینستاگرام آمده است:

1- روی آیکون و تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست پایین قرار دارد، بروید و روی آن ضربه بزنید.

2- در گوشه سمت راست بالای پروفایل خود، روی آیکن منو ( ) ضربه بزنید.

3- آیکون تنظیمات ( )که در سمت راست پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود، را انتخاب کنید، سپس از منوی تنظیمات، گزینه Account را انتخاب کنید.

4- از منو تنظیمات اکانت خود به پایین بروید تا گزینه Request verification (درخواست تاییدیه) را مشاهده کنید، سپس روی آن ضربه بزنید.

روی گزینه Request verification (درخواست تاییدیه) ضربه بزنید

روی گزینه Request verification (درخواست تاییدیه) ضربه بزنید

5- یک فرم با نام اکانت شما که از قبل پر شده است ظاهر می شود. ابتدا نام کامل خود را اضافه کنید (برای کسب و کارها، نام کامل کسی که اینستاگرام شما را مدیریت می کند را تایپ کنید).

روی گزینه Choose File ضربه بزنید تا بتوانید عکس ID صفحه خود را پیوست کنید

روی گزینه Choose File ضربه بزنید تا بتوانید عکس ID صفحه خود را پیوست کنید

6- در مرحله بعد، روی گزینه Choose File ضربه بزنید تا بتوانید عکس ID صفحه خود را پیوست کنید. برای اکانت های شخصی، عکس گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا کارت شناسایی ملی کفایت می کند. برای اکانت های تجاری، می توانید از هر سند رسمی تجاری شرکت خود مانند پرونده مالیاتی، اساسنامه یا حتی آخرین قبض برق استفاده کنید.

با دوربین گوشی خود از مدارک خود، یک عکس واضح بگیرید

با دوربین گوشی خود از مدارک خود، یک عکس واضح بگیرید

7- برای این کار با همین الان با دوربین گوشی خود از مدارک خود، یک عکس واضح و با فوکوس بگیرید یا تصویر ID خود را از گالری تلفن خود آپلود کنید.

8- در نهایت روی دکمه آبی رنگ Send در پایین صفحه ضربه بزنید تا درخواست تایید خود را به اینستاگرام ارسال کنید

حالا چه اتفاقی می افتد؟ آیا تیک آبی را گرفتم؟

یک لحظه صبر کنید، شما هنوز یک سلبریتی تایید شده در اینستاگرام نیستید. تازه، درخواست شما به مادریتورهای منحصربفرد در IG ارسال می شود که حساب شما را بررسی می کنند و تصمیم می گیرند که آیا شما را برای تیک آبی اینستاگرام، تایید کنند یا نه.

این کار، ممکن است چند هفته طول بکشد، بنابراین اگر فوراً پاسخی دریافت نکردید، نگران نباشید.

به محض اینکه، هنگامی که مقامات اینستاگرام تصمیم خود را گرفتند، یک نوتیفیکیشن روی اپ اینستا دریافت خواهید کرد که به شما می گوید آیا تأیید شده هستید یا خیر.

اگر درخواست شما رد شد، امید خود را از دست ندهید! پس از 30 روز می توانید درخواست جدیدی ارسال کنید.

اکنون بیایید با هم چند نکته برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را بررسی کنیم.

نکات گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

نکات گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

نکات گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

اکثر اکانت های تایید شده در اینستاگرام برندهای معروف یا چهره های عمومی با تعداد فالوورهای بالا هستند. اما برای گرفتن تیک آبی نیازی به تعداد زیادی فالوور ندارید – فقط اکانت شما باید طوری باشد که احساس شود که احتمالاً جعل هویت می شود.

پس از انتشار آپشن درخواست تاییدیه برای گرفتن تیک آبی در 28 اوت، اینستاگرام اکنون در مورد آنچه که برای گرفتن این نشان تأیید شده، لازم است را شفاف‌تر کرده است. اکنون می توانید به بخش هلپ اینستاگرام بروید و استانداردها و الزامات دریافت تیک آبی در اینستاگرام را ببینید.

