ترفند iOS

چگونه می توانیم از قفل فعال سازی iCloud  رد شویم؟!

blank

رد کردن قفل فعال سازی آی کلاد در آیفون و آی پد را بیاموزید!

شما، بسته به شرایط، می توانید راه حل مناسبی را برای فعال سازی آیفون و یا آی پدتان پیدا کنید.اگر با قسمت فعال سازی iCloud آیفون و یا آی پدتان مشکل دارید و نمی توانید از این قسمت برای تایید مالکیت آیفون خود عبور کنید، نگران نباشید.در مقاله ی حاضر قصد داریم برخی راه های قانونی را برای دور زدن قفل iCloud به شما عزیزان آموزش دهیم.تعداد راه حل هایی که برای عبور از تاییدیه و قفل iCloud  دارید متنوع و زیاد است که یکی از این راه حل ها را با هم مرور خواهیم کرد.پس از دور زدن قفل iCloud،  هیچ کدام از قابلیت های ایفون ویا آی پد شما از دست نخواهد رفت و همچنان می توانید از آیفون خود استفاده کنید.

سوال: آیا می توانم قفل فعال سازی iCloud  در آیفون را رد کنم؟!

اگر در پاسخ به این سوال، به دنبال جوابی کوتاه هستید؛پاسخ خیر است اما اگر می خواهید از قابلیت  دستگاه های iOS در پاسخ به سوال استفاده کنید؛ جواب مثبت خواهد بود.شما می توانید صفحه ورود اطلاعات iCloud برای فعال سازی قفل آی کلاد را رد کنید و به همین ترتیب سرویس های اپل برای شما در دسترس قرار گیرند.

 سوال: چرا افراد نیاز دارند که قفل iCloud  را رد کنند؟!

شما برای فعال سازی قفل iCloud ، نیاز دارید که اپل آی دی و رمز عبور صحیح را وارد کنید.اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید،می توانید رمز عبور اپل آی دی خود را به وسله ی آی کلاد و یا دستگاه های iOS  دیگر بازیابی کنید.

مشکل کجاست و چگونه می توان مشکل را برطرف نمود؟

 در اصل شما صاحب آیفون و یا آی پد هستید .اگر آیفون و یا آی پد خود را گم کردید در وهله ی اول می بایست Mode  آیفون و یا آی پد خود را “گمشده” کنید.هر زمانی که آیفون خود را پیدا کردید می توانید حالت “Lost” را خاموش کنید. هر چند که با فعال سازی iCloud نیز دقیقا می توانید مد گمشده را غیرفعال سازید.

نکته ی قابل توجه این است که آیفون خود را از فرد معتبر و یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید آی کلاد تنظیم شده روی آیفون و یا آی پد را حذف و اکانت جدیدی را روی آیفون خود تنظیم کنید.تنها صاحب قبلی آیفون و یا آی پد قادر خواهد بود آی کلاد ثبت شده روی دستگاه  را پاک کند.

تا جایی که ممکن است سعی کنید قفل iCloud  را دور نزنید، سعی کنید فعال سازی آی کلاد را قفل گشایی و یا حذف کنید. برای این کار می توانید از متخصصان تعمیرات آیفون در سایت کوک موبایل کمک بگیرید . اگر شما صاحب اصلی ایفون و یا آی پد هستید به راحتی می توانید اطلاعات را از متخصصان اپل دریافت کنید.

اگر آیفون خود را گم نکرده و آن را در اختیار دارید برای رد کردن قفل فعال سازی iCloud  می توانید به سایت iPhoneimei.net  سر بزنید. این سایت در ازای دریافت مبلغی از شما، آیفونی با قفل باز شده به شما ارایه خواهند داد. قبل از آموزش نحوه ی رد کردن قفل فعال سازی iCloud ، روی مزیت ها و معایب رد کردن قفل iCloud  مروری خواهیم کرد:

فواید: استفاده رایگان از قابلیت های iOS بدون احراز هویت به عنوان شخص حقیقی

مضرات: راه معتبری برای استفاده از دستگاه نمی باشد.

بر خلاف قوانین و سیاست های اپل اقدام می کنید.

تنها  می توانید، برنامه های محدود و تنظیمات خاصی را استفاده کنید.

 برای آموزش نحوه ی رد کردن قفل iCloud  قدم قدم با ما همراه باشید.

 ابتدا به Setting  بروید،حالا وارد iCloud  شوید حال می بایست گزینه ی find my iPhone را خاموش” off” نمایید.پنجره ای نشان داده می شود که از شما رمز عبور iCloud  را می خواهد ،روی Cancel تپ کنید.روی Delete Account تپ کنید.روی Delete My iPhone تپ کنید.حال بالای صفحه روی Account تپ کنید تا فرم اطلاعات صاحب آیفون باز شود.روی گزینه ی Description تپ کنید و iCloud  را از آنجا پاک کنید و Done  را تپ کنید.حال به صفحه اصلی گوشی بازگردید و روی تنظیمات تپ کنید.روی iCloud تپ کنید و سپس روی Delete Account تپ نمایید. و مانند مرحله ی قبل Delete my iPhone  را تپ کنید. حال وارد iCloud  شوید و ببینید که اطلاعات از آنجا پاک شده است.

روی general  تپ کنید .می توانید هر بخشی از آیفون که قبلا iCloud  در آن وجود داشته است را کنترل کنید تا ببینید آی کلاد  تنظیم شده روی گوشی پاک شده است.

توجه کنید که اگر مد “Lost”  روشن باشد،تنها صاحب اصلی آیفون می تواند گوشی را از حالت گمشده خارج سازد.

مطالب مرتبط