اگر می‌پرسید برای واجد شرایط بودن گرفتن تیک آبی زیبا چه چیزی لازم است، باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • قوانین را دنبال کنید. اگر مادریتورهای (گردانندگان) اینستاگرام احساس می‌کنند که از موارد ذکر شده در بخش شرایط استفاده یا دستورالعمل‌های جامعه اینستاگرام پیروی نمی‌کنید، همین الان با شانس خود برای گرفتن تیک آبی خداحافظی کنید.
  • خود واقعی تان باشید. منظور ما به معنای واقعی کلمه است. حساب کاربری شما باید نماینده یک شخص واقعی، یک شرکت ثبت شده یا یک سازمان تاسیس شده باشد. واقعی بودن همچنین به این معنی است که هیچ صفحه meme الهام‌بخش یا حساب‌های تقلیدی برای این پیچ در نظر نگرفته اید. همین یک صفحه و بس.
  • پیج باید قابل توجه باشد. افراد با حساب های معمولی بهتر است که درخواست تیک آبی ندهند. شما یا برندتان باید در چندین منبع خبری معرفی شده باشید، به شدت جستجو شده باشید و برای عموم مردم شناخته شده باشید. اینکه تبلیغات تان زیاد باشید و یا محتواهایی پولی منتشر کنید، پیج شما را قابل توجه نمی کند.
  • فقط برای یک حساب، درخواست تیک بدهید. طبق گفته اینستاگرام، حساب کاربری شما باید «معرف حضور منحصربه‌فرد شخص یا کسب‌وکاری باشد که نماینده آن است». اساساً نمی توانید چندین حساب تأیید شده برای خود یا نام تجاری خود داشته باشید. تنها استثنا برای حساب‌های با زبان خاص است (مثلاً مک‌دونالد دانمارک در مقابل مک‌دونالد ایتالیا).
  • تنظیمات پروفایل خود را تکمیل کنید. اگر حساب شما بیو، تصویر پروفایل و حداقل یک پست نداشته باشد، نمی‌توانید در اینستاگرام تأیید شوید.
  • صفحه عمومی باشد. پج های خصوصی نمی توانند تیک آبی بگیریند، به همین سادگی.
  • به شبکه های اجتماعی دیگر لینک ندهید. اگر پروفایل شما حاوی لینک هایی است که به منظور دنبال کردن پیج شما در سایر کانال های اجتماعی قرار داده اید، درخواست شما محکوم به شکست است.
  • صداقت داشته باشید. اگر هنگام درخواست تایید، «اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده» را ارائه دهید، تیک آبی و تاییدیه نخواهید گرفت و با تعلیق احتمالی یا حتی ممنوعیت دائمی اینستاگرام مواجه خواهید شد.

چرا گرفتن تیک آبی در اینستاگرام ارزشش را دارد

تایید شدن در اینستاگرام و داشتن تیک آبی

تایید شدن در اینستاگرام و داشتن تیک آبی

هنگامی که حساب شما تایید شد، به طور خودکار در بالای فهرست جستجوهای مرتبط اینستاگرام قرار می گیرید.

برای بسیاری از افراد، گرفتن تیک آبی اینستاگرام فقط یک نشان افتخار است. داشتن چک مارک آبی، جالب به نظر می رسد، قدرت شما را افزایش می دهد و به شما احساس مهم بودن می دهد. اما اینها تنها دلایلی نیستند که ارزش وقت گذاشت برای درخواست تأیید اینستاگرام و گرفتن این تیک را داشته باشد.

تایید شدن در اینستاگرام و داشتن تیک آبی سه مزیت اصلی دارد:

  • از جعل هویت و تقلب‌ها جلوگیری می شود: یکی از بهترین چیزها در مورد گرفتن نشان آبی اینستاگرام این است که هر کسی که شما یا برند شما را جستجو می‌کند بلافاصله متوجه می‌شود که شما شخص واقعی هستید و مطمئن باشید که هیچ فالوور بالقوه‌ای، اکانت و یا اکانت های تقلیدی را از دست نمی دهید.
  • ثابت می‌ شود که شما منبع خبری مهم هستید: داشتن تیک آبی اینستاگرام حاکی از این است که شما و یا کسب و کار شما حاوی منبع خبری مستقل و ارزشمند است و خبرهای شما به قدری دست اول هستند که افراد دیگر از روی شما کپی و بازنشر کنند (همانطور که گفته می شود، تقلید صادقانه‌ترین شکل چاپلوسی است). در حالی که ممکن است این فقط نظر مدیران اینستاگرام باشد، اما همچنان به دنبال کنندگان فعلی و آینده شما نشان می دهد که شما یک چهره یا برند شناخته شده عمومی در نظر گرفته می شوید.
  • داشتن تیک آبی برای سئوی اینستاگرام عالی است: اگر می خواهید حساب شما در بالای نتایج جستجوی اینستاگرام برای عبارات مربوط به نام حساب کاربری شما رتبه بندی شود، دریافت چک آبی به معنای موفقیت در این امر است. در جستجوهای یکسان، حساب‌های تایید شده و دارای تیک آبی اینستاگرام همیشه بالاتر از حساب‌های تایید نشده قرار می‌گیرند. این عالی است، نه!

اگر نتوانستیم در اینستاگرام تیک آبی بگیریم، چه کنیم؟

راهکار تایید کردن اینستاگرام برا ی داشتن تیک آبی

راهکار تایید کردن اینستاگرام برای داشتن تیک آبی

خوب، تا اینجا بحث کردیم که داشتن تیک آبی اینستاگرام چقدر عالی است – اما اگر چندین بار و به هر دلیلی درخواست داده باشید، آیا مدیران اینستاگرام فکر نمی‌کنند حساب شما مستحق تیک آبی است؟

از یک طرف، همیشه می‌توانید منتظر بمانید تا شما/نام تجاری‌تان خبرسازتر شود و صفحه‌های طرفدار و حساب‌های کپی‌کننده ظاهر شوند. در این صورت، تا زمانی که حداقل 30 روز از آخرین درخواست شما گذشته باشد، همیشه می توانید مجدداً از اینستاگرام درخواست تأیید کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که مقالات و پوشش خبری پولی یا تبلیغاتی در ارزش خبری اکانت شما حساب نمی شود.

از طرف دیگر، نکته اصلی تأیید اینستاگرام این است که ثابت کنید حساب شما معتبر است و به دنبال کنندگان احتمالی بگویید که بله، این واقعاً شما هستید. در این صورت، اقدامات دیگری وجود دارد که می توانید برای اثبات حقانیت خود انجام دهید.

ابتدا می توانید لینک حساب اینستاگرام خود را در وب سایت شرکت و در بخش امضا ایمیل خود (Email Signature) قرار دهید. دوم، شما همچنین می توانید لینک صفحه و پروفایل IG اینستاگرام خود را در دیگر حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک یا توییتر قرار دهید. هر دوی این روش‌ها به این معنی است که هر کسی که روی لینک پروفایل اینستاگرام شما کلیک کند، متوجه می‌شود که واقعاً شما هستید.

لینک حساب اینستاگرام خود را در وب سایت شرکت و در بخش ایمیل خود قرار دهید

لینک حساب اینستاگرام خود را در وب سایت شرکت و در بخش ایمیل خود قرار دهید

افزودن لینک حساب رسمی اینستاگرام خود در وب سایت خود روشی عالی برای اطمینان از این است که دنبال کنندگان بالقوه می دانند که واقعاً شما هستید.

در نهایت، باید حساب خود را با حفظ لحن مشابه در نوشتار خود و حفظ زیبایی شناسی پست های خود در برند ثابت نگه دارید. راه‌های آسان برای برندسازی حساب IG شامل شروع هشتگ‌های جدید مرتبط با شما یا محصولاتتان و استفاده مکرر از فیلتر یکسان در هر پست تصویر است.

وقتی همه این تکنیک‌ها با هم ترکیب شوند، به فالوورهای بالقوه نشان می‌دهند که حساب شما معتبر است – حتی اگر تیک آبی فانتزی نداشته باشید.

چگونه می توانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟

روش افزایش فالوور در اینستاگرام

روش افزایش فالوور در اینستاگرام

در حالی که بسیاری از حساب‌های اینستاگرام که بیشترین فالوور را داشته اند، تیک آبی گرفته اند، برای ایجاد یک پایگاه بزرگ و اختصاصی فالوور نیازی به داشتن تاییدیه و این چک مارک اینستاگرام ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پست های جذابی ایجاد کنید، آنها را در زمان های مناسب پست کنید و جامعه ای پیرامون برند خود بسازید.

برای بهبود تعامل پست خود در اینستاگرام، مقاله روش افزایش فالوور در اینستاگرام را مطالعه کنید.

برای یافتن زمان های بهینه ارسال برای محتوای خود، باید مدام از تغییر الگوریتم اینستاگرام اطلاع داشته باشید و بدانید که کدام پست ها را در اولویت انتشار قرار دهید. همچنین باید به تحلیل‌های مربوط به زمان‌های اوج مخاطبان خود نگاه کنید، اما اگر این اطلاعات را در دسترس ندارید توصیه می کنیم بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی را یاد بگیرید.

در نهایت، شما می خواهید که دنبال کنندگان شما احساس کنند که بخشی از یک جامعه هستند، نه فقط مصرف کنندگان محتوای فعلی شما. به نظرات آنها پاسخ دهید، از آنها سؤال بپرسید یا حتی برای آنها مسابقه بر اساس محتوای تولید شده توسط کاربر برگزار کنید.

اگر فالوورهای خود را در مرکز استراتژی اینستاگرام خود نگه دارید، افراد بیشتری مایلند شما را دنبال کنند، به همین سادگی. برای ایجاد تعامل با فالوورهای خود، زمان‌بندی پست‌های خود در بهترین زمان‌ها و پیگیری تحلیل‌های خود می توانید روی کمک کارشناسان رسانه اجتماعی کوک موبایل حساب باز کنید. ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

چند راهکار موثر برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

تا اینجا متوجه شدیم که گرفتن تیک آبی اینستاگرام چقدرسخت است و چه راه بسیار دشواری را باید طی کنید تا به این نشان تاییدیه برسید. در ادامه صحبت های بالا، سعی کرده ایم راهکارهایی را به شما ارائه دهیم که مسیر دریافت تیک آبی را برای هموار سازد و امیدواریم که با رعایت روش های زیر بتوانید براحتی موفقیت های بزرگی در این شبکه اجتماعی کسب کنید. در زیر چند راهکار آورده شده است که شرح آنها خالی از لطف نیست.

1- سعی نکنید تیک آبی را بخرید

اولین توصیه ما به شما این است که برای گرفتن تیک آبی هزینه کنید اما سعی نکنید آن را خریداری کنید. برخی اینگونه تصور می کنند که با صرف هزینه و مبلع بسیار بالا که این روزها در شبکه های اجتماعی و به خصوص همین اینستاگرام زیاد پیشنهاد می شود می توان تیک آبی اینستاگرام را خرید. اما صادقانه به شما بگوییم که چیزی به عنوان خرید تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد. اما همانطور که گفتیم می توانید، هزینه کنید، از مشاوره تخصصی در این خصوص بهره مند شوید و با پرداخت هزینه ای معقول از کارشناسان خبره کمک بگیرید. فقط افرادی هستند که قبلاً برای پیج های اینستاگرامی خود تیک آبی گرفته اند و اکنون قصد فروش آنها را دارند. برخی از آنها چنان دندان گرد هستند که این تیک را به مبلغ گزافی به فروش می رسانند.

2- اکانت های فیک مرتبط با پیج اینستاگرام خود را مدام مانیتورینگ کنید

اگر پیج کسب و کار و یا حتی شخصی شما بین کاربران و فالوورهای شما به یک شهرت نسبی رسیده باشد که حاکی از عملکرد خوب شما در اینستاگرام است، ممکن است دستخوش هک و یا اقدامات مغرضانه قرار بگیرد. یعنی ممکن است، بدخواهان شما دست به کار شده و با زدن اکانت هایی فیک با نام برند شما، کاربران زیادی را به سمت خود بکشانند و از این طریق و اعتمادی که کاربران به شما دارند، سوء استفاده کنند.

پس شما باید مدام این پیج های فیک و جعلی را مانیتورینگ کنید. خبر خوب اینکه، اگر شما هر چه زودتر این اکانت ها را به اینستا و بقیه کاربران معرفی کنید، به گرفتن تیک آبی اینستاگرام، نزدیک تر خواهید شد. باید نشان دهید که فقط پیج شما اصلی است و بقیه فیک هستند.

خب، الان این سوال در ذهن شما پیش می آید که برای پیدا کردن و معرفی اکانت های فیک همنام مان چه باید کرد. راحت ترین راه این است که در بازه های زمانی مختلف در اینترنت سرچ کنید و برای یافتن و ریپورت کردن اکانت ها، برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید از ابزارهای مختلفی مانند Zerofox استفاده کنید.

3- فالوورهای واقعی پیج خود را افزایش دهید

افزایش فالوورهای واقعی پیج می تواند یکی از موارد تاثیر گذار برای دریافت تیک آبی اینستاگرام باشد که کمک زیادی به شما می کند. اگر اینستاگرام متوجه این موضوع مهم شود که پیج شما مدام و در بازه های زمانی مختلف در حال افزایش چشم گیر فالوور است. اگر پست هایی که منتشر می کنید، بازخورد، لایک و کامنت های زیادی را دریافت می کند، دایرکت شما مملو از گفتگوهای اثربخش است، اینستاگرام نیز برای صفحه شما احترام قائل می شود و به آن اعتبار ویژه ای می بخشد. این باعث نزدیک کردن صفحه شما به دریافت تیک آبی اینستاگرام می گردد.

برای این کار کافی است که صادقانه پیش بروید و مجدانه در پی تعامل با فالوورهای خود باشید. سعی نکنید برای افزایش فالوور فیک، از راه های میانبر استفاده کنید و اینستاگرام را دور بزنید. اینستاگرام در این حالت نه تنها تیک آبی به شما نمی دهد، بلکه شرایط را برای شما سخت تر می کند.

برای اینکه کار شما راحت تر شود، بهتر است از مقاله آموزش افزایش فالوور اینستاگرام کوک موبایل بهره مند شوید.

4- در پروفایل خود هیچ لینک شبکه های اجتماعی قرار ندهید

تیم شبکه های اجتماعی کوک موبایل در بررسی تعجب برانگیزی، متوجه شدند که اینستاگرام، در دادن تیک آبی به افرادی که لینک شبکه های اجتماعی دیگری را در پروفایل خود دارند، مانند لینک به تلگرام، خیلی سخت مقاومت می کند. جالب اینجاست اگر قبلاً تیک آبی فیس بوک را گرفته باشید، به شدت شما را ترغیب می کند که لینک اکانت اینستاگرام خود را در آن اکانت فیس بوک، قرار دهید.

بنابراین به این نکته دقت ویژه داشته باشید که نداشتن لینک سایر شبکه های اجتماعی در بیو شرایط جدید دیگری برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام است. البته این شبکه اجتماعی با قرار دادن لینک وبسایت هیچ مشکلی ندارد و این محدودیت فقط برای لینک دیگر شبکه های اجتماعی می باشد.

5- سعی کنید جرء پرجستجو ترین ها باشید

به طور کلی برنامه های شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک، گوگل، و امثال آنها به دنبال پرجستجوترین ها هستند. این که پست شما وایرال شود و شما برسر زبان ها بیوفتید، کار راحتی نیست. پست و محتوای شما باید طوری مهندسی شده باشد که جز جستجوهای اینستاگرام قرار بگیرید. برای مثال در ابتدا بهتر است موضوع کسب و کار خود را با موضوعات روز دنیا گره بزنید. اکنون موضوعاتی مانند کرونا، انتخابات ریاست جمهوری، قیمت خودرو، بورس، ارز دیجیتال و غیره که همه جا، حرف از آنهاست، می تواند به شما کمک کنند.

اگر بتوانید با این موضوعات ارتباط خوبی برقرار کنید، چنانچه محتواهایی جذاب و کنجکاو کننده را منتشر کنید، خیلی سریع وارد اکسپلور می شوید. وارد اکسپلور شدن اولین گام برای بر سر زبان ها افتادن است. از روش های روز بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنی و محتوای جذاب، کاربردی و کاربر پسند به اشتراک بگذارید تا فوراً به پرجستجوترین برندها، تبدیل شوید.

6- پروفایل و بیو اینستاگرام کامل و اثرگذار باشد

یکی از شرایط اصلی در گرفتن تیک آبی اینستاگرام داشتن پروفایل و بیو کامل است. اطمینان حاصل کنید که بیوگرافی، عکس پروفایل و محتوای داخل آن به قدری کافی کامل و تاثیر گذار است. اصلا فکر نکنید که این موضوع، کم اهیمت است. شکی نیست که محتوا اثرگذارترین جریان بر روی مخاطب و اینستاگرام است، اما حقیق اینجاست که المان هایی مانند بیوگرافی، پروفایل و از این دست موارد به گرفتن تیک آبی اینستاگرام کمک می کنند.

اگر بیو اینستاگرام خود را بهینه سازی کنید. ضمن اینکه تیم تأیید کننده اکانت و دادن مجوز تیک آبی را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه در افزایش شگفت انگیز فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک و حتی بالا بردن فروش محصولات شما، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

7- در پلتفرم های دیگر فعالیت داشته باشید

هنگامی درخواست برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، مسئولان ذیربط، شما و وضعیت اکانت شما را زیر ذره بین قرار می دهند. آن ها نام شما یا نام برندتان را در حسابی جستجو می کنند و سایر اکانت های معتبر شما در دیگر شبکه های اجتماعی را بررسی می کنند. این کار برای تایید و متوجه شدن شهرت و صحت اعتبار شما می باشد. حال اگر در پلتفرم های دیگر فعالیت نداشته و در جای دیگری از اینترنت بجز اینستاگرام، نامی از شما و برند شما وجود نداشته باشد، مشکلی نیست اما شانس شما برای تایید درخواستتان بسیار کاهش می یابد.

بنابراین پیشنهاد می شود فعالیت های خود را در سایر پلتفرم های اینترنتی افزایش داده تا هنگام تحقیقات، سرنخ های بیشتر و بهتری جهت تایید به اینستاگرام بدهید. داشتن وبلاگ یا وب سایت شخصی، یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار است که اگر به خوبی بهینه سازی شده باشد و در نتایج گوگل بالا آمده باشد می تواند یکی از فاکتور های معتبر بودن شما از دید اینستاگرام محسوب شود. در این زمینه نیز می توانید روی تخصص کارشناسان تولید محتوا در کوک موبایل حساب ویژه باز کنید. از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در پایین این صفحه با ما تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره ما استفاده کنید.

در بالا نکات مهمی را به شما گفتیم که در گرفتن تیک آبی اینستاگرام می تواند کمک قابل توجهی به شما بکند. اگر کسی به شما پیشنهاد خرید این چک مارک آبی زیبا را دارد، دست نگه دارید و کمی تامل کنید. بخش بعدی ما را از دست ندهید.

هزینه کنید اما تیک آبی را مستقیم نخرید

تجربه به ما نشان داده است که هزینه کردن برای تبلیغات درست و حسابی و حضور موفق تر در شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی همیشه تلاشی ستودنی بوده است و تاثیر مثبتی داشته است. چنانچه می خواهید زودتر و سریع تر به اهداف خود، نزدیک شوید، توصیه ما این است که پله های پیشرفت و ترقی را یکی یکی پشت سر بگذارید. سعی نکنید مسیر را دور بزنید.

در شبکه های اجتماعی شاهد تبلیغاتی هستیم که در آن پیشنهاد خرید تیک آبی اینستاگرام به طور مستقیم و با هزینه های بالا و غیر منطقی داده می شوید. اکثر آنها چنان کاربر را وسوسه و اغوا می کنند که برخی از آنها حاضرند هر مبلغی را که فروشنده می گوید، پرداخت کنند. اما واقعا این کار شدنی نیست و اگر اصول گرفتن و حفظ این تیک آبی را بلد نباشید، چند وقت دیگر این تیک از شما گرفته می شود و یا حداقل اثرگذاری آن کمتر می شود. بهترین کار این است که خودتان دست کار شوید، هزینه کنید، اما هزینه مشاوره، نه خرید مستقیم. اگر از تخصص افراد و شرکت های فعال در این زمینه استفاده کنید، واقعاً پول و وقت خود را هدر نداده اید.

تبلیغات اصولی، سئو کردن سایت، رفتار مناسب و رعایت نکات ضروری در گرفتن تیک آبی به شما کمک خواهد کرد.  پس اگر در حوزه خاصی فعالیت می کنید، کاری کنید که همه متوجه خاص بودن شما شوند. برنامه ریزی کنید، خرج کنید و برای پیج خود تبلیغات و رپورتاژ بگیرید. اینجاست که کم کم اینستاگرام متوجه خاص شما می شود و خیلی راحت تر می توانید برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، اقدام کنید.

مشاورین و متخصصان شبکه اجتماعی کوک موبایل آماده هر گونه خدمات رسانی ویژه به شما عزیزان است. مهم نیست که هدفتان گرفتن تیک آبی برای پیج خود و یا برند و کسب و کارتان است. کافی است از بهترین سرویس ها و مشاوره های مقرون به صرفه ما استفاده کنید و هر چه سریعتر تیک آبی اینستاگرام خود را دریافت کنید.

مطالب مرتبط

2 thoughts on “آموزش جامع دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت

  1. blank علیرضا گفت:

    سلام ممنون از صفحه آموزش کامل و جامع دریافت تیک آبی اینستاگرام تون. من تا آخر خوندم. واقعا دیدم از نحوه گرفتن تیک و تاییدیه رسمی عوض شد.

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و تا اخر خوندید. لطفا لینک صفحه رو در شبکه های اجتماعی که عضو هستید به اشتراک بگذارید تا دوستان و فالوورهای شما نیز ازش استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